ASYSTENT RODZINY Sokołów Małopolski oferta pracy MIEJSKO GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: od 17 PLN
Zakres obowiązków: Asystent rodziny prowadzi pracę z rodziną w miejscu jej zamieszkania lub w miejscu wskazanym przez rodzinę.Do zadań asystenta rodziny należy w szczególności:Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;Wspieranie aktywności społecznej rodzin;Motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;Udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;Motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dla dzieci;Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;Dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku;Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;Sporządzanie na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;Współpraca z Zespołem Interdyscyplinarnym do spraw przeciwdziałania przemocy w rodzinie lub grupą roboczą oraz innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Data publikacji: 2019-11-22
Lokalizacja: Sokołów Małopolski (podkarpackie)
Pracodawca: MIEJSKO GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:RYNEK 10, 36-050 Sokołów Małopolski, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Asystent rodziny prowadzi pracę z rodziną w miejscu jej zamieszkania lub w miejscu wskazanym przez rodzinę.Do zadań asystenta rodziny należy w szczególności:Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;Wspieranie aktywności społecznej rodzin;Motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;Udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;Motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dla dzieci;Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;Dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku;Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;Sporządzanie na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;Współpraca z Zespołem Interdyscyplinarnym do spraw przeciwdziałania przemocy w rodzinie lub grupą roboczą oraz innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sokołów Małopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sokołów Małopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent rodziny
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.12.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
I. Wymagania niezbędne:Asystentem rodziny może być osoba, która posiada obywatelstwo polskie oraz wykształcenie:a) Wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lubb) Wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art. 12 ust. 3 Ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2016 r., poz. 575 ze zm.) i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;c) Nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;d) Wypełnia obowiązek alimentacyjny w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;e) Nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;f) Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.II. Wymagania dodatkowe:1. Doświadczenie w pracy zawodowej na podobnym stanowisku;2. Wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny;3. Samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy;4. Komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność;5. Umiejętność zachowania bezstronności w kontaktach z rodziną;6. Prawo jazdy kat. B i posiadanie własnego środka transportu;7. Znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz innych aktów normatywnych związanych z pomocą społeczną, ustawy z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem".
Nazwa pracodawcy: MIEJSKO GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
RYNEK 10, 36-050 Sokołów Małopolski, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt osobisty z kierownikiem Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sokołowie Młp. pok. nr 1 lub tel. 17 7729209 lub e-mail: sokolow (at) ops.net.pl z zaznaczeniem w temacie wiadomości "asystent rodziny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: rzeszowski
Gmina pracodawcy: Sokołów Małopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sokołów Małopolski
Ulica pracodawcy: RYNEK
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
Data dodania oferty pracy: 22.11.2019
Oferta pracy ważna do: 21.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cf59f4c797c950b39068a3b14f89a46e
Podobne oferty pracy
Gromadzenie, zestawianie, przeliczanie dokumentów, archiwizowanie dokumentów, nadzorowanie dekretów kontrolnych, sporządzanie sprawozdań finansowych, obsługa komputera, obrabianie danych związanych z finansami i księgowością
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Mielec (podkarpackie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Hajnówka (podlaskie)
Praca zgodnie ze stanowiskiem. Umowa o pracę lub umowa zlecenie, wymiar etatu oraz wynagrodzenie do uzgodnienia. Wymagania: wykształcenie kierunkowe i/lub doświadczenie zawodowe, lub chęci do przyuczenia.
Rafał Kawka PERFECT-CARS - 2019-01-08 - Rumia (pomorskie)
Prace porządkowe, murarskie, brukarskie, stolarskie
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Nowa Sól (lubuskie)
Projektowanie, rysowanie cad
BIURO PROJEKTOWE "KONSTRUKTOR" DR INŻ. KRZYSZTOF MICHALIK - 2018-10-12 - Chrzanów (małopolskie)
pon- pt 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Opole (opolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
opracowywanie dokumentacji projektowych
Grzegorz Gordziejowski Pracownia Projektowa Konstrukcji Budowlanych PRO-CAD - 2017-03-24 - Tarnów (małopolskie)
obsługa koresponedncji wewnętrznej i zewnetrznej zakładu, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji, wypełnianie oraz prowadzenie bieżącej dokumentacji, formatowanie oraz korygowanie dokumentow według przyjętych standardów.
MULTI-CONSTRUCTION PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Płonka-Strumianka (podlaskie)
- opisywanie i układanie akt osobowych;- sporządzanie umów;- wprowadzanie do komputera ewidencji osobowej;- obsługa komputera i praca w programie Gratyfikant;- praca w programie Płatnik
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Wolny Dwór (pomorskie)
Obsługa wędzarni. kontakt tel: 608-314-710, 41-346-52-08
Wytwórnia Wędlin "SZUSTER", Zgórsko, ul. Salonowa 16,26- 052 Nowiny - 2017-10-05 - Zgórsko (świętokrzyskie)
obsługa klienta,przyjmowanie wpłat na rachunki bankowe,przyjmowanie paczek pocztyowych,
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Leszno (wielkopolskie)
asystowanie przy zabiegach
SPÓŁKA CYWILNA MED-DENTAL HENRYKA DASIEWICZ-WIECZOREK, MICHAŁ WIECZOREK, ADAM WIECZOREK - 2017-10-18 - Ruda Śląska (śląskie)
Pomoc przy koordynacji III międzynarodowego festiwalu miłośników fotografii analogowej, pomoc w bieżących sprawach związanych z prowadzeniem fundacji.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kreślenie rysunków, wykonywanie inwentaryzacji, wizji lokalnych obiektów, spotkania z klientami w terenie, edycja, wydruki i składanie projektów, obsługa klientów, kontakt z klientami. Staż skierowany do osób bezrobotnych do 30 roku życia w ramach programu PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Brzesko (małopolskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Ropczyce (podkarpackie)
Sporządzaniepism, obsługa książki pocztowej, pomoc w obsłudze sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Głogów (dolnośląskie)
Obsluga kasy fiskalnej, obsługa klienta, przyjmowanie dostaw towaru
AD REM Sp. z o.o. - 2017-02-02 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
rozliczanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Asystowanie lekarzowi podczas wykonywania zabiegów. Obsługa komputera. Przygotowanie, konserwowanie leków, materiałów, sprzętu.
POMORSKIE CENTRUM STOMATOLOGII KRYSPIN-DENT KATARZYNA KRYSPIN - 2017-07-21 - Gdańsk (pomorskie)
spawanie różnych konstrukcji, praca na rysunku technicznym, prace montażowe, obróbka ślusarskich elementów
kontakt przez OHP - 2017-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
-wykonywanie inwentaryzacji budynków i lokali,- praca przy opracowywaniu projektów budowlanych,- pomiary w terenie
PPHU "ARO"- Józef Ryszard Hryniewicki- Człuchów - 2018-12-07 - Człuchów (pomorskie)
prace kameralne i terenowe
Beskidzkie Biuro Geodezjii i Terenów Rolnych - 2019-09-05 - Cieszyn (śląskie)
edukacja i wychowanie dzieci w wieku przedszkolnym, prowadzenie zajęć dydatktycznych, zachowanie czystości na miejscu pracy
"PROMYCZEK" JUSTYNA ŁUKASIEWICZ - 2017-11-07 - Opole Lubelskie (lubelskie)
ROZLICZANIE DELEGACJI, PROWADZENIE CAŁEJ DOKUMENTACJI
Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski - 2016-04-13 - Pilzno (podkarpackie)
praca w muzeum
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Głogów (dolnośląskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach firmy, wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asystent nauczyciela wspierający pracę nauczyciela w klasie do której uczęszcza chłopiec z zespołem Aspergera,pomoc w nauce uczniowi,niwelowanie zachowań ucznia nieadekwatnych do sytuacji(np.agresywnych).Opieka podczas zajęć lekcyjnych i przerw śródlekcyjnych,czuwanie nad bezpieczeństwem ucznia i innych dzieci.
SZKOŁA PODSTAWOWA W BOLECHOWICACH - 2015-12-22 - Bolechowice (małopolskie)
wprowadzanie dokumentów, sprawdzanie rejestrów, inne czynności pomocnicze
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Kraków (małopolskie)
Współpraca ze stałymi dostawcami. Poszukiwanie nowych dostawców. Wyceny i negocjacje. Przyjmowanie i przygotowanie zamówień. Sporządzanie dokumentacji magazynowej. Praca w Gąbinie w godz. 8-16.
FRUCTOPLANT SP.ZO.O. - 2017-10-06 - Gąbin (mazowieckie)