ASYSTENT PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO Przyjaźń oferta pracy P.H.U. LUMAR Marian Łukaszczyk
Poleasingowe używane laptopy.Stanowisko: ASYSTENT PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientow zarówno w zakresie nowych instalacji jak również surowców i akcesoriów związanych z funkcjonowaniem mini browarów, współpraca z przedstawicielami firmy Kaspar Schulz, Firm wspłópracujacych oraz Zarządem, obsługa klienta zewnętrznego w Polsce i za granicą, obsługa, przyjmowanie i koordynacja zamówień związanych z surowcami do produkcji piwa jak również akcesoriami związanymi z ich funkcjonowaniem, organizacja wyjazdów klientów do siedziby firmy w celach promocyjno-sprzedażowych, czynny udział w imprezach branżowych takich jak np. targi, festiwale piwne etc., tłumaczenie i realizacja korespondencji związanej z bieżącą działalnością firmy. Po okresie próbnym pracodawca oferuje satysfakcjonujące wynagrodzenie częsciowow związane z jej wynikami, długotrwałą oraz interesującą pracę w miedzynarodowym otoczeniu.
Data publikacji: 2016-03-14
Lokalizacja: Przyjaźń (pomorskie)
Pracodawca: P.H.U. LUMAR Marian Łukaszczyk
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:83-331 Przyjaźń, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie nowych klientow zarówno w zakresie nowych instalacji jak również surowców i akcesoriów związanych z funkcjonowaniem mini browarów, współpraca z przedstawicielami firmy Kaspar Schulz, Firm wspłópracujacych oraz Zarządem, obsługa klienta zewnętrznego w Polsce i za granicą, obsługa, przyjmowanie i koordynacja zamówień związanych z surowcami do produkcji piwa jak również akcesoriami związanymi z ich funkcjonowaniem, organizacja wyjazdów klientów do siedziby firmy w celach promocyjno-sprzedażowych, czynny udział w imprezach branżowych takich jak np. targi, festiwale piwne etc., tłumaczenie i realizacja korespondencji związanej z bieżącą działalnością firmy. Po okresie próbnym pracodawca oferuje satysfakcjonujące wynagrodzenie częsciowow związane z jej wynikami, długotrwałą oraz interesującą pracę w miedzynarodowym otoczeniu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Po okresie próbnym (3 miesięcznym) - umowa o pracę na czas nieokreślony.Warunki pracy: Nienormowany czas pracy, prowadzenie samochodu, praca przy komputerze oraz telefonowanie. Pracodawca oferuje służbowy telefon i laptop a także, po okresie próbnym, samochód.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przyjaźń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kartuski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żukowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, mile widziane wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, czynne prawo jazdy kat. B (warunek konieczny), dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, samodzielność, szybkość w działaniu, umiejętność właściwej oceny zdarzeń i reagowanie na nie zgodnie z oczekiwaniami firmy, solidność w wykonywaniu powierzonego zakresu pracy, łatwość w przyswajaniu wiedzy z zakresu działalności firmy. Miejsce pracy: Gdańsk (możliwość pracy w domu) oraz wyjazdy na terenie Polski i krajów Europy. Kontakt mailowyl: m.lukaszczyk (at) kaspar-schulz.pl lub rekrutacja (at) kaspar-schulz.pl
Nazwa pracodawcy: P.H.U. LUMAR Marian Łukaszczyk
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
83-331 Przyjaźń, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kartuski
Gmina pracodawcy: Żukowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przyjaźń
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 14.03.2016
Oferta pracy ważna do: 13.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wspieranie pracy spedytora
CUKROHURT SP.Z O.O. - 2016-07-04 - Siedlce (mazowieckie)
Organizowanie wysyłki produktów do odbiorców, zapewnienie prawidłowego przebiegu procesów logistycznych, merytoryczne wsparcie magazynu.
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2015-11-30 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Uczestnictwo w opracowywaniu ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,Kontrola stanowisk pracy, Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich,Prowadzenie szkoleń BHPKoordynacja i nadzór nad działaniami zewnętrznych Agencji OchronyTworzenie i wdrażanie procedur ochrony zgodnie z zapotrzebowaniem firmyPlanowanie i realizacja projektów ochrony dla poszczególnych działów (logistyka, produkcja)Prowadzenie postępowań wyjaśniających w sytuacjach wystąpienia strat o charakterze wykroczenia, przestępstwa, utraty mieniaOchrona informacji niejawnych
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2017-02-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
prace księgowe
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Żuromin (mazowieckie)
prowadzeniu biura, sporządzanie protokołów, notatke urzędowych, prowadzenie windykacji telefonicznej, prowadzenie kalendarza spotkań i planów biura,
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp z.o.o. - 2016-08-08 - Poznań (wielkopolskie)
nauka administrowania nieruchomościami i zarządzania nieruchomościami
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Sędzimirów (dolnośląskie)
obsługa i naprawa obrabiarek i urządzeń dźwigowych
Jednostka Wojskowa 4224, Warsztaty Techniczne Bydgoszcz ( 1 Regionalna Baza Logistyczna ) - 2017-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie do systemu dokumentów kasowych
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Borkowo (pomorskie)
Zakres obowiązków w zał. do oferty.
Federacja Organizacji Socjalnych Województwa Warmińsko-Mazurskiego FOSA - 2017-03-24 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Pracownik obsługi hodowli drobiu-umiejętność odróżniania osobników żeńskich i męskich, monitorowanie systemów zadawania paszy, wody, systemów wentylacji obiektów, zaścielanie i mycie kurników. Wymagane 6-miesięczne doświadczenie przy obsłudze hodowli drobiu.
"CODEX" Sp. z o.o. - 2016-12-15 - Krzeszyce (lubuskie)
planowanie i prowadzenie pracy dydaktycznej procesu wychowawczego, wspieranie rozwoju psychicznego dziecka, jego zdolności i zainteresowań. Wspomaganie pracy nauczyciela przy czynnościach w prowadzeniu zajęć i zapewnieniu opieki i bezpieczeństwa podopiecznych.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Łącko (małopolskie)
Przyjmowanie dokumentów księgowych, wprowadzanie do programu księgowego, sporządzanie deklaracji ZUS, obsługa klienta w zakresie przyjęcia dokumentów księgowych, organizacja miejsca pracy.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Oleśnica (dolnośląskie)
Asystent prawny z art. 53 ust.2 EFS POWER (l.23)
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Lublin (lubelskie)
ochrona wskazanego obiektu, obchody obiektu z odbiciami punktów głównych
Piast Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-12-14 - Głogów (dolnośląskie)
Oferta z programu zatrudnienie osób do 30 r.ż. Projektowanie bud. użyteczności publicznej, wielorodzinnych, jednorodzinnych pod kierunkiem uprawnionego architekta. Wymagania: wykształcenie wyższe (architekt), znajomość j. angielskiego w stopniu biegłym, AUTOCAD, SKETCHUP, PHOTOSHOP.
PP STUDIO PATRYK PNIEWSKI - 2017-05-08 - Gdynia (pomorskie)
wykonywanie rysunków projektów budowlanych i wykonawczych, rysunki konstrukcji stalowej i żelbetowej, drobne obliczenia statystycznepraca na umowę na czas określony poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym, praca jednozmianowa w godzinach 8:00-16:00oferta dostępna w sali D
SZYMON PECIAK STRUKTURA KONSTRUKCJE BUDOWLANE - 2017-08-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (w tym chirurgicznych oraz endodontycznych), przygotowanie gabinetu do pracy, przygotowanie narzędzi oraz ich sterylizacja, dbanie o czystość na stanowisku pracy,obsługa kalendarza, rejestracja pacjenta.
Smile Dentica Sp. z.o.o. - 2018-01-26 - Kraków (małopolskie)
- Zapoznanie się z zagadnieniami związanymi z pracami w zakresie pomiarów szczegółowych, prac tyczeniowych oraz inwentaryzacyjnych- Sporządzanie operatu pomiarowego oraz map sytuacyjno- wysokościowych i map dla celów projektowych- Nauka związana z pracami w zakresie ustalenia stanu prawnego nieruchomości, rozgraniczeniami i podziałami nieruchomości- Sporządzanie dokumentacji formalno- prawnej - Współpraca z Powiatowym Ośrodkiem Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Świebodzin (lubuskie)
szycie odzieży lekkiej (maszyny typu stebnówka, overlock, renderka), prasowanie
FHU Przemysław Matłoka - 2017-06-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
MONTAŻ INSTALACJI SANITARNO GRZEWCZYCH
KLER ENGINEERING - 2018-04-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Analiza rynku pod kątem potrzeb zakładu pracy i uzyskiwanie potencjalnych dostawców.Analizowanie cen, warunków i terminów dostaw.Czuwanie nad terminową realizacją złożonych zamówień.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY "CERPLAST" Sp. z o.o - 2017-10-13 - Ropczyce (podkarpackie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie; pół roczne doświadczenie zawodowe; sumienność, punktualność, systematyczność; mile widziana znajomość języka angielskiego; umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: drukowanie przychodzących e-maili, prawidłowy ich rozdział pomiędzy pracowników; kontrolowanie obiegu dokumentów; zarządzenie dokumentacją bieżącą krótkim okresie przechowywania; skanowanie dokumentacji przed archiwizacją; archiwizacja dokumentacji; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Gliwice (śląskie)
.
INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA LEK. AGATA RAGIN - 2017-08-16 - Chojnice (pomorskie)
1. Prowadzenie dokumentacji.2. Wyjazdy służbowe - wraz z opiekunem.3. Sporządzanie kosztorysów.4. Rozmowy telefoniczne z doradcami.5. Prowadzenie terminarza.6. Kontakt telefoniczny z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa kilenta, sprzedaż w salonie firmowym Molton salon odzieżowy moda damska
"Molton Styl" Sp. z o.o. - 2016-03-09 - Sosnowiec (śląskie)
pisanie pism, sporządzanie ofert, bieżąca obsługa biura, obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji, ogólne prace biurowo-administracyjne
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Katowice (śląskie)
Wspieranie pracy zarządu i kierownictwa w czynnościach administracyjnych, wsparcie realizowanych przez Dział Rozwoju projektów, przygotowywanie prezentacji biznesowych, koordynacja i nadzór obiegu dokumentów i korespondencji, prowadzenie kalendarza spotkań, podróży służbowych i konferencji, przygotowywanie materiałów marketingowych na potrzeby różnych wydarzeń, kontakt z urzędami i instytucjami, pośrednikami oraz współpraca z firmami zewnętrznymi w ramach codziennych obowiązków, dbałość o pozytywny wizerunek firmy.
INSTYTUT OZE Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Kielce (świętokrzyskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: średnie, doświadczenie: 3 lata; prawo jazdy kat. B; znajomość przepisów podatkowych; zakres obowiązków: przygotowanie opini prawnych i podatkowych, wprowadzanie i rozliczanie dokumentów księgowych, sprawdzanie i kontrolowanie dok. księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice i Żernica;
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Gliwice (śląskie)
- kontakt z dostawcami/klientami poprzez telefon i pocztę elektroniczną,- przygotowywanie ofert dla klientów. Praca w ramach umowy zlecenia ze składkiami ZUS, w przedziale czasowy, 08:00-16:00.
Agencja Pracy Czasowej Tempus A - 2016-08-29 - Łódź (łódzkie)
ocena jakości połączeń spawanych, ocena zgodności z dokumentacją techniczną i normami wykonywanych złączy spawanych, sprawdzenie funkcjonowania wyrobu, raportowanie przeprowadzanych kontroli.
KH - KIPPER sp zo.o. - 2016-01-28 - Zagnańsk (świętokrzyskie)