ASYSTENT RODZINY Długosiodło oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Długosiodle
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: zakres obowiązków dla asystenta rodziny wynikający z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
Data publikacji: 2018-04-13
Lokalizacja: Długosiodło (mazowieckie)
Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Długosiodle
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tadeusza Kościuszki 2, 07-210 Długosiodło, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zakres obowiązków dla asystenta rodziny wynikający z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Długosiodło
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wyszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Długosiodło
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent rodziny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
Data zakończenia pracy: 31.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: pedagogika
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Długosiodle
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 2, 07-210 Długosiodło, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: wyszkowski
Gmina pracodawcy: Długosiodło
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Długosiodło
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: pomoc społeczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
Data dodania oferty pracy: 13.04.2018
Oferta pracy ważna do: 30.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Gdańsk (pomorskie)
Wypełnianie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do wychowanków przedszkola dotyczących higieny osobistej, dokarmianie dzieci, pomoc w ubieraniu. Uczestnictwo w zajęciach zespołowych, pomoc w ich organizowaniu i przeprowadzaniu. Utrzymanie czystości szafek dzieci, mebli, zabawek a także pomieszczeń w budynku. Pomoc w przygotowywaniu materiałów do zajęć dydaktycznych.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Legionowo (mazowieckie)
- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,- opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,- udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;- wspieranie aktywności społecznej rodzin;- motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;- udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;- motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dlarodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;- udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;- podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych wsytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;- prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;- realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem (Dz.U. z 2016r. Poz. 1860);- prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;- dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niżco pół roku;- monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;- sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;- współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;- współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chybiu - 2018-08-22 - Chybie (śląskie)
Praca w księgowości, księgowanie PKPIR, rozliczanie ZUS, sporządzanie dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Leszno (wielkopolskie)
Nauka/pomoc w:-terminowym księgowaniu faktur sprzedaży/kosztowych poprzedzone analizą ptrzymanych dokumentów-Wystawiania i księgowania faktur korygujących-ewidencji wystawionych faktur korygujących
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Gdynia (pomorskie)
obsługa niwelatora,odbiornika GPS,tachimetru
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie tłumaczeń ustnych i pisemnych związanych z realizacją projektu Prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura budowy Administracyjne wsparcie kierownictwa budowy w codziennych obowiązkach Przygotowywanie i analiza zestawień, sprawozdań i raportów Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, współpraca z centralą firmy Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą Organizacja i obsługa spotkań służbowych Współpraca z firmami podwykonawczymi, dostawczymi i kurierskimi
ELECTRA M&E POSKA Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Białężyce (wielkopolskie)
zapoznanie się z dokumentacją sprzedaży, zakupu towarów,kosztów, zakupów inwestycyjnych u podatnika, wprowadzanie dokumentów do programu WAPRO-MAG, WAPRO-BEST, pisanie pism, sporządzanie informacji tabelarycznych
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Słupsk (pomorskie)
- - Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych, dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią, zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów, rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń, określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń, analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera, zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami, przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia it. Praca wykonywana w języku japońskim i angielskim.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na czas określony od 15.02.2016 r. do 19.01.2017 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe (dyplom ukończenia szkoły wyższej). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w obsłudze klienta. Wymagana znajomość zwyczajów i etykiety komunikacji biznesowej w Japoni.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Katowice (śląskie)
jw
AMG CARGO LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa frezarki, frezowanie części i wyrobów.Wynagrodzenie zależne od doświadczenia.Istnieje możliwość dorobienia: za pracę w nadgodzinach (w soboty, niedzielę i święta dodatek 100%, pozostałe nadgodziny dodatek 50%)
POLMO-ŁOMIANKI S.A - 2017-11-21 - Łomianki (mazowieckie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Jabłonowo (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodne ze stanowiskiem
BIZNES PARTNER sp zoo - 2018-01-15 - Zgierz (łódzkie)
KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA PRACY PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH CENTRUM PROMOCJI BIZNESU, ZAŁATWIANIE BIEŻĄCYCH SPRAW DZIAŁU HANDLOWEGO, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI FIRMY, UZUPEŁNIANIE DANYCH I INFORMACJI DLA KLIENTÓW, UMAWIANIE SPOTKAŃ, FEEDBACK POSPRZEDAŻOWY, PROWADZENIE KALENDARZA DZIAŁU HANDLOWEGO,
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2017-12-04 - Rzeszów (podkarpackie)
-wspieranie nauczyciela w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych,-czynności przygotowawcze do zajęć, przygotowanie pomocy dydaktycznych, udzielanie pomocy dzieciom, zapewnienie poczucia bezpieczeństwa, prowadzenie dokumentacji dydaktycznych
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Trąbki (małopolskie)
Praca w laboratorium pomiarowym
HiTEC FILM SP.ZO.O - 2018-02-23 - Drwalewice (mazowieckie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2100 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta Ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-29 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Kostrza (dolnośląskie)
sprzedaż pieczywa, wyrobów cukierniczych
Firma Produkcyjno-Handlowa Krzysztof Kłosowski - 2017-10-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Asystent księgowego / nabór staż
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Pabianice (łódzkie)
Rozliczanie obrotu na kasach, rozliczanie gotówki w sejfie, rozliczanie delegacji, faktur
TESCO Polska Sp. z o.o - 2016-01-07 - Międzyrzecz (lubuskie)
DO UZGODNIENIA
JK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-04 - Trzebownisko (podkarpackie)
Weryfikacja i uzgadanianie projektów budowlanych, uczetniczenie w przekazywaniu do użytkowania obiektów budowlanych, opiniowanie projektów, planowanie zagospodarowania przestrzennego, wydawanie opinii w zakresie ocen oddziaływania na środowisko.
Powiatowa Stacja Sanitarno Epidemiologiczna - 2016-07-19 - Gdynia (pomorskie)
Realizacja projektów międzynarodowych realizowanych przez Wyższą Szkołę Ekonomii i Innowacji w Lublinie, nawiązywanie nowych relacji oraz przygotowywanie projektów.
Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie - 2017-06-02 - Lublin (lubelskie)
Doświadczenie w realizacji projektów ( w tym szkoleniowych) i / lub pracy biurowej, bardzo dobra umiejętność budowania relacji i doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie, umiejętność pracy w zespole, mile widziane doświadczenie we współpracy z organami samorządowymi, systematyczność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań, mile widziana znajomośćwytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020,
FUNDACJA AKTYWIZACJA - 2018-04-03 - Opole (opolskie)
- SPORZĄDZANIE PISM- SPORZĄDZANIE OPINII PRAWNYCH- OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH- KONTAKT Z KLIENTEMDEKLARACJA ZATR.: UMOWA ZLECENIE NA 6 M-CY, "PEŁNY" WYMIAR GODZIN
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Reguły (mazowieckie)
przygotwanie raportów kontroli jakości, raportowanie działań korygujących
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Mława (mazowieckie)
Obsługa biura zarządu
Weber- Hydraulika Sp z o.o. - 2017-10-05 - Wykroty (dolnośląskie)