ASYSTENT RODZINY Szamotuły oferta pracy OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SZAMOTUŁACH

Stanowisko: ASYSTENT RODZINY

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: - diagnozowanie warunków życia i potrzeb rodzin zamieszkałych na terenie działania i ustalanie planów pracy z rodziną przy wykorzystaniu możliwości klientów, ich otoczenia i organizacji działających w zakresie pomocy społecznej, - świadczenie usług asystenta w zakresie dostosowanym do indywidualnych potrzeb osób i rodzin, a w szczególności: wspieranie i aktywizacja rodzin poprzez konsultacje i działania o charakterze edukacyjnym, w zakresie prawidłowego wychowania i opieki nad dziećmi (budowanie prawidłowych więzi między członkami rodziny, rozwijanie umiejętności wychowawczych, organizowanie wolnego czasu dzieciom), gospodarowania budżetem domowym (planowania i monitorowania wydatków, oszczędnego gospodarowania mediami), dbania o zdrowie (higiena, pielęgnacja, prawidłowe odżywianie), wykonywania prac na rzecz domu oraz ich podziału na członków rodziny, usamodzielniania się poprzez uzupełnianie wykształcenia i podjęcie pracy, dbałości o edukację i rozwój dzieci, - pozyskiwania usług na rzecz domu i rodziny (związanych m.in. z załatwianiem spraw urzędowych, poszukiwaniem pracy, kontaktów ze szkołą, przedszkolem),- propagowanie wzorców prawidłowego funkcjonowania społecznego edukacji rodziny w zakresie obowiązujących norm współżycia społecznego, - pomoc w nawiązywaniu i rozszerzaniu kontaktów interpersonalnych, - stymulowanie aktywizacji społecznej rodziny, - pomoc w innych sprawach zgłoszonych przez osoby objęte wsparciem wynikające z ich indywidualnych potrzeb, - współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządu terytorialnego, instytucjami i organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami i specjalistami działającymi na rzecz dziecka i rodziny, - współpraca z pracownikami socjalnymi w zakresie podjętej pracy z rodziną i pomocy w rozwiązywaniu jej problemów, - podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,- prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną i sporządzanie okresowych raportów z zakresu realizacji powierzonych działań, - rozliczanie kosztów pobytu dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej, - koordynowanie dostępu do poradnictwa w zakresie rozwiązań wspierających rodzinę, tj. w zakresie przezwyciężania trudności w pielęgnacji i wychowaniu dziecka, wsparcia psychologicznego, pomocy prawnej, w szczególności w zakresie praw rodzicielskich i uprawnień pracowniczych, dostępu do rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz świadczeń opieki zdrowotnej udzielanej rodzinom określonym w ustawie z dnia 4 listopada 2016r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem".

Data publikacji: 2020-09-18

Lokalizacja: Szamotuły (wielkopolskie)

Pracodawca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SZAMOTUŁACH

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
PL. SIENKIEWICZA 20, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- diagnozowanie warunków życia i potrzeb rodzin zamieszkałych na terenie działania i ustalanie planów pracy z rodziną przy wykorzystaniu możliwości klientów, ich otoczenia i organizacji działających w zakresie pomocy społecznej, - świadczenie usług asystenta w zakresie dostosowanym do indywidualnych potrzeb osób i rodzin, a w szczególności: wspieranie i aktywizacja rodzin poprzez konsultacje i działania o charakterze edukacyjnym, w zakresie prawidłowego wychowania i opieki nad dziećmi (budowanie prawidłowych więzi między członkami rodziny, rozwijanie umiejętności wychowawczych, organizowanie wolnego czasu dzieciom), gospodarowania budżetem domowym (planowania i monitorowania wydatków, oszczędnego gospodarowania mediami), dbania o zdrowie (higiena, pielęgnacja, prawidłowe odżywianie), wykonywania prac na rzecz domu oraz ich podziału na członków rodziny, usamodzielniania się poprzez uzupełnianie wykształcenia i podjęcie pracy, dbałości o edukację i rozwój dzieci, - pozyskiwania usług na rzecz domu i rodziny (związanych m.in. z załatwianiem spraw urzędowych, poszukiwaniem pracy, kontaktów ze szkołą, przedszkolem),- propagowanie wzorców prawidłowego funkcjonowania społecznego edukacji rodziny w zakresie obowiązujących norm współżycia społecznego, - pomoc w nawiązywaniu i rozszerzaniu kontaktów interpersonalnych, - stymulowanie aktywizacji społecznej rodziny, - pomoc w innych sprawach zgłoszonych przez osoby objęte wsparciem wynikające z ich indywidualnych potrzeb, - współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządu terytorialnego, instytucjami i organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami i specjalistami działającymi na rzecz dziecka i rodziny, - współpraca z pracownikami socjalnymi w zakresie podjętej pracy z rodziną i pomocy w rozwiązywaniu jej problemów, - podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,- prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną i sporządzanie okresowych raportów z zakresu realizacji powierzonych działań, - rozliczanie kosztów pobytu dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej, - koordynowanie dostępu do poradnictwa w zakresie rozwiązań wspierających rodzinę, tj. w zakresie przezwyciężania trudności w pielęgnacji i wychowaniu dziecka, wsparcia psychologicznego, pomocy prawnej, w szczególności w zakresie praw rodzicielskich i uprawnień pracowniczych, dostępu do rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz świadczeń opieki zdrowotnej udzielanej rodzinom określonym w ustawie z dnia 4 listopada 2016r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem".

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szamotuły

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szamotulski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3024

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szamotuły

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: asystent rodziny

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej w Szamotułach do dnia 25 września 2020r. w godzinach od 07:30 do 15:30 w zamkniętej kopercie lub pocztą ( decyduje data dostarczenia przesyłki pocztowej),- pierwsza umowa na czas określony 6 miesięcy, po zakończeniu której istnieje możliwość podjęcia zatrudnienia na czas nieokreślony,

Nazwa pracodawcy: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SZAMOTUŁACH

danePracodawcy_nip: 7871822358

danePracodawcy_regon: 632002679

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

Adres pracodawcy:
PL. SIENKIEWICZA 20, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30

Powiat pracodawcy: szamotulski

danePracodawcy_kodPowiatu: 3024

Gmina pracodawcy: Szamotuły

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Szamotuły

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0971531

Ulica pracodawcy: PL. SIENKIEWICZA

Numer budynku pracodawcy: 20

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|341207

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 18.09.2020

Oferta pracy ważna do: 25.09.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2bae5a9b61d015b4fade4489e5c77625

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Częstochowa (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (9S EFS) - 1 017,4 PLN

Oferta pracy skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia pozostających bez pracy w powiecie otwockim: prace związane z pracami działu księgowego
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Otwock (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 057,6 PLN

Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym. Wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów. Wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych. Organizowanie stanowiska pracy z uwzględnieniem zasad BHP i ochrony ppoż., ochrony środowiska i ergonomii. Przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych.
kontakt przez PUP - 2020-08-03 - Dębno (zachodniopomorskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 1 400 PLN

kontakt z klientami firmy, odbieranie telefonów, umawianie spotkań biznesowych
ALIBABA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

MONTER REKLAM - od 2 000 PLN

montaż i aplikacja reklam, bilbordów i konstrukcji w terenie
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Bochnia (małopolskie)

ASYSTENTKA (HIGIENISTKA) STOMATOLOGICZNA - od 3 000 PLN

Asysta w gabinecie stomatologicznym, pomoc lekarzowi
RA-med MEDYCYNA I STOMATOLOGIA ESTETYCZNA Anna Wojszko - 2018-06-01 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 250 PLN

Opieka Społeczna-udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów-wspieranie aktywności społecznej
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Parzęczewie - 2019-02-13 - Parzęczew (łódzkie)

ASYSTENT ZARZĄDU - do 2 000 PLN

- współpraca z zarządem w zakresie planowania i organizacji pracy - prowadzenie i sporządzanie dokumentacji na potrzeby zarządu - obsługa organizacyjna spotkań z klientami i podróży służbowych zarządu
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

prowadzenie księgowości firmy
Kancelaria Prawna Tomasz Chyrek - 2017-08-31 - Czersk (pomorskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (MAKÓW MAZOWIECKI) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 600 PLN

Ewidencjonowanie dokumentów sprzedaży i dokumentów magazynowych oraz ich rozliczanie,rozliczanie wyciągów bankowych i raportów kasowych,sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym.
kontakt przez PUP - 2020-08-27 - Kombornia (podkarpackie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

praca umysłowa, samodzielne księgowanie faktur zakupu, wystawianie faktur sprzedaży, samodzielne księgowanie wszelkich dokumentów księgowych w ramach potrzeb
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY-OPTOMETRYSTA - od 1 850 PLN

prowadzenie sprzedaży produktów optycznych w salonie, -samodzielne prowadzenie kreatywnych działań w salonie mające na celu generowanie wzrostu firmy, -współpraca ze specjalistami, lekarzami, -prowadzenie dokumentacji sprzedażowej firmy, -asystowanie przy zamówieniach, -analiza potrzeb firmy
Centrum Optyczno-Okulistyczne Gollus Spółka Jawna Człuchów - 2016-01-15 - Człuchów (pomorskie)

ASYSTENT DZIALU ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Legnica (dolnośląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 600 PLN

prace projektowe i pomiary
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Sędzisław (dolnośląskie)

BRUKARZ,BRYGADA BRUKARZY - od 3 000 PLN

- praca zgodnie ze stanowiskiem poszukiwana brygada brukarzy- rozpoczęcie pracy od zaraz- praca na terenie całego kraju- możliwość zakwaterowania
JAMAD Budownictwo Sp. z o.o. Sp. K. - 2019-03-25 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT DZIECKA/OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 2 250 PLN

Opieka nad dzieckiem niepełnosprawnym
kontakt przez PUP - 2019-10-31 - Chełm (lubelskie)

TECHNIK SERWISU URZĄDZEŃ BIUROWYCH - od 3 500 PLN

Serwis techniczny wielofunkcyjnych urządzeń kopiująco-drukujących.Pracodawca zapewnia szkolenie.
FAXER Zakład Mechaniki Maszyn Biurowych - 2019-10-28 - Gdynia (pomorskie)

KELNERKA - 1 017,4 PLN

Nauka:- zmywania ręcznego i mechanicznego- przygotowania różnego rodzaju kaw z ekspresu- podawanie oraz serwowanie potraw i napojów- obsługa kasy fiskalnej i terminala kart- przygotowania wyciskanych soków Zapoznanie się ze sprzętem oraz narzędziami.Pomoc w utrzymywania czystości i porżadku.Poznanie karty menu i asortymentu sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Konin (wielkopolskie)

ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

pomoc w obsłudze bezpośredniej klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Kwidzyn (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 600 PLN

PIukładanie dokumentów i wprowadzanie do programu księgowego, przygotowywanie wniosków i pism urzędowych
IMG Biuro Rachunkowe - 2020-09-28 - Góra Kalwaria (mazowieckie)

ASYSTENT ARCHITEKTA - 1 850 - 3 000 PLN

Sporządzanie dokumentacji projektów budowlanych i wykonawczych, koordynacja międzybranżowa, przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnych, inwentaryzacje architektoniczne. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
ARCHEX PRACOWNIA PROJEKTOWA - 2016-09-05 - Bielsko-Biała (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 000 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Olszewo-Borki (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 440 PLN

asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2020-09-02 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI ( STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż.) - 997,4 PLN

Nauka wykonywania prostych czynności księgowych i inne
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 3 000 PLN

opracowywanie rysunków zbrojeniowych, składanie dokumentacji projektowej, wykonywanie modeli numerycznych obiektów w programie MIDAS
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT D/S KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami w BSM. Pomoc w pracach działów. Zapoznanie się i obsługa programów komputerowych występujących w pracy działów. Godziny odbywania stażu od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00 (zgodnie z programem stażu).
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Bełchatów (łódzkie)

ASYSTENT DO SPRAW ZAKUPÓW - od 1 200 PLN

pomoc w dokonywaniu zakupów towaru od wietnamskch dostawców, prowadzenie dokumentacji dotyczącej przyjmowanych i wydawanych towarów z magazynu, negocjacje cen towarów
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)


Wybierz powiat