ASYSTENT SĘDZIEGO Koszalin oferta pracy Sąd Okręgowy w Koszalinie
Stanowisko: ASYSTENT SĘDZIEGO
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. NR K-110 - 4/19 zamieszczonym na stronie www. koszalin.so.gov.pl
Data publikacji: 2019-04-10
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Sąd Okręgowy w Koszalinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ludwika Waryńskiego 7, 75-950 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. NR K-110 - 4/19 zamieszczonym na stronie www. koszalin.so.gov.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SĘDZIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent prawny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Data zakończenia pracy: 31.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Szczegółowe informacje na temat wymagań znajdują się na stronie www.koszalin.so.gov.pl ( Ogłoszenie o naborze sygn. Nr K-110-4/19 , mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy: Sąd Okręgowy w Koszalinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Ludwika Waryńskiego 7, 75-950 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacja na temat naboru znajdują się na stronie www.koszalin.so.gov.pl ( Ogłoszenie o naborze sygn. Nr K-110-4/19 )
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Ludwika Waryńskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: sądownictwo - Wymiar sprawiedliwości
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prawny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.04.2019
Data dodania oferty pracy: 10.04.2019
Oferta pracy ważna do: 30.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc dziecku z określonymi dysfunkcjami (autyzm atypowy) podczas zajęć lekcyjnych, skupienie uwagi, wyciszanie go, wspieranie w wykonywaniu zadań
Szkoła Podstawowa w Wiktorówku - 2016-08-19 - Wiktorówko (wielkopolskie)
Zapoznanie się z dokumantami prawa wewnętrznego Domu Wcvzasów Dziecięcych w Myśliborzu (regulaminy, statut) oraz przepisami regulującymi funkcjonowanie domów wczasów dziecięcych; opieka nad dziećmi; wspomaganie pracy nauczyciela, w tym: w organizacji zajęć świetlicowych i terenowych oraz w prowadzeniu dokumentacji pedagogicznej; przygotowanie pomieszczeń do zajęć dydaktycznych; prowadzenie księgi ewidencji wychowanków; kontrola czystości oraz odpowoiedniego ubioru dzieci dostosowanego do warunków pogodowych lub rodzaju zajęć; przeprowadzanie codziennych obserwacji satnu zdrowia i samopoczucia dzieci; sporządzanie końcowych, pisemnych informacji o bieżących ocenach i zachowaniu wychowanków podczas pobytu na turnusach dla dyrektorów szkół macierzystych i rodziców.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Łowicz (łódzkie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Praca biurowa, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Grójec (mazowieckie)
prowadzenie terapii z osobami autystycznymi; godziny pracy 8.00- 16.00- do uzgodnienia; wysokość wynagrodzenia od 2000 zł brutto do uzgodnienia w zależności od posiadanych kwalifikacji
STOWARZYSZENIE POMOCY OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM "AUTYZM"- NZOZ CENTRUM OPIEKI MEDYCZNEJ "AUTYZM" W SŁUPSKU - 2017-03-18 - Słupsk (pomorskie)
OBSŁUGA KELNERSKA - JADALNIANIA
SPÓŁDZIELCZE CENTRUM REHABILITACYJNO MEDYCZNE RESURS - 2017-04-24 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, przesyłek, faksów, maili, ewidencja korespondencji w systemie, wystawianie faktur oraz ich rejestracja, przygotowywanie i obsługa posiedzeń i narad Zarządu, obsługa urządzeń biurowych. Wynagrodzenie na okresie próbnym 2000zł brutto, następnie do 2600 zł brutto.Informacja o ofercie w sali E, C.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Do zadań asystenta rodziny należy między innymi udzielanie pomocy rodzinom: w poprawie ich sytuacji życiowej i zdobywaniu umiejętności w prowadzeniu gospodarstwa domowego, w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, problemów socjalnych i psychologicznych, w podejmowaniu i utrzymaniu zatrudnienia, prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci, podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodziny i inne określone w art. 15 ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 697 z późn.zm.)
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Sułów - 2019-01-22 - Sułów (lubelskie)
student 4 lub 5 roku prawa1/2 etatupraca w godzinach od 8-16 (do uzgodnienia)wynagrodzenie: 1050,00 zł brutto
ADW.AGNIESZKA JĘDRZEJEWSKA-JAKUBOWSKA KANCELARIA ADWOKACKA - 2018-08-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca biurowa, jak i w terenie z klientami, administacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych (telefon, komputer, skaner, faks, rzutnik, kameta i inne). Utrzymanie kontaktu z Klientami jak i Zakładami Ubezpieczeń. Prowadzenie kalendarza spotkań i terrminarza wznowień ubezpieczeń. Pozyskiwanie nowych Klientów. Organizacja szkoleń i konferencji w biurze, jak i u Klientów.
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Częstochowa (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Zielona Góra (lubuskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Zabrze (śląskie)
1. Obsługa komputera i programów finansowo - księgowych,2. Obsługa innych urządzeń biurowych,3. Prowadzenie kasy, rozliczenie kierowców,4. Przygotowanie listów przewozowych,5. Segregowanie dokumentów księgowych,6. Księgowanie dokumentów kasowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Gawrony (łódzkie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Nowy Targ (małopolskie)
prowadzenie spraw związanych z polityką kadrową spółki, współpraca z inprowadzenie spraw związanych z polityką kadrową spółki, współpraca z innymi działami w zakresie wynikającym z potrzeb działu kadr i innych komórek organizacyjnych, prowadzenie ewidencji Kadry i Płace w systemie informatycznym, prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących, przygotowywanie pism oraz zarządzeń, obsługa pracy Rady Nadzorczej, prowadzenie przedsięwzięć z zakresu reklamy i promocjinymi działami w zakresie wynikającym z potrzeb działu kadr i innych komórek organizacyjnych, prowadzenie ewidencji Kadry i Płace w systemie informatycznym, prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących, przygotowywanie pism oraz zarządzeń, obsługa pracy Rady Nadzorczej, prowadzenie przedsięwzięć z zakresu reklamy i promocji
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Tryńcza (podkarpackie)
rozliczenia, zapytania ofertowe, kontakt z klientem
"METROLOG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-23 - Łęczyca (łódzkie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Krasnystaw (lubelskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży budowlanej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego (nie obligatoryjnie). Kontakt telefoniczny (32-705-57-00) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-13 - Katowice (śląskie)
Wspieranie bieżących czynności działu księgowego tj. m.in.: - sprawdzanie poprawności przyjmowanych dokumentów- archiwizacja i porządkowanie dokumentów księgowych- kontakt z kontrahentami w wybranych kwestiach księgowych- księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Tarnów (małopolskie)
przyjmowanie obywateli, umawianie na spotkania z senatorem
Biuro Senatorskie Senatora Jana Rulewskiego - 2016-05-20 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
ref.do 30
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Kraków (małopolskie)
Udzielanie pomocy rodzinom
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-04-12 - Jasło (podkarpackie)
Wykonywanie dociepleń budynków(zewnętrznych)Miejsce wykonywania pracy: powiat jarosławskiWYMAGANIA:wykształcenie: podstawowedoświadczenie zawodowe - 6 miesięcy Kontakt z pracodawca :Krzysztof Szałaj 721-509-006, 881 653 585
REMDON BUDOWNICTWO OGÓLNE - Krzysztof Szałaj - 2017-07-04 - Jankowice (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
Ścinka Drzew Remont i Konserwacja Urządzeń Drogowych Tadeusz Stencel - 2018-01-08 - Chojnice (pomorskie)
budowa prostych konstrukcji stalowych naprawa i konserwacja maszyni.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Świdnica (dolnośląskie)
KIEROWANIE POJAZDEM CIĘŻAROWYM;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, PRAWO JAZDY KAT C+E, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MIN. 1 ROK
PHU ABC TRANS KURCZABA ZBIGNIEW - 2016-06-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Cięcie na wymiar drewna, obsługa pilarki, praca fizyczna
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY PRODUKCJA HANDEL USŁUGI ANNA KOŁODZIEJ - 2017-06-01 - Pracze (dolnośląskie)
Asystowanie, sterylizacja.
Indywidualna Praktyka Lekarska Dentystyczna "LUX-DENT" Łukasz Wierzgacz - 2019-03-25 - Chojnice (pomorskie)