ASYSTENT RODZINY Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,c) udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,g) wspieranie aktywności społecznej rodzin,h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,p) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,q) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,r) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,s) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Data publikacji: 2020-07-02
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,c) udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,g) wspieranie aktywności społecznej rodzin,h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,p) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,q) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,r) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,s) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Godziny pracy: 7.30-15.30
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2204
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent rodziny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obywatelstwo polskie, wykształcenie zgodne z art. 12 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 697), kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona, wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia. Ukończenie dodatkowych specjalistycznych kursów lub szkoleń kierunkowych, predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, obowiązkowość, terminowość, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Godziny pracy: 7.30-15.30.
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
danePracodawcy_nip: 5932123324
danePracodawcy_regon: 002836211
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
* list motywacyjny* CVWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko asystenta rodziny" w terminie do 14.07.2020r.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. 2018 poz. 1260 z późn.zm.), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: gdański
danePracodawcy_kodPowiatu: 2204
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934620
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|341207
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 02.07.2020
Oferta pracy ważna do: 14.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3c9bc72528ff0262c3b0155044b8e0f8
Podobne oferty pracy
Kompletowanie dowodów księgowych, przygotowywanie i wprowadzanie ich do systemu finansowo-księgowo, przygotowywanie dokumentów do zapłaty za towar usługi, korespondencja z kontrahentami, archiwizacja dokumentacji.
"ŁAZUR "SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-28 - Kowalowy (podkarpackie)
Wysokość wynagrodzenia, wymiar pracy, czas pracy oraz rodzaj zawieranej umowy - do uzgodnienia z pracodawcą.Kancelaria adwokata i radcy prawnego Sykulska & Sykulski s.c. poszukuje do pracy w Tczewie aplikantki/aplikanta I/II roku aplikacji radcowskiej/adwokackiej na pełen lub częściowy etat wg uzgodnień z kandydatem. Kandydatka/kandydat winien zamieszkiwać w Tczewie lub okolicy.W zakres pracy wchodzi przede wszystkim praca w Kancelarii oraz dodatkowo zastępstwo na rozprawach.Gwarantujemy możliwość uzyskania szerokiego zakresu doświadczeń z prawa gospodarczego, cywilnego, administracyjnego oraz pracy. W niewielkim zakresie praca obejmuje również prawo karne.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swoich dokumentów na adres radca (at) sykulscy.plDalsze informacje po uprzednim umówieniu się pod numerem tel. 696 017 347Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi osobami.
Sykulska &Sykulski S.C. Kancelaria Adwokata i Radcy Prawnego - 2016-09-12 - Tczew (pomorskie)
pomoc nauczycielowi w realizacji zadań oraz prowadzenie socjoterapii z dziećmi w wieku przedszkolnym.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Stanisław Szpiczakowski - 2017-01-26 - Kożuchów (lubuskie)
-Obsł. dokumentacji serwisu,- Informacja klienta o przebiegu prac,- Podstawowe czynności wspierające dział księgowy,- Obsługa korespondencji ( mailowa i tradycyjna) oraz rozmów tel.
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Łódź (łódzkie)
księgowanie dok. sprzedażowych, zakupowych, uzgadnianie rejestru, porządkowanie dok.
kontakt przez PUP - 2020-08-14 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Wydział Architektury i Budownictwa.Czynności techniczno-administracyjne, korespondencja, archiwizacja, prowadzenie spisów spraw do poszczególnych akt spraw, prace zlecone przez Naczelnika wydziału
kontakt przez PUP - 2020-09-15 - Oława (dolnośląskie)
ogólna codzienna obsługa systemu CMS, codzienna opieka nad profilami serwisu w mediach społecznościowych, edytowanie materiałów nadesłanych przez internautów, ekspertów i autorów wewnętrznych i zewnętrznych, redagowanie i opracowywanie innych niż własne tekstów dziennikarskich, materiałów agencyjnych krajowych i zagranicznych, przygotowywanie własnych materiałów dziennikarskich na platformy elektroniczne (serwisy internetowe, tablety, e-wydania
Capital Work - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych firmy, przyjmowanie zamówień, przygotowywanie ofert handlowych i promocji, negocjacje z odbiorcami i dostawcami.
TechMedia Anna Kurowska - 2015-12-02 - Siedlce (mazowieckie)
przygotowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Tychy (śląskie)
1. Wsparcie administracyjne i organizacyjne zespołu, w szczególnosci: składanie i rozliczanie zamowień, dokonywanie zakupów 2. Koordynacja obiegu dokumentów oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji 3. Systematyczna archiwizacja informacji i danych. 4. Wsparcie zespołu w bieżących zadaniach. 5. Koordynacja prawidłowego funkcjonowania biura. 6. Udział w zbieraniu, selekcji i syntezie pozyskiwanych informacji oraz przetwarzanie ich na dane liczbowe, wykresy, tabele. 7. Systemowe analizowanie danych rynkowych. 8. Współpraca z pracownikami firmy na całym świecie, w celu pozyskiwania informacji (danych, raportów, etc.). 9. Pozyskiwanie dokumentów (raporty, faktury etc) od innych pracowników firmy jak i od podmiotów zewnętrznych. 10. Tworzenie prezentacji dla kadry zarządzającej. 11. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego. 12. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych, w tym przepisów BHP i PPOŻ podczas pracy oraz Kodeksu Etycznego, norm, regulaminów, zarządzeń obowiązujących w firmie.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kraków (małopolskie)
użytkowanie maszyn i urządzeń do przygotowania surowców, przygotowywanie zgodnie z wytycznymi: surowców, dodatków do żywności i materiałów pomocniczych do produkcji różnych wyrobów mleczarskich
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Góra (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Głogów (dolnośląskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Białobrzegi (mazowieckie)
sporządzanie dokumentacji i zamówień w języku chińskim, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
POMOC NAUCZYCIELA, POMOC PODCZAS POSIŁKÓW, SPACERÓW, PRACE PORZĄDKOWE, WSPIERANIE DZIAŁALNOŚCI STATUTOWEJ PRZEDSZKOLAWYMAGANIA: DOBRY KONTAKT Z DZIEĆMI, PRACOWITOŚĆ, NIEKARALNOŚĆPO UMOWIE NA OKRES PRÓBNY UMOWA NA CZAS NIEOKREŚLONYMILE WIDZIANA STUDENTKA LUB MŁODA MAMA- PRACODAWCA ZAPEWNIA MIEJSCE W PRZEDSZKOLU DLA DZIECKA: 2,5-5 LATPRACA W GODZINACH: 08:00-16:00
CARDSKY, PRZEDSZKOLANDIA Andrzej Kostkiewicz - 2019-03-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
•organizacja i nadzór procesów projektowych,•kompletowanie dokumentacji projektowej,•obsługa płatności biura,•obsługa zamówień zewnętrznych firmy.
PROJEKT GRZEGORZ PIANKOWSKI - 2018-10-23 - Rokitki (pomorskie)
Wykształcenie: zawodowe; umiejętność obsługi maszyn szwalniczych; zakres obowiązków: szycie odzieży w/g zleconych operacji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
F.H.U. KOLLTEX BEATA KOŁODZIEJ - 2020-06-22 - Gliwice (śląskie)
czynności związane z obsługą sekretariatu, tworzenie pism, inne zadania zlecone przez Zarząd
AJG SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie podstawowych czynności księgowych, przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego, wstawianie faktur sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Legionowo (mazowieckie)
sporządzanie pakietów golfowych , przygotowywanie ofert sprzedaży , odpisywanie na maile
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Rzeczna (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie ewidencji przychodów oraz podatkowej księgi
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Staszów (świętokrzyskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Poznań (wielkopolskie)
Obróbka i przygotowywanie żywności,dbanie o porządek i estetykę urządzeń na kuchni
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Jarosław (podkarpackie)
badanie narządu równowagi metodą ICS
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Słubice (lubuskie)
- praca na komputerze- kontakty z kontrahentami-pozyskiwanie klientów- wprowadzanie danych- obsługa klientów firmy
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Łódź (łódzkie)
opracowanie,analiza projektow instalacji elektrycznych
Biuro Projektowe KONSTRUKTOR - 2017-10-03 - Chrzanów (małopolskie)
dystrybucja wyrobów mięsnych
Ubojnia Drobiu Henryka Rębkowska - 2019-05-06 - Międzylesie (warmińsko-mazurskie)
Oferta dla osób do 30 roku zycia. Konserwacja stanu budynków, biezące naprawy, remonty, modernizacje.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie podstawowych czynności księgowych wspomagających pracę wykwalifikowanego księgowego. Przyjmowanie, gromadzenie i segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju. Przygotowanie dowodów księgowych do zapłaty. Wprowadzanie zadekretowanych dowodów księgowych do systemu finansowo-księgowego. Nanoszenie dowodów księgowych. Sprawdzanie rozrachunków. Prowadzenie korespondencji z kontrahentami, urzędami, bankami. Archiwizacja dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pomoc nauczycielowi w czynnościach opiekuńczych, wychowawczych, edukacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Zamość (lubelskie)