ASYSTENT RODZINY Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na wanny.
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: do 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Data publikacji: 2017-03-27
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent rodziny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Psychologia, socjologia, nauki o rodzinie, praca socjalna
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania niezbędne: wykształcenie zgodne z art. 12 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2016 r., poz. 575): a) wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna, lub b) wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej 2-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi i rodziną, lub c) średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentowany co najmniej 5-letni staż pracy z dziećmi i rodziną, kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona, wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, osoba posiadająca obywatelstwo polskie albo osoba będąca obywatelem państwa Unii Europejskiej lub innego, której na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadająca znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym. Wymagania dodatkowe: ukończenie dodatkowych specjalistycznych kursów lub szkoleń kierunkowych, posiadanie cech osobowości umożliwiających prawidłowe wykonywanie powierzonych zadań, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, znaczna kompetencja i profesjonalizm w pracy. Miejsce pracy: Pruszcz Gdański. Kontakt: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim lub pocztą na adres ośrodka z dopiskiem: Dotyczy zatrudnienia na stanowisko asystenta rodziny w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Niepodległości 9, w terminie do dnia 07.04.2017 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Curriculum vitae, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, inne dodatkowe kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, kserokopie dokumentów poświadczających dotychczasowy przebieg pracy zawodowej, oświadczenie o niekaralności, posiadanym obywatelstwie polskim (w przypadku osób będących obywatelami państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej -kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie znajomości języka polskiego określonego w przepisach o służbie cywilnej), pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
Data dodania oferty pracy: 28.03.2017
Oferta pracy ważna do: 07.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
•Prowadzenie ewidencji przydzielonych obiektów podlegających nadzorowi sanitarnemu na określonym obszarze województwa oraz aktualizacja danych;•Prowadzenie kontroli sanitarnych w przydzielonych obiektach na obszarze województwa, w zakresie:o Zapewnienia nadzoru sanitarnego;oBieżący nadzór sanitarny•Prowadzenie działalności oświatowo-zdrowotnej, w zakresach jak wyżej;•Prowadzenie działalności zapobiegawczej i przeciwepidemicznej w zakresie chorób zakaźnych i innych chorób powodowanych warunkami środowiska;•Prowadzenie dokumentacji własnej;•Pomoc w pracach biurowych w siedzibie Zespołu PIS MSWiA na obszarze województwa zgodnie z ustaleniami z Inspektorem;•Sporządzanie analiz, sprawozdań i innych dokumentów zbiorczych.
Państwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA - 2018-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie faktur zakupu. Tworzenie deklaracji VAT.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Stalowa Wola (podkarpackie)
prace księgowe
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Zielonki (pomorskie)
Wykształcenie wyższe, znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Racibórz (śląskie)
Opieka nad stanem higienicznym poradni i gabinetów stomatologicznych oraz ich wyposażeniem, przygotowywanie gabinetu stomatologicznego i stanowiska pracy wraz ze skompletowaniem odpowiedniego zestawu narzędzi podstawowych, przygotowanie pacjenta do zabiegu (fizyczne i psychiczne), czynne asystowanie podczas zabiegu, przygotowywanie oraz podawanie narzędzi i leków, nie wchodzących w skład podstawowych zestawów lub wyposażenie stolika lekarskiego, przygotowywanie potrzebnych do zabiegu materiałów (w zależnosci od typu zbiegu stomatologicznego) i mas wyciskowych w przypadku zamierzonych zabiegów protetycznych.
Centrum Medyczno Diagnostyczne Sp. z o.o. - 2018-09-07 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Opieka nad dziećmi, pomoc w czynnościach samoobsługowych, pomoc nauczycielowi w realizacji zadań dydaktyczno-wychowawczych w przedszkolu.
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie dokumentów do programu.Odbieranie dokumentów od klientów.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Poznań (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Parysów (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Górsk (kujawsko-pomorskie)
Praca terenowa.Wyjazdy do dłużyników.Obserwacje terenowe.Zbieranie informacji.
CENTRALNE BIURO BEZPIECZEŃSTWA PERSONALNEGO PAULINA WYZIŃSKA - 2018-07-06 - Gdynia (pomorskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: min. średnie; min. rok doświadczenia zawodowego; obsługa komputera; komuniktywność, samodzielność; zakres obowiązków: prowadzenie kalendarza prezesa, sporządzanie pism, regulaminów, zestawień, obsługa osób wchodzących do firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Gliwice (śląskie)
jw.
SYGENIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Osługa klienta w hali sprzedaży
Tesco Polska Sp. z o. o. - 2017-06-14 - Łomża (podlaskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Jaworzno (śląskie)
wsparcie dyrektora sprzedaży, wprowadzanie terminarza spotkań
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-05-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Asystentka stomatologiczna
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
prowadzenie negocjacji z dostawcami odzieży, w tym wietnamskimi lub chińskimi, przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
staż, wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Białogard (zachodniopomorskie)
Praca umysłowa, praca dwie zmiany 7:00-15:00, 14:00-22:00, od poniedziałku do niedzieli
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Grodziec (opolskie)
oferta stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Bednary (łódzkie)
Kompletowanie, dekretowanie i księgowanie dowodów ksiegowych. analiza kont rachunkowych. Wstępna weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym. prowadzenie kartotek ilościowo-wartościowych
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Kęty (małopolskie)
sporządzanie pism, kontakt z klientem, obsługa komputera
Michał Chomentowski Kancelaria Adwokacka - 2016-10-11 - Ostrołęka (mazowieckie)
wykonywanie czynności określonych w Rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U. 2012, poz.1270)Termin ważności: Osoby zainteresowane winny kierować zgłoszenia w terminie do dnia - 13 września 2017 r.Miejsce złożenia przez kandydata zgłoszenia o przystąpieniu do konkursu: Siedziba Sądu Rejonowego w Iławie - Biuro Obsługi Interesantów Sądu Rejonowego w Iławie, ul. Kopernika 4B pokój A 123 w godz. 7.15-15.15, bądź za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe, z podaniem oznaczenia konkursu, na adres: Prezes Sądu Rejonowego w Iławie, ul. Kopernika 4B, 14-200 Iława. W przypadku przesyłania dokumentów za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.Etapy konkursu: Konkurs zostanie przeprowadzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 14 października 2013 r. w sprawie przeprowadzania konkursów na stanowisko asystenta sędziego (Dz. U. 2013, poz.1228)- etap pierwszy - wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu- etap drugi - test obejmujący 36 pytań z zakresu prawa karnego i cywilnego oraz postępowania karnego i postępowania cywilnego, oraz z pracy pisemnej na jeden z dwóch tematów z zakresu prawa cywilnego i prawa karnego , wybrany przez kandydata;- etap trzeci - rozmowa kwalifikacyjna.Dalsze informacje dot. konkursu będą umieszczane na stronie internetowej BIP Sądu Rejonowego w Iławie oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Sądu Rejonowego w Iławie, ul. Kopernika Na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto: 1) jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;2) jest nieskazitelnego charakteru;3) ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce;4) ukończył 24 lata;
Sąd Rejonowy Iława - 2017-08-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych ifinansowych, - aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, -udzielanie informacji o świadczonych usługach, - kształtowaniepozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość oestetykę stanowiska pracy, - sporządzanie dokumentacji wzakresie realizowanych usług. dwie zmiany I. 06:00-14:00 II. 14:00-21:00
Poczta Polska S. A. - 2017-06-23 - Opole (opolskie)
Przygotowanie i rozdział posiłkówutzrymanie porządku w przedszkolunauczanie języka angielskiego w przedszkolunauczanie języka rosyjskiego w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Obsługa ładowarki manitou. Praca we Wrocławiu. Pracodawca zapewnia: dowóz, zakwaterowanie i wyżywienie.
Pold Plast Systemy Dachowe Sp.z o.o. - 2018-07-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór nad dystrybucją paliwa
STRABAG INFRASTRUKTURA POŁUDNIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-19 - Będzino (zachodniopomorskie)
segregowanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygotowywanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Ochrona mienia obiektu. Oferta pracy przeznaczona tylko dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Praca na 2 zmiany od 19.00 do 7.00, 7.00 - 19.00. Miejsce wykonywnia pracy : Zabrze - Mikulczyce lub Bytom - Stolarzowice.
Agencja Ochrony Mienia i Osób SECRET SERWIS Inga Szyrwińska - Kubica - 2017-03-10 - Bytom (śląskie)
do uzgodnienia
SZKOŁA PODSTAWOWA W TRZCIANIE - 2017-11-20 - Trzciana (podkarpackie)