ASYSTENT RODZINY Świnoujście oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

Stanowisko: ASYSTENT RODZINY

Wynagrodzenie: od 3 200 PLN

Zakres obowiązków: 1. Współpraca i utrzymanie osobistego kontaktu z wskazanymi rodzinami,2. Diagnozowanie sytuacji rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości3. Opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną4. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa rodziny i jej członków, w szczególności dzieci.5. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i poradnictwo specjalistyczne w szczególności w zakresie:a) wychowywania i opieki nad dziećmi ( budowanie więzi między członkami rodziny, rozwijanie umiejętnosci wychowawczych, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów itp.) budowania systemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka np. ( pomoc dzieciom w nauce itp.)b) podziału obowiązków domowych na poszczególnych członków rodziny,c) promowania zdrowego stylu życia ( edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny,prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.)d) gospodarowanie budżetem domowym,e) usamodzielnienia się członków rodziny poprzez uzupełnienie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej.6. Wspieranie aktywności społecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny m.in. poprzez:a) ułatwienie rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami,b) stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych mozliwosci,c) pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień,d) uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury.

Data publikacji: 2018-11-30

Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Współpraca i utrzymanie osobistego kontaktu z wskazanymi rodzinami,2. Diagnozowanie sytuacji rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości3. Opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną4. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa rodziny i jej członków, w szczególności dzieci.5. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i poradnictwo specjalistyczne w szczególności w zakresie:a) wychowywania i opieki nad dziećmi ( budowanie więzi między członkami rodziny, rozwijanie umiejętnosci wychowawczych, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów itp.) budowania systemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka np. ( pomoc dzieciom w nauce itp.)b) podziału obowiązków domowych na poszczególnych członków rodziny,c) promowania zdrowego stylu życia ( edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny,prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.)d) gospodarowanie budżetem domowym,e) usamodzielnienia się członków rodziny poprzez uzupełnienie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej.6. Wspieranie aktywności społecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny m.in. poprzez:a) ułatwienie rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami,b) stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych mozliwosci,c) pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień,d) uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek za wysługe lat od 5% do 20%

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 30.11.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Osoba nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona, wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego, osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyslne przestępstwo skarbowe, osoba jest obywatelem polskim i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzsta z pełni praw publicznych.

Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Świnoujście

Gmina pracodawcy: Świnoujście

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Świnoujście

Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego

Numer budynku pracodawcy: 4

Profil działalności pracodawcy: opieka socjalna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej

Data dodania oferty pracy: 11.12.2018

Oferta pracy ważna do: 18.12.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT DS. PIEKARNI - od 2 100 PLN

Rozliczanie kierowców i kontrahentów, kalkulacja pieczywa, pozyskiwanie nowych klientów, fakturowanie, znajomość kasy fiskalnej
GS "Samopomoc Chłopska" Świdwin - 2018-11-20 - Świdwin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT W ODDZIALE LABORATORYJNYM BADAŃ I POMIARÓW INSTRUMENTALNYCH - od 3 000 PLN

wykonywanie pomiarów dozymetrycznych,skażeń promieniotwórczych żywności, pól elektromagnetycznych,opracowywanie wyników badań, współpraca z przedstawicielami PSSE woj. małopolskiego,dostarczanie próbek do badań, udział w procesach walidacji,
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY I TRANSPORTU - od 2 200 PLN

sporządzanie odpowiednich dokumentów sprzedażowych,transportowych, magazynowych, przyjmowanie i kontrola ilościowatowaru oraz prawidłowość dokumentów, obsługa klienta, udział winwentaryzacji magazynu.
OPIŁKA ROBERT FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA "ANMAR" - 2017-02-21 - Żory (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

1. Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju.2. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym.3. Wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego dokumentów.4. Przygotowywanie korespondencji z kontrahentami i urzędami.5. Archiwizowanie dowodów księgowych.6. Sporządzanie wstępnych rozliczeń dla klientów.7. Sporządzanie zestawień w arkuszu kalkulacyjnym Excel.8. Organizowanie stanowiska racy z uwzględnieniem zasad BHP i PPOŻ, ochrony środowiska i ergonomii.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Sierakowice (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

w/g zakresu
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Krasnopol (podlaskie)

ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO - od 2 400 PLN

Obsługa działu handlowego. Pozyskiwanie nowych klientów im utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Uciechów (dolnośląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA DRÓG I MOSTÓW - od 2 500 PLN

Wykonywanie projektów dróg i mostów, projekty budowli hydrotechnicznych.
F.U.H. "RENOWA" Krzysztof Waniczek - 2018-06-21 - Nowy Sącz (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

oferta stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Bednary (łódzkie)

ASYSTENT(KA) HANDLOWCA (REF. 150F) - do 1 850 PLN

obsłiga bieżących i nowych klientów; obsługa dokumentacji handlowej; oferty handlowe - negocjacje
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Zabrze (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

przygotowanie dokumentów do księgowania, dekretacja dokumentów, wprowadzanie dokumentów do programu ksiegowego, rowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, prowadzenie rejestru sprzedaży VAT. Wykształcenie min. średnie ekonomiczne. Praca od 8-16
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Katowice (śląskie)

KONSTRUKTOR KROJCZY K/M - od 2 650 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT BIURA - od 2 000 PLN

Obsługa klienta, prowadzenie rozmów telefonicznych, windykacja, zarządzanie biurem, obsługa korespondencji pocztowej i mailowe, segregowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 500 PLN

PROJEKTOWANIE, OBLICZANIE KONSTRUKCYJNE ITP.
KSZTAŁT PRACOWNIA PROJEKTOWA JACEK BLICHARZ - 2018-02-01 - Dębica (podkarpackie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - do 2 100 PLN

Podnoszenie, jakości życia osoby niepełnosprawnej poprzez ułatwienie wykonywania czynności dnia codziennego, wykonywanie czynności opiekuńczych w zakresie czynności higienicznych i pielęgnacyjnych opieka podczas zajęć, spacerów, wycieczek.
Powiatowy Ośrodek Wsparcia "Przystań" we Włodawie - 2018-08-24 - Włodawa (lubelskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 500 PLN

księgowanie faktur na ksiegi główne, przygotowywanie płatnosci, udział w zamknieciu miesiaca i raportu, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Wronki (wielkopolskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 997,4 PLN

Wg Programu Stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Wielgie (kujawsko-pomorskie)

SZWACZKA - do 1 850 PLN

szycie pokrowców meblowych
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DS. OBSŁUGI PROCESÓW NIEMIECKOJĘZYCZNYCH - od 3 000 PLN

Wprowadzanie danych do systemu komputerowego. Praca z j. niemieckim.
CERI International Sp. Z.o.o - 2019-01-04 - Białystok (podlaskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 100 PLN

Wykształcenie średnie lub wyższe tytuł inżyniera. Znajomość programu Office, znajomość programów CAD (AutoCad). Udział w opracowywaniu projektów instalacji elektrycznych.
KAMBEP PIOTR DYLA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-23 - Rybnik (śląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Strzeszkowice Duże (lubelskie)

ASYSTENT KSIĘGOWEGO (30-) - od 2 300 PLN

dokonywanie rozliczeń księgowo-podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Tarnów (małopolskie)

REFERENT DS. ROZLICZEŃ - 1 017,4 PLN

Pomoc przy wykonywaniu n/w czynności:1. Przechowywanie i aktualizowanie dokumentacji ogólnej spółki,2. Dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentacji w oddziale,3. Opracowywanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,4. Sporządzanie pism do kontrahentów,5. Obsługa kontrahentów,6. Sprawdzanie protokołów realizacji usługi pod kątem zgodności z zapisami umowy,7. Opisywanie protokołów,8. Rozliczanie usługi,9. Wspomaganie w czynnościach biurowych pracowników oddziału,10. Obsługa urządzeń biurowych,11. Skrupulatne i terminowe prowadzenie powierzonej dokumentacji,12. Prace związane z archiwizacją dokumentacji,13. Praca w systemie SAP,14. Realizacja zadań podyktowanych celami GK IMPEL,15. Stażysta nie ponosi odpowiedzialności finansowej.Staż będzie odbywał się w dzielnicy: Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIKA DZIAŁU HANDLOWEGO - od 1 850 PLN

- Obsługa działu handlowego, obsługa klienta, przygotowywanie ofert. - Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane doświadczenie w pracy z armaturą przemysłową. Wymagane prawo jazdy kat. B (czynne). Wymagana umiejętność obsługi klienta i przygotowywania ofert handlowych. Wymagana umiejętność organizacji samodzielnej pracy. Mile widziana znajomość języków obcych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: profil (at) profil-ip.com.pl ---> Na aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy przez firmę PROFIL Instalacje Przemysłowe z Katowic do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego zgodne z przepisami ustawy z 29-08-1997r. o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2016r. poz. 922/"
"PROFIL" S.C. INSTALACJE PRZEMYSŁOWE MARIAN BAŁAZY, HALINA BAŁAZY, PIOTR BAŁAZY - 2016-07-04 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DZIAŁU TRANSPORTU - od 3 500 PLN

Administrowanie baz danych
Newcold sp. z o.o. - 2018-04-06 - Kutno (łódzkie)

ASYSTENT W DZIALE IT - od 2 000 PLN

Instalowanie systemu Windows lub Linux na komputerze/laptopie, serwery biurowe i zarządzanie siecią, wsparcie dla administratora IT, pomoc w rozwiązywaniu problemów z siecią, pomoc w rozwiązywaniu problemów z oprogramowaniem, wykonywanie kopii zapasowych, zarządzanie urządzeniami biurowymi (drukarki, skanery itp.), egzekwowanie polityki IT firmy, pomoc w rozwoju ERP w firmie. Praca w godz. 8.00-16.00, wynagrodzenie do uzgodnienia
ELSTEEL-POLAND sp.zo.o. - 2017-10-18 - Ozimek (opolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - od 2 250 PLN

Pomoc uczniowi w pisaniu, przepisywaniu, pomoc w sprawowaniu opieki w trakcie zajęć dydaktycznych w klasie.
kontakt przez PUP - 2018-12-31 - Niemce (lubelskie)

ASYSTENT PREZESA - od 2 500 PLN

tłumaczenia ustne i pisemne w języku angielskim, rosyjskim i ukraińskim, przygotowywanie raportów oraz prezentacji, przygotowywanie dokumentów i materiałów na spotkania zarządu, tworzenie baz dotyczących ambasad, konsulatów oraz innych
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Piaseczno (mazowieckie)

OPERATOR KOPARKI - do 20 PLN

Obsługa koparki przy pracach ziemnych. Trzebnica budowa drogi S5.
"Firma Haller" Spółka Akcyjna - 2016-07-28 - Trzebnica (dolnośląskie)