ASYSTENT SĘDZIEGO W SĄDZIE REJONOWYM W INOWROCŁAWIU ( KD-111-23/19 ) (NR 2659) Inowrocław oferta pracy SĄD REJONOWY INOWROCŁAW
Stanowisko: ASYSTENT SĘDZIEGO W SĄDZIE REJONOWYM W INOWROCŁAWIU ( KD-111-23/19 ) (NR 2659)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: asystent sędziegoInformacje o naborze dostępne są pod adresem :http://bip.inowroclaw.sr.gov.pl/artykul/225/658/konkurs-na-stanowiska-asystemta-sedziego
Data publikacji: 2019-08-08
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: SĄD REJONOWY INOWROCŁAW
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Prezydenta Gabriela Narutowicza 42, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
asystent sędziegoInformacje o naborze dostępne są pod adresem :http://bip.inowroclaw.sr.gov.pl/artykul/225/658/konkurs-na-stanowiska-asystemta-sedziego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT SĘDZIEGO W SĄDZIE REJONOWYM W INOWROCŁAWIU ( KD-111-23/19 ) (NR 2659)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.09.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:1. jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych obywatelskich;2. jest nieskazitelnego charakteru;3. ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytułu magistra lub zagraniczne uznane w Polsce;4. ukończył 24 lata.
Nazwa pracodawcy: SĄD REJONOWY INOWROCŁAW
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Prezydenta Gabriela Narutowicza 42, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Informacje o naborze:http://bip.inowroclaw.sr.gov.pl/artykul/225/658/konkurs-na-stanowiska-asystemta-sedziegoTermin składania dokumentów 02.08.2019r.Należy złożyć następujace dokumenty:1. podanie o przyjęcie do pracy w Sądzie Rejonowym w Inowrocławiu, adresowane do Dyrektora Sądu Rejonowego w Inowrocławiu, (z podaniem również danych teleadresowych oraz wskazaniem numeru konkursu)2. własnoręcznie napisany życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w ramach stażu urzędniczego (wzór oświadczenia).4. kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie, (oryginał do wglądu podczas konkursu)5. kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych,6. świadectwa pracy z uprzednich zakładów pracy oraz zaświadczenie w przypadku kontynuacji zatrudnienia,7. oświadczenie, że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,8. oświadczenie o niekaralności,9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu (wzór oświadczenia).Kandydaci składają wymagane dokumenty bezpośrednio w Oddziale Administracyjnym Sądu Rejonowego w Inowrocławiu pokój nr 119 albo przesyłają drogą pocztową na adres Sądu Rejonowego w Inowrocławiu ul. Narutowicza 42, 88-100 Inowrocław, z zaznaczeniem sygnatury konkursu podanej w ogłoszeniu.W razie przesłania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 19.08.2019r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Prezydenta Gabriela Narutowicza
Numer budynku pracodawcy: 42
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.08.2019
Data dodania oferty pracy: 08.08.2019
Oferta pracy ważna do: 19.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8b8bdbdb763b3c5863288c35790db563
Podobne oferty pracy
wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Łężany (podkarpackie)
Zakres zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,tj. m.in.: opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznychi wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku i przekazywanie tej oceny przełożonemu; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą bądź innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.Zakres obowiązków m.in.: sporządzenie diagnozy sytuacji rodzinnej; ustalenie potrzeb i zakresu pomocy rodzinie; prowadzenie działań pedagogicznych w rodzinie; prowadzenie Indywidualnego treningu kompetencji i umiejętności społecznych; realizacja usług zgodnie z ustalonym harmonogramem; prowadzenie odpowiedniej dokumentacji;
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Zalewo - 2016-12-08 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Pomoc pracownikom którzy przybyli z Ukrainy we wdrożeniu na stanowisko pracy, zalokowaniu w mieszkaniu, organizacji badań lekarskich. Tworzenie dokumentacji w języku polskim oraz ukraińskim. Obsługa komputera (tworzenie raportów zestawień wykorzystaniem pakietów biurowych), obsługa skanera, kserokopiarki oraz innych urządzeń biurowych. Praca na jedną zmianę w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku.
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Wykonywanie czynności na Dziale Uboju Trzody.
ANIMEX FOODS Spólka z o.o. Spólka Komandytowa Oddział w Ełku - 2016-04-13 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
pracownik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
- organizacja spotkań i wyjazdów służbowych- kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami firmy- wyszukiwanie potencjalnych klientów firmy- pomoc przy promocji firmy oraz jej produktów- pomoc przy tworzeniu materiałów promocyjnych
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Rzeszów (podkarpackie)
1.Tworzenie i opracowanie planów i dokumentów budowlanych dla budynków przemysłowych, handlowych oraz instytucji użytku publicznego,2.Kreatywna i niezależna realizacjia różnych projektów,3.Przeprowadzenie inwentaryzacji i digitalizacja planów analogowych4. utworzenie koncepcji projektu, wdrożenie i omówienie szczegółów z architektami i innymi podmiotami zaangazowanymi w realizację projeku,5.Przygotowanie dokumentacji przetargowych6.Przygotowanie i aktualizowanie dokumentacji budowlanej,7. Kansultacje ze wszystkimi działami zaangażowanymi w projekt budowlany
GFE Gesellschaft für Energieeffizienz mbH - 2016-09-13 - Niemcy (Niemcy)
udzielanie pomocy rodzinom; rozwiązywanie problemów socjalych, psychologicznych oraz wychowawczych; wspieranie aktywności społecznej rodzin, prowadzenie dokumentacji dot. pracy z rodziną, dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-07-24 - Grodziczno (warmińsko-mazurskie)
- Bieżące sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym,nazdzór nad obiegiem dokumentów księgowych,wprowadzanie faktur do systemu księgowego,wsparcie w zamknięciu miesiąca/roku,- uzgodnienie i rozliczenie kont rozrachunkowych.
Frigo Logistics Sp. z o.o. - 2018-09-19 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
jw
PODEMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Częstochowa (śląskie)
nauka prowadzenia dokumentacji, nauka planowania i prowadzenia prac dydaktyczno- opiekuńczych
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Świdnik (lubelskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Międzychód (wielkopolskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń wietnamskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Praca z lekarzem stomatologiem,- Przygotowanie materiałów stomatologicznych,- Przygotowanie pacjentów do zabiegu,- Dbanie o st. pracy.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Łódź (łódzkie)
Zakres obowiązków:- koordynacja bieżącej pracy sekretariatu,- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej praz przesyłek kurierskich,- prowadzenie korespondencji telefonicznej i przez e-mail,- przyjmowanie zgłoszeń serwisowych,- wprowadzanie faktur zakupowych do obiegu dokumentów- rozliczanie delegacji pracowników.Wymagania:- doświadczenia na stanowisku w branży administracyjno-biurowej,- sprawnej obsługi komputera i pakietu MS Office,- bardzo dobrej organizacji czasu pracy,- komunikatywności i umiejętności współpracy w zespole,- znajomość języka angielskiego.
TBI TECHNOLOGY Sp. z o. o. - 2019-04-19 - Racibórz (śląskie)
Administracja elektroniczna pomiarem czasu pracy, opieka nad dokumnetacją kadrową, administracja odzieżą pracowniczą
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2017-04-13 - Legnica (dolnośląskie)
organizacja i obsluga spotkań, sporządzanie pism do klientów
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obowiązki związane z wykonywaniem projektów sieci wodociągowych i kanalizacyjnych
Skar Centrum Sp. Z O.O. - 2018-01-18 - Kielce (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
Montaż wełny mineralnej oraz prefabrykacji blacharskich na obiektach przemysłowych
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Kluki (łódzkie)
- bieżąca obsługa klientów, przyjmowanie i wydawanie dokumentów,- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami,- umawianie spotkań i prowadzenie kalendarza właściciela,- obsługa urządzeń biurowych skaner, ksero,- weryfikacja poprawności dokumentów księgowych (faktur, rachunków, wz, pk, kp, i kw),- podział dokumentów na kosztowe i przychodowe,- wprowadzanie dokumentów do programu cdn OPTIMA,- wyliczanie zaliczek na podatek dochodowy oraz sporządzanie deklaracji podatku Vat,- wypełnianie dokumentów zgłoszeniowych oraz rozliczeniowych do ZUS,- sporządzanie listy płac
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Gorlice (małopolskie)
Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno- księgowej związanej z realizacją budowy, m. in.: wprowadzanie do systemu ERP i analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa kontraktu, prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, współpraca z komórkami administracyjnymi w firmie ( dział prawny, finansowy, księgowość, personalny) PRACA W ŁASKU
UNIBEP SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-26 - Łask (łódzkie)
utrzymywanie kontaktów z klientami, w tym wietnamskimi, wyjazdy
ZŁOTY SMOK NGUYEN BA HUONG - 2018-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa biuraobsługa urządzń biurowychumawianie spotkań biznesowychtworzenie i wysyłanie dokumentacjirozmowa telefoniczna z klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Łódź (łódzkie)
- udział przy projektowaniu linii kablowych i napowietrznych SN i WN (110 kV),- tworzenie dokumentacji projektowej,- przygotowywanie dokumentacji formalnoprawnej,- współpraca z inwestorami, podwykonawcami i kierownikami budów.
ELEKTROBUD Sp. z o.o. - 2018-03-16 - Przyczyna Dolna (lubuskie)
Praca przy produkcji wyrobów mleczarskich
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Redy (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Warszawa (mazowieckie)