ASYSTENT SĘDZIEGO Wrocław oferta pracy Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu

Stanowisko: ASYSTENT SĘDZIEGO

Wynagrodzenie: do 3 870 PLN

Zakres obowiązków: Asystent sędziego wykonuje czynności zmierzające do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania oraz czynności z zakresu działalności administracyjnej sądów - art. 155 ustawy z 27.07.2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych.Szczegółowe informacje znajdują się w ogłoszeniu o konkursie na stanowisko asystenta sędziego w zakładce "oferty pracy" na stronie : www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.plUmowa na czas określony.Praca w systemie jednozmianowym.Miejsce wykonywania pracy: Wrocław ul. Podwale 30, Pl. Powstańców Śląskich 14Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 748 11 30.

Data publikacji: 2019-07-31

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Podwale 30, 50-950 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Asystent sędziego wykonuje czynności zmierzające do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania oraz czynności z zakresu działalności administracyjnej sądów - art. 155 ustawy z 27.07.2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych.Szczegółowe informacje znajdują się w ogłoszeniu o konkursie na stanowisko asystenta sędziego w zakładce "oferty pracy" na stronie : www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.plUmowa na czas określony.Praca w systemie jednozmianowym.Miejsce wykonywania pracy: Wrocław ul. Podwale 30, Pl. Powstańców Śląskich 14Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 748 11 30.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 870 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT SĘDZIEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent sędziego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 870 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:wykształcenie: wyższe prawnicze (magisterskie),staż pracy: nie wymagany,inne: ukończone 24 lata, posiadanie obywatelstwa Rzeczypospolitej Polskiej, korzystanie z pełni praw cywilnych i obywatelskich, nieskazitelny charakter

Nazwa pracodawcy:
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Podwale 30, 50-950 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Podwale

Numer budynku pracodawcy: 30

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent sędziego

Data dodania oferty pracy: 02.08.2019

Oferta pracy ważna do: 16.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 31.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?461b5c9b5c15a32dacaa514bf4162a67

Podobne oferty pracy

ASYSTENT KOSZTORYSANTA - do 1 750 PLN

Sporządzanie kosztorysów budowlanych.
B&W Usługi Ogólnobudowlane Bożena Dzidkowska - 2015-12-03 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

ASYSTENT DS SYSTEMÓW ALARMOWYCH- KONSULTANT TERENOWY - od 2 545 PLN

wspomaganie przedstawiciela handlowego, pozyskiwanie i budowanie bazy klientów, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Agencja "Solid Security" Sp. zoo - 2017-09-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA TELEFONICZNY - od 14 PLN

aktywna, telefoniczna sprzedaż produktów wietnamskich, telefoniczne udzielanie klientom informacji o produktach, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENTKA / ASYSTENT DIETETYKA DS. SPRZEDAŻY - od 1 900 PLN

- Przedstawiciel sieci NATURHAUSE poszukuje osoby na stanowisko: Asystentka / Asyystent dietetyka ds. sprzedaży.- Sprzedaż suplementów diety. Utrzymywanie dobrych relacji z klientami. Pozyskiwanie nowych klientów.- Wynagrodzenie: 1900 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca na jedną zmianę po 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-19:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie w kontakcie z kilentem. Umiejętność obsługi kasy fiskalnej. Umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-19:00) (Tel. 730-602-740) lub e-mail: art-kwiat (at) wp.pl
FHU ARTUR KWIATKOWSKI - 2016-09-13 - Katowice (śląskie)

ASYSTENTKA WYDZIAŁU PRODUKCJI - od 3 200 PLN

- sporządzanie, kompletacja i przechowywanie zamówień wewnętrznych na potrzeby wydziału- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników etatowych i czasowych- uzupełnianie danych dotyczących braków jakościowych surowca, gotowych produktów wg referencji oraz przygotowywania raportów na potrzeby kierownika i wydziału produkcji- komunikacja z pracownikami w sprawach zleconych przez kierownictwo np. grafiku czasu pracy- obsługa pracowników wydziału produkcyjnego w zakresie administracyjno-kadrowym- zamawianie materiałów biurowych i niebezpośrednio produkcyjnych dla potrzeb wydziału- praca w siedzibie firmy oraz w Łodzi przy ul. Zakładowej 99
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 1 100 PLN

Praca na stanowisku asystenta nauczyciela klasy III w wymiarze 23/40 etatu na zastępstwo do końca roku szkolnego z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Praca w wymiarze 23/40 etatu.
Zespół Oświatowy w Kotuniu - 2017-11-07 - Kotuń (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Zwoleń (mazowieckie)

KONTROLER JAKOŚCI - od 2 100 PLN

kontrola jakościowa towaru, sporządzanie dokumentacji jakościowej, kontrola wysyłek, blokowanie i zwalnianie wyrobu, przygotowywanie prób produktów, nadzór nad procesem produkcji
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2018-07-26 - Rogoźno (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

Asystent nauczyciela przedszkola- źródło finansowania zostanie określone po wyborze kandydata ( PO WER, Firma +1, RM powracający z zagranicy). Wymagania: wykształcenie min. licencjat kierunkowe dające uprawnienia do pracy w przedszkolu, empatia, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Nowy Sącz (małopolskie)

GŁÓWNY INŻYNIER DO SPRAW JAKOŚCI OPROGRAMOWANIA - 10 000 - 25 000 PLN

Nadzorowanie systemów, zarządzanie konfiguracją, środowiskiem produkcji, przepływem pracy, udział w zmianie kodu, opracowywanie skryptów i hotfixów, tworzeniu wydań.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-11-07 - Gdańsk (pomorskie)

KUCHARZ/ KUCHARKA - od 2 500 PLN

przygotowywanie i wydawanie posiłków z karty menu i na imprezy okolicznościowe;
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Myszków (śląskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 500 PLN

Asystent Zarządu (Centrala Banku). Osoba zatrudniona na stanowisku Asystent Zarządu będzie odpowiedzialna za organizację pracy biura oraz dokumentację (w tym czynności sekretarskie), kontakty z klientami, kancelarią prawną oraz korespondencję i dokumentację związaną z funkcjonowaniem banku oraz Zarządu. Będzie uczestniczyła także w tworzeniu i redagowaniu dokumentacji Banku (opracowywania raportów, sprawozdań, prezentacji, analiz dla Zarządu). Wyzwania: powadzenie sekretariatu Banku, prowadzenie dokumentacji rejestrowej Banku, organizacja archiwum bankowego, obsługa organów statutowych oraz prowadzenie rejestru i dokumentacji członkowskiej, prowadzenie zbioru umów zawartych z kontrahentami, administrowanie flotą samochodową, administrowanie pełnomocnictwami, prowadzenie ogólno bankowego rejestru regulacji wewnętrznych, prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz monitorowanie terminów ich rozstrzygnięć, prowadzenie rejestru dokumentów poufnych oraz dziennika korespondencji tych pism, organizacja spotkań i obsługa naradWymagania: wykształcenie wyższe, znajomość prawa bankowego (dodatkowy atut), dobra znajomość programów pakietu MS Office, znajomość języka angielskiego (dodatkowy atut), samodzielność w działaniu i silne poczucie odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań, umiejętność organizacji pracy własnej i priorytetyzacji zadań, znajomości zasad obsługi sekretariatu, komunikatywność, otwartość i wysoka kultura osobista, dyskrecja, dyspozycyjność i asertywność, posiadania prawa jazdy kat. B.Oferujemy: dobre warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, ambitne i odpowiedzialne zadania gwarantujące rozwój osobisty i zawodowy, atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą, pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją, wsparcie w rozwoju. CV i List Motywacyjny. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail: kkilanowska (at) bank-kaszubski.pl
Kaszubski Bank Spółdzielczy - 2016-02-02 - Wejherowo (pomorskie)

ASYSTENT DS.WDRAŻANIA LSR - 997,4 PLN

Asystent ds. wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju;- staż dla osoby bezrobotnej z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Sokółka (podlaskie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU - od 2 000 PLN

Obsługa sekretariatu, prace związane z wysyłką korespondecji, obsługa rejestru, faktur, tłumaczenie tekstów.Wyskość wynagrodzenia zależy od posiadanych kwalifikacji. Na spotkanie z pracodawcą należy umawiać się telefonicznie.
POLMLEK Raciąż Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Raciąż (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA HOTELOWA (HOUSEKEEPING) - od 2 100 PLN

kompleksowe sprzątanie pokoi i domków, utrzymanie czystości w ogólnodostępnych miejscach hotelowych, codzienna zmiana pościeli i ręczników, utrzymanie czystości na terenie pensjonatu (chodniki, ciągi komunikacyjne itp.)
kontakt przez PUP - 2018-01-02 - Chomiąża Szlachecka (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT KOSZTORYSANTA - od 2 500 PLN

Praca biurowa
INFOMETRUM ADAM GIENIUSZ - 2019-03-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

FIZJOTERAPEUTA - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Zielona Góra (lubuskie)

ASYSTENTKA - od 1 850 PLN

ustalanie harmonogramu wizyt, przygotowanie sprzętu i asysta przy zabiegach
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Malbork (pomorskie)

ASYSTENT PRAWNY - 997,4 PLN

Praca biurowa w zakresie:- opracowywanie dokumentacji procesowej na etapie postępowania sądowego,- opracowywanie dokumentacji procesowej na etapie postępowania egzekucyjnego,- obsługa korespondencji z dłużnikami,- obsługa korespondencji z komornikami sadowymi i urzędami,- przygotowywanie wzorów pism procesowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Zamość (lubelskie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - od 3 100 PLN

Gromadzenie orzecznictwa i literatury przydatnych do rozpoznawania spraw sądowych, wykonywanie innych czynności związanych z działalnością orzeczniczą w wydziale karnym, Analiza akt spraw przydzielonych do referatu sędziego, sporzadzanie projektów odpowiedzi na pisma wpływające w danej sprawie, sporządzanie projektów orzeczeń i ich uzasadnień, sporządzanie wniosków o wydanie Europejskiego Nakazu Aresztowania, inne czynności zlecone przez przewodniczącego wydziału lub sędziego sprawozdawcę.
Sąd Rejonowy w Drawsku Pom. - 2017-01-13 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)

KAMIENIARZ - od 13,7 PLN

Pomoc przy stawianiu pomników, pomoc przy cięciu, utrzymanie porządku wokół zakładu.
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT PRAWNY- STAŻ - 997,4 PLN

WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Warszawa (mazowieckie)

KELNER - od 2 100 PLN

Obsługa gości, obsługa baru i kasy fiskalnej, sprzątanie
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Bramki (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA INSTALACJI SANITARNYCH - od 2 250 PLN

Wykonywanie projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie instalacji sanitarnych, elektrycznych, tworzenie rysunków technicznych w programie AutoCad, wykonywanie obliczeń projektowych, dobór urządzeń,współpraca i koordynacja z innymi firmami.
"Gaskop" Grzegorz Potwora Zbigniew Przystasz Spółka Cywilna - 2019-06-24 - Strzyżów (podkarpackie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA (POWER III) - 1 017,4 PLN

- Praca z lekarzem na 4-6 rąk podczas zabiegów z zakresu stomatologii zachowawczej, endodoncji, protetyki, chirurgii, implantologii,- sterylizacja narzędzi,- prowadzenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 000 PLN

Projektowanie komputerowe, pomiary w terenie
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Reda (pomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

przygotowanie gabinetu, materiałow, narzedzi, prowadzenie dokumentacjikomputerowej i fotograficznej
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Zgierz (łódzkie)

ASYSTENT DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 1 017,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : wyższe lub osoba w trakcie studiów; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office; zakres obowiązków: wsparcie działań działu marketingu; zarządzanie treścią na stronie internetowej; przygotowywanie ofert handlowych; wsparcie w planowaniu i realizacji działań marketingowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENTKA DYREKTORA OPERACYJNEGO - od 2 700 PLN

- administracyjno-organizacyjne wspieranie bieżących spraw operacyjnych;- zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji, w tym obiegu dokumentów oraz współpraca z innymi działami;- redagowanie pism, przygotowywanie dokumentacji, prezentacji, zestawień, sprawozdań i raportów;- organizowanie i nadzór nad kalendarzem spotkań i podróżami służbowymi;- współpraca z Urzędami i zewnętrznymi dostawcami usług;- opieka nad sprzętem biurowym;- inne czynności administracyjno-biurowe
MAKARONY POLSKIE S. A. - 2016-08-26 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA WSPOMAGAJĄCEGO - 997,4 PLN

przygotowywanie pomocy do zajęć, opieka nad dziećmi, pomoc w odrabianiu lekcji
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Próchenki (mazowieckie)


Wybierz powiat