ASYSTENT SĘDZIEGO Wodzisław Śląski oferta pracy Sąd Rejonowy w Wodzisławiu Śl.
Stanowisko: ASYSTENT SĘDZIEGO
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Oferta konkursowa, szczegóły pod adresem: https://www.wodzislaw.sr.gov.pl/index.php?id=8Konkurs: Adm. 0181- 50/19
Data publikacji: 2019-07-12
Lokalizacja: Wodzisław Śląski (śląskie)
Pracodawca: Sąd Rejonowy w Wodzisławiu Śl.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sądowa 3, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Oferta konkursowa, szczegóły pod adresem: https://www.wodzislaw.sr.gov.pl/index.php?id=8Konkurs: Adm. 0181- 50/19
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie w zależności od posiadanego stażu pracy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SĘDZIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent sędziego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), prawnicze, kierunek: Prawo
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
pozostałe wymagania oraz wykaz dokumentów na stronie internetowej Sądu Rejonowego w Wodzisławiu Śl. pod adresem https://www.wodzislaw.sr.gov.pl/index.php?id=8
Nazwa pracodawcy: Sąd Rejonowy w Wodzisławiu Śl.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Adres pracodawcy:
Sądowa 3, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta konkursowa - szczegóły na stronie https://www.wodzislaw.sr.gov.pl/index.php?id=8
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: wodzisławski
Gmina pracodawcy: Wodzisław Śląski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wodzisław Śląski
Ulica pracodawcy: Sądowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: https://www.wodzislaw.sr.gov.pl/
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent sędziego
Data dodania oferty pracy: 12.07.2019
Oferta pracy ważna do: 15.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a89b4f9a20395190796b173a016b412f
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Zapoznanie z dokumentacją księgową i inne
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- aktualizacja i tworzenie modeli 3D (głównie) blaszanych elementów spawanych- aktualizacja i tworzenie dokumentacji 2D (rysunki PDF+DXF) do ww. modeli 3D- tworzenie modeli i widoków do instrukcji obsługi/ montażowych produkowanych urządzeń
ISYS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-15 - Raków (dolnośląskie)
Asystent księgowego
Kancelaria Podatkowa Reising, Hals-Chalcarz Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Tarnów (małopolskie)
wg planu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Sobolew (mazowieckie)
technik geodezji/może być osoba studiująca geodezję;może być do przyuczenia;chęci do pracy;prawo jazdy kat.Bwykonywanie prac terenowych, pomiarów technicznychpraca w godz. 8-16
MACIEJ GÓRSKI GEODEZJA GEODON - 2019-03-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżącyh spraw ze stałymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Rozwożenie posiłków w godz. 11.00-19.00.
THI YEN PHAN NATALY - 2016-05-17 - Zabrze (śląskie)
obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, rejestrowanie pism i korespondencji
MABUDO Spółka z O.O. - 2016-05-13 - Zduńska Wola (łódzkie)
sprzedaż, telefoniczny kontakt z klientem, pozyskiwanie nowych klientów. Praca w godzinach 8:00 - 16:00
LOGISPAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-25 - Świdwin (zachodniopomorskie)
- Sortowanie elementów szklanych.- Miejsce wykonywania pracy: Teren Śląska.- Wynagrodzenie: 13 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością zawarcia kolejnej umowy.- Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Katowice (śląskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Kłodzko (dolnośląskie)
Przewóz żywności na terenie terenie Polski, trasy jednodniowe.
HURTOWNIA WIELOBRANŻOWA RAFPOL RAFAŁ SOBCZAK - 2016-07-18 - Kalisz (wielkopolskie)
praca w gabinecie
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Koluszki (łódzkie)
prowadzenie dziennika korespondencji, przyjmowanie dokumentów klienta, wydawanie dokumentów klienta, prowadzenie rejestracji dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012r. w sprawie czynności asystentów sędziów.
Sąd Rejonowy w Żarach - 2018-03-16 - Żary (lubuskie)
Przygotowywanie dokumentacji projektowych, kreślenie rysunków technicznych
ELNAT - Biuro Projektów Budownictwa Ogólnego Gimer - Kicman Elżbieta - 2017-03-06 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
prowadzenie biura zarządcy, praktyczne wykorzystywanie ustawy o własności lokali, prawa budowlanego, sporządzanie i sprawdzenie list obecności, ewidencja czasu pracy, kart pracy, segregowanie, porządkowanie i archiwizacja dokuemntacji biurowej, udział w inspekcjach nadzoru budowlanego, obsługa klienta, techniczna i nekonomiczna obsługa nieruchomości, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Sosnowiec (śląskie)
Organizacja czasu pracy własnej i podległych pracowników.Planowanie i sterowanie zapasami magazynowymi, przyjmowanie, odbiór jakościowy i ilościowy towarów.Kompletowanie towarów oraz wydawanie wysyłek z magazynu.Posługiwanie się dokumentacja magazynową , instrukcją składowania i transportu , oraz normami ISO.
VITA-FRUIT Sp. z o.o. - 2015-12-22 - Przeworsk (podkarpackie)
prace księgowe
HURTOWNIA ELEKTRYCZNA "BYCHOWO-HEL" WIESŁAW HARACKIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-21 - Kwidzyn (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Krosno (podkarpackie)
Stała wspólpraca z technologiem w usługach czystościowych, pomoc w nadzorze nad kontraktami Spółki pod kontem optymalizacji kosztów, pomoc w opracowaniu technologii sprzątania obiektów z uwzględnieniem stosowanych preparatów chemicznych, niezbędnych maszyn i urządzeń; organizacji pracy (w języku ukraińskim). Pomoc w prowadzeniu kontroli obiektów oraz ocenianie pracy zespołu w zakresie stosowania środków i urządzeń, czystości (w języku ukraińskim i rosyjskim). Pomoc w prowadzeniu szkoleń dotyczących stosowania środków i urządzeń czystości (w języku ukraińskim).
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
- Kompleksowa obsługa sekretariatu. Odpowiedzialność za obieg dokumentów, zarządzanie. korespondencją oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji. Prowadzenie kalendarza Zarządu. Organizowanie i obsługa spotkań, wsparcie administracyjne Biura Zarządu. Organizowanie podróży służbowych. Zamawianie materiałów biurowych. - Wynagrodzenie: 2800 zł brutto. Praca na umowe o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie minimum średnie (kierunek dowolny). Wymagane minimum roczne na stanowisku na stanowisku sekretarki lub asystentki zarządu. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Wymagana biegła umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych. Samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków. Wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (32-789-38-50) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: sekretariat (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI - 2018-11-08 - Katowice (śląskie)
przyjmowanie dokumentacji sprzedazy i zakupu od klientów zagranicznych, parca w systemie MS Office, tłumaczenie dokumentów z jęzka angielskiego na język polski i z języka polskiego na jezyk angielski
INTEGART Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Błonie (dolnośląskie)
Brak danych
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" w Białymstoku - 2017-12-06 - Białystok (podlaskie)
prace budowlane, praca w Wyrzysku i Bydgoszczy (pracodawca zapewnia dowóz).
Instalatorstwo Elektryczne Sławomir Marciniec - 2016-03-16 - Wyrzysk (wielkopolskie)
Prace biurowe, zarządzanie kalendarzem, organizacja spotkań, przygotowywanie rozliczeń, formularzy, umów, zestawień, edycja dokumentów, sprawy administracyjne
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Puławy (lubelskie)
Wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych w sieci, tworzenie kampanii reklamowej, badanie efektywności podejmowanych działań.
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, sprzedaż z użyciem komputera, ekspozycja towaru, dbanie o porządek w sklepie
ZIO Paweł Kuźma - 2016-05-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, dbałość o dostępność towarów u kontrachentów, koordynowanie sprzedaży, zestawienia i analizy sprzedaży
PENG AN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-30 - Warszawa (mazowieckie)