ASYSTENT SĘDZIEGO Olsztyn oferta pracy SĄD OKRĘGOWY W OLSZTYNIE
Stanowisko: ASYSTENT SĘDZIEGO
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: zakres czynności na stronie internetowej https://www.olsztyn.so.gov.pl/ w zakładce ogłoszenia sądowe - oferty pracyGodziny pracy: 07.00 - 15.00
Data publikacji: 2020-01-23
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: SĄD OKRĘGOWY W OLSZTYNIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowszczaków 44A, 10-543 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zakres czynności na stronie internetowej https://www.olsztyn.so.gov.pl/ w zakładce ogłoszenia sądowe - oferty pracyGodziny pracy: 07.00 - 15.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Pierwsza umowa o pracę na czas określony (8 miesięcy), docelowo-czas nieokreślony.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SĘDZIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent sędziego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Data zakończenia pracy: 31.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ukończone wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce,zakres czynności asystentów sędziów określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z 8 listopada 2012r. w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U. z 2012r., poz. 1270)
Nazwa pracodawcy: SĄD OKRĘGOWY W OLSZTYNIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Dąbrowszczaków 44A, 10-543 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
oferta konkursowa nr K-1100-2/20 informacje dostępne na stronie internetowej http://www.olsztyn.so.gov.plWymagane dokumenty:- wniosek o zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego,- własnoręcznie sporządzony życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej,- oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu zawodowego magistra albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego - ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów,- oświadczenie, o którym mowa w art. 155a § 6 ustawy z 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 52 z późn. zm.) tj. oświadczenie, że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,- oświadczenie, że kandydat jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich,- aktualna fotografia zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych,- własnoręcznie podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie z art. 9 ust. 1 RODO (druk w załączeniu).Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia. Termin i miejsce składania dokumentów:Osoby zainteresowane przystąpieniem do konkursu proszone są o złożenie wymaganych dokumentów z podaniem oznaczenia konkursu w terminie do 11 lutego 2020 r. bezpośrednio w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie, ulica Dąbrowszczaków 44A w Biurze Podawczym (parter) pokój nr 6 lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Sąd Okręgowy w Olsztynie, 10-543 Olsztyn, ul. Dąbrowszczaków 44A. W przypadku nadania dokumentów za pośrednictwem operatora pocztowego za datę ich złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce operatora pocztowego.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Dąbrowszczaków
Numer budynku pracodawcy: 44A
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent sędziego
Data dodania oferty pracy: 24.01.2020
Oferta pracy ważna do: 11.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8ade330edc154c41fb813a0b1968d955
Podobne oferty pracy
REALIZACJA ZADAŃ ZLECONYCH PRZEZ PRZEŁOŻONEGO W ZAKRESIE KIEROWANIA I ORGANIZACJI PRACY PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW PRZY REALIZACJI ZAPLANOWANYCH WYNIKÓW; UCZESTNICZY W PROCESIE PRODUKCJI WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH, MIĘSNYCH I WĘDLINIARSKICH. DODATKOWO PRACODAWCA OFERUJE ŚWIADCZENIA SOCJALNE W FORMIE DODATKOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ DLA PRACOWNIKÓW I ICH RODZIN; DOFINANSOWANIE DO URLOPU; KARTY PODARUNKOWE NA ŚWIĘTA, PACZKI DLA DZIECI ORAZ KARTY SPORTOWO-REKREACYJNE.MOŻLIWOŚĆ UZYSKANIA PREMII KWARTALNEJWYMAGANE WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ORAZ CHĘĆ DO PRACYCV NA ADRES EMAIL : m.michalczyszyn (at) bi1.pl
RELLA INVESTMENTS SP. Z O.O. - 2018-11-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Indywidualna opieka nad dziećmi, pomoc organizacyjna
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie: min. średnie; bardzo dobra znajomość języka angielskiego; obsługa komputera; zakres obowiązków: zapewnienie przepływu dokumentów, tworzenie ofert i pism, udzielanie odpowiedzi na zapytania, tłumaczenie dokumentów, obsługa poczty, tworzenie zestawień; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Gliwice (śląskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-01-30 - Belsk Duży (mazowieckie)
montaż przejść przeciw pożarowych systemu Wurth.kontakt tel.661 967 257
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Bilcza (świętokrzyskie)
- księgowanie faktur- sprawdzanie faktur z raportami- obsługa wezwań do zapłaty- controlling
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Starogard Gdański (pomorskie)
Obsługa urządzeń biurowych, obsługa oprogramowania specjalistycznego CAD, CAE. Zapoznanie się z przepisami techniczno-budowlanymi i zasadami wykonywania robót budowlanych. Pomoc przy opracowaniu projektów branżowych. Praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2019-08-20 - Chełmiec (małopolskie)
Praca zwiazana z wykonywaniem usług geodezyjnych
GEOWORK Pracowna Geodezyjna Bartłomiej Jóźwiak - 2017-06-14 - Brzeziny (łódzkie)
Zadania w zakresie administrowania budynkiem,szczegóły na stronie www. uks.krakow.pl
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Kraków (małopolskie)
asystent nauczyciela
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Krojczyn (kujawsko-pomorskie)
cv
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Baboszewo (mazowieckie)
PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI, RAPORTÓW, NOTATETK, W TYM DLA SPÓŁKI MATKI Z SIEDZIBĄ W REPUBLICE KOREI, UDZIAŁ W PRZYGOTOWYWANIU PRZEDMIATÓW ROBÓT I ROZLICZEŃ, PRZYGOTOWYWANIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH, REDAGOWANIE PISM, KOMPLETOWANIE DOKUMENTACJI, REALIZACJA BIEŻĄCYCH POTRZEB ZWIĄZANYCH Z FUNKCJONOWANIEM BIURA BUDOWY, WSPOMAGANIE KADRY INŻYNIERSKIEJ PROJEKTU W PROWADZENIU INWESTYCJI.Praca na czas określony: 3 LATAGodziny pracy 8:00 - 16:00
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Wrocław (dolnośląskie)
zakres obowiązków określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości (Dz.U. 2006 Nr 220 poz. 1610)
Sąd Rejonowy w Sanoku - 2017-05-10 - Sanok (podkarpackie)
Pomoc w gabinecie stomatologicznym, asysta stomatologiczna.
ORTODENT Przychodnia Stomatologiczna Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Stomatologiczna Monika Chajewska-Zielińska - 2020-01-07 - Siedlce (mazowieckie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Lubicz Dolny (kujawsko-pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Chojnice (pomorskie)
obsługa programu Comarch ERP Optima, obsługa sekretariatu,
P.P.H.U. KORAL Sp. z o.o. - 2018-03-13 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
odpowiedzialność za wszelkie aspekty analizy funkcjonalnej i działania projektowe wykonywane przez nadzorowany zespół, wykonywanie różnorodnych analiz biznesowych w celu wsparcia decyzji dotyczących rozwiązań IS, tworzenie odpowiedniego planu biznesowego, funkcjonalne definiowanie rozwiązań zaspakających wymagania klientów przy wykorzystaniu najlepszych praktyk
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Kraków (małopolskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Opieka nad dziećmi, wspomaganie pracy nauczyciela, prace porządkowe w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Żagań (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Trzcianka (wielkopolskie)
zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura, nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów, kontrola należności spółki, współpraca z księgowością, zaopatrzenie biura, przygotowywanie, rejestrowanie i archiwizacja dokumentacji, rozliczanie kierowców ( Tacho) kontakt z instytucjami oraz kontrahentami spółki, bieżące wsparcie zarzadu, dbanie o wizerunek firmy.
TWK-ZAG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Wola Łaska (łódzkie)
pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie cen, kontakty z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc nauczycielce w prowadzeniu zajęć z dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Wandalin (lubelskie)
Prowadzenie harmonogramu spotkań. Pomoc księgowej. Korespondencja. Prace organizacyjno-biurowe.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
-wyceny zamówień oraz wykonywanie rysunków do zleceń,-przygotowywanie raportów,-wystawianie i ewidencjowanie kart przekazania odpadow oraz FV za złom,-ewidencja i kontrola przeprowadzanych serwisów.
Akrostal Produkcja Sp. z o. o. Sp.k. - 2016-08-22 - Garbatka (wielkopolskie)
wykonywanie dokumentacji techniczno-prawnej w zakresie sieci elektroenergetycznych
Jaroszek Stanisław PPHU ELEKTROPAKS - 2018-11-27 - Puławy (lubelskie)
- weryfikacja i zbieranie danych, - przygotowywanie raportów w Excelu- kontrola realizacji projektów- nadzorowanie wyników pracy techników- praca na systemach IT- tworzenie wycen i kalkulacjidla klientów- tworzenie dokumentacji i prezentacji (Power Point, Visio, Prezi)
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
asystowanie przy zabiegach, dbałość o stanowisko pracy, bezpośrednia i pośrednia obsługa klienta, możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w nowoczesnej firmie, możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji oraz awansu, atrakcyjne warunki zatrudnienia, profesjonalne narzędzia pracy
Spółdzielnia Socjalna "MEDIATOR" - 2017-03-02 - Sosnowiec (śląskie)