ASYSTENT SĘDZIEGO Wodzisław Śląski oferta pracy Sąd Rejonowy w Wodzisławiu Śl.
Stanowisko: ASYSTENT SĘDZIEGO
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Oferta konkursowa, szczegóły pod adresem: https://www.wodzislaw.sr.gov.pl/index.php?id=8Konkurs: ADM. 0181-33/19
Data publikacji: 2019-05-16
Lokalizacja: Wodzisław Śląski (śląskie)
Pracodawca: Sąd Rejonowy w Wodzisławiu Śl.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sądowa 3, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Oferta konkursowa, szczegóły pod adresem: https://www.wodzislaw.sr.gov.pl/index.php?id=8Konkurs: ADM. 0181-33/19
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie w zależności od posiadanego stażu pracy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SĘDZIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent sędziego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), prawnicze, kierunek: Prawo
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
pozostałe wymagania oraz wykaz dokumentów na stronie internetowej Sądu Rejonowego w Wodzisławiu Śl. pod adresem https://www.wodzislaw.sr.gov.pl/index.php?id=8
Nazwa pracodawcy: Sąd Rejonowy w Wodzisławiu Śl.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Adres pracodawcy:
Sądowa 3, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta konkursowa - szczegóły na stronie https://www.wodzislaw.sr.gov.pl/index.php?id=8
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: wodzisławski
Gmina pracodawcy: Wodzisław Śląski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wodzisław Śląski
Ulica pracodawcy: Sądowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: https://www.wodzislaw.sr.gov.pl/
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent sędziego
Data dodania oferty pracy: 16.05.2019
Oferta pracy ważna do: 14.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b92c9ec854affd9227105c1b3591a226
Podobne oferty pracy
Organizacja spotkań i pracy redakcji, obsługa sekretariatu
Agencja Wydawniczo-Reklamowa "KORSO" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-03-28 - Mielec (podkarpackie)
Wykonywanie badań w laboratorium chemicznym.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bartodzieje
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. WPINANIE DOKUMENTÓW2. WPROWADZANIE DOKUMENTÓW DO SYSTEMU KSIĘGOWEGO3. SPORZĄDZANIE LIST PŁAC4. SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS5. PROWADZENIE KPIR6. OBSŁUGA KLIENTÓW I SEKRETARIATU
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Lublin (lubelskie)
diagnostyka, naprawa
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Makoszyn (świętokrzyskie)
wprowadzanie dokumentów księgowych, numerowanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Lubin (dolnośląskie)
telefoniczna i dokumentowa obsługa oraz administrowanie sekretariatufirmy - sporządzanie pism, przygotowywanie raportów, zestawień, analizoraz prezentacji - organizacja pracy zarządu spółki - szeroko pojętawewnętrzna- i zewnętrzna komunikacja ustna i pisemna, równieżobcojęzyczna (tworzenie maili, rozmowy, przekazywanie/zdobywanieinformacji, tłumaczenia językowe, nadzór nad wewnętrznymi danymikontaktowymi) - wykonywanie podstawowych czynności biurowych(segregowanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu) -budowa pozytywnego wizerunku firmy - realizacja innych zadańwyznaczonych przez kierownictwo firmy - ścisła współpraca z działami:finansowym, księgowym i personalnym oraz kooperacja z pozostałymidziałami firmy, praca w godz. 7-15
PROTEC SP. Z O.O. - 2016-11-03 - Chróścice (opolskie)
Wykonywanie badań diagnostycznych: barwienie i oglądanie preparatów diagnostycznych, posiewy materiału do badań diagnostycznych, badanie w kierunku Borelioz. Ocenianie i interpretowanie wyników badań i dobieranie odpowiednich badań do izolacji drobnoustrojów, ich identyfikacji oraz wykonywania antybiogramów. Wypisywanie i wydawanie wyników badań. Nadzór i prowadzenie dokumentacji badań diagnostycznych. Prowadzenie i wysyłanie kontroli badań wewnętrznej i zewnętrznej. Pobieranie prób czystościowych i do kontroli skuteczności dezynfekcji rąk w komórkach organizacyjnych szpitala. Prowadzenie dokumentacji środków badawczych. Prowadzenie statystyki / kosztów badań bakteriologicznych. Dbanie o aparaturę i sprzęt laboratoryjny: prowadzenie kart urządzeń laboratoryjnych, instrukcji obsługi aparatów, konserwacja codzienna, tygodniowa, miesięczna, walidacja metod i sprzętu laboratoryjnego ,informowanie o awarii Kierownika Laboratorium i serwis. Prowadzenie procedur bakteriologicznych i ich aktualizowanie. Prowadzenie magazynu odczynników bakteriologicznych. Nadzorowanie przygotowania stanowisk pracy i dbanie o czystość stanowisk pracy. Dbałość o stan zaopatrzenia pracowni w niezbędne odczynniki, sprzęt i urządzenia do sprawnego funkcjonowania pracowni zgodnie z umowami przetargowymi. Nadzór nad skutecznym wyjaławianiem sprzętu, naczyń urządzeń i pomieszczeń oraz bezpieczną likwidację materiału powstałego po badaniach. Kontrola skuteczności działania sterylizatorów suchych i prowadzenie dokumentacji kontroli. Nadzorowanie rejestracji badań laboratoryjnych ich drukowania i wydawania. Zachowanie tajemnicy zawodowej zgodnie z etyką dla pracowników medycznych oraz zasad współżycia społecznego. Prawidłowa archiwizacja dokumentacji laboratoryjnej. Pobieranie materiału do badań, opłat od pacjenta prowadzenie kasy fiskalnej. Miejsce wykonywania pracy ZOZ Bolesławiec.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-07-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie średnie pomaturalne - asystentka/higienistka stomatologiczna. Praca na terenie Leszczyn, na 3/4 etatu. Poniedziałek, środa w godz. 14.00-20.00, wtorek, czwartek, piątek w godz 8.00-14.00. Kontakt telefoniczny lub osobisty z pracodawcą.
INDYWIDUALNA PRACKTYKA STOMATOLOGICZNA MARIA SKRZYPCZYK - 2016-10-14 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Pomoc w projektowaniu, prace biurowe. Praca w terenie oraz biurze.
kontakt przez OHP - 2016-09-26 - Krzeszowice (małopolskie)
obsługa administracyjna pracowników z Europy Wschodniej
ORION.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Opracowywanie konstrukcji elektronicznych lamp oraz sterowań- Samodzielne prowadzenie wszystkich etapów projektu;- Opracowywanie dokumentacji technicznej nowych produktów, urządzeń;- Opracowywanie i wykonywanie rysunków, wykazów kompletacyjnych;- Opracowywanie kalkulacji ofertowej i powykonawczej;- Nadzorowanie wykonania prototypów; - Pełnienie nadzoru konstrukcyjnego nad wykonaniem wyrobu;- Analiza dokumentacji konstrukcyjnej i przyjętych rozwiązań- Sporządzanie instrukcji stanowiskowych i dokumentacji DTR;- Doskonalenie rozwiązań konstrukcyjnych już istniejących- Gotowość do wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych;- Współpraca z produkcją w zakresie wykonania projektu;- Odpowiedzialność za terminową realizację projektów;
"FAMOR" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc wpisywanie kontrahentów do systemuudzielanie kredytów kupieckich i weryfiakcja klientawpisywanie przewoźników do bazywyszukiwanie przewoźników na konkretne przejazdypomoc spedytorom w wycenie transportupomoc przy uzgadnianiu szczegółów transportu oraz nadzór nad transportempraktyczna nauka zawoduStaż odbywać się będzie Brdyujscie
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji biurowej fundacji, obsługa beneficjentów fundacji, prowadzenie profilu społecznościowego i strony www fundacji, obsługa poczty, redagowanie pism
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Sosnowiec (śląskie)
wyksztalcenie wyższe specjalność psychologia kliniczna, staż pracy 1 rok, zaawansowana znajomość języka ukraińskiego, opracowywanie IPD , empatia do osób niepełnosprawnych, wypełnianie dokumentów świetlicowych, opracowywanie IPD dzieci niepełnosprawnych, ewaluacja, prowadzenie świetlicy socjoterapełtycznej, praca z rodzicami z problemem alkoholowym, znajomośc języka konieczna do pracy z dziećmi z Ukrainy korzystających ze świetlicy,
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Marki (mazowieckie)
DROBNE NAPRAWY I KONSERWACJA SPRZĘTÓW, ZABAWEK I URZĄDZEŃ, MALOWANIE, PRACE W OGRODZIEWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE LUB ŚREDNIE, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, SUMIENNOŚĆ, PUNKTUALNOŚĆGODZINY PRACY: 08:00-16:00
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, marketing biura, obsługa urządzeń biurowych, sporzadzanie kalkulacji i ofert.
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Krzywa (małopolskie)
Koordynacja współpracy członków Zarządu z poszczególnymi działami firmy, przygotowywanie dokumentacji dla celów obsługi prawnej oraz ich koordynowanie, kontakt z prawnikami współpracującymi ze Spółką, opracowywanie pod kątem administracyjnym regulaminów , procedur obowiązujących wewnątrz firmy, współpraca z działem kadr pod kątem znajomości prawa pracy, prowadzenie oficjalnej korespondencji, tłumaczenie spotkań i dokumentów, raportowanie i sporządzanie protokołów, kontakty z instytucjami zewnętrznymi i kontrahentami, współpraca z firmami świadczącymi usługi na rzecz firmy, sporządzanie i aktualizowanie umów, kontraktów, nadzór nad dokumentami założycielskimi firmy, nad umowami krajowymi i zagranicznymi.
HLT sp. z o.o. - 2017-06-27 - Głuchołazy (opolskie)
1) Prowadzenie sekretariatu• Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej, • Segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie firmy, • Obsługa firmowej poczty elektronicznej, • Redagowanie pism,• Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów.2) Reprezentowanie firmy• Przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz firmy), • Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów, • Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego, • Serwowanie poczęstunku dla gości firmy, organizacja cateringu.3) Wsparcie przełożonego• Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego,• Umawianie spotkań przełożonego,
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- modelowanie 3D i tworzenie dokumentacji 2D w SolidWorks- montaż podzespołów elektro-mechanicznych- proste prace warsztatowe- obsługa podstawowych narzędzi warsztatowych
ACCREA BARTŁOMIEJ STAŃCZYK - 2017-09-01 - Lublin (lubelskie)
Składanie moskitier ramkowych oraz drzwiowych. Przygotowywanie wyprodukowanego towaru do transportu. Dbanie o sprawny przebieg procesu produkcji. Dbanie o jakość wyrobów.
kontakt przez OHP - 2016-09-25 - Chojnice (pomorskie)
Kontrola ruchu osobowego, kontrola ruchu kołowego, realizacja obchodów.
SOLID SECURITY sp. z o.o. - 2016-07-05 - Gdańsk (pomorskie)
asysta stomatologiczna, rejestracja pacjentów, utrzymywanie czystości w gabinecie, dezynfekcja narzędzi
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Chorzów (śląskie)
obsługa sekretariatu
AG CHEMIA ANDRZEJ GĄSOWSKI - 2017-07-25 - Sokoły (podlaskie)
- Praca asystenta projektanta polegać będzie na wsparciu organizacyjnym i merytorycznym projektanta głównego. Do obowiązków asystenta należeć będzie nadzór nad powierzonymi mu elementami projektu (wykonywanie rysunków projektowych w programie AutoCAD lub MicroStation oraz przygotowywanie przedmiarów i kosztorysów), sprawnym przepływem informacji między działem projektowym a działem wykonawczym i katalogowanie oraz archiwizowanie dokumentacji związanej z realizowanym projektem.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00 lub 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne (inżynier lub magister inżynier). Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana znajomość i obsługa programów: AutoCAD, Autodesk Revit Architecture, Project. Wymagana znajomość j. angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym B1 w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-24 - Katowice (śląskie)
Pomoc w zabiegach dentystycznych.Praca w ramach umowy o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia, system dwuzmianowy w godz.: 7.00-21.30 od pn. do pt. oraz 1 so. w m-cu w godz.: 8.00-15.35. Grafik do ustalenia.
NIEBUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "ALDENT" SPÓŁKA CYWILNA BEATA JUCHA-MUSIAŁ, HENRYK MUSIAŁ - 2018-10-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
Praca przy obsłudze urządzeń służących do przetwórstwa ziemniaków.
Zakłady Przemysłu Ziemniaczanego "LUBLIN" Sp. z o.o. - 2016-09-05 - Lublin (lubelskie)
jw.
Antoni Pikuła - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
praca jako pracownik porządkowy
AMLUX Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników na umowach o pracę, umowach zleceniu oraz umowach o dzieło;
Prowadzenie dokumentacji akt osobowych według najnowszych przepisów;
Rozliczanie czasu pracy, urlopów, naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę oraz umów zlecenie,
Sporządzanie listy płac;
Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT;
Cisnet.pl Centrum Biznesowe Sp. z o.o. - 2019-04-26 - Kraków (małopolskie)