ASYSTENT PROKURATORA Elbląg oferta pracy Prokuratura Okręgowa w Elblągu
Stanowisko: ASYSTENT PROKURATORA
Wynagrodzenie: od 4 300 PLN
Zakres obowiązków: Zgodny z przepisami ustawy "Prawo o prokuraturze" oraz wynikających z niej aktów wykonawczych.Godz. pracy 7.30-15.30,Tymczasowy system dwuzmianowy 7.00-15.00, 12.30-20.30Rozpoczęcie pracy po zakończeniu procedury konkursowej.Wynagrodzenie 4300 zł brutto (+ew. wysługa lat)Umowa o pracę na czas nieokreslony w przypadkach określonych przepisami, w pozostałych przypadkach umowa o pracę na czas określony (6 m-cy) z możliwością późniejszego zawarcia na czas nieokreślony.Szczegółowe informacje dotyczące wymagań oraz dokumenty aplikacyjne są dostępne na stronie: http://www.elblag.po.gov.pl w dziale "PRACA"
Data publikacji: 2020-11-24
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Prokuratura Okręgowa w Elblągu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pułkownika Stanisława Dąbka 8-12, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zgodny z przepisami ustawy "Prawo o prokuraturze" oraz wynikających z niej aktów wykonawczych.Godz. pracy 7.30-15.30,Tymczasowy system dwuzmianowy 7.00-15.00, 12.30-20.30Rozpoczęcie pracy po zakończeniu procedury konkursowej.Wynagrodzenie 4300 zł brutto (+ew. wysługa lat)Umowa o pracę na czas nieokreslony w przypadkach określonych przepisami, w pozostałych przypadkach umowa o pracę na czas określony (6 m-cy) z możliwością późniejszego zawarcia na czas nieokreślony.Szczegółowe informacje dotyczące wymagań oraz dokumenty aplikacyjne są dostępne na stronie: http://www.elblag.po.gov.pl w dziale "PRACA"
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie 4300 zł brutto (+ew. wysługa lat)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROKURATORA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2861
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent prokuratora
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Ukończone wyższe studia i uzyskany tytuł magistra lub zagraniczne studia uznane w Polsce, uprawnienia zgodnie z wymaganiami określonymi w Ustawie "Prawo o prokuraturze". Szczegóły dostępne na stronie internetowej http:// www.elblag.po.gov.pl/ w dziale "PRACA. Termin składania dokumentów do 24 grudnia 2020 r.
Nazwa pracodawcy: Prokuratura Okręgowa w Elblągu
danePracodawcy_nip: 5781061216
danePracodawcy_regon: 000569473
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Pułkownika Stanisława Dąbka 8-12, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta otwarta-konkursowa -termin składania dokumentów aplikacyjnych do 24 grudnia 2020 r.CV, świadectwa pracy oraz dokumenty wskazane w ogłoszeniu BIPSzczegółowe informacje dotyczące wymagań oraz dokumenty aplikacyjne są dostępne na stronie: http://www.elblag.po.gov.pl w dziale "PRACA"
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: termin składania dokumentów aplikacyjnych do 24 grudnia 2020 r., Godziny : 07:30-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
danePracodawcy_kodPowiatu: 2861
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0932703
Ulica pracodawcy: Pułkownika Stanisława Dąbka
Numer budynku pracodawcy: 8-12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|261902
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prokuratora
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 24.11.2020
Oferta pracy ważna do: 24.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7339d1566e154bd0c8ddf68c4b516654
Podobne oferty pracy
Koordynacja i obsługa zamówień montażowych pochodzących z Niemiec, innych krajów oraz z PolskiPozyskiwanie klientów i współpraca z dostawcami, odbiorcami i kontrahentami Współpraca ze spółką Matką w Niemczech zgodnie z wymaganymi standardami jakościReprezentowanie zarządu spółki wobec klientów zewnętrznych Kompleksowa obsługa wszystkich pracowników firmyRekrutacja pracowników
W&K Industriemontage Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Lubin (dolnośląskie)
weryfikacja i rozliczenie czasu pracy,
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Wronki (wielkopolskie)
zgodny z pr stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Opoczno (łódzkie)
Codzinny kontakt z innymi pracownikami spółki, przełożonymi jak i kontrahentami (w większości pochodzącymi z Chin) oraz chińskim oddziałem spółki. Prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora, wykonywanie tłumaczeń dokumentów na wewnętrzne potrzeby firmy z języka mandaryńskiego na angielski i z języka angielskiego na mandaryński, wykonywanie tłumaczeń konsekutywnych w zakresie wyżej wymienionych języków na spotkaniach biznesowych oraz podczas nawiązywania nowych kontaktów handlowych, organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji, przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora
kontakt przez PUP - 2020-07-17 - Poznań (wielkopolskie)
doradztwo techniczne, dobór odpowiedniego produktu, pozyskiwanie klientów, utrzymywanie dobrych kontaktów z klientami już pozyskanymi - -handel uszczelnieniami.Konieczny zmysł techniczny.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Stara Wieś (mazowieckie)
Wysoka kultura osobistaSamodzielne prowadzenie sekretariatuKomunikowanie się z klientami z Ukrainy, Rosji, Białoruśi oraz Europy Zachodniej drogą mailową oraz telefonicznieObsługa linii telefonicznych w języku rosyjskim, ukraińskim, angielskim i polskimProwadzenie dokumentacji administracyjno-biurowej w tym warunek konieczny podstawowa znajomość księgowości
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Łódź (łódzkie)
zapoznanie się z dokumentacją sprzedaży, zakupu towarów,kosztów, zakupów inwestycyjnych u podatnika, wprowadzanie dokumentów do programu WAPRO-MAG, WAPRO-BEST, pisanie pism, sporządzanie informacji tabelarycznych
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Słupsk (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-08-26 - Repki (mazowieckie)
tłumaczenie dokumentów, prace administarcyjno-biurowe
PREFAB VERANDA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-04 - Rogoźnica (podkarpackie)
prace zbrojarskie
SPECJALISTYCZNE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE KOR-BUD JERZY TOMASZEWSKI - 2017-10-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
pomoc w prowadzeniu księgowości na pełnych księgach, wprowadzanie dokumentów do systemu, księgowanie wyciągów bankowych, rozliczeń pracowniczych, wykonywanie przelewów
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE SAN-SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-04-02 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
kontakt z azjatyckimi dostawcami, planowanie i rozliczanie, kompletowanie dokumentów, obsługa klienta, przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Projektowanie wnętrz w formie 3D, rzuty, przekroje, inwentaryzacje, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Bielsko-Biała (śląskie)
1. Kierujowanie pracą działu archeologicznego,2. Prowadzenie badań naukowych i popularyzatorskich w dziale archeologicznym,3. Nadzór nad dokumentacją naukową, fotograficzną i inną,4. Organizacja wystaw czasowych i stałych.
MUZEUM W ŁĘCZYCY - 2018-02-16 - Łęczyca (łódzkie)
praca w magazynie kosmetyczno-chemicznym, praca w pomieszczeiu polegająca na przygotowaniu towaru w/g dokumentów WZ, praca bez użycia komputera
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Częstochowa (śląskie)
Opracowywanie dokumentacji projektowej pod nadzorem projektanta
Biuro Projektów "NAFTA-GAZ" SP. ZO.O JASŁO - 2018-01-23 - Jasło (podkarpackie)
Zakres zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,tj. m.in.: opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznychi wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku i przekazywanie tej oceny przełożonemu; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą bądź innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.Zakres obowiązków m.in.: sporządzenie diagnozy sytuacji rodzinnej; ustalenie potrzeb i zakresu pomocy rodzinie; prowadzenie działań pedagogicznych w rodzinie; prowadzenie Indywidualnego treningu kompetencji i umiejętności społecznych; realizacja usług zgodnie z ustalonym harmonogramem; prowadzenie odpowiedniej dokumentacji;
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Zalewo - 2017-09-14 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Asystent rodziny
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowie - 2019-08-29 - Tarnów (małopolskie)
analiza wybranych przepisów prawa oświatowego,konsultacje z opiekunem stażu ,analiza Statutu szkoły ,WSO,Planu wychowawczego,prowadzenie dokumentacji wymaganej w czasie stażu,obserwacje zajęć dydaktycznych,konsultacje i omawianie obserwowanych zajęć z opiekunem stażu ,konsultacje z nauczycielami na temat indywidualnych postępów w nauce i zachowaniu oraz pojawiających się trudnościach ,pomoc w wykonywaniu wszelkich zadań i poleceń w czasie lekcji,kształtowanie umiejętności i zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania ,motywowanie do aktywności ,prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych, wspieranie w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych,kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby niepełnosprawnej
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Rzeszów (podkarpackie)
opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacjiz pracownikiem socjalnym, opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej, udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, wspieranie aktywności społecznej rodzin, motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej, motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanieprawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych, podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin, prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku, monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną, sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach, współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny, współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawyz dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lubinnymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-05-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
segregowanie dokumentacji pod względem rodzajusprawdzanie poprawności dokumnetów pod względem formalno-rachunkowymksięgowanie dokumentów księgowychprzygotowanie dokumentów do zapłaty na podstawie zatwierdzonych dokumentów księgowychsprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcamiprzygotowanie koprespondencji z bankami, kontrahentami, urzędamikompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wsytawiania dokumentó korygującychwypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowycharchiwizowanie dowodów księgowych
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Gdynia (pomorskie)
Wsparcie przedstawicieli handlowych w procesie sprzedaży.
AMS Metal Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kozienice (mazowieckie)
bieżące rozliczanie firm, prowadzenie ksiąg przychodów-rozchodów, rozliczanie podatku VAT
BOOKKEEPING Czapla Karol - 2017-02-22 - Zawiercie (śląskie)
asysta stomatologiczna, dbranie o stanowisko pracy, sterylizacja narzędzi, odbieranie telefonów,
STOMATOLOGIA KAWCZYK Przemysław Kawczyk - 2019-10-30 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Wykonywanie robót ciesielskich, wykonywanie szalunków systemowych ścian żelbetowych. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
Z.P.U.H REMBET SP. Z O.O. - 2019-08-23 - Kępno (wielkopolskie)
OBSŁUGA I PRZYJMOWANI GOŚCI, OBSŁUGA KOMPUTERA
IMPEL FACILITY SERVICES Sp. z o.o./ IMPEL CLEANING Sp. z o.o. - 2019-02-26 - Polkowice (dolnośląskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży mechanicznej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu mechanicznym lub pokrewnym. Mile widziane doświadcznie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Znajomość j. angielskiego, mile widziana znajomość j. niemieckiego w mowie i pismie w stopniu komunikatywnym. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (32-705-57-00) lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-21 - Katowice (śląskie)
prace brukarskie
F.B. BUDOWLANI IWONA BRZĘCZEK - 2019-11-05 - Żory (śląskie)