ASYSTENT RODZINY Krosno Odrzańskie oferta pracy OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: 1. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym.2. Opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej.3. Prowadzenie pracy z rodziną za jej zgodą i z jej aktywnym udziałem, motywując rodzinę do aktywnego współdziałania w realizacji planu pracy.4. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i działania o charakterze edukacyjnym w zakresie:a) prawidłowego wychowania i opieki nad dziećmi,b) dbania o zdrowie,c) gospodarowania budżetem domowym,d) wykonywania prac na rzecz domu oraz podziału obowiązków pomiędzy członków rodziny,e) usamodzielnienia się oraz dbałości o edukację i rozwój dzieci.f) propagowanie wzorców prawidłowego funkcjonowania społecznego.5. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną.6. Stała współpraca z pracownikami socjalnymi OPS.7. Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu powierzonych działań.8. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach.9. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.10. Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie
Data publikacji: 2020-06-12
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym.2. Opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej.3. Prowadzenie pracy z rodziną za jej zgodą i z jej aktywnym udziałem, motywując rodzinę do aktywnego współdziałania w realizacji planu pracy.4. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i działania o charakterze edukacyjnym w zakresie:a) prawidłowego wychowania i opieki nad dziećmi,b) dbania o zdrowie,c) gospodarowania budżetem domowym,d) wykonywania prac na rzecz domu oraz podziału obowiązków pomiędzy członków rodziny,e) usamodzielnienia się oraz dbałości o edukację i rozwój dzieci.f) propagowanie wzorców prawidłowego funkcjonowania społecznego.5. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną.6. Stała współpraca z pracownikami socjalnymi OPS.7. Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu powierzonych działań.8. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach.9. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.10. Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2.700 zł+ dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0802
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent rodziny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe, o którym mowa w art. 116 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. tj. z 2018 r. poz. 1508 z późn. zm.);znajomośc przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wwspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawie o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, KPA;prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
danePracodawcy_nip: 9261519119
danePracodawcy_regon: 971265703
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1/ List motywacyjny.2/ CV.3/ Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.4/ Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem. 5/ Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.6/ Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.7/ Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.8/ Oświadczenie o wyrażeniu zgody na wykorzystanie wizerunku w przypadku dokumentacji zawierającej wizerunek.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: krośnieński
danePracodawcy_kodPowiatu: 0802
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988460
Ulica pracodawcy: PIASTÓW
Numer budynku pracodawcy: 10H
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|341207
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 12.06.2020
Oferta pracy ważna do: 26.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3d9a8c0861334d3534d843afc658a66d
Podobne oferty pracy
pomoc w sprzedaży mieszkań, obsługa klientów, wsparcie bieżących działań administracyjnych firmy, koordynowanie przepływu informacji
OPTAL DEVELOPER, JANUSZ BRANICKI, JAROSŁAW CHRAPKOWSKI, JERZY PRYWIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Układanie kostki brukowej,kraweżników
Płacheta Krzysztof OGRÓD MARZEŃ - 2020-08-03 - Żakowice (łódzkie)
- Wspomaganie pracy przedstawiciela handlowego. Aktywne poszukiwanie nowych klientów. Organizowanie spotkań biznesowych. Raportowanie bieżących działań. Obsługa komputera w zakresie MS Windows, MS Office, MS Excel.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Podstawowa znajomość obsługi komputera. Znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym w mowie i piśmie.
AGENCJA OCHRONY "JUWENTUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-04 - Katowice (śląskie)
serwis śniadań, przygotowywanie potraw, przygotowywanie zaplecza kuchni do obsługi zleceń, koordynowanie przygotowań według wytycznych Wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe lub średnie, profil wykształcenia gastronomicznego, staż pracy minimum 2 lata na stanowisku kucharz, dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy pod wpływem presji czasu, umiejętność pracy w zespole, poczucie estetyki w serwisie dań, rzetelny, podchodzący z pasją do gotowania
Pałac Brzezina Sp.z o.o - 2017-12-06 - Brzezina (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem Asystent Sędziego w Sądzie Okręgowym w Łomży Nr A-1110-18/17. wiecej informacji na stronie: http://www.lomza.so.gov.pl/index.php?wiad=1288
Sąd Okręgowy w Łomży - 2017-04-18 - Łomża (podlaskie)
PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJIPROJEKTOWEJ, PROJEKTOWANIE PRZYŁĄCZYI SIECI ELEKTROENERGETYCZNYCH, KONTAKT Z INWESTOREM W KWESTIACH TECHNICZNYCH, INWENTARYZACJA SIECI ELEKTROENERGETYCZNYCH, DOKONYWANIE USTALEŃ
"AZAKO" ANDRZEJ ZALEGA - 2017-06-14 - Opoczno (łódzkie)
pomoc pry pracach pomiarowychobsługa przyrządów i instrumentów geodezyjnychobsługa sprzetu komputerowego
kontakt przez PUP - 2020-07-29 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Oferowane stanowisko dotyczy pracy biurowej w zakresie księgowości wykonywanej pod nadzorem księgowego. Do czynności wykonywanych na stanowisku należy m.in.:• Weryfikowanie i wprowadzanie dokumentów w systemie komputerowym– faktury, wyciągi bankowe, raporty kasowe, inne dokumenty• Prowadzenie zapisów w KPiR, rejestrach VAT itp.;• Sporządzanie deklaracji VAT i PIT;• Przygotowywanie pism do US, ZUS, GUS itp.;
Noters Grzegorz Kula - 2019-10-01 - Trzebnica (dolnośląskie)
aktywna obsługa klientów narodowości chińskiej, pomoc w sporządzaniu zamówień do chińskich fabryk
LIANG YOU SP. Z O.O. - 2018-02-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
•przyjmowanie, weryfikacja i układanie dokumentów księgowych •księgowanie dokumentów firm (KPIR, pełna księgowość)•mile widziana obsługa programu OPTIMA•sporządzanie deklaracji podatkowych do US
Małgorzata Zietek-Żerdzicka - 2017-05-18 - Lublin (lubelskie)
Przygotowywanie materiałów do produkcji mebli tapicerowanych, obsługa maszyn tapicerskich, montaż elementów w gotowy produkt
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Lubaczów (podkarpackie)
Przygotowanie pism i korespondencji, kontakt z dostawcami, prace administracyjno - biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Zamość (lubelskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-06-26 - Garwolin (mazowieckie)
segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami, archiwizowanie dowodów księgowych, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Kościelisko (małopolskie)
Praca biurowa, sporządzanie list, umów, sprzedaż imprez w programie komputerowym, kalkulacje imprez, opracowania programów, kontakt bezpośredni i korspondencja z zagranicznymi kontrahentami, rezerwacje i rozliczenia, bezpośrednia obsługa klientapraca w godz. 10-18
Biuro Turystyki Młodzieżowej"JUVENTUR"Sp.J. Regina Marzec, Krystyna Skura - 2016-10-20 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Prace opiekuńczo-wychowawczo-dydaktyczne.
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Śmiłów (mazowieckie)
Autoryzowany Punkt Sprzedaży: sprzedaż usług telewizyjnych. Wynagrodzenie podstawowe na początek 2100 brutto + premia. Pierwsza umowa umowa zlecenie, kolejna umowa o pracę.
UNITRUS Z.Kidawa L.Kotyński - 2018-01-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Asystent kierownika budowy
IZOINSTALBUD Sp. z o.o. - 2018-11-05 - Tarnów (małopolskie)
prace koparką, korytowanie terenu, drobne prace budowlane, prace koparką przy układaniu kostki brukowej
Małgorzata Sobotkowska - 2020-05-12 - Zambrów (podlaskie)
Aktywny udział w realizacji bieżących prac serwisowych. Nadzór nad zespołem serwisowych.Nadzór nad zespołem serwisom .Wsparcie działu przy tworzeniu ofert i rozliczaniu napraw i usług serwisowych.Wsparcie przy programowaniu układów hamulcowych i zawieszeń do przyczep i naczep.Uaktualnienie baz danych serwisu.
KH - KIPPER sp zo.o. - 2016-06-16 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
osoby zarejestrowane do 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Zabrze (śląskie)
-
Zakład Usług Ogólnobudowlanych Jan Dawidowski - 2019-02-08 - Kościerzyna (pomorskie)
według zawodu
WRONCAR-TRANS Mariusz Wrona - 2017-05-10 - Jasień (lubuskie)
Pomoc nauczycielowi w przygotowaniu pomocy do zajęc, czynności opiekuńczo-wychowawcze nad dziećmi, czynności porządkowe.
kontakt przez PUP - 2019-10-28 - Nisko (podkarpackie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie spraw kadrowo- płacowych, prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów, pomoc w prowadzeniu pełnej księgowości.CV prosimy przesyłać na adres email: tax (at) cr.pl
Biuro Rachunkowe "TAX" Wojciech Grabowski - 2019-05-23 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Kujanki (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Warszawa (mazowieckie)
-Pomoc w utrzymaniu ruchu w zakładzie produkcyjnym,-Praca od pon. do pt. w godz. 8.00-16.00-Kontakt e-mail: biuro (at) buchholc.pl-Kontakt tel. 602-601-157.
"RD BUCHHOLC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Gniszewo (pomorskie)
- Praca asystenta projektanta polegać będzie na wsparciu organizacyjnym i merytorycznym projektanta głównego. Do obowiązków asystenta należeć będzie nadzór nad powierzonymi mu elementami projektu (wykonywanie rysunków projektowych w programie AutoCAD lub MicroStation oraz przygotowywanie przedmiarów i kosztorysów), sprawnym przepływem informacji między działem projektowym a działem wykonawczym i katalogowanie oraz archiwizowanie dokumentacji związanej z realizowanym projektem.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00 lub 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne (inżynier lub magister inżynier). Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana znajomość i obsługa programów: AutoCAD, Autodesk Revit Architecture, Project. Wymagana znajomość j. angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym B1 w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-12 - Katowice (śląskie)