ASYSTENT RODZINY Lidzbark Warmiński oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Synteza zawodu asystent rodziny (psz.praca.gov.pl): prowadzi pracę z rodziną w miejscu zamieszkania lub w miejscu wskazanym przez rodzinę; udziela pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych, w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy przez członków rodziny; wspiera aktywność społeczną rodzin; podejmuje działania interwencyjne i zaradcze w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin.
Data publikacji: 2019-01-07
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Akacjowa 7, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Synteza zawodu asystent rodziny (psz.praca.gov.pl): prowadzi pracę z rodziną w miejscu zamieszkania lub w miejscu wskazanym przez rodzinę; udziela pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych, w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy przez członków rodziny; wspiera aktywność społeczną rodzin; podejmuje działania interwencyjne i zaradcze w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +dodatek wg lat pracy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lidzbark Warmiński
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lidzbarski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lidzbark Warmiński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent rodziny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: wysoka kultura osobista
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: -umiejętność podejmowania decyzji
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Adres pracodawcy:
Akacjowa 7, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dokumenty aplikacyjne
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: lidzbarski
Gmina pracodawcy: Lidzbark Warmiński
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lidzbark Warmiński
Ulica pracodawcy: Akacjowa
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.01.2019
Data dodania oferty pracy: 07.01.2019
Oferta pracy ważna do: 31.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Segregowanie dokumnetów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, kompletowanie dowodów księgowych, przygotowywanie korespondencji, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Marszowice (małopolskie)
analiza dokumentacji technicznej,wykonywanie obliczeń tachimetryczne
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Lublin (lubelskie)
Analiza rynków wschodnich, kontakty z podwykonawcami, dostawcami danych i klientami
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Kraków (małopolskie)
- udzielanie pomocy uczniom niepełnosprawnym pod kierunkiem nauczyciela podczas prowadzenia zajęć dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych,- opieka nad wychowankami podczas lekcji, przerw, podczas zabaw, spacerów, wycieczek,- wykonywanie czynności pielęgnacyjno - higienicznych dzieci,- nawiązywanie przyjaznych kontaktów z wychowankami,- rozpoznawanie i reagowanie na potrzeby uczniów
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Szymbark (małopolskie)
Wspomaganie działu technicznego w zakresie : oddelegowania pracowników, kontrola terminowości szkoleń BHP, ubezpieczeń A1, organizacja szkoleń podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników. Prowadzenie ewidencji i folderowanie uprawnień pracowników. Kontola i opisywanie faktur dotyczących oddelegowania. Ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej. Telefoniczna i meilowa obsługa kontrahentów.
W&K Industriemontage Sp. z o. o. - 2017-09-29 - Lubin (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie gabinetu do pracy z pacjentem, asystowanie lekarzowi dentyście,obsługa komputera, umawianie pacjentów na wizyty,rozliczanie wykonanych usług.(1 stanowisko-praca Kościan + Poznań)
Gabinety lekarskie MEDICOR - 2017-02-22 - Kościan (wielkopolskie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- kontakt mailowy i telefoniczny z klientami firmy - organizacja pracyzarządu - prowadzenie kalendarza zarządu - wykonanie zadańzleconych, praca w godz.8-16
Fundacja Football Academy Group - 2017-02-06 - Opole (opolskie)
prowadzenie księgi korespondencji, nadzór nad obiegiem informacji i dokumentów w firmie, organizowanie spotkań biznesowych, pomoc przy wystawianiu faktur
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Lelis (mazowieckie)
ksiegowanie dokumentów, analiza kont rozrachunkowych, kontrola formalna i rachunkowa dowodów księgowych, pomoc w przygotowaniu dokumentów do rozliczeń podatkowych, przygotowywanie raportów, archiwizacja dokumentow firmy
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-07 - Mława (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prace kameralne i terenowe, opracowywanie szkiców polowych obliczanie w programie WinKalk, C-geo, opracowywanie projektów numerycznych dwg, dxt; WYMAGANIA: wykształcenie min. średnie geodezyjne budownictwo - geodezja, mile widziane doświadczenie w podobnym zawodzie, znajomość programów geodezyjnych, obsługa komputera AutoCAD
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-23 - Lubliniec (śląskie)
•ścisła współpraca z Kierownikiem Budowy sporządzanie przedmiarów i obmiarów robót, rozliczanie robót•udział w przygotowaniu dokumentacji powykonawczej i odbiorowej•raportowanie z przebiegu inwestycji•ofertowanie
Betonox Construction Sopot Spółka Akcyjna Sp.k - 2018-07-30 - Radom (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem I zmiana 08.00 - 16.00
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa Klienta w zakresie realizacji usług pocztowych (przyjmowanie wpłat, paczek, wypłata przekazów pocztowych).
kontakt przez OHP - 2017-10-13 - Pabianice (łódzkie)
nauczyciel fizyki
Szkoła Podstawowa w Sławoszynie - 2018-08-27 - Sławoszyno (pomorskie)
wykonywanie czynności adm i prowadzenie dok. związanej z gabinetem, konserwacja na bieżąco sprzętu stomatologicznego
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
zgodny
Design Construction Studio s.c. A. Redmerski, R. Modzelewski, A. Redmerska, E. Modzelewska - 2016-09-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Sienna (małopolskie)
....
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Koło (wielkopolskie)
Wykonywanie pomiarów geodezyjnychZnajomość programów geodezyjnych m.in. C-geoSporządzanie dokumentów geodezyjnych.Praca w godz.9.00-17.00
Zenit Usługi Geodezyjne Dagmara Buczkowska - 2017-09-04 - Słupsk (pomorskie)
sprzatanie, opieka nad dziećmi niepełnosprawnymi.
STOWARZYSZENIE "MILA I PRZYJACIELE" - 2017-10-26 - Łobodno (śląskie)
dbanie o relacje z klientami wietnamskimi przez telefon, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc w pracy stomatologa
Praktyka Lekarska Dentystyczna Marzena Ubysz - 2017-09-27 - Starachowice (świętokrzyskie)
Pomoc w prowadzeniu biura.Kontakt z klientami i urzędami.Sporządzanie raportów.Tłumaczenie dokumentacji.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE NIWA JAN NIWA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-27 - Ropczyce (podkarpackie)
Osoba odpowiedzialna za realizowanie prac wspomagających bieżące funkcjonowanie biura zagranicznego, przygotowanie dokumentacji transportowej oraz aktualizowanie bazy z kodami nadruków.
INSPIRION POLSKA SP. Z O.O. - 2016-08-24 - Trzebnica (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych rynków w branży gastronomicznej (mrożonki, ryby)praca w godz. 8-16
Sebastian Głowacki "Gastromax" - 2016-04-04 - Nowa Dęba (podkarpackie)
obsługa gości restauracji
IZABELLA SP. ZO.O. - 2016-07-04 - Puławy (lubelskie)
Kierowanie pojazdem, dbanie o stan techniczny pojazdu, rozładunek, załadunek, zabezpieczenie przewożonego towaru. Wymagania: staż pracy min 1 rok, prawo jazdy kat. C+E, posiadanie ważnych dokumentów uprawniających do wykonywania zawodu.
ARKA BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-20 - Luzino (pomorskie)