ASYSTENT SĘDZIEGO Wrocław oferta pracy Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu
Stanowisko: ASYSTENT SĘDZIEGO
Wynagrodzenie: do 3 870 PLN
Zakres obowiązków: Asystent sędziego wykonuje czynności zmierzające do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania oraz czynności z zakresu działalności administracyjnej sądów - art. 155 ustawy z 27.07.2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych.Szczegółowe informacje znajdują się w ogłoszeniu o konkursie na stanowisko asystenta sędziego w zakładce "oferty pracy" na stronie : www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.plUmowa na czas określony.Praca w systemie jednozmianowym.Miejsce wykonywania pracy: Wrocław ul. Podwale 30, Pl. Powstańców Śląskich 14Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 748 11 30.
Data publikacji: 2019-07-31
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podwale 30, 50-950 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Asystent sędziego wykonuje czynności zmierzające do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania oraz czynności z zakresu działalności administracyjnej sądów - art. 155 ustawy z 27.07.2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych.Szczegółowe informacje znajdują się w ogłoszeniu o konkursie na stanowisko asystenta sędziego w zakładce "oferty pracy" na stronie : www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.plUmowa na czas określony.Praca w systemie jednozmianowym.Miejsce wykonywania pracy: Wrocław ul. Podwale 30, Pl. Powstańców Śląskich 14Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 748 11 30.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 870 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SĘDZIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent sędziego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 870 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:wykształcenie: wyższe prawnicze (magisterskie),staż pracy: nie wymagany,inne: ukończone 24 lata, posiadanie obywatelstwa Rzeczypospolitej Polskiej, korzystanie z pełni praw cywilnych i obywatelskich, nieskazitelny charakter
Nazwa pracodawcy:
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Podwale 30, 50-950 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Podwale
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent sędziego
Data dodania oferty pracy: 02.08.2019
Oferta pracy ważna do: 16.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?461b5c9b5c15a32dacaa514bf4162a67
Podobne oferty pracy
Sporządzanie kosztorysów budowlanych.
B&W Usługi Ogólnobudowlane Bożena Dzidkowska - 2015-12-03 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
wspomaganie przedstawiciela handlowego, pozyskiwanie i budowanie bazy klientów, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Agencja "Solid Security" Sp. zoo - 2017-09-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
aktywna, telefoniczna sprzedaż produktów wietnamskich, telefoniczne udzielanie klientom informacji o produktach, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Przedstawiciel sieci NATURHAUSE poszukuje osoby na stanowisko: Asystentka / Asyystent dietetyka ds. sprzedaży.- Sprzedaż suplementów diety. Utrzymywanie dobrych relacji z klientami. Pozyskiwanie nowych klientów.- Wynagrodzenie: 1900 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca na jedną zmianę po 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-19:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie w kontakcie z kilentem. Umiejętność obsługi kasy fiskalnej. Umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-19:00) (Tel. 730-602-740) lub e-mail: art-kwiat (at) wp.pl
FHU ARTUR KWIATKOWSKI - 2016-09-13 - Katowice (śląskie)
- sporządzanie, kompletacja i przechowywanie zamówień wewnętrznych na potrzeby wydziału- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników etatowych i czasowych- uzupełnianie danych dotyczących braków jakościowych surowca, gotowych produktów wg referencji oraz przygotowywania raportów na potrzeby kierownika i wydziału produkcji- komunikacja z pracownikami w sprawach zleconych przez kierownictwo np. grafiku czasu pracy- obsługa pracowników wydziału produkcyjnego w zakresie administracyjno-kadrowym- zamawianie materiałów biurowych i niebezpośrednio produkcyjnych dla potrzeb wydziału- praca w siedzibie firmy oraz w Łodzi przy ul. Zakładowej 99
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Łódź (łódzkie)
Praca na stanowisku asystenta nauczyciela klasy III w wymiarze 23/40 etatu na zastępstwo do końca roku szkolnego z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Praca w wymiarze 23/40 etatu.
Zespół Oświatowy w Kotuniu - 2017-11-07 - Kotuń (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Zwoleń (mazowieckie)
kontrola jakościowa towaru, sporządzanie dokumentacji jakościowej, kontrola wysyłek, blokowanie i zwalnianie wyrobu, przygotowywanie prób produktów, nadzór nad procesem produkcji
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2018-07-26 - Rogoźno (wielkopolskie)
Asystent nauczyciela przedszkola- źródło finansowania zostanie określone po wyborze kandydata ( PO WER, Firma +1, RM powracający z zagranicy). Wymagania: wykształcenie min. licencjat kierunkowe dające uprawnienia do pracy w przedszkolu, empatia, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
Nadzorowanie systemów, zarządzanie konfiguracją, środowiskiem produkcji, przepływem pracy, udział w zmianie kodu, opracowywanie skryptów i hotfixów, tworzeniu wydań.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-11-07 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowywanie i wydawanie posiłków z karty menu i na imprezy okolicznościowe;
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Myszków (śląskie)
Asystent Zarządu (Centrala Banku). Osoba zatrudniona na stanowisku Asystent Zarządu będzie odpowiedzialna za organizację pracy biura oraz dokumentację (w tym czynności sekretarskie), kontakty z klientami, kancelarią prawną oraz korespondencję i dokumentację związaną z funkcjonowaniem banku oraz Zarządu. Będzie uczestniczyła także w tworzeniu i redagowaniu dokumentacji Banku (opracowywania raportów, sprawozdań, prezentacji, analiz dla Zarządu). Wyzwania: powadzenie sekretariatu Banku, prowadzenie dokumentacji rejestrowej Banku, organizacja archiwum bankowego, obsługa organów statutowych oraz prowadzenie rejestru i dokumentacji członkowskiej, prowadzenie zbioru umów zawartych z kontrahentami, administrowanie flotą samochodową, administrowanie pełnomocnictwami, prowadzenie ogólno bankowego rejestru regulacji wewnętrznych, prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz monitorowanie terminów ich rozstrzygnięć, prowadzenie rejestru dokumentów poufnych oraz dziennika korespondencji tych pism, organizacja spotkań i obsługa naradWymagania: wykształcenie wyższe, znajomość prawa bankowego (dodatkowy atut), dobra znajomość programów pakietu MS Office, znajomość języka angielskiego (dodatkowy atut), samodzielność w działaniu i silne poczucie odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań, umiejętność organizacji pracy własnej i priorytetyzacji zadań, znajomości zasad obsługi sekretariatu, komunikatywność, otwartość i wysoka kultura osobista, dyskrecja, dyspozycyjność i asertywność, posiadania prawa jazdy kat. B.Oferujemy: dobre warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, ambitne i odpowiedzialne zadania gwarantujące rozwój osobisty i zawodowy, atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą, pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją, wsparcie w rozwoju. CV i List Motywacyjny. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail: kkilanowska (at) bank-kaszubski.pl
Kaszubski Bank Spółdzielczy - 2016-02-02 - Wejherowo (pomorskie)
Asystent ds. wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju;- staż dla osoby bezrobotnej z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Sokółka (podlaskie)
Obsługa sekretariatu, prace związane z wysyłką korespondecji, obsługa rejestru, faktur, tłumaczenie tekstów.Wyskość wynagrodzenia zależy od posiadanych kwalifikacji. Na spotkanie z pracodawcą należy umawiać się telefonicznie.
POLMLEK Raciąż Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Raciąż (mazowieckie)
kompleksowe sprzątanie pokoi i domków, utrzymanie czystości w ogólnodostępnych miejscach hotelowych, codzienna zmiana pościeli i ręczników, utrzymanie czystości na terenie pensjonatu (chodniki, ciągi komunikacyjne itp.)
kontakt przez PUP - 2018-01-02 - Chomiąża Szlachecka (kujawsko-pomorskie)
Praca biurowa
INFOMETRUM ADAM GIENIUSZ - 2019-03-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Zielona Góra (lubuskie)
ustalanie harmonogramu wizyt, przygotowanie sprzętu i asysta przy zabiegach
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Malbork (pomorskie)
Praca biurowa w zakresie:- opracowywanie dokumentacji procesowej na etapie postępowania sądowego,- opracowywanie dokumentacji procesowej na etapie postępowania egzekucyjnego,- obsługa korespondencji z dłużnikami,- obsługa korespondencji z komornikami sadowymi i urzędami,- przygotowywanie wzorów pism procesowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Zamość (lubelskie)
Gromadzenie orzecznictwa i literatury przydatnych do rozpoznawania spraw sądowych, wykonywanie innych czynności związanych z działalnością orzeczniczą w wydziale karnym, Analiza akt spraw przydzielonych do referatu sędziego, sporzadzanie projektów odpowiedzi na pisma wpływające w danej sprawie, sporządzanie projektów orzeczeń i ich uzasadnień, sporządzanie wniosków o wydanie Europejskiego Nakazu Aresztowania, inne czynności zlecone przez przewodniczącego wydziału lub sędziego sprawozdawcę.
Sąd Rejonowy w Drawsku Pom. - 2017-01-13 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Pomoc przy stawianiu pomników, pomoc przy cięciu, utrzymanie porządku wokół zakładu.
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa gości, obsługa baru i kasy fiskalnej, sprzątanie
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Bramki (mazowieckie)
Wykonywanie projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie instalacji sanitarnych, elektrycznych, tworzenie rysunków technicznych w programie AutoCad, wykonywanie obliczeń projektowych, dobór urządzeń,współpraca i koordynacja z innymi firmami.
"Gaskop" Grzegorz Potwora Zbigniew Przystasz Spółka Cywilna - 2019-06-24 - Strzyżów (podkarpackie)
- Praca z lekarzem na 4-6 rąk podczas zabiegów z zakresu stomatologii zachowawczej, endodoncji, protetyki, chirurgii, implantologii,- sterylizacja narzędzi,- prowadzenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Gdynia (pomorskie)
Projektowanie komputerowe, pomiary w terenie
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Reda (pomorskie)
przygotowanie gabinetu, materiałow, narzedzi, prowadzenie dokumentacjikomputerowej i fotograficznej
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Zgierz (łódzkie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : wyższe lub osoba w trakcie studiów; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office; zakres obowiązków: wsparcie działań działu marketingu; zarządzanie treścią na stronie internetowej; przygotowywanie ofert handlowych; wsparcie w planowaniu i realizacji działań marketingowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Gliwice (śląskie)
- administracyjno-organizacyjne wspieranie bieżących spraw operacyjnych;- zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji, w tym obiegu dokumentów oraz współpraca z innymi działami;- redagowanie pism, przygotowywanie dokumentacji, prezentacji, zestawień, sprawozdań i raportów;- organizowanie i nadzór nad kalendarzem spotkań i podróżami służbowymi;- współpraca z Urzędami i zewnętrznymi dostawcami usług;- opieka nad sprzętem biurowym;- inne czynności administracyjno-biurowe
MAKARONY POLSKIE S. A. - 2016-08-26 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowywanie pomocy do zajęć, opieka nad dziećmi, pomoc w odrabianiu lekcji
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Próchenki (mazowieckie)