ASYSTENT SĘDZIEGO W SĄDZIE REJONOWYM W INOWROCŁAWIU ( KD-111-3/20 ) (NR 0195) Inowrocław oferta pracy SĄD REJONOWY INOWROCŁAW
Stanowisko: ASYSTENT SĘDZIEGO W SĄDZIE REJONOWYM W INOWROCŁAWIU ( KD-111-3/20 ) (NR 0195)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: asystent sędziegoInformacje o naborze dostępne są pod adresem :http://bip.inowroclaw.sr.gov.pl/artykul/225/759/konkurs-na-stanowisko-asystenta-sedziego
Data publikacji: 2020-01-30
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: SĄD REJONOWY INOWROCŁAW
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Prezydenta Gabriela Narutowicza 42, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
asystent sędziegoInformacje o naborze dostępne są pod adresem :http://bip.inowroclaw.sr.gov.pl/artykul/225/759/konkurs-na-stanowisko-asystenta-sedziego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT SĘDZIEGO W SĄDZIE REJONOWYM W INOWROCŁAWIU ( KD-111-3/20 ) (NR 0195)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:1. jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych obywatelskich;2. jest nieskazitelnego charakteru;3. ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytułu magistra lub zagraniczne uznane w Polsce;4. ukończył 24 lata.
Nazwa pracodawcy: SĄD REJONOWY INOWROCŁAW
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Prezydenta Gabriela Narutowicza 42, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Informacje o naborze:http://bip.inowroclaw.sr.gov.pl/artykul/225/759/konkurs-na-stanowisko-asystenta-sedziegoTermin składania dokumentów 27.02.2020r.Należy złożyć następujace dokumenty:1. wniosek o zatrudnienie na stanowisko asystenta sędziego;2. własnoręcznie sporządzony życiorys i informację o przebiegu kariery zawodowej,3. oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie wyższych studiów na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu zawodowego magistra prawa lub zaświadczenia o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo, uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów;4. oświadczenie kandydata, o którym mowa w art. 155a§6 ustawy z dnia 27 lipca 2001r. Prawo o ustroju sądów powszechnych, tj. oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5. oświadczenie, że jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu (wzór oświadczenia w załączniku);7. aktualną fotografię zgodną z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych;Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia.Zgłoszenie o przystąpieniu do konkursu wraz z wymaganymi dokumentami z podaniem oznaczenia konkursu należy składać do dnia 27 lutego 2020r.:1. bezpośrednio w siedzibie Sądu Rejonowego w Inowrocławiu w Oddziale Administracyjnym Sądu Rejonowego w Inowrocławiu pokój 119;2. nadać drogą pocztową z podaniem oznaczenia konkursu. W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.Konkurs składa się z trzech etapów : 1. etap pierwszy wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu; 2. etap drugi - test obejmujący 36 pytań z zakresu prawa cywilnego i karnego oraz postępowania cywilnego i karnego oraz praca pisemna na jeden z dwóch tematów z zakresu prawa cywilnego i prawa karnego wybrany przez kandydata;3. etap trzeci rozmowa kwalifikacyjnaLista kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu zastanie podana do wiadomości w siedzibie Sądu Rejonowego w Inowrocławiu na tablicy ogłoszeń oraz w Biuletynie Informacji Publicznej w terminie do dnia 4 marca 2020 roku.Drugi etap konkursu odbędzie się w dniu 13 marca 2020r. godz. 10.00 budynek Sądu Rejonowego w Inowrocławiu sala nr 119.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 27.02.2020 r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Prezydenta Gabriela Narutowicza
Numer budynku pracodawcy: 42
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 30.01.2020
Oferta pracy ważna do: 27.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f8fa2bb33876052ddb9f954fb660eb86
Podobne oferty pracy
Hipermarket Auchan - praca w dziale ''ryby'' lub ''mięso-wędliny'', obsługa klienta, sprawdzanie dat ważności
AREL Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Tarnów (małopolskie)
opracowywanie projektów budowlanych
Concrete Pracownia Projektów Budowlanych mgr inż. Ewa Zagórzańska - 2016-10-26 - Człuchów (pomorskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Chin, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń chińskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
W ZAWODZIE ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ NEGOCJACJI WYNAGRODZENIA
DARIUSZ STUGLIK HR DOLNOŚLĄSKA - 2017-08-28 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
roboty ogóllnobudowlane wewnnatrz i na zewnątrz budynków
Usługi Remontowo Budowlane Andrzej Kłos - 2016-04-01 - Augustów (podlaskie)
Asystentka lub higienistka stomatologiczna
kontakt przez PUP - 2020-06-26 - Tarnów (małopolskie)
Zapoznanie ze specyfiką pracy w przedszkolu oraz uwarunkowaniami prawnymi, regulaminami i dokumentacją oraz obowiązującymi procedurami, harmonogramem dnia i tygodnia, rocznym rozkładem pracyObserwacja i współuiczestnictwo w zabawach opiekuńczo-wychowawczych, zajęciach dydaktycznych, aktywności na swieżym powietrzu oraz zajęciach dodatkowych w poszczególnych grupach w przedszkoluUczestnictwo w formie obserwacji w module jesiennym zajęć przedszkolnych; współprowadzenie zabaw i gier edukacyjnych; organizacja wycieczek i wyjść przedszkolnych; współuczestnictwo w zajęciach dowolnych w tym organizacyjnych, porzadkowych i higienicznych zgodnie z programem pracy w danej grupie wiekowej, współuczestnictwo i organizacja aktywności na swieżym powietrzuWspółprowadzenie nzajęć dydaktycznych oraz zajęć dowolnych ( w tym także zajęć dodatkowych plastycznych, muzycznych, tanecznych, gimnastycznych) w wybranej grupie wiekowej; zapoznanie z charakterystyką pracy w każdej grupie wiekowej; czynna organizacja zajęć dowolnych i aktywności na sieżym powietrzu.
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Banino (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Kocierzew Południowy (łódzkie)
PRACA Z RODZINĄ PRZEŻYWAJĄCĄ TRUDNOŚCI W WYPEŁNIANIU FUNKCJI OOPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZEJ W MIEJSCU JEJ ZMIESZKANIA LUB W MIEJSCU WSKAZANYM PRZEZ RODZIN.WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE ZGODNE Z USTAWĄ O WSPIERANIU RODZINY I SYSTEMIE PIECZY ZASTĘPCZEJ TJ. 1) POSIADA: A) WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE NA KIERUNKU PEDAGOGIKA, PSYCHOLOGIA, SOCJOLOGIA, NAUKI O RODZINIE LUB PRACA SOCJALNA LUB b)WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE NA DOWOLNYM KIERUNKU UZUPEŁNION SZKOLENIEM Z ZAKRESU PRACY Z DZIEĆMI LUB RODZINĄ I UDOKUMENTUJE CO NAJMNIEJ ROCZNY STAŻ PRACY Z DZIEĆMI LUB RODZINĄ LUB STUDIAMI PODYPLOMOWYMI OBEJMUJĄCYMI ZKRES PROGRAMOWY SZKOLENIA OKREŚLONY NA PODSTAWIE ROZPORZĄDZENIA I UDOKUMENTUJE CO NAJMNIEJ ROCZNY STAŻ PRACY Z DZIEĆMI LUB RODZINĄ LUB c)WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE I SZKOLENIE Z ZAKRESU PRACY Z DZIEĆMI LUB RODZINĄ, A TAKŻE UDOKUMENTUJE CO NAJMNIEJ 3 LETNI STAŻ PRACY Z DZIEĆMI LUB RODZINĄ, 2) NIE JEST I NIE BYŁA POZBAWIONA WŁADZY RODZICIELSKIEJ ORAZ WŁADZA RODZICIELSKA NIE JEST JEJ ZAWIESZONA ANI OGRANICZONA, 3) WYPEŁNIA OBOWIĄZEK ALIMENTACYJNY W PRZYPADKU GDY TAKI OBOWIĄZEK W STOSUNKU DO NIEJ WYNIKA Z TYTUŁU EGZEKUCYJNEGO, 4) NIE BYŁA SKAZANA PRAWOMOCNYM WYROKIEM ZA UMYŚLNE PRZESTĘPSTWO LUB UMYŚLNE PRZESTĘPSTWO SKARBOWEkontakt osobisty, cv na email - adziadosz (at) mopr.szczecin.pl lub tszunke (at) mopr.szczecin.pl
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE - 2019-06-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wprowadzanie, sprawdzanie dokument ow pod wzgledem formalno-rachunkowym, przygotowywanie korespondencji, wypełnianie formularzy podatkowych
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych w języku hindi, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- zarządzanie (przyjmowanie, ewidencja, przechowywanie, użytkowanie dystrybucja, obsługiwanie, rotacja i zbywanie) sprzętem wyszkolenia, K-O, utworami plastycznymi, formularzami branżowymi i drukami, tabliczkami i kartami tożsamości, opaskami Czerwonego Krzyża, odznakami wojskowymi, a także nadzorowanie tych procesów i prowadzenie systemowej działalności kontrolno-rozliczeniowej w tym zakresie; - prowadzenie analizy potrzeb i utrzymania normatywnych zapasów, uaktualnienie ewidencji i wykonywanie sprawozdań w zakresie sprzętu wyszkolenia, K-O, utworów plastycznych, formularzy branżowych, druków oraz wws; - prowadzenie ewidencji w służbie z wykorzystaniem funkcjonalnych systemów informatycznych, w tym wykonywanie obowiązujących sprawozdań; - udział w planowaniu rzeczowo-finansowym (rocznym i wieloletnim), opracowywanie dokumentów planistyczno-sprawozdawczych do planowania rzeczowo-finansowego (rocznego i średniookresowego); - uczestniczenie w procesie utrzymania i modernizacji infrastruktury magazynowej w Składach przechowujących sprzęt wyszkolenia, K-O, utwory plastyczne, formularze branżowe i druki, wws, tabliczki i karty tożsamości, opaski Czerwonego Krzyża oraz odznaki wojskowe; - nadzór nad właściwym wykorzystaniem bazy magazynowej; - współuczestniczenie w planowaniu i nadzorowaniu przekazywania do Agencji Mienia Wojskowego sprzętu wyszkolenia (w tym sportowego), K-O i utworów plastycznych; - nadzorowanie przeklasyfikowania oraz wybrakowania sprzętu K-O w Składach Bazy oraz WOG/OG w rejonie odpowiedzialności Bazy; - organizowanie oraz nadzorowanie przyjmowania sprzętu wyszkolenia i K-O do Składów Bazy; - udział w opracowywaniu planów rozśrodkowania i ewakuacji sprzętu wyszkolenia i K-O w Składach Bazy; - stosowanie JIM w rejonie odpowiedzialności w systemach zaopatrywania, obsługowo-naprawczym oraz systemach ewidencyjno-sprawozdawczych, zgodnie z wytycznym gestorów SpW oraz organizatora systemu w resorcie obrony narodowej; - organizacja i prowadzenie szkolenia osób funkcyjnych odpowiedzialnych za gospodarkę sprzętem wyszkolenia, K-O, utworami plastycznymi, formularzami branżowymi i drukami, wws, tabliczkami i kartami tożsamości, opaskami Czerwonego Krzyża, odznakami wojskowymi w jednostkach organizacyjnych podległych Komendantowi Bazy. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-08-19 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie pracy kierowcy, naprawa pojazdu samochodowego
Wielobranżowy Zakład Usł.-Prod.-Hand. SPOMER Sp. z o.o. - 2018-05-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wsparcie pracy agenta sprzedaży bezpośredniej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami, w tym wietnamskimi, doradztwo,sprzedaż, zaopatrzenie, tworzenie raportów w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2019-12-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przyjmowanie paczek kurierskich krajowych i zagranicznych, fakturowanie, wydawanie przesyłek awizowanych
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Góra Kalwaria (mazowieckie)
Monitoring obiektu, wydawanie kluczy, kontrola ruchu osobowego
AGENCJA SOLID SECURITY - 2016-04-14 - Września (wielkopolskie)
Transport krajowy surowców wtórnych, karta kierowcy
ZZO OLSZOWA Sp. z o. o. - 2015-11-19 - Olszowa (wielkopolskie)
księgowanie dokumentów zewnetrznych i wewnetrznych, w tym wyciągów bankowych, raportów kasowych; kompletowanie dokumentów księgowych; obsługa korespondencji w języku rosyjskim i ukraińskim; kontakt z klientem zagranicznym w ww. językach
kontakt przez PUP - 2020-02-28 - Częstochowa (śląskie)
Praca przy wewnętrznych tynkach gipsowych; godziny pracy: 7.00- 15.00
"DAG-BUD" JERZY KISIEL DOM WYPOCZYNKOWO- REHABILITACYJNY LAWENDOWA PRZYSTAŃ USTKA - 2020-02-17 - Słupsk (pomorskie)
pomoc przy rozbiorze mięsa, mycie centralne, dzielenie,pakowanie, prace pomocnicze przy produkcji, prace pomocnicze na ubojni, rozbior i czyszczenie jelit
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Stare Kobiałki (lubelskie)
-zbieranie danych do specyfikacji produktu,- przygotowanie dokumentacji 3D/2D- udział w testowaniu nowych oraz instniejących produktów,- przygotowanie danych do konstrukcji pod wzgledem kosztów jej wytworzenia i funkcjonalności,- wspołpraca z innymi działami firmy (głównie technologicznymi) pracującymi nad danym produktem.
DELPHIA YACHTS KOT SP.J. - 2018-11-19 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
- SAVOIR Group Sp. z o.o. Jesteśmy firmą o zasięgu ogólnopolskim świadczącą usługi merchandisingu, outsourcingu i promocji. Pracujemy na terenie dużych sieci handlowych oraz punktów sprzedaży detalicznej. Naszym sukcesem jest wieloletnia, nieprzerwana współpraca z największymi koncernami produkcyjno-handlowymi.- Firma oferuje: pracę zespole, w dynamicznie rozwijającej się Firmie, możliwość rozwoju, umowę o pracę.- Główne zadania: wsparcie w zakresie opieki na flotą samochodową, wsparcie w przygotowywaniu ofert, wsparcie w weryfikacji i tworzeniu raportów, tworzenie i weryfikacja trasówek i harmonogramów, dbałość o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń, ustalanie szczegółów realizacyjnych z przedstawicielami klienta, czynności administracyjne związane z organizacją pracy.- Wynagrodzenie: od 2050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint), szybkość w przyswajaniu wiedzy, terminowość, rzetelność i odpowiedzialność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność wyznaczania priorytetów, chęć zdobywania nowych umiejętności, umiejętność pracy pod presją czasu, czynne prawo jazdy kat. B. Dodatkowym atutem będzie: wiedza/ doświadczenie z zakresu promocji i merchandisingu, wiedza/ doświadczenie z zakresu zarządzania flotą.
SAVOIR GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-30 - Katowice (śląskie)
Sprzątanie na terenie zakładu.Miejsce pracy: ul. Stargardzka 11C, 54-156 WrocławForma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas nieokreslony, praca na 1/2 etatu w godzinach od 8-12. Oferta w sali: B
HFSERVICE FILIP HARŁUKOWICZ - 2019-10-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:- profesjonalna organizacja pracy Zarządu- prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu - prowadzenie korespondencji i nadzór nad obiegiem dokumentów - organizacja i obsługa spotkań oraz narad Zarządu, sporządzanie protokołów- administracyjne wsparcie prac projektowych - udział w pracach związanych z organizowaniem procesów biznesowychOferujemy:- ciekawą, samodzielną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji - wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kompetencji- specjalistyczne szkolenia wewnętrzne- bogaty wachlarz świadczeń socjalnych- prywatną opiekę medyczną - ubezpieczenie na życie
BAZY I SYSTEMY BANKOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
Doświadczenie w realizacji projektów ( w tym szkoleniowych) i / lub pracy biurowej, bardzo dobra umiejętność budowania relacji i doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie, umiejętność pracy w zespole, mile widziane doświadczenie we współpracy z organami samorządowymi, systematyczność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań, mile widziana znajomośćwytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, wykształcenie minimum średnie, języki obce- nie dotyczy.
FUNDACJA AKTYWIZACJA - 2017-10-24 - Opole (opolskie)
częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem
FIRMA PROJEKTOWO-BUDOWLANA ŁUKASZ SZUSTER - 2018-09-18 - Klamry (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie posiłków dla uczniów, nadzorowanie pracy w kuchni, nadzór na jakością posiłków.
Szkoła Podstawowa Nr 59 w Gdańsku - 2018-07-11 - Gdańsk (pomorskie)
pomoc dzieciom
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Gębice (wielkopolskie)