ASYSTENT SPRZEDAŻY CIS I PAŃSTW BAŁTYCKICH Podkowa Leśna oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT SPRZEDAŻY CIS I PAŃSTW BAŁTYCKICH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Analizowanie wyników sprzedaży. Negocjowanie umów. Tworzenie ofert handlowych. Analizowanie rynku oraz ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi.
Data publikacji: 2017-05-23
Lokalizacja: Podkowa Leśna (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podkowa Leśna, powiat: grodziski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analizowanie wyników sprzedaży. Negocjowanie umów. Tworzenie ofert handlowych. Analizowanie rynku oraz ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
System wynagradzania: czasowy ze stawką miesięczną.
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SPRZEDAŻY CIS I PAŃSTW BAŁTYCKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Podkowa Leśna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grodziski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Data zakończenia pracy: 31.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: uzbecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_3: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
2-letnie doświadczenie jako pracownik biurowy.Łatwość nawiązywania kontaktów.Dyspozycyjność i gotowość odbywania podróży służbowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Daleka 11A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, powiat: grodziski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: grodziski
Gmina pracodawcy: Grodzisk Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grodzisk Mazowiecki
Ulica pracodawcy: Daleka
Numer budynku pracodawcy: 11A
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 24.05.2017
Oferta pracy ważna do: 05.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wymagane wykształcenie zasadnicze zawodowe oraz umiejętność obsługi tokarki CNC. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
Zakłady Mechaniczne DANMAR - 2016-03-31 - Łódź (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Wołomin (mazowieckie)
Brak danych
Szkoła Podstawowa Nr 184 w Łodzi - 2018-02-20 - Łódź (łódzkie)
podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych w języku hindi, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa klienta,udzielanie informacji sprzedaż usług pocztowych,sporządzanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Bychawa (lubelskie)
sprawdzanie dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów księgowych, uzgadnianie rejestrów VAT,uzgadnianie rozrachunków
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Władysławowo (pomorskie)
pozyskiwanie odbiorców lekkich konstrukcji aluminiowych, współpraca z biurami projektowymi, poszukiwanie nowych i modernizowanych obiektów budowlanych w celu oferowania asortymenty, praca 5 dni w tygodniu w godzinach 8-16
ZPUH Paweł Łukasiak i s-ka Spółka Komandytowa - 2016-06-20 - Piastów (mazowieckie)
Produkcja mebli. Wymagane doświadczenie zawodowe 2-3 lata. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
IDŹCZAK - MEBLE Firma P.H.U. Roman Idźczak - 2018-02-14 - Łęka Opatowska (wielkopolskie)
jw.
PIKUŁA Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, segregowanie, układanie, opisywanie dokumentów, sporządzanie rejestrów VAT, sporządzanie deklaracji podatkowych.Oferta skierowana do osób zarejestrowanych w PUP z ustalonym II profilem pomocy, które nie ukończyły 30 roku życia. Praca jednozminowa w Czechowicach-Dziedzicach.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
przyjmowanie i sprawdzanie ilości i jakości towaru, segregacja towaru, informowanie o zasobach magazynowychi konieczności uzupełnienia, komunikacja z klientami i dostawcami, utrzymanie czystości
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Żychlin (łódzkie)
* prace administracyjne (segregacja dokumentów, uzupełnianie bazy danych, tworzenie plików, przygotowywanie spotkań, prowadzenie kalendarza spotkań)* wsparcie dla Działu Personalnego* wykonywanie innych poleceń przełożonego
Randstad Polska Sp. z o. o. - 2018-05-14 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Przygotowanie korespondencji, oświadczeń i dokumentów firmowych. Przygotowywanie prezentacji, raportów, zestawień. Prowadzenie bieżących spraw oraz kalendarza spotkań. Koordynacja spotkań zewnętrznych i wewnętrznych. Przygotowanie materiałów i informacji potrzebnych na spotkania biznesowe. Tłumaczenie dokumentów i korespondencji. Dbałość o zaopatrzenie biura oraz współpracę z dostawcami usług i produktów biurowych. Kontakt z instytucjami i Klientami firmy. Współpraca z działami firmy.
KAPICA SP. Z O.O. SP. K. - 2018-04-24 - Zawadzkie (opolskie)
opieka nad stanem higienygabinetu i jego wyposażeniem, przygotowanie stanowiska pracy, materiałów, uczestniczenie podczas zabiegów higienicznych i profilaktycznych, prowadzenie ewidencji pacjentów
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Asystowanie lekarzowi dentyście, pomoc w prowadzeniu przychodni stomatologicznej
SoliDent s.c. Tomasz Stypułkowski, Błażej Wasilewski - 2017-06-14 - Łomża (podlaskie)
zgodnie z programem staz
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Lublin (lubelskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przyjmowanie przesyłek od klientów masowych.Wprowadzanie przesyłek do programu MRUMRejestrowanie danych dot. przesyłek w systemach komputerowych.Awizacja przesyłek. Rozdział przesyłek na rejony.Archiwizacja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Słupca (wielkopolskie)
obsługa pacjentów, systowanie lekarzowi dentyście
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kościan (wielkopolskie)
Wspieranie nauczyciela prowadzącego zajęcia dydaktyczne, wychowawcze i opiekuncze lub wspieranie wychowawcy świetlicy. Wynagrodzenie: 1132,50 zł + premia 20%. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą tel.: 71 783 14 50.
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 15 - 2015-12-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Przetwarzanie danych w systemach komputerowych, zarządzanie wprowadzonymi danymi, obsługa programów biurowych: arkusz kalkulacyjny, baza danych, program do tworzenia prezentacji multimedialnych.
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Lublin (lubelskie)
Rejestracja pacjentów, pomoc protetykowi słuchu w obsłudze niedosłyszących, oferowanie produktów firmy.
ACS SŁUCHMED Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Parczew (lubelskie)
prowadzenie ewidencji faktur, realizacja przelewów bankowych- regulowanie zobowiązań z tytułu dostaw robót i usług, prowadzenie gospodarki kasowej. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30. Wynagrodzenie: 2099zł/brutto zł + 28% premii + staż. Rozpoczęcie pracy po wykonaniu badań z zakresu Medycyny Pracy.
Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej - 2017-08-23 - Pruszków (mazowieckie)
- kompletowanie i analiza dokumentacji technicznej, projektowej, formalno- prawnej związanej z przygotowaniem inwestycji budowlanych,- uzyskanie pozwoleń, uzgodnień, opinii w zakresie niezbędnym do rozpoczęcia inwestycji budowlanej,- współpraca z architektami, branżystami i dostawcami,- zbieranie, analiza i porównanie ofert,- udział w tworzeniu biznesplanów, kosztorysów ofertowych, harmonogramów,- koordynacja wyboru podwykonawców i nadzór nad nimi,- prowadzenie korespondencji urzędowej.
DOM PROJECT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Modlniczka (małopolskie)
Obsługa klienta w zakresie sprzedaży towaów, zamawianie towarów u dostawców, przyjmowanie reklamacji, wykładanie towarów na półkach, prowadzenie rozmów z przedstawicielami.
PSB Mrówka-Parczew Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Włodawa (lubelskie)
przygotowanie bufetu do pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Chojna (zachodniopomorskie)
Praca w charakterze elektromontera w sieciach nn, przy instalacji baterii kondensatorów. Praca wyjazdowa na terenie Polski.
TWELVE ELECTRIC Sp. z o.o. - 2016-05-04 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie danych magazynowych, wystawianie faktur, kontakt z klientem, sporządzanie ofert
DRZEWICZ WYTWÓRNIA SUSZARŃ SP. Z O.O. Sp. k. - 2016-09-12 - Nowy Drzewicz (mazowieckie)
prace w zakresie projektowania w branży sanitarnej
ESKO Przedsiębiorstwo Inżynierii Środowiska s.c. A.Baczmański, B. Baczmańska - 2016-08-25 - Zielona Góra (lubuskie)
- Aktywny udział w projektach realizowanych w firmie,- Prowadzenie harmonogramów spotkań i terminów,- obsługa kasy fiskalnej, - Obsługa biura,- Prowadzenie bieżących rozliczeń kasowych - bankowych w programie CDN OPTIMA,- Obsługa przeterminowanych należności,- Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- Zamawianie materiałów reklamowych,- Pomoc w organizacji pokazów maszyn,- Sporządzanie pism, zestawień i raportów.- Praca w godzinach 8 - 16.
Tech-Ekspert Południe Kalita Paweł - 2016-05-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)