ASYSTENT SEKRETARIATU Jawor oferta pracy CENTRUM USŁUG KSIĘGOWYCH M&A SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: ASYSTENT SEKRETARIATU
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa centrali telefonicznej i urządzeń biurowych, obsługa podstawowych programów komputerowych, podstawowa znajomość dokumentacji księgowej, ewidencja korespondencji, dbanie o schludny wygląd biura i wspieranie w prawidlowym funkcjonowaniu biura od strony administracyjnej.
Data publikacji: 2018-12-12
Lokalizacja: Jawor (dolnośląskie)
Pracodawca: CENTRUM USŁUG KSIĘGOWYCH M&A SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ignacego Paderewskiego 3A, 59-400 Jawor, powiat: jaworski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa centrali telefonicznej i urządzeń biurowych, obsługa podstawowych programów komputerowych, podstawowa znajomość dokumentacji księgowej, ewidencja korespondencji, dbanie o schludny wygląd biura i wspieranie w prawidlowym funkcjonowaniu biura od strony administracyjnej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SEKRETARIATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jawor
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jaworski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jawor
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikacja i współpraca w zespole
Nazwa pracodawcy:
CENTRUM USŁUG KSIĘGOWYCH M&A SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze
Adres pracodawcy:
Ignacego Paderewskiego 3A, 59-400 Jawor, powiat: jaworski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: jaworski
Gmina pracodawcy: Jawor
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jawor
Ulica pracodawcy: Ignacego Paderewskiego
Numer budynku pracodawcy: 3A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 12.12.2018
Oferta pracy ważna do: 12.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgłaszanie pracowników do ZUS, sporządzanie umów o prac, prowadzenie akt osobowych pracowników, ścisła i efektywna współpraca z zespołem kadr
OPAKMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-21 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
nanoszenie danych ,praca przy komputerze
BP AGRO Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Gąsów (mazowieckie)
staż - praca z osobą niepełnosprawną, prowadzenie zajęć wg planu, prowadzenie dziennika dokumentującego realizowane zajęcia, dbanie o czystość oraz estetykę w pracowni i na stanowisku pracy, prowadzenie obserwacji podopiecznych, dokumentowanie ich pracy, omawianie spostrzeżeń na zebraniach zespołu wspierająco-aktywizujacego, zapewnienie opieki i bezpieczeństwa podopiecznym, systematyczne przygotowanie się do zajęć, dbanie o czystość i estetykę w placówce, stosowanie się do poleceń dyrektora.Wymagane badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
pełnienie indywidualnej opieki i pomoc uczniom z autyzmem, pomoc uczniowi w wykonywaniu zadań podczas zajęć, wpieranie nauczyciela prowadzącego zajęcia edukacyjne w wykonywaniu zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Prudnik (opolskie)
- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny,- opracowanie we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,- wspieranie aktywności społecznej rodzin.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-06-29 - Cieszyn (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
DBANIE O CZYSTOŚĆ, OBSŁUGA GOŚCI, PRASOWANIE, PRZYGOTOWYWANIE POŚCIELI
kontakt przez OHP - 2016-05-31 - Krynica Morska (pomorskie)
Kontrolowanie przebiegu transportów; sprawdzanie poprawności i segregowanie dokumentów; pomoc w organizowaniu transportów; windykacja należności.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Będzin (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2015-09-29 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Kierowanie całokształtem pracy MOSiR, reprezentowanie go na zewnątrz i ponoszenie odpowiedzialności za wyniki pracy MOSiR.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu.Wymagane dokumenty należy składać osobiście do BiuraKadr i Płac pok. nr 4, Urzędu Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl lub pocztą na adres UM z dopiskiem "dot. konkursu na kierownicze stanowisko urzędnicze - Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu".OFERTA KONKURSOWAwięcej informacji na stronie:http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/index.php?id=101292
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2017-02-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa klienta detalicznego w zakresie m.in.: zakładanie rachunków, realizowanie wpłat, przelewów, kompletowanie dokumentów
Pomorski Bank Spółdzielczy - 2018-08-20 - Będzino (zachodniopomorskie)
segregowanie, wprowadzanie do systemów komputerowych, archiwizowanie dokumentów księgowych, obsługa komputera i urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Sosnowiec (śląskie)
naważanie łososia na tacki
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Przygotowywanie treści umów i projektów dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
- Prace kameralne w CAD (program komputerowy), prace polowe: weryfikacja przygotowanych i opracowanych danych z CAD w terenie. - Wynagrodzenie: 2300 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (24 miesiące). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe min. 6 msc, umiejętność obsługi programu CAD oraz komputerowych pakietów biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Dekretacja dokumentów, prowadzenie ewidencji w rejestrze zakupu i sprzedaży, sporządzanie kalkulacji na produkowane wyroby.
GMK Spółka Akcyjna Łobez - 2016-01-15 - Łobez (zachodniopomorskie)
obsługa sekretariatu, projekty aktów not.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
KONTAKT Z POWIERZONYMI KLIENTAMI, WYSTAWIANIE I NADZÓR NAD DOKUMENTAMI DOSTAW MATERIAŁÓW, OPRACOWYWANIE NIEZBĘDNYCH RAPORTÓW I ANALIZ, WSPÓŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI
FINE ALTECH MŁAWA SP. Z O.O. - 2017-06-22 - Mława (mazowieckie)
Projektowanie
JĘDRZEJCZYK WOJCIECH PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "VITARO" - 2018-05-07 - Dziepółć (łódzkie)
przyuczenie do zawodu złotnik, jublier, wytwarzanie biżuterii, pierścionków, obrączek
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Bytom (śląskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkiowe ( mogą być studenci), doświadczenie mile widziane, znajomość programu AutoCadZakres obowiązków: inwentaryzacja budynków, kreślenie w AutoCad, projektowanie
Pracownia Projektów i Usług Budowlanych - Mirosława Witczak - 2018-03-20 - Krotoszyn (wielkopolskie)
wykonywanie masażu tajskiego
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Kraków (małopolskie)
asystowanie przy zabiegach chirurgicznych, nadzór nad szpitalem dla zwierząt, pomoc w prowadzeniu dokumentacji, strzyżenie psów i kotów
"LEK-VET" GABINET WETERYNARYJNY SARA SKUPIŃSKA - 2016-09-06 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
asystowanie w zabiegach stomatologicznych
CENTRUM STOMATOLOGICZNE "UŚMIECH" KAMIL ZARZYCKI - 2015-11-26 - Lubin (dolnośląskie)
Projektowanie, kosztorysowanie, ofertowanie
AX-BUD Inwestycje - 2016-01-18 - Ślesin (wielkopolskie)
Praca z trudnościami opiekuńczo-wychowawczymi rodziny.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stężycy - 2016-06-17 - Stężyca (pomorskie)
Weryfikacja dokumentacji Kontrahenta, ewidencje danych w bazach, analiza dokumentacji pod kątem wskaźników finansowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Gdynia (pomorskie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Kraków (małopolskie)