ASYSTENT SĘDZIEGO Słupsk oferta pracy Sąd Rejonowy w Słupsku
Stanowisko: ASYSTENT SĘDZIEGO
Wynagrodzenie: od 3 960 PLN
Zakres obowiązków: szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej www.slupsk.sr.gov.pl; umowa na ok. 5 miesięcy
Data publikacji: 2020-02-27
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Sąd Rejonowy w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grodzka 6, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej www.slupsk.sr.gov.pl; umowa na ok. 5 miesięcy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 960 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SĘDZIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent sędziego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 960 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej www.slupsk.sr.gov.pl
Nazwa pracodawcy: Sąd Rejonowy w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Grodzka 6, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej www.slupsk.sr.gov.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7.30- 15.30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Grodzka
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent sędziego
Data dodania oferty pracy: 27.02.2020
Oferta pracy ważna do: 19.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ae3d7cc9b72be9d5aa24f3528f1d7060
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie w sprzedaży min. 1 rok; prawo jazdy kat.B; osoba komunikatywna, łatwość nawiązywania kontaktów; dobra znajomość lokalnego rynku; zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów indywidualnych i biznesowych, oferowanie produktów producenta, realizacja planów, raportowanie wyników pracy; miejsce pracy: Gliwice
I.IQ Energetyka II.DM Negotium III.Forest Legend IV.Stophouse Dariusz Mikrut - 2018-04-26 - Gliwice (śląskie)
weryfikacja indeksów,pomiary zużycia
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Suwałki (podlaskie)
Wystawianie faktur, kontakt z klientem, kontakt z firmą spedycyjną, wystawianie W-Z, rozliczanie należności.Praca od pon. do pt. w godzinach 08.30 - 16.30.Na początek zatrudnienie na umowe na okres próbny, nastepnie umowa na czas określony.
Super Power Sp. z o.o. - 2018-09-19 - Pęcice (mazowieckie)
ASYSTENT DS KSIĘGOWOŚCI
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Chromiec (wielkopolskie)
Pełnienie opieki nad dziećmi różnych narodowości; realizowanie zadań wskazanych przez nauczyciela; wykonywanie czynności pielęgnacyjnych i higienicznych przy dzieciach.
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych, budowanie pozytywnych relacji z klientami, realizacja planów ,sprzedażowych dot. wybranych usług i towarów, rzetelne prowadzenie ewidencji korespondencji, wsparcie placówki pocztowej w innych pracach związanych z obsługą przesyłek
Poczta Polska S.A. - 2017-05-05 - Białystok (podlaskie)
Uwaga! Oferta na stanowisko refundowane przez PUP, dla osób bezrobotnych w wieku do 30 lat, zarejestrowanych w PUP.Zakres obowiązków:obsługa klientów, obsł. kas fiskalnych i tarminalu do transakcji bezgotówkowych, wykładanie towaru, dbanie o zachowanie czystości na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Brzozie (kujawsko-pomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Kraków (małopolskie)
Wspieranie wewnętrznych i zewnętrznych działań kampanii marketingowych i rozwoju biznesu
"REKORD Hale Namiotowe" Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży mechanicznej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu mechanicznym lub pokrewnym. Mile widziane doświadcznie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Znajomość j. angielskiego, mile widziana znajomość j. niemieckiego w mowie i pismie w stopniu komunikatywnym. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (32-705-57-00) lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-20 - Katowice (śląskie)
-
Repiński Transport Jarosław Repiński - 2017-03-30 - Kościerzyna (pomorskie)
Asystowanie przy procedurach stomatologicznych i ortodontycznych w gabinecie stomatologicznym i poradni ortodontycznej, a w szczególności: 1)Przygotowywanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza dentysty; 2)kompletowanie zestawu podstawowych leków, wyrobów medycznychstosowanych do zabiegów stomatologicznych; 3) przygotowywanie pacjentów do zabiegów stomatologicznych; 4) współdziałanie z lekarzem dentystą przyudzielaniu pierwszej pomocy; 5) rozróżnianie grupy leków stosowanych wleczeniu chorób jamy ustnej; 6) rozróżnianie materiałów stomatologicznychstosowanych w lecznictwie stomatologicznym oraz znajomość sposobów i zasadich przygotowywania i przechowywania; 7) przygotowywanie materiałówstomatologicznych do wypełnień i wycisków; 8) znajomość zasad użytkowania,przechowywania i konserwacji urządzeń i aparatów oraz instrumentówstomatologicznych.
Niepubliczny ZOZ STOMART Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Opole (opolskie)
Montaż konstrukcji stalowych w oparciu o dokumentację techniczną.
Weldstal - 2017-02-01 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Praca w akredytowanym laboratorium badawczym polegająca na pomiarach pola elektromagnetycznego oraz wykonywania testów specjalistycznych urządzeń radiologicznych. Przestrzeganie systemu zarządzania oraz procedur badawczych obowiązujących w firmie.
EkoAtom Krzysztof Wiśniewski - 2016-10-25 - Leszno (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Kraków (małopolskie)
Ewidencjonowanie i katologowanie dokumentów finansowo-ksiegowych, rozliczanie konserwacji, prowadzenie rejestrów sprzedaży i zakupu, archiwizacja dokumentów, kopiowanie dokumentów, rozliczanie i ksiegowanie faktur, przygotowanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Będzin (śląskie)
Asystent właściciela firmy
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Złotów (wielkopolskie)
Obsługa kancelarii. Obsługa administracyjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych Kancelarii. Prowadzenie rozliczeń wydatków ponoszonych przez Kancelarię. Kontakty z klientami, sądami, komornikami i organami administracji publicznej.Praca w godz. 8:30-17:30Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) wieworski.pl
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO M. M. WIEWIÓRSKI - 2018-07-16 - Wrocław (dolnośląskie)
- Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych / emaile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera. Obsługa klienta w języku angielskim. Analizowanie i rozwiązywanie najczęstszych zapytań, korzystając z przygotowanych rozwiązań. Dostarczanie wysokiej jakości standardów obsługi klientów. Współpraca z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami.- Godziny pracy: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2019-11-15 - Katowice (śląskie)
wykonywanie prostych czynności ksiegowych: ksiegowanie zdarzeń gospodarczych, zakładanie i prowadzenie dokumentacji, obsługa programu MS OFFICE, PŁATNIK, WF KAPER, SALDEO
Biuro Rachunkowe Emilia Piekarska - 2019-04-10 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie ksiegowosci w biurze rachunkowym
Agencja Rachunkowo-Informacyjna "WIDMAR" M. Słomiński - 2015-12-08 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
obsługa poczty (obieg dokumentacji w dziale), sporządzanie raportów od całego zespołu, kontakt przez telefon, zbieranie danych i informacji.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Lubochnia Dworska (łódzkie)
Przygotowywanie potraw kuchni polskiej i wydawanie obiadów (9-17).
Maciej Konieczny Jadłodajnia - 2018-08-08 - Kraków (małopolskie)
Wprowadzaniu danych do systemu Gold zgodnie z obowiązującym harmonogramem w celuwygenerowanie prawidłowych zamówień pozwalających na utrzymanie właściwej dostępności produktóww sklepie. Przyjmowanie dostaw, sortowanie, składowanie i przemieszczaniu towaru w magazynie orazzapewnienie właściwej rotacji produktów w magazynie i chłodni
Tesco Polska Sp. z o. o. - 2016-08-25 - Leszno (wielkopolskie)
Sprzedaż okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych, soczewek kontaktowych i akcesoriów.
Optyka - Optometria TRACEWICZ ALEKSANDER - 2019-11-27 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie średnie kierunkowe; mile widziane doświadczenie na ww. stanowisku; Zakres obowiązków: prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej; przygotowywanie gabinetu do pracy i czynna asysta przy zabiegach; wymiar etatu do uzgodnienia, dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
KĘPA-BARYLUK KATARZYNA " EUROMED" NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ KATARZYNA KĘPA -BARYLUK - 2019-08-22 - Gliwice (śląskie)
Nadzór nad poprawną realizacją projektu, współpraca z pracodawcami, ewaluacje i monitoring realizowanych szkoleń.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Lublin (lubelskie)
osoba na stanowisku asystent/młodszego specjalisty ds. administracji będzie odpowiadała za obsługę administracyjną ikadrową ok. 250 osób. Poszukujemy osób z doświadczeniem w administracji, mile widziane doświadczenie kadrowe.Godziny pracy 8-16.
HRK S.A. - 2019-10-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
profesjonalna obsługa kleintaów w zakresieusług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, udzielanie informacji o świadczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy
POCZTA POLSKA S.A - 2016-07-29 - Świnoujście (zachodniopomorskie)