ASYSTENT SPECJALISTY DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY (FUNDRAISER) Miechów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT SPECJALISTY DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY (FUNDRAISER)
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: prace biurowe
Data publikacji: 2018-07-02
Lokalizacja: Miechów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Miechów, powiat: miechowski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: prace biurowe
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT SPECJALISTY DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY (FUNDRAISER)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Miechów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miechowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Data zakończenia pracy: 30.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 27, 32-200 Miechów, powiat: miechowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: miechowski
Gmina pracodawcy: Miechów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Miechów
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 25.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.07.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
stały kontakt z niemieckojęzycznymi klientami biura, administrowanie i wypełnianie wniosków do urzedu skarbowego w Niemczech, obsługa portalu niemieckiego ELSTAM, zarządzanie obiegiem zaswidczeń A1 dla delegowanych pracowników
kontakt przez PUP - 2014-10-01 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa niwelatora,odbiornika GPS,tachimetru
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-
Gabinet Stomatologiczny "MEDIX" Ewa Grażyna Duraj - 2017-09-11 - Białystok (podlaskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
•Wykształcenie wyższe kierunkowe – architektura i urbanistyka•Umiejętność pracy w programie AutoCad,•Kreatywność, zaangażowanie, uczciwość i odpowiedzialność•Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy technicznej•Dobra organizacja czasu pracy•Dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań•Kreatywność, zaangażowanieOpis stanowiska: praca na komputerze, samodzielne wykonywanie pod kierunkiem projektanta koncepcji, projektów budowlanych, projektów aranżacji wnętrz, szczegółów, detali, opisów do opracowań projektowych, współpraca z branżami, prowadzenie spraw formalnych pod kierunkiem projektanta, sporządzanie inwentaryzacji obiektów budowlanych, archiwizowanie dokumentacji na nośnikach elektronicznych w trakcie pracy i po jej zakończeniu
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "UNIGLOB" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-31 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie minimum średnie; doświadczenie zawodowe konieczne; zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg handlowych, mile widziana znajomość oprogramowania CDN klasyka; miejsce pracy Gliwice; oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności;
FINEKO ANDRZEJ WALTER - 2016-08-03 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie projektów, rozrysy w CADzie, wykonywanie inwentaryzacji nieruchomości
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Kraków (małopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Gdańsk (pomorskie)
Sporządzanie list płac i deklaracji ZUS, PEFRON, prowadzenie ksiąg podatkowych.
Kancelaria Doradcy Podatkowego Magdalena Gudowska nr wpisu 11971 - 2016-04-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Kompleksowe prowadzenie biura
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp.zoo - 2015-12-03 - Sady (wielkopolskie)
sprzedaż hurtowa towarów, zamawianie towarów od handlowców wietnamskich oraz z Wietnamu, prowadzenie negocjacji z kontrahentami pochodzenia wietnamskiego
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Prowadzenie baz danych (z ofertami) w dziale handlowym. Odbieranie telefonów i prowadzenie korespondencji z kantrahentami. Opracowywanie i wysyłanie ofert. Wystawianie potwierdzeń zamówień. Opracowywanie potrzebnych tłumaczeń.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana podstawowa znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) radioster.pl
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Katowice (śląskie)
opracowanie projektów budowlanych, inwentaryzacje, nadzorowanie robót na budowie
MK PROJEKT MARCIN KLIM NAMYSŁÓW - 2016-07-25 - Namysłów (opolskie)
Obsługa Klienta, obsługa komputera Excell, MS Office.praca w godz. 8-16. Dodatkowo do wynagrodzenia premia.
BTG SP.Z O.O - 2017-05-25 - Opole (opolskie)
przyjmowanie dostaw towarów, obsługa komputera i drukarki fiskalnej, bezpośrednia obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
opieka nad dziećmi w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Płońsk (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Lublin (lubelskie)
podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych w języku hindi, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-Obsługa dokumentacji: księgi przychodów - rozchodów, ryczałt VAT, Płatnik-Praca w godzinach 8-16,-Praca na terenie Tczewa,-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt osobisty, telefoniczny 607-915-277 lub wysłanie CV na adres e-mail: terra47_2008 (at) wp.pl
BIURO RACHUNKOWE TERRA - TERESA GOLEC - 2018-06-29 - Tczew (pomorskie)
oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych z terenów wiejskich: czynności związane z pracami działu administracyjnego: tj. wykonywanie oraz koordynowanie czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem biura, utrzymywanie porządku w dokumentach, kompletowanie, segregowanie oraz rejestrowanie pism i korespondencji, archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, udzielanie informacji pracownikom i interesantom, obsługa urządzeń biurowych, wypełnianie druków urzędowych, przygotowywanie umów, konstruowanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, przyjmowanie samochodów do serwisu, otwieranie zleceń, nadzór nad prowadzeniem napraw
Sikora AC Sp.z o.o. - 2017-08-08 - Mikołów (śląskie)
Pomoc nauczycielowi w prowadzeniu grupy przedszkolnej. Wykonywanie czynności higienicznych przy dzieciach.
Przedszkole Niepubliczne WS Katarzyna Pietrzykowska - 2016-07-13 - Chotomów (mazowieckie)
asystowanie w zajęciach, pomoc w opiece nad dziećmi w wieku 2.5-6 lat
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Wałdowo (warmińsko-mazurskie)
Realaizacja planu pracy z rodziną
Ośrodek Pomocy Społecznej Cybinka - 2016-07-22 - Cybinka (lubuskie)
odbieranie telefonów służbowych, kontakt z klientami- również z klientami anglojęzycznymi, kontakt z kierowcami w ramach serwisu wykonywanego przez firmę (w j.ukraińskim oraz w j.polskim), koordynowanie pracy kierowców, praca z dokumentami, obługa komputera i urządzeń biurowych
Aps Solutions Sp. z o.o. - 2018-04-23 - Poznań (wielkopolskie)
- obsługa dokumentów sprzedaży w tym wystawianie faktur- dbanie o prawidłowy przepływ informacji i dokumneów firmowych- codzienny kontakt z handlowcami- pozyskiwanie informacji o potencjalnych klientach- wsparcie działań marketingowych i sprzedażowychWymagana biegła obsługa komputera, motywacja do pracy i duże zaangażowanie, otwartość, komunikatywność, wysoka kultura osobista
NTT SYSTEM S.A. - 2016-08-10 - Zakręt (mazowieckie)
Organizacja pracy i nadzór
" HETMAN " Produkcja S.C. W. Korzep, K. Korzep w Kolnie - 2018-07-25 - Kolno (podlaskie)
lekarz
ZAKŁAD KARNY - 2018-06-01 - Czarne (pomorskie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-06-29 - Katowice (śląskie)
- Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych, dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią. Zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów. Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń. Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń. Analizowanie i Rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera, zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami. Przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na czas określony od 20.01.2016 r. do 19.01.2017 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe (dyplom ukończenia szkoły wyższej). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata w obsłudze klienta. Wymagana znajomość zwyczajów i etykiety komunikacji biznesowej w Korei.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Katowice (śląskie)