ASYSTENT RODZINY Świnoujście oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: 1. Współpraca i utrzymanie osobistego kontaktu z wskazanymi rodzinami,2. Diagnozowanie sytuacji rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości3. Opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną4. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa rodziny i jej członków, w szczególności dzieci.5. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i poradnictwo specjalistyczne w szczególności w zakresie:a) wychowywania i opieki nad dziećmi ( budowanie więzi między członkami rodziny, rozwijanie umiejętnosci wychowawczych, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów itp.) budowania systemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka np. ( pomoc dzieciom w nauce itp.)b) podziału obowiązków domowych na poszczególnych członków rodziny,c) promowania zdrowego stylu życia ( edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny,prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.)d) gospodarowanie budżetem domowym,e) usamodzielnienia się członków rodziny poprzez uzupełnienie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej.6. Wspieranie aktywności społecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny m.in. poprzez:a) ułatwienie rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami,b) stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych mozliwosci,c) pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień,d) uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury.
Data publikacji: 2018-11-30
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Współpraca i utrzymanie osobistego kontaktu z wskazanymi rodzinami,2. Diagnozowanie sytuacji rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości3. Opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną4. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa rodziny i jej członków, w szczególności dzieci.5. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i poradnictwo specjalistyczne w szczególności w zakresie:a) wychowywania i opieki nad dziećmi ( budowanie więzi między członkami rodziny, rozwijanie umiejętnosci wychowawczych, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów itp.) budowania systemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka np. ( pomoc dzieciom w nauce itp.)b) podziału obowiązków domowych na poszczególnych członków rodziny,c) promowania zdrowego stylu życia ( edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny,prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.)d) gospodarowanie budżetem domowym,e) usamodzielnienia się członków rodziny poprzez uzupełnienie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej.6. Wspieranie aktywności społecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny m.in. poprzez:a) ułatwienie rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami,b) stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych mozliwosci,c) pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień,d) uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek za wysługe lat od 5% do 20%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Osoba nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona, wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego, osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyslne przestępstwo skarbowe, osoba jest obywatelem polskim i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzsta z pełni praw publicznych.
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: opieka socjalna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej
Data dodania oferty pracy: 11.12.2018
Oferta pracy ważna do: 18.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ps
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Radomsko (łódzkie)
Rozliczanie kierowców i kontrahentów, kalkulacja pieczywa, pozyskiwanie nowych klientów, fakturowanie, znajomość kasy fiskalnej
GS "Samopomoc Chłopska" Świdwin - 2018-11-20 - Świdwin (zachodniopomorskie)
wykonywanie pomiarów dozymetrycznych,skażeń promieniotwórczych żywności, pól elektromagnetycznych,opracowywanie wyników badań, współpraca z przedstawicielami PSSE woj. małopolskiego,dostarczanie próbek do badań, udział w procesach walidacji,
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie odpowiednich dokumentów sprzedażowych,transportowych, magazynowych, przyjmowanie i kontrola ilościowatowaru oraz prawidłowość dokumentów, obsługa klienta, udział winwentaryzacji magazynu.
OPIŁKA ROBERT FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA "ANMAR" - 2017-02-21 - Żory (śląskie)
1. Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju.2. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym.3. Wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego dokumentów.4. Przygotowywanie korespondencji z kontrahentami i urzędami.5. Archiwizowanie dowodów księgowych.6. Sporządzanie wstępnych rozliczeń dla klientów.7. Sporządzanie zestawień w arkuszu kalkulacyjnym Excel.8. Organizowanie stanowiska racy z uwzględnieniem zasad BHP i PPOŻ, ochrony środowiska i ergonomii.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Sierakowice (pomorskie)
w/g zakresu
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Krasnopol (podlaskie)
Obsługa działu handlowego. Pozyskiwanie nowych klientów im utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Uciechów (dolnośląskie)
Wykonywanie projektów dróg i mostów, projekty budowli hydrotechnicznych.
F.U.H. "RENOWA" Krzysztof Waniczek - 2018-06-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
oferta stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Bednary (łódzkie)
obsłiga bieżących i nowych klientów; obsługa dokumentacji handlowej; oferty handlowe - negocjacje
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Zabrze (śląskie)
przygotowanie dokumentów do księgowania, dekretacja dokumentów, wprowadzanie dokumentów do programu ksiegowego, rowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, prowadzenie rejestru sprzedaży VAT. Wykształcenie min. średnie ekonomiczne. Praca od 8-16
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, prowadzenie rozmów telefonicznych, windykacja, zarządzanie biurem, obsługa korespondencji pocztowej i mailowe, segregowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
PROJEKTOWANIE, OBLICZANIE KONSTRUKCYJNE ITP.
KSZTAŁT PRACOWNIA PROJEKTOWA JACEK BLICHARZ - 2018-02-01 - Dębica (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Podnoszenie, jakości życia osoby niepełnosprawnej poprzez ułatwienie wykonywania czynności dnia codziennego, wykonywanie czynności opiekuńczych w zakresie czynności higienicznych i pielęgnacyjnych opieka podczas zajęć, spacerów, wycieczek.
Powiatowy Ośrodek Wsparcia "Przystań" we Włodawie - 2018-08-24 - Włodawa (lubelskie)
księgowanie faktur na ksiegi główne, przygotowywanie płatnosci, udział w zamknieciu miesiaca i raportu, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Wronki (wielkopolskie)
Wg Programu Stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Wielgie (kujawsko-pomorskie)
szycie pokrowców meblowych
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Wprowadzanie danych do systemu komputerowego. Praca z j. niemieckim.
CERI International Sp. Z.o.o - 2019-01-04 - Białystok (podlaskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe tytuł inżyniera. Znajomość programu Office, znajomość programów CAD (AutoCad). Udział w opracowywaniu projektów instalacji elektrycznych.
KAMBEP PIOTR DYLA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-23 - Rybnik (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Strzeszkowice Duże (lubelskie)
dokonywanie rozliczeń księgowo-podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Tarnów (małopolskie)
Pomoc przy wykonywaniu n/w czynności:1. Przechowywanie i aktualizowanie dokumentacji ogólnej spółki,2. Dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentacji w oddziale,3. Opracowywanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,4. Sporządzanie pism do kontrahentów,5. Obsługa kontrahentów,6. Sprawdzanie protokołów realizacji usługi pod kątem zgodności z zapisami umowy,7. Opisywanie protokołów,8. Rozliczanie usługi,9. Wspomaganie w czynnościach biurowych pracowników oddziału,10. Obsługa urządzeń biurowych,11. Skrupulatne i terminowe prowadzenie powierzonej dokumentacji,12. Prace związane z archiwizacją dokumentacji,13. Praca w systemie SAP,14. Realizacja zadań podyktowanych celami GK IMPEL,15. Stażysta nie ponosi odpowiedzialności finansowej.Staż będzie odbywał się w dzielnicy: Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa działu handlowego, obsługa klienta, przygotowywanie ofert. - Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane doświadczenie w pracy z armaturą przemysłową. Wymagane prawo jazdy kat. B (czynne). Wymagana umiejętność obsługi klienta i przygotowywania ofert handlowych. Wymagana umiejętność organizacji samodzielnej pracy. Mile widziana znajomość języków obcych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: profil (at) profil-ip.com.pl ---> Na aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy przez firmę PROFIL Instalacje Przemysłowe z Katowic do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego zgodne z przepisami ustawy z 29-08-1997r. o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2016r. poz. 922/"
"PROFIL" S.C. INSTALACJE PRZEMYSŁOWE MARIAN BAŁAZY, HALINA BAŁAZY, PIOTR BAŁAZY - 2016-07-04 - Katowice (śląskie)
Administrowanie baz danych
Newcold sp. z o.o. - 2018-04-06 - Kutno (łódzkie)
Instalowanie systemu Windows lub Linux na komputerze/laptopie, serwery biurowe i zarządzanie siecią, wsparcie dla administratora IT, pomoc w rozwiązywaniu problemów z siecią, pomoc w rozwiązywaniu problemów z oprogramowaniem, wykonywanie kopii zapasowych, zarządzanie urządzeniami biurowymi (drukarki, skanery itp.), egzekwowanie polityki IT firmy, pomoc w rozwoju ERP w firmie. Praca w godz. 8.00-16.00, wynagrodzenie do uzgodnienia
ELSTEEL-POLAND sp.zo.o. - 2017-10-18 - Ozimek (opolskie)
Pomoc uczniowi w pisaniu, przepisywaniu, pomoc w sprawowaniu opieki w trakcie zajęć dydaktycznych w klasie.
kontakt przez PUP - 2018-12-31 - Niemce (lubelskie)
tłumaczenia ustne i pisemne w języku angielskim, rosyjskim i ukraińskim, przygotowywanie raportów oraz prezentacji, przygotowywanie dokumentów i materiałów na spotkania zarządu, tworzenie baz dotyczących ambasad, konsulatów oraz innych
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Piaseczno (mazowieckie)
Obsługa koparki przy pracach ziemnych. Trzebnica budowa drogi S5.
"Firma Haller" Spółka Akcyjna - 2016-07-28 - Trzebnica (dolnośląskie)