ASYSTENT SĘDZIEGO Bolesławiec oferta pracy Sąd Rejonowy w Bolesławcu
Stanowisko: ASYSTENT SĘDZIEGO
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku asystenta sędziego zgodny z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 08 listopada 2012 roku w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz.U.2012.1270).
Data publikacji: 2018-12-19
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Sąd Rejonowy w Bolesławcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sądowa 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku asystenta sędziego zgodny z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 08 listopada 2012 roku w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz.U.2012.1270).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SĘDZIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent sędziego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:Stosownie do art. 155 § 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 roku Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz.U.2018.23.t.j.) na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto: Jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, jest nieskazitelnego charakteru, ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce, ukończył 24 lata.
Nazwa pracodawcy: Sąd Rejonowy w Bolesławcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Sądowa 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. Wniosek o zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego.2. Własnoręcznie sporządzony życiorys i informację o przebiegu kariery zawodowej.3. Oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu zawodowego magistra albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów.4. Oświadczenie, że wobec kandydata nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.5. Oświadczenie, że jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich.6. Aktualną fotografie zgodną z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych.7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata na potrzeby konkursu.8. Inne dokumenty - do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia.Zgłoszenie o przystąpieniu do konkursu wraz z dokumentami należy złożyć w terminie do dnia 18 stycznia 2019 roku w Biurze Podawczym Sądu Rejonowego w Bolesławcu przy ul. Sądowej 1 z zaznaczeniem na kopercie KONKURS NA ASYSTENTA SĘDZIEGO lub za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe na adres: Sąd Rejonowy w Bolesławcu, ul. Sądowa 1, 59-700 Bolesławiec.Oferty przesłane po terminie nie będą rozpoznawane (liczy się data stempla pocztowego).Kontakt pod numerem telefonu: (75) 64 69 501.Lista kandydatów zakwalifikowanych do II etapu będzie udostępniona w siedzibie Sądu Rejonowego w Bolesławcu, przy ul. Sądowa 1 oraz umieszczona zostanie w dniu 23 stycznia 2019 roku na stronie internetowej BIP tut. Sądu (www.boleslawiec.sr.gov.pl).Informacje dodatkowe :Konkurs składa się z trzech etapów, przeprowadza go Komisja powołana przez Prezesa Sądu Rejonowego w Bolesławcu.Etap 1 - wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu.Etap 11 - test obejmujący 36 pytań z zakresu prawa cywilnego i karnego oraz postępowania cywilnego i karnego oraz praca pisemna na jeden z dwóch tematów z zakresu prawa cywilnego i karnego, wybrany przez kandydata.Etap III - rozmowa kwalifikacyjna. Komisja sprawdza predyspozycje kandydata do wykonywania zawodu asystenta sędziego.Oferty niespełniające wskazanych w ogłoszeniu wymogów zostaną odrzucone.Kandydatury zgłoszone po terminie lub wysłane drogą mailowa nie będą rozpatrywane
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Sądowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent sędziego
Data dodania oferty pracy: 19.12.2018
Oferta pracy ważna do: 18.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wspomaganie pracy azjatyckich przedstawicieli handlowych, kontakt z klientami i kontrahentami azjatyckimi, przygotowywanie ofert handlowych, kontakt telefoniczny z klientami azjatyckimi w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.Wprowadzanie faktur do systemu. Fakturowanie. Obsługa dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż wyrobów gotowych, obsługa kasy fiskalnej,przygotowanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu w ramach programu POWER dla osób bezrobotnych do 29 roku życia. Sprawdzanie pod wzgledem formalnym dokumentów i ich segregowanie oraz archiwizowanie. Generowanie, sprawdzanie, i wysyłanie potwierdzeń sald. Kontrola rozrachunków z kontrahentami. Księgowanie i ewidencjonowanie dowodów zakupu.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Nowy Sącz (małopolskie)
-przeprowadzanie czynności kontrolno-rozpoznawczych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w Komendzie Oddziału, Placówkach Straży Granicznej w celu zapewnienia właściwych warunków pracy/służby i wyeliminowania ewentualnych zagrożeń-udział w opracowaniu i aktualizacji planów ochrony przeciwpożarowej orz wewnętrznych zarządzeń i regulaminów dotyczących ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu zapewnienia bezpiecznych warunków pracy/służby-przeprowadzanie szkoleń w dziedzinie ochrony przeciwpożarowej w celu przekazania podstawowych zasad ww. zakresu-udział w ocenie projektów i dokumentacji dotyczącej modernizacji rozbudowy i budowy w obiektach Komendy Oddziału oraz Placówkach Straży Granicznej w celu zgłoszenia ewentualnych wniosków dotyczących uwzględniania wymagań ochrony przeciwpożarowej w projektach i dokumentacji-przeprowadzanie praktycznego sprawdzenia organizacji oraz warunków ewakuacji w wytypowanych obiektach w Komendzie Oddziału oraz nadzorowanie praktycznego sprawdzenia organizacji i warunków ewakuacji w wytypowanych obiektach w Placówkacg Straży Granicznej w celu zapewnienia przygotowania do działania na wypadek ewentualnych zagrożeń-sporządzanie i aktualizowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektów Oddziału, przy współudziale właściwych komórek organizacyjnych komendy Oddziału w celu zapewnienia właściwych warunków pracy/służby i wyeliminowania ewentuanych zagrożeń-określanie rodziaju oraz miejsc rozmieszczania podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrola przestrzegania terminów legalizacji i przrglądu sprzętu gaśniczego w celu zapewnienia bezpieczeństwa przeciwpożarowego-opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Oddziału rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu zapewnienia informacji oraz wniosków i zaleceń dotyczących podniesienia poziomu bezpieczeństwa przeciwpożarowego
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-02-27 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Archiwizacja dokumentacji, kontakt z zamawiającymi, pisanie pism, kontakt z podwykonawcami, rozliczanie VAT, prowadzenie rejestrów
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2018-07-13 - Podlechy (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie i wydawanie towarów również w języku obcym, sporządzenie raportów i rejestrowanie towarów, planowanie i sterowanie zapasami magazynowymi, język obcy w celu bezpośredniego kontaktu z klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Łubiec (mazowieckie)
Obsługa klientów w zakresie kredytów, rachunków i kasowym
BANK SPÓŁDZIELCZY W WISZNICACH - 2017-05-30 - Lublin (lubelskie)
praca biurowa, wykonywanie raportów dla działu sprzedaży, ewidencja, archiwizowanie i rozliczanie umów handlowych; oferta równiez dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
JANTOŃ SA Sp.K - 2017-12-18 - Dobroń (łódzkie)
Organizowanie pracy biura, prowadzenie terminarza, przyjmowanie telefonów, przygotowywanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera oraz urządzeń biurowych; podstawowa znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: obsługa administracyjna biura, obsługa poczty mailowej, tworzenie ofert, wyszukiwanie darczyńców oaz sponsorów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Gliwice (śląskie)
Asystowanie podczas pracy stomatologa. Praca w godzinach 8:00-20:00 (1/4 etatu)
Bożena Kępa - 2017-01-27 - Brzesko (małopolskie)
ASYSTENTTŁUMACZENIA,OBSŁUGA KLIENTÓW,PRACE BIUROWE
ALEMANNIA CENTRUM TŁUMACZEŃ ALEKSANDRA KUŁAK - 2016-09-27 - Dębica (podkarpackie)
Obsługa gości w restauracji, przygotowywanie napojów gorących i zimnych. Zbieranie naczyń i przygotowywanie stolików w cukiernii.
KLUB BOHEMA Janusz Kitka - 2016-12-28 - Zamość (lubelskie)
j.w
Samodzielny Publiczny Zaklad Lecznictwa Otwartego Żoliborz - 2016-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
POZYSKIWANIE NOWYCH DOSTAWCÓW I UTRZYMYWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z ODBIORCAMI, KOORDYNOWANIE I RELIZOWANIE PROCESÓW ZAOPATRZENIA I DYSTYBUCJI, NADZOROWANIE I MONITOROWANIE PROCESÓWLOGISTYCZNYCHWYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ RYNKU MEBLARSKIEGO, OBSŁUGA SERWERÓW, OBSŁUGA SYSTEMU WINDOWS I LINUX, ZNAJOMOŚĆ SAP, STAZ PRACY MIN. 2 LATA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA HISZPAŃSKIEGO, KOMUNIKATYWNA JĘZYKA ANGIELSKIEGO ORAZ NIEMIECKIEGO
TRADESERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sporządzanie raportów, kontrola dostaw, kontakt z klientem
PANTOS LOGISTICS POLAND SP. Z O.O. - 2018-03-05 - Mława (mazowieckie)
Pozyskiwanie ofert nieruchomości do bazy danych, utrzymywanie długofalowych relacji z klientami firmy w języku obcym, bezpośredni oraz telefoniczny kontakt z klientami w jezyku obcym, obsługa transakcji, organizacja spraw administracyjnych oddziału, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Poznań (wielkopolskie)
zakres wykonywanych zadań zgodnych z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów i sędziów (Dz.U. z 2012 r. poz. 1270)
Sąd Rejonowy w Głogowie - 2018-07-18 - Głogów (dolnośląskie)
profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,udzielanie informacji o świadczonych usługach,kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy,sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.wymiar czasu pracy: 0,875 etatu.charakter zmian i godziny pracy do ustalenia z pracodawcą. miejsce wykonywania pracy: UP Kamień Pomorski
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2016-07-18 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
TESCO (POLSKA) Sp.zoo Supermarket - 2016-04-22 - Limanowa (małopolskie)
Pomoc dzieciom w spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych i inne czynności w ramach programu stażu zł. do wniosku.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Świniary (małopolskie)
Projektowanie
JĘDRZEJCZYK WOJCIECH PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "VITARO" - 2018-09-12 - Dziepółć (łódzkie)
Kontakt zewnętrzny w jezyku ukraińskim oraz angielskim, prowadzenie biura, obsługa programów księgowych w języku rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Kraków (małopolskie)
Rozliczenia podatkowe i księgowe
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Słupca (wielkopolskie)
obsługa klientów, pomoc przy pakowaniu paczek zakupionych przez klientów, obsługa kasy fiskalnej, obsługa programu Small Bussiness, dbanie o ład i porządzek w miejscu pracy, pomoc przy reklamacjach, pomoc klientom w dokonaniu wyboru
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Pszczyna (śląskie)
prowadzenie rejestru faktur, wystawianie faktur VAT marża, faktur VAT, korekt faktur, przygotowywanie rozliczenia VAT marża dla potrzeb kadrowych, kontrola pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym
Biuro Podróży JANS TRAVEL, Andrzej Jans - 2018-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzenie dokumentacji projektowych budowlanych w branży sanitarnej
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Lublin (lubelskie)