ASYSTENT SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Malbork oferta pracy KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: ASYSTENT SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: kreowanie aukcji internetowych, tworzenie opisów, analiza i pomiar produktów, właściwe oznaczenie parametrów podczas wystawiania aukcji, odpowiedzialnośc za graficzną prezentacje produktu
Data publikacji: 2017-01-26
Lokalizacja: Malbork (pomorskie)
Pracodawca: KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Targowa 17, 82-200 Malbork, powiat: malborski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kreowanie aukcji internetowych, tworzenie opisów, analiza i pomiar produktów, właściwe oznaczenie parametrów podczas wystawiania aukcji, odpowiedzialnośc za graficzną prezentacje produktu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Malbork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: malborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Malbork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: organizator obsługi sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.01.2017
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Biegłości w poruszaniu się w Internecie i wyszukiwaniu informacji;Praktycznej i teoretycznej znajomości platformy sprzedażowej Allegro.pl;Umiejętności redagowania poprawnych i atrakcyjnych tekstów reklamowych, tzw. "lekkie pióro";Respektowania ustalonych norm i standardów w pracy;Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, odporności na presję; Mile widziane:Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego;Znajomość programu Excel;Doświadczenie w e-commerce.
Nazwa pracodawcy: KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku
Adres pracodawcy:
Targowa 17, 82-200 Malbork, powiat: malborski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: sc, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: malborski
Gmina pracodawcy: Malbork
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Malbork
Ulica pracodawcy: Targowa
Numer budynku pracodawcy: 17
Profil działalności pracodawcy: handel
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: organizator obsługi sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 26.01.2017
Oferta pracy ważna do: 25.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Wsparcie administracyjne pracy i działań biura Dyrekcji oraz Zarządu. Planowanie czasu pracy, prowadzenie kalendarza spotkań. Przygotowywanie dokumentacji, materiałów na spotkania, pism, prezentacji zestawień, raportów, analiz oraz archiwizacja dokumentacji. Rozliczanie budżetów wewnętrznych i delegacji. Obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych dot. biura Zarządu. Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji. Utrzymywanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi oraz partnerami biznesowymi w tym zagranicznymi (j. angielski w mowie i piśmie). Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych oraz biznesowych, wizyt gości, podróży służbowych krajowych i zagranicznych. Redagowanie pism, tłumaczenia dokumentów, korespondencji. Zarządzanie hierarchią informacji przychodzących i wychodzących, sortowanie i syntetyzowanie najbardziej istotnych danych. Przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji niezbędnych przed spotkaniami, zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu. Koordynowanie współpracy pomiędzy Zarządem, a Dyrektorami.Sporządzanie agendy oraz protokołów ze spotkań Zarządu.- Wynagrodzenie: od 2000-2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, Power Point) oraz obsługi urządzeń biurowych. Szeroko rozwinięte zdolności organizacyjne oraz analityczne. Komunikatywność oraz zdolności interpersonalne. Umiejętności planowania i organizacji pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (6:00-16:00) (Tel. 32-730-38-36) lub e-mail: kadry (at) sutco.pl
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Katowice (śląskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.Wynagrodzenie nie niższe niż 5365 zł.Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek ekonomiczny.Potwierdzam, iż oferta została złożona w celu uzyskania informacji od Starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych podmiotu powierzającego wykonanie pracy cudzoziemcowi.Wyrażam również zgodę na kierowanie z Grodzkiego Urzędu pracy kandydatów na powyższe stanowisko.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
-przestrzeganie regulaminu i harmonogramu pracy,-prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych przy wsparciu wychowawcy,-przygotowanie materiałów dydaktycznych do zajęć,-opieka nad dzieckiem, dbanie o jego bezpieczeństwo,-pomoc przy rozdawaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Wieliczka (małopolskie)
- prowadzenie sprzedaży produktów optycznych-samodzielne prowadzenie kreatywnych działań w salonie mające na celu generowanie wzrostu firmy,-współpraca ze specjalistami,prowadzenie dokumentacji sprzedażowej firmy-zaangażowanie--dbałość o porządek i estetykę ekspozycji
CENTRUM OPTYCZNO - OKULISTYCZNE GOLLUS SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-22 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za współpracę prezesa z klientami i kontrahentami firmy z Wietnamu, redagowanie umów dla wietnamskich kontrahentów, wspomaganie pracy prezesa, przyjmowanie delegacji z Wietnamu, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-11; 11-13
FAXUCO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-18 - Nadarzyn (mazowieckie)
Znajomość elektryki przemysłowej, automatyki oraz procesów energetycznych występujących w kotłowniach
Energetyka Cieplna Opolszczyzny S.A. Lubuski ZEC - 2016-04-01 - Żary (lubuskie)
Monitorowanie cen produktów przeznaczonych do sprzedaży w celu zapewnienia ich zgodności z cenami wsystemie. Przygotowanie i wyeksponowanie towarów zgodnie z dostarczonymi planami oraz dbanie o utrzymaniewłaściwej ekspozycji produktów, w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi standardami i proceduramifirmy.Oferta również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2017-04-29 - Starogard Gdański (pomorskie)
Przygotowanie dokumentów księgowo- kadrowych dla pracowników z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Zeńbok (mazowieckie)
Współdziałanie z nauczycielem w organizowaniu i prowadzeniu zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Dubeninki (warmińsko-mazurskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
1. Współorganizowanie warsztatów, szkoleń i doradztwa dla potencjalnych beneficjentów programu, dbanie o wysoką jakość prowadzonych działań.2. Uczestniczenie w akcjach informacyjnych i promocyjnych.3. Informowanie dyrektora biura o zgłaszanych przez beneficjentów problemach oraz przedstawienie ich rozwiązań.4. Przygotowanie odpowiednich sprawozdań z realizacji LSR.5. Poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia.6. Realizowanie projektów Stowarzyszenia.7. Obsługa naboru wniosków składanych w ramach realizacji LSR.8. Przygotowanie i przetwarzanie informacji o realizacji LSR.9. Przygotowanie i prezentowanie informacji na temat projektów.10. Redagowanie notatek prasowych, prowadzenie strony internetowej Stowarzyszenia.11. Wydawanie wewnętrznych materiałów informacyjnych i problemowych, dokumentację medialną działalność Stowarzyszenia i jej archiwizację.12. Prowadzenie sekretariatu Biura.13. Prowadzenie obsługi administracyjnej Biura.14. Realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura i przewidzianych w dokumentach wewnętrznych Stowarzyszenia.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Chmielno (pomorskie)
klejenie steropianu, sprzatanie malowanie.
AWTHERM Wiesław Kąkol - 2018-03-19 - Milówka (śląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:- wsparcie koordynatora floty w zakresie obsługi samochodów służbowych firmy,- kontrola terminów ubezpieczeń i przeglądów technicznych samochodów firmy,- dbanie o dostępność i sprawność floty, - kontakt z Wydziałem Komunikacji.
Automat-Spec sp. z o.o. sp..k. - 2018-01-12 - Kaszów (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Trablice (mazowieckie)
Pomoc nauczycielowi przedszkola w przygotowaniu zajęć, pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych. Opieka i dbanie o bezpieczeństwo dzieci podczas pobytu w sali i poza nią.
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Siemkowice (łódzkie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów, kontakty z klientami i producentami towarów chińskojęcznymi
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, monitorowanie sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z klientem, nabywanie wiedzy o produktach, rynkach zbytu i konkurencji, współpraca z działami logistyki i produkcji. Wsparcie działalności działu handlowego
ROLLFIX - Jerzy Stajer - 2018-07-30 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wynagrodzenie zgodne z Kartą Nauczyciela3/18 etatu
Szkoła Podstawowa w Kozielcu - 2016-07-25 - Kozielec (kujawsko-pomorskie)
Wsparcie pracy agenta sprzedaży bezpośredniej. określanie planów sprzedażowych . Monitorowanie sprzedaży segmenty produktów na danym obszarze . Opracowanie umów i sporządzanie raportów dla agenta sprzedaży bezpośredniej .
RETAIL GROUP Sp. z o.o. - 2018-08-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywna współpraca z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi w celu zapewnienia sprawnej obsługi zarządu
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Bytów (pomorskie)
wsparcie funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami bengalskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg zakresu czynnosci
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Blok Dobryszyce (łódzkie)
w/g potrzeb
KIELCEDIS SP Z O.O. - 2018-04-17 - Kielce (świętokrzyskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, dbałość o dostępność towarów u kontrahentów, kompletowanie dokumentów, planowanie i rozliczanie, dbałość o ekspozycję towarów, obsługa klientów i kasy fiskalnej.
ZAKATEK FASHION SP. Z O.O. - 2018-04-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kontakt z klientami, przygotowywanie porozumień promocyjnych, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Nysa (opolskie)
Praca jako asystentka stomatologiczna
Prywatny Gabinet Stomatologiczny Anna Such - 2018-04-17 - Pstrągowa (podkarpackie)
- Praca w centrum Handlowym w Katowicach w jednym z punktów sieci "EXPRES".- Praca w Katowicach: ul. 3 Maja (GALERIA KATOWICKA).- Strona internetowa z dodatkowymi informacjami: www.e-expres.pl- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia po okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-21:00 + soboty, niedziele - według grafiku do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie min. zawodowe, mile widziane zawodowe: Ślusarz lub Szewc lub pokrewne. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Mile widziane Prawo jazdy kat. B. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-14:00) (Tel. 509-028-794) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Gen. Henryka Le Ronda 26, 40-303 Katowice) lub e-mail: praca (at) e-expres.pl
ARCH INSTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-13 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Warszawa (mazowieckie)