ASYSTENT SEKRETARIATU Jawor oferta pracy CENTRUM USŁUG KSIĘGOWYCH M&A SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: ASYSTENT SEKRETARIATU
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa centrali telefonicznej i urządzeń biurowych, obsługa podstawowych programów komputerowych, ewidencja korespondencji, dbanie o schludny wygląd biura i wspieranie w prawidłowym funkcjonowaniu biura od strony administracyjnej.
Data publikacji: 2019-05-10
Lokalizacja: Jawor (dolnośląskie)
Pracodawca: CENTRUM USŁUG KSIĘGOWYCH M&A SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ignacego Paderewskiego 3A, 59-400 Jawor, powiat: jaworski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa centrali telefonicznej i urządzeń biurowych, obsługa podstawowych programów komputerowych, ewidencja korespondencji, dbanie o schludny wygląd biura i wspieranie w prawidłowym funkcjonowaniu biura od strony administracyjnej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SEKRETARIATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jawor
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jaworski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jawor
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy:
CENTRUM USŁUG KSIĘGOWYCH M&A SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze
Adres pracodawcy:
Ignacego Paderewskiego 3A, 59-400 Jawor, powiat: jaworski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: jaworski
Gmina pracodawcy: Jawor
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jawor
Ulica pracodawcy: Ignacego Paderewskiego
Numer budynku pracodawcy: 3A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 10.05.2019
Oferta pracy ważna do: 24.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?99edf1cd73cfcb96eefd20ef5dbcd3e1
Podobne oferty pracy
wykonywanie masażu tajskiego
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Luboń (wielkopolskie)
promowanie i sprzedaż towarów, obsługa i pozyskiwanie klientów narodowości chińskiej,utrzymywanie kontaktów z fabrykami w Chinach
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc
Zespół Szkół Społecznych SpołecznegoTowarzystwa Oświatowego w Augustowie - 2018-04-10 - Augustów (podlaskie)
Asystowanie w spotkaniach z klientem jeden raz w tygodniu, w miejscach wyznaczonych przez klienta. Klient głuchoniemy posługujący się wyłącznie językiem migowym anglojęzycznym.
DORADCA PODATKOWY JOANNA GRUSZECKA - 2017-09-12 - Sulechów (lubuskie)
- WSPÓŁPRACA Z KSIĘGOWĄ W ZAKRESIE KADR I PŁAC- WERYFIKACJA DOKUMENTÓW FINANSOWYCH- PROWADZENIE ROZLICZEŃ I ZESTAWIEŃ- INNE ZADANIA WYKONYWANE PRZEZ DZIAŁ FINANSOWY- OBSŁUGA KLIENTA
TMS AUDIT - 2017-08-25 - Trzebownisko (podkarpackie)
Obsługa klienta, prowadzenie biura InstytutuI zmiana 8-16
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych ifinansowych, - aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, -udzielanie informacji o świadczonych usługach, - kształtowaniepozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość oestetykę stanowiska pracy, - sporządzanie dokumentacji wzakresie realizowanych usług. dwie zmiany I. 06:00-14:00 II. 14:00-21:00
Poczta Polska S. A. - 2017-06-23 - Opole (opolskie)
- umawianie spotkań z klientami,- przygotowanie ofert na komputerze,- obsługa programów pocztowych, FB
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
organizacja zajęć treningowych; pomoc w prowadzeniu trenigów
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Wysogotowo (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Ostrołęka (mazowieckie)
Administracja biurowa - zbieranie, tworzenie i wypełnianie dokumentów, prowdzenie rachunkówKordynowanie prac biura księgowego i kancelarii prawnejZamawianie i prowadzenie ewidencji faktur / materiałów / sprzętuPrzygotowywanie raportów, prezentacji i broszurUczestnictwo w spotkaniach biznesowych, przygotowywanie notatek ze spotkań Tłumaczenia ustne i pisemne z języka polskiego na angielski oraz w drugą stronę
TRISAMYA COSMETICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Lublin (lubelskie)
przygotowywanie stanowisk i gabinetu stomatologa, przygotowywanie pacjentów do zabiegów stomatologicznych, przygotowywanie materiału do wypełnień i wycisków, współpraca z lekarzem w czasie wykonywania zabiegów stomatologicznych, pomow w prowadzeniu dokumentacji lekarskiej
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
- weryfikacja dokumentacji Kontrahenta- ewidencje danych w bazach- analiza dokumentacji pod kątem wskaźników finansowych
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Gdynia (pomorskie)
Wsparcie działu logistyki, utrzymywanie kontaktów z klientem, tworzenie dokumentów eksportowych, sprzedażowo-przewozowych, kontakt z działem handlowym w celu wyjaśnienia specyfiki danego zamówienia i przerobienia go na zlecenie produkcyjne.
"ULTRAMARE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-26 - Szemud (pomorskie)
obsługa recepcji i baru w hotelu
PIOTR BUTKIEWICZ - 2017-04-18 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
POMOC W PROWADZENIU FIRMY, PORZĄDKOWANIE DOKUMENTÓW, UMAWIANIE SPOTKAŃ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA POCZTY ELEKTRONICZNEJ, NA SPOTKANIE Z PRACODAWCĄ UMÓWIĆ SIĘ TELEFONICZNIE
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sporządzanie projektów budowlanych, przygotowanie dokumentacji projektowej
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Żuromin (mazowieckie)
Obsługa klientów, księgowanie
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Wrocław (dolnośląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Kraków (małopolskie)
Różne prace w tartaku
P.W. OPTYMEX Sp. z o.o - 2016-02-05 - Wudzyn (kujawsko-pomorskie)
Asystent osoby niepełnosprawnej- staż FP
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Września (wielkopolskie)
wprowadzanie w systemie SAP danych w celu naliczeniawynagrodzeń pracowników, sporządzanie rejestrów czasu pracy,sprawdzanie i kontrola bilansu czasu pracy.
Animex Foods sp. z o.o. sp.k. Oddział w Opolu - 2016-09-05 - Opole (opolskie)
asystowanie nauczycielowi w szkole
Szkoła Podstawowa nr 3 - 2016-03-15 - Słubice (lubuskie)
- wsparcie administracyjne product managera- wprowadzanie zleceń w wewnętrzny system firmy- monitorowanie realizacji zleceń- poszukiwanie nowych dostawców oraz zakup komponentów produkcyjnych- monitorowanie stanu magazynowego- obsługa portali ogłoszeniowych tj. Allegro, OLX, Oferia, itp.
STO PRINT PRODUCTION Sp. z o.o. - 2017-07-31 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
Asystent Zarządu (Centrala Banku). Osoba zatrudniona na stanowisku Asystent Zarządu będzie odpowiedzialna za organizację pracy biura oraz dokumentację (w tym czynności sekretarskie), kontakty z klientami, kancelarią prawną oraz korespondencję i dokumentację związaną z funkcjonowaniem banku oraz Zarządu. Będzie uczestniczyła także w tworzeniu i redagowaniu dokumentacji Banku (opracowywania raportów, sprawozdań, prezentacji, analiz dla Zarządu). Wyzwania: powadzenie sekretariatu Banku, prowadzenie dokumentacji rejestrowej Banku, organizacja archiwum bankowego, obsługa organów statutowych oraz prowadzenie rejestru i dokumentacji członkowskiej, prowadzenie zbioru umów zawartych z kontrahentami, administrowanie flotą samochodową, administrowanie pełnomocnictwami, prowadzenie ogólno bankowego rejestru regulacji wewnętrznych, prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz monitorowanie terminów ich rozstrzygnięć, prowadzenie rejestru dokumentów poufnych oraz dziennika korespondencji tych pism, organizacja spotkań i obsługa naradWymagania: wykształcenie wyższe, znajomość prawa bankowego (dodatkowy atut), dobra znajomość programów pakietu MS Office, znajomość języka angielskiego (dodatkowy atut), samodzielność w działaniu i silne poczucie odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań, umiejętność organizacji pracy własnej i priorytetyzacji zadań, znajomości zasad obsługi sekretariatu, komunikatywność, otwartość i wysoka kultura osobista, dyskrecja, dyspozycyjność i asertywność, posiadania prawa jazdy kat. B.Oferujemy: dobre warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, ambitne i odpowiedzialne zadania gwarantujące rozwój osobisty i zawodowy, atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą, pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją, wsparcie w rozwoju. CV i List Motywacyjny. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail: kkilanowska (at) bank-kaszubski.pl
Kaszubski Bank Spółdzielczy - 2016-02-02 - Wejherowo (pomorskie)
Realizowanie świadczeń stomatologicznych, diagnostycznych i leczniczych zgodnie z kompetencjami oraz promocja zdrowia i działania w zakresie profilaktyki zdrowotnej.[Godzina zakończenia pracy] : 18:00[System czasu pracy] : RÓWNOWAŻNY
NZOZ "Twoje Zdrowie EL" Sp. z o. o. - 2016-10-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
-pełnienie funkcji asystenta koordynatora w projekcie EFS-przeprowadzanie kampanii informacyjno-promocyjnej i rekrutacji uczestników-organizacja doradztwa, szkoleń, staży, pośrednictwo pracy-sporządzanie umów, formularzy, dokumentacji projektowej-obsługa administracyjna i logistyczna-stały kontakt z uczestnikami-nadzór nad prowadzonymi formami wsparcia,-prowadzenie biura projektu
WIELKOPOLSKI INSTYTUT ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI ŁUKASZ DYMEK - 2016-10-07 - Polkowice (dolnośląskie)
jw
Przedsiębiorstwo Pomiarów Geodezyjnych Sp. z o.o. - 2017-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
Transport peletu na terenie zakładu.
Pomorska Kompania Energetyczna Sp. z o.o. Worowo - 2016-05-20 - Worowo (zachodniopomorskie)
prowadzenie spraw związanych z obsługą sekretariatu, bieżąca współpraca z zarządem i kierownictwem, zarządzanie korespondencją przychodząca i wychodzącą, prowadzenie kalendarza terminów i spotkań, opracowywanie umów, sporządzanie sprawozdań i protokołów, prowadzenie i opracowywanie danych statystycznych dotyczących działalności instytucji
CENTRUM KULTURY - 2017-07-04 - Piaseczno (mazowieckie)