ASYSTENT SĘDZIEGO Bolesławiec oferta pracy Sąd Rejonowy w Bolesławcu
Stanowisko: ASYSTENT SĘDZIEGO
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku asystenta sędziego zgodny z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 08 listopada 2012 roku w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz.U.2012.1270).
Data publikacji: 2018-12-19
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Sąd Rejonowy w Bolesławcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sądowa 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku asystenta sędziego zgodny z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 08 listopada 2012 roku w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz.U.2012.1270).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SĘDZIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent sędziego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent sędziego
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:Stosownie do art. 155 § 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 roku Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz.U.2018.23.t.j.) na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto: Jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, jest nieskazitelnego charakteru, ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce, ukończył 24 lata.
Nazwa pracodawcy: Sąd Rejonowy w Bolesławcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Sądowa 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. Wniosek o zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego.2. Własnoręcznie sporządzony życiorys i informację o przebiegu kariery zawodowej.3. Oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu zawodowego magistra albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów.4. Oświadczenie, że wobec kandydata nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.5. Oświadczenie, że jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich.6. Aktualną fotografie zgodną z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych.7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata na potrzeby konkursu.8. Inne dokumenty - do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia.Zgłoszenie o przystąpieniu do konkursu wraz z dokumentami należy złożyć w terminie do dnia 18 stycznia 2019 roku w Biurze Podawczym Sądu Rejonowego w Bolesławcu przy ul. Sądowej 1 z zaznaczeniem na kopercie KONKURS NA ASYSTENTA SĘDZIEGO lub za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe na adres: Sąd Rejonowy w Bolesławcu, ul. Sądowa 1, 59-700 Bolesławiec.Oferty przesłane po terminie nie będą rozpoznawane (liczy się data stempla pocztowego).Kontakt pod numerem telefonu: (75) 64 69 501.Lista kandydatów zakwalifikowanych do II etapu będzie udostępniona w siedzibie Sądu Rejonowego w Bolesławcu, przy ul. Sądowa 1 oraz umieszczona zostanie w dniu 23 stycznia 2019 roku na stronie internetowej BIP tut. Sądu (www.boleslawiec.sr.gov.pl).Informacje dodatkowe :Konkurs składa się z trzech etapów, przeprowadza go Komisja powołana przez Prezesa Sądu Rejonowego w Bolesławcu.Etap 1 - wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu.Etap 11 - test obejmujący 36 pytań z zakresu prawa cywilnego i karnego oraz postępowania cywilnego i karnego oraz praca pisemna na jeden z dwóch tematów z zakresu prawa cywilnego i karnego, wybrany przez kandydata.Etap III - rozmowa kwalifikacyjna. Komisja sprawdza predyspozycje kandydata do wykonywania zawodu asystenta sędziego.Oferty niespełniające wskazanych w ogłoszeniu wymogów zostaną odrzucone.Kandydatury zgłoszone po terminie lub wysłane drogą mailowa nie będą rozpatrywane
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Sądowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent sędziego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.12.2018
Data dodania oferty pracy: 19.12.2018
Oferta pracy ważna do: 18.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie relacji z klientami i kontrahentami z Chin, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Jabłonowo (mazowieckie)
PRZYGOTOWANIE PROFILI DO CIĘCIE, CIĘCIE PROFILI, SKŁADANIE GOTOWEGO WYROBU.
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Wołów (dolnośląskie)
Asystent prawny
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Częstochowa (śląskie)
•wsparcie działu sprzedaży, •obsługa administracyjna (awizacje, rozliczenia, logistyka podróży służbowych), •pomoc przy prowadzeniu dokumentacji technicznej i handlowej, przygotowywanie prezentacji, •rozwój i nadzór nad bazą klientów, •przygotowanie i ewidencjonowanie ofert, •pozyskiwanie nowych klientów, •podejmowanie własnych inicjatyw, •gotowość do podróży służbowychKontakt z pracodawcą KINGA.BUCZEK (at) PRODIGO.EU lub 607074705.Informacja o ofercie w sali C, E.
PRODIGO SP. Z O.O - 2016-01-28 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa pieca c.o.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
segregacja dokumentów ubezpieczeniowych, obsługa komputerowej bazy danych biura w tym prowadzenie ewidencji klientów; prowadzenie ewidencji dokumentów ubezpieczeniowych, sporządzanie okresowych zestawień pracy,w tym raportów dla towarzystw ubezpieczeniowych, obsługa poczty elektronicznej biura, prowadzenie wstępnych rozmów informacyjnych z klientem biura
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Głogów (dolnośląskie)
koordynowanie sprawnego przepływu informacji oraz współpraca z innymi działaniami, nadzór nad współpracą z Firmami zewnętrznymi, weryfikacja, edycja oraz formatowanie dokumentów, sporządzanie umów, zleceń, zarządzanie kalendarzem, organizacja spotkań, inne bieżące sprawy administracyjno-biurowe.Godziny pracy: od 7.00 do 15.00
ELEKTROSYSTEM SP. Z O.O. - 2018-02-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pomoc stomatologiczna.
Amber s.c. Agnieszka Bednarz, Paweł Bednarz - 2016-04-20 - Mielec (podkarpackie)
- Obsługa klientów z dedykowanego rynku zbytu; - Utrzymanie dobrych kontaktów z klientami; - Wprowadzanie danych i zamówień do systemów komputerowych; - Zarządzanie wprowadzonymi danymi; - Obsługa podstawowych programów biurowych; - Współpraca z innymi działami; - Raportowanie pracy do bezpośrednich przełożonych.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2018-02-16 - Września (wielkopolskie)
Sprzedaż odzieży.
Nuckowski Tomasz "TN Group" - 2016-03-10 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub wyższe; prawo jazdy kat.B lub B i C; obsługa komputera; przygotowywanie zleceń (układanie trasy, wyznaczanie kierowcy) monitoring sprzętu używanego przez kierowców, dopilnowanie obiegu dokumentów używanych przez kierowców, weryfikowanie stanów magazynowych, podstawianie samochodów do rozładunku; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Gliwice (śląskie)
Staż organizowany przez GUP dla osób zarejestrowanych w urzędzie
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Gdańsk (pomorskie)
opisywanie dokumentów, wystawianie faktur, czuwanie nad poprawnością obiegu dokumentów, sprawdzanie pod względem rachunkowym i merytorycznych; przygotowanie dowodów księgowych do zapłaty
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
-Odpowiedzialność za komunikację w kanałach social media w języku niemieckim (FB, twitter, itp.),-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: led (at) led-glass.pl
LED-GLASS ANDRZEJ BENDIK - 2016-02-09 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2016-02-01 - Opole (opolskie)
Asystent nauczyciela w klasach I-III.
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. płk. Kazimierza Pruszkowskiego - 2018-01-09 - Reda (pomorskie)
Tworzenie dokumentacji projektowych budowlanych, wykonawczych i powykonawczych, współpraca z projektantami, obsługa programów, wspomagających obliczenia konstrukcji budowlanych (AUTOCAD, EUROCOD).
CONSILIO PROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-06 - Jarosław (podkarpackie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Zabrze (śląskie)
TŁUMACZENIE, PRACE BIUROWE ITP
ALEMANNIA CENTRUM TŁUMACZEŃ ALEKSANDRA KUŁAK - 2017-02-28 - Dębica (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Krosno (podkarpackie)
bieżące wsparcie księgowej
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Szydłowo (wielkopolskie)
min. średnie analiza i synteza rynku prawo jazdy kat. B w sprzedaży ukraiński , angielski i w stopniu komunikatywnym Sprzedaż maszyn rolniczych , szkolenie Dealerów , uczestnictwo w targach branżowych.
PICHON POLSKA Sp. z o.o. - 2016-08-02 - Ukraina (Ukraina)
Grafika komputerowa. Praca na umowę zlecenie.
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Wrocław (dolnośląskie)
asystentka stomatologicznapraca na jedną zmianę 9.00-17.00
Prywatny Gabinet Stomatologiczny Lekarz Dentysta Magdalena Tokarska-Giszter - 2016-07-26 - Mielec (podkarpackie)
pryewy art. szpkich
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ROLMEX Andrzej Pruszkowski - 2018-06-08 - Kulesze Kościelne (podlaskie)
- Prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji księgowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy,- dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych,- rozliczanie i uzgadnianie sald kont księgowych, w tym w szczególności sald bankowych i rozrachunkowych,- sporządzanie raportów, - utrzymywanie stałych relacji z klientami w powierzonym zakresie, w tym komunikowanie się w piśmie i w mowie w języku angielskim,- przygotowanie płatności oraz ich wprowadzanie do aplikacji bankowych w miarę potrzeb klientów,- wystawianie faktur sprzedażowych,- rozliczanie delegacji, - weryfikacja faktur towarowych pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym i wprowadzenie do systemu księgowego.
C + N Polska Spółka z o.o. - 2017-10-26 - Mielec (podkarpackie)
wykonywanie remontów i rozbiórek pokryć dachowych, posługiwanie się dokumentacją projektową, sporządzanie rysunków i kalkulacji kosztów
KRAWTOST Sp. zoo - 2016-02-10 - Klucze (małopolskie)
Prace biurowe, zarządzanie kalendarzem, organizacja spotkań, przygotowywanie rozliczeń, formularzy, umów, zestawień, edycja dokumentów, sprawy administracyjne
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Puławy (lubelskie)
prowadzenie dzaiłalności handlowej, obsługa kasy fiskalnej, prowadeznie analizy sprzedaży, wspólpraca z klientami, prowadzenie kalendarza spotakń
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów finansowych firm.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)