ASYSTENT SPECJALISTY DO SPRAW FUNDUSZY UE ORAZ PROJEKTÓW KSOW (S) Tarnów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT SPECJALISTY DO SPRAW FUNDUSZY UE ORAZ PROJEKTÓW KSOW (S)
Wynagrodzenie: 1 440 PLN
Zakres obowiązków: zapoznanie się z zasadami funkcjonowania instytucji, zapoznanie się z zasadami wypełniania projektów oraz z funkcjonowaniem funduszy, praktyczna realizacja programów pomocowych na rzecz rolników, wykonywanie prac związanych z organizacją i realizacją: pikników promocyjnych, szkoleń z zakresu sprzedaży bezpośredniej, dostaw bezpośrednich, RHD, inne prace biurowe.
Data publikacji: 2021-03-08
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
zapoznanie się z zasadami funkcjonowania instytucji, zapoznanie się z zasadami wypełniania projektów oraz z funkcjonowaniem funduszy, praktyczna realizacja programów pomocowych na rzecz rolników, wykonywanie prac związanych z organizacją i realizacją: pikników promocyjnych, szkoleń z zakresu sprzedaży bezpośredniej, dostaw bezpośrednich, RHD, inne prace biurowe.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 440 PLN
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT SPECJALISTY DO SPRAW FUNDUSZY UE ORAZ PROJEKTÓW KSOW (S)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1263
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 440 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 08.03.2021
Data zakończenia pracy: 07.09.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Staż będzie realizowany w ramach projektu Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie tarnowskim i m. Tarnów (VI) Młodzi na start, który jest realizowany w ramach PO WER, Poddziałanie 1.1.1 i współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.Wymagania: wykształcenie wyższe - rolnicze lub około rolnicze, administracyjne. Praca w Tarnowie od pon. do pt. na jedną zmianę w godz.: 7.00- 15.00. Zakres obowiązków: zapoznanie się z zasadami funkcjonowania instytucji, zapoznanie się z zasadami wypełniania projektów oraz z funkcjonowaniem funduszy, praktyczna realizacja programów pomocowych na rzecz rolników, wykonywanie prac związanych z organizacją i realizacją :pikników promocyjnych, szkoleń z zakresu sprzedaży bezpośredniej, dostaw bezpośrednich, RHD, inne prace biurowe.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 6761972228
danePracodawcy_regon: 351310527
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Pl. Gen. J.Bema 3, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
danePracodawcy_kodPowiatu: 1263
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0981570
Ulica pracodawcy: Pl. Gen. J.Bema
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242109
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.03.2021
Data dodania oferty pracy: 04.03.2021
Oferta pracy ważna do: 06.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 16.02.2021
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d6c2b8bb01ccc5de8b7ef975f1059d20
Podobne oferty pracy
.
Tartak Stara Krobia - 2018-01-09 - Stara Krobia (wielkopolskie)
Obowiązki:Bieżący transport towarów w określonym czasie i do określonego miejsca, wykonywanie czynności kontrolno -obsługowych powierzonych pojazdów, monitorowanie zapasów magazynowych i zgłaszanie potrzeb w tym zakresie, kompletowanie towaru zgodnie z zamówieniami i przegotowywanie do wysyłki, odbiór jakościowy ilościowy przyjmowanego towaru,Czas pracy:jedna zmiana 8-16Umowa na czas określony - 3 miesiące na poczatek z możliwością przedłużenia
PPHU EL-HURT Tadeusz Sznaza - 2018-08-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Praca na budowach głównie na terenie Trójmiasta. Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od umiejętności i doświadczenia.
BUDREM-RYBAK Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-09-15 - Luzino (pomorskie)
Nadzór nad robotami górniczymi oraz koordynator robót
"GEO-ŚLĄSK" Sp. z o.o. - 2018-09-12 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
praca z osobami starszymi
PRYWATNY DOM OPIEKI EWA KUZEMKO - 2020-08-26 - Kobylniki (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Słupsk (pomorskie)
zapewnienie utrzymania właściwego stanu technicznego oddziałów terenowych firmy, monitorowanie oraz realizacja modernizacji remontów oraz konserwacji, nadzór nad narzędziami i materiałami budowlanymi
P.P.U.H "PROMUS RUDA ŚLĄSKA" Sp. z o.o. - 2019-02-25 - Ruda Śląska (śląskie)
Staż organizowany przez GUP.Pomoc w przygotowyaniu dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych, obsługa poczty tradycyjnej i elektronicznej, pomoc w sporządzaniu i archiwizacji dokumentów, pomoc przy obsłudze kursów.
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie szkoleń wstępnych pracowników oraz organizowanie i dokumentowanie szkoleń okresowych. Opracowanie i tworzenie dokumentacji z zakresu BHP zgodnie z przyjętymi standardami w firmie.
PRZEDSIĘBIORSTWO CHEMII GOSPODARCZEJ "POLLENA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-21 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Zbijanie palet drewnianych
P.U.P. EUROBOMAR II - 2016-02-03 - Piaseczno (zachodniopomorskie)
Utrzymanie w czystości hali produkcyjnej, pomoc przy produkcji obuwia, pakowanie gotowych produktów
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Nowy Targ (małopolskie)
OBSŁUGA TABLIC REKALMOWYCH TYPU BILLBOARD, WYKLEJANIE PLAKATÓW, DROBNE NAPRAWY;WYMAGANIA:BADANIA WYSOKOŚCIOWE POWYŻEJ 3 M, PRAWO JAZDY KAT.B,
ZAKŁAD USŁUG WYSOKOŚCIOWYCH ALPINISTA GRZEGORZ BEDNAREK - 2016-01-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
AFRO-TAX Sp. z o. o. - 2017-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie ewidencji księgowej- praca w zespole ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Łódź (łódzkie)
opieka nad mieszkańcami Domu, prace porządkowe
Zespół Domów Pomocy Społecznej prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryl - 2019-02-08 - Wieleń (wielkopolskie)
Utrzymanie czystości na magazynie, prace polegające na przewożeniu materiałów oraz wykonywaniu drobnych prac porządkowych. Stawka 17,00 zł na godzinę.
EVER CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-04 - Teolin (łódzkie)
-prowadzenie rachunkowości w Zespole Szkół Publicznych nr 4 im. M. Curie-Skłodowskiej w Skarżysku-Kamiennej zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami;-kontrola dokumentów w sposób zapewniający: a) właściwy przebieg operacji gospodarczych,b) ochronę mienia będącego w posiadaniu jednostki, c) sporządzanie sprawozdawczości finansowej. -bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości w sposób umożliwiający:a) terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych, b) terminowe i prawidłowe rozliczenie osób majątkowo odpowiedzialnych za to mienie, c) terminowe i prawidłowe dokonywanie rozliczeń finansowych. -prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami, polegającymi zwłaszcza: a) dyspozycji środkami pieniężnymi, zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu;b) gospodarce środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji Zespole Szkół Publicznych nr 4 im. M. Curie-Skłodowskiej w Skarżysku-Kamiennej;c) zapewnieniu pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez Zespół Szkół Publicznych nr 4 im. M. Curie-Skłodowskiej w Skarżysku-Kamiennej d) przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych, zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań. -analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu lub środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji Zespołu Szkół Publicznych nr 4 im. M. Curie-Skłodowskiej w Skarżysku-Kamiennej-opracowanie planów finansowych dla Zespołu Szkół Publicznych nr 4 im. M. Curie-Skłodowskiej w Skarżysku-Kamiennej-opracowanie przepisów wewnętrznych wydawanych przez dyrektora jednostki, dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności:a) zakładowego planu kont,b) instrukcji obiegu dokumentów (dowodów kasowych), c) zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji. -sporządzanie sprawozdań finansowych z wykonanego planu budżetu według wymagań organu prowadzącego i sprawozdań GUS;-szczegółowa analiza stanu należności i zobowiązań według poszczególnych tytułów oraz według dłużników i wierzycieli;-bieżąca ewidencja księgowa operacji pieniężnych dokonywanych na rachunkach bankowych; -miesięczna analiza rozliczeń z tytułów zrealizowanych dochodów budżetowych i wydatków budżetowych;-szczegółowość stosowania podziałów klasyfikacji budżetowej w planowaniu, ewidencji i sprawozdawczości;-współpraca z Urzędem Skarbowym i ZUS-em w zakresie prawidłowego naliczania i odprowadzania zobowiązań wobec tych jednostek;-archiwizacja dokumentów księgowych;-biegłe posługiwanie się programami komputerowymi obsługującymi stanowisko pracy;-przestrzeganie ustalonego w Zespole Szkół Publicznych nr 4 im. M. Curie-Skłodowskiej w Skarżysku-Kamiennej czasu pracy i dyscypliny pracy;-wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Dyrektora Zespołu Szkół Publicznych nr 4 im. M. Curie-Skłodowskiej w Skarżysku-Kamiennej należą do kompetencji głównego księgowego.
Zespół Szkół Publicznych Nr 4 im. Marii Curie Skłodowskiej - 2020-07-02 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Obsługa narzędzi ślusarskich.
ALUPERFEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-08 - Wołczyn (opolskie)
Transport towaru na terenie Polski
P.P.H.U "ART TRANS" ARTUR PALIMONKA - 2016-07-13 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Przyjmowanie, składowanie, wydawanie półfabrykatów i produktów (produkty niespaletyzowane0 zgodnie z wewnętrznymi procedurami, załadunek dostaw, dbanie o porządek na hali i na placu.
ARCOM sp.j - 2017-08-02 - Rzezawa (małopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji do wprowadzenia do programu Logotech. Przygotowywanie dokumentacji do ZUS i US Przygotowywanie i redagowanie pism. Wykształcenie min średnie, znajomość komputera
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Sosnowiec (śląskie)
PRACE BRUKARSKIE NA TERENIE PODKARPACIA
Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Ligęzka - 2020-03-09 - Strzegocice (podkarpackie)
spawanie
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Czerniewice (łódzkie)
Drobne naprawy, sprzątanie.
WOGER WOJCIECH GIERCZAK - 2017-09-21 - Handzlówka (podkarpackie)
Wykładanie towaru. Obsługa klienta. Sprawdzanie terminów ważności towarów. Dbanie o czystość stanowiska.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "AVEXIM" SP. Z O.O. - 2016-03-15 - Turka (lubelskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Trzcianka (wielkopolskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizacji działań marketingowych na lokalnym rynku.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-07-20 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
budowa oraz montaż suchej zabudowy, szpachlowanie, gipsowanie;
GOOD STYLE Tobiasz Sońta - 2016-10-10 - Dłutów (łódzkie)
• Przygotowywanie widoków aplikacji,• Projektowanie stron www i projektów web`owych, • Projektowanie interfejsów, • Przygotowywanie grafik i materiałów promocyjnych,
PERBIS ŁUKASZ ŚWISTAK - 2019-05-14 - Dębica (podkarpackie)
Praca związana z produkcją mebli (DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE PRZY PRACYZ MEBLAMI- KONIECZNE)
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Lidzbark (warmińsko-mazurskie)