ASYSTENT SPEDYTORA(OFERTA DLA OSOBY PO STAŻU) Głogów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT SPEDYTORA(OFERTA DLA OSOBY PO STAŻU)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2017-12-01
Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SPEDYTORA(OFERTA DLA OSOBY PO STAŻU)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: spedytor
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Adres pracodawcy:
Piaskowa 1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: głogowski
Gmina pracodawcy: Głogów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głogów
Ulica pracodawcy: Piaskowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: spedytor
Data dodania oferty pracy: 01.12.2017
Oferta pracy ważna do: 30.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprawdzanie poprawności wydawania towaru, układanie towaru, lekkie prace porządkowe. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce, z możliwością przedłużenia. Prac w godz. pn. - pt. 06.00 - 14.00, 10.00 - 18.00.
HURTOWNIA PIEKARNICZA PAWEŁ MACIEJEWSKI - 2017-07-21 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuch, pomoc protetykowi słuchu w doborze oraz sprzedaży aparatów słuchowych, umawianie pacjentów w kalendarzu spotkań. Wymagania: wykształcenie wyższe, mile widziany staż pracy w sprzedaży lub bezpośrednim kontakcie z klientem, bankowości, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera, obsługa kasy fiskalnej, miła aparycja, komunikatywność. Kontakt z pracodawcą e-mailowy rekrutacja (at) sluchmed.pl.
ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-04 - Rybnik (śląskie)
- sprzątanie pomieszczeń biurowych i pozostałych pomieszczeń znajdujących się w obiekcie; - odkurzanie podłóg w pomieszczeniach; ścieranie kurzu z mebli biurowych, parapetów, sprzętów i urządzeń biurowych; - utrzymywanie w czystości pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz toalet z umywalkami między innymi poprzez dbalość o ogólny wygląd pomieszczeń oraz mycie posadzek i ścian, mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych i armatury. Około 80 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 8-20 - wg potrzeb. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Wrocław (dolnośląskie)
tworzenie ofert dla klienta, kontakt z klientem, nadzór nad ekipą montującą
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Nowy Gózd (mazowieckie)
Obsługa dokumentacji. Przygotowanie dokumentacji w Excel, Word, Power Point. Obsługa i organizacja szkoleń realizowanych przez firmę. Porządkowanie materiałów szkoleniowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klientów, prowadzenie działalności handlowej, pozyskiwanie nowych klientów, prezentacja oferty, kontakty z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
analiza danych - przygotowanie raportów dziennych, tygodniowych, miesięcznych oraz dotyczących poprawy wyników, praca z matrycą umiejętności, udział w tworzeniu standardów
MANPOWERGROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-18 - Cieszyn (śląskie)
OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO ASYSTENTA SĘDZIEGO W SĄDZIE REJONOWYM KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH- Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach z siedzibą w Katowicach 40-078, pl. Wolności 10 ogłasza konkurs na stanowisko: asystenta sędziego w Sądzie Rejonowym Katowice-Zachód w Katowicach Oznaczenie konkursu: O.Kdr. 1100-1-7/18. Liczba wolnych stanowisk: 1 etat. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: II etap konkursu zostanie przeprowadzony 17 sierpnia 2018 r. o godzinie 9.00 w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach przy ul. Warszawskiej 45, sala nr 411 (IV piętro).- Wynagrodzenie: 3480 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (do czasu ukończenia stażu asystenckiego). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie po rozstrzygnięciu konkursu. - Praca: 7:30-15:30.Kandydat na stanowisko asystenta sędziego musi odpowiadać wymaganiom określonym w art. 155 § 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 23 ze zm.). Na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:1. jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, 2. jest nieskazitelnego charakteru,3. ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce,4. ukończył 24 lata.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Katowice (śląskie)
udział w badaniu sprawozdań finansowych, prowadzenie ksiąg rachunkowych
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Gniezno (wielkopolskie)
Przygotowanie statystyk, uzupełnianie danych w bazie danych, analizy handlowe, pisanie raportów handlowych, tworzenie ofert handlowych, wyszukiwanie i pierwszy kontakt z nowymi firmami, pomoc w przygotowaniu dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Do zadań pracownika należało będzie szkolenie nowych i obecnych klientów w zakresie obsługi zintegrowanego systemukomputerowego Dom 5 autorstwa firmy Sacer s.c (system dla odbiorców takich jak spółdzielnie mieszkaniowe, firmyobsługujące nieruchomości, wspólnoty mieszkaniowe itd.), w tym pomoc w pracach księgowych z zakresu systemu FK orazsystemów satelitarnych (rozrachunki czynszowe, medialne, rejestry zakupu, sprzedaży). Praca daje ogromne możliwościpoznawcze szeregu księgowościpraca w godz. 8-16kontakt z pracodawcą: praca (at) sacer.wroc.pl lub 713632170
JACEK SIERADZKI SACER POŁUDNIE - 2018-09-18 - Wrocław (dolnośląskie)
telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów - w tym m. in. przedstawianie oferty produktowej instytucji finansowych, wsparcie realizacji usługi bankowości elektronicznej, realizacja usługi przyjmowania wniosków pożyczkowych przez telefon
APLITT S.A. - 2016-03-11 - Biała Podlaska (lubelskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zapoznanie
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Stężyca (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Matczyn (lubelskie)
księgowanie dokumentów, rozliczanie przedsiębiorców z US i ZUS
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
wykonywanie czynności opiekuńczo - wychowawczych, pomaganie dzieciom, nadzorowanie
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
opieka nad niepełnosprawnymi dziećmi
Specjalny Ośrodek Szkolno -Wychowawczy im. Marii Konopnickiej - 2017-11-03 - Międzyrzecz (lubuskie)
zarządzanie obiegiem dokumentów, prowadzenie terminarza spotkań, prowadzenie Podstawowej korespondencji w imieniu zarządu, bieżące wsparcie administracyjne, organizacja spotkań służbowych, spotkań wewnetrznych i zewnetrznych, rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej, obsługa klienta, archiwizacja , realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Poznań (wielkopolskie)
brak
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Świdwin (zachodniopomorskie)
opieka nad dziećmi, organizowanie zajęć dla dzieci
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Piotrowice (lubelskie)
Obowiązki asystenta prawnego.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
murowanie, prace wykończeniowe (domki jednorodzinne)
Niebieskie Migdały - 2018-02-08 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Miejsce stażu - Opole. Wyk. min. średnie, obsługa komputera, dobra znajomość j. niemieckiego, zainteresowanie problematyką mniejszości niemieckiej.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Opole (opolskie)
wg. zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Radomsko (łódzkie)
- Obsługa klientów z dedykowanego rynku zbytu; - Utrzymanie dobrych kontaktów z klientami; - Wprowadzanie danych i zamówień do systemów komputerowych; - Zarządzanie wprowadzonymi danymi; - Obsługa podstawowych programów biurowych; - Współpraca z innymi działami; - Raportowanie pracy do bezpośrednich przełożonych.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2018-01-23 - Września (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe; min. rok doświadczenia w pracy w dziale księgowości, bardzo dobra znajomość języka angielskiego; weryfikacja oraz wprowadzanie faktur oraz wyciągów bankowych do systemu, comiesięczny raport o sprzedaży dla naszego oddziału w Norwegii, sprawozdania dla GUS, banków, przygotowywanie płatności, pomoc w przygotowywaniu deklaracji i sprawozdań finansowych, pomoc w przygotowywaniu comiesięcznych raportów finansowych, pomoc w codziennych obowiązkach księgowej, regularny kontakt telefoniczny/mailowy z innymi oddziałami EFD Induction na całym świecie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Efd Induction Sp. zo.o. - 2019-03-28 - Gliwice (śląskie)
sporządzanie not korygujących, przygotowywanie upomnień podatkowych, przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, bankami i urzędami
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Rokiciny (łódzkie)
prowadzenie spraw z zakresu księgowosci budżetowej
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Rokitno (lubelskie)