ASYSTENT PROJEKTANTA Zamość oferta pracy Przedsiebiorstwo Urządzeń Ochrony Środowiska BIOTOP Spółka z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Prace przy pracach związanych z projektowaniem sieci i instalacji wodno-kanalizacyjnych. Przygotowywanie dokumentacji dot. opracowania koncepcji projektów budowlanych w branży sanitarnej, kompletowanie i składanie dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych.
Data publikacji: 2020-06-16
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: Przedsiebiorstwo Urządzeń Ochrony Środowiska BIOTOP Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jasna 4/4, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prace przy pracach związanych z projektowaniem sieci i instalacji wodno-kanalizacyjnych. Przygotowywanie dokumentacji dot. opracowania koncepcji projektów budowlanych w branży sanitarnej, kompletowanie i składanie dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0664
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
inżynier inżynierii środowiska - instalacje sanitarne
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 4
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: inżynieria środowiska
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość i obsługa programów branżowych. Praca na podobnym stanowisku luz z podobnym zakresem obowiązków minimum 2 lata.
Nazwa pracodawcy:
Przedsiebiorstwo Urządzeń Ochrony Środowiska BIOTOP Spółka z o.o.
danePracodawcy_nip: 9220003353
danePracodawcy_regon: 008044563
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Jasna 4/4, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Zamość
danePracodawcy_kodPowiatu: 0664
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zamość
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0987510
Ulica pracodawcy: Jasna
Numer budynku pracodawcy: 4
danePracodawcy_nrLokalu: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214303
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier inżynierii środowiska - instalacje sanitarne
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 16.06.2020
Oferta pracy ważna do: 15.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d25422f490b9166da7d3429130bcde2a
Podobne oferty pracy
bierząca obsługa biura Poradni FAMA i Biura Zarząduwspółpraca z Zarządem i Dyrekcjąumawianie spotkań z pedagogami i psychologamiobsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny, pomoc w opiece nad klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Rozliczanie wpłat, fakturowanie, kontakt z księgowością
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Kraków (małopolskie)
Korespondencja dot. reklamacji, prowadzenie ewidencji reklamacji, nadzór nad obsługą serwisową i stanem prawnym, tworzenie raportów / nabór staż PO WER IV /
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Pabianice (łódzkie)
Obsługa pakietu Ms Office(Excel, Word).Obsługa programu graficznego COREL.Praca na liczbach.
DORADZTWO ORGANIZACYJNE DARIUSZ KORGOL - 2017-07-21 - Otwock (mazowieckie)
Przygotowanie ofert handlowych i innych, administracyjna i organizacyjna obsługa Klienta, wsparcie Zespołu ds Sprzedaży i Promocji w prowadzeniu projektów sprzedażowych, aktualizowanie baz danych i bieżąca obsługa systemów sprzedażowych, analiza działań konkurencji i bieżące monitorowanie rynku, analizowanie danych sprzedazowych i raportowanie do bezpośredniego przełożonego, obsługa biura.
OPENNANO POLSKA Sp. z o.o. - 2018-10-16 - Wieliczka (małopolskie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 58/2019 zamieszczonym w BIP NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. Bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi posiadanych systemów operacyjnych i aplikacji,2. Obsługa serwisowa komputerów,3. Obsługa serwisowa i administracyjna wybranymi elementami infrastruktury informatycznej oraz rozwiązaniami aplikacyjnymi oddziału,4. Prowadzenie bieżącej dokumentacji w zakresie obsługiwanych systemów,5. Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie wdrożeń i obsługi serwisowej posiadanych systemów teleinformatycznych,6. Udział w projektach i wdrożeniach informatycznych oddziału i centrali NFZ.- Wynagrodzenie: od 3600 do 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 4 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunek informatyka lub pokrewne). Staż pracy nie jest wymagany.Wymagania konieczne:- znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),- podstawowa znajomość budowy współczesnych komputerów i rozwiązań tam zastosowanych,- podstawowa znajomość zagadnień związanych z programowaniem,- podstawowa znajomość systemów związanych z Windows i Linux,- podstawowa znajomość sieci LAN i WAN oraz zagadnień związanych z ich bezpieczeństwem,- podstawowa znajomość relacyjnych baz danych,- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji i zgłaszanie/obsługę awarii.Wymagania dodatkowe:- praktyczne doświadczenie w obsłudze i administrowaniu środowiskiem Microsoft AD, systemem pocztowym Microsoft Exchange, systemem SharePoint oraz rozwiązaniem SCCM,- praktyczna znajomość administracji sieciami LAN i WAN, mile widziane doświadczenie w konfiguracji urządzeń firmy Cisco, HP, Mikrotik,- praktyczna znajomość zarządzania infrastrukturą serwerową, macierzami dyskowymi i środowiskiem SAN (Brocade),- praktyczna znajomość administracji systemami Linux i Windows,- praktyczna znajomość środowiska wirtualizacyjnego Vmware i rozwiązań HA w nim stosowanych,- praktyczna znajomość administracji systemami zabezpieczeń sieciowych (Cisco ASA, Checkpoint, F5),- praktyczna znajomość administracji systemami bazodanowych (Oracle, MsSQL, PostgreSQL),- praktyczne doświadczenie w programowaniu (PHP, Python, PowerShell, itp.),- znajomość rozwiązań serwerów webowych (IIS, Apache) poparta doświadczeniem zawodowym w tym zakresie,- znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem rozwiązań teleinformatycznych oraz znajomość procedur i norm z nim związanych,- praktyczna znajomość rozwiązań monitorujących infrastrukturę teleinformatyczną,- znajomość rozwiązań kopii zapasowych,- prawo jazdy kategorii B,- ukończone kursy, szkolenia oraz posiadanie certyfikatów z zakresu IT,- doświadczenie zawodowe związane z pracą jako informatyk.Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność pracy w zespole, gotowość do poznawania nowych technologii i udziału w szkoleniach, umiejętność logicznego myślenia i rozwiązywania problemów.Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-07-05 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie gabinetu stomatologicznego do pracy,przygotowanie pacjenta do zabiegu,przygotowanie niezbędnych do zabiegu narzędzi i materiałów,czynne asystowanie lekarzowi podczas zabiegów,porządkowanie stanowiska pracy,sporządzanie dokumentacji pacjenta na zlecenie lekarza dentysty
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
segregowanie, wprowadzanie do systemów komputerowych, archiwizowanie dokumentów księgowych, obsługa komputera i urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Sosnowiec (śląskie)
dla os. do 30 r.ż. obsługa klienta, wydawanie listów poleconych, rozliczanie zakończonych operacji
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentów kadrowych, rozliczanie wynagrodzeń, urlopów, zwolnien lekarskich itp.
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2017-06-14 - Mława (mazowieckie)
prowadzenie działań promocyjnych, przyjmowanie i podział korespondencji, przygotowanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2020-07-24 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
w/g potrzeb
MEGASTORE PL - 2015-12-08 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykonywanie zamówień, obsługa klientów, kontrola towaru, zarządzanie ludźmi
ELBLĄGDIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Malbork (pomorskie)
przyjmowanie zakładów wzajemnych, wypłata wygranych
TOTOLOTEK S.A. WARSZAWA - 2017-03-29 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
-Praca od zaraz - możliwość pracy na dłuższy okres,-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: dyrektor (at) suchy-dab.edu.pl-Informacje mozna uzyskać pod nr tel. 58 682-86-26.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W SUCHYM DĘBIE - 2016-05-04 - Suchy Dąb (pomorskie)
Praca w terenie, prowadzenie poradnictwa i edukacji dla rodzin będących w trudnej sytuacji życiowej, dążenie do poprawy. Zdobywanie umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego przez rodziny. Współp-raca z instytutacjami, zespołem interdyscyplinarnym, GKRPA. ok. 10 rodzin pod opieką.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W DŹWIERZUTACH - 2016-04-27 - Dźwierzuty (warmińsko-mazurskie)
Prace administracyjno-biurowe, tłumaczenie spotkań niemiecko-polskich.
ALKOM SERWIS SP. Z O.O. - 2016-12-06 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Łaskarzew (mazowieckie)
opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną, udzielenie pomocy rodzinie w poprawie ich sytuacji życiowej
MIEJSKO GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W USTRZYKACH DOLNYCH - 2019-07-24 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Wspomaganie zarządu w wykonywaniu obowiązków służbowych, prowadzenie biura zarządu, obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej oraz kalendarza spotkań, praca wiąże się z kontaktem z ludźmi
AMK Kraków SA - 2018-12-10 - Kraków (małopolskie)
BIEŻĄCE NAPRAWY SAM. OSOBOWYCH
PH-U ERWIN KARNABOL - 2019-06-05 - Słubice (lubuskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Częstochowa (śląskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, pomoc w prowadzeniu biura, odbieranie telefonów, wysyłanie korespondencji, kontakt telefoniczny z klientami ukraińskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Złotów (wielkopolskie)
PRACE ADMINISTRACYJNO BIUROWE M.IN. ( ARCHIWIZACJA I SEGREGACJA DOKUMENTÓW, UZUPEŁNIANIE DANYCH, OPISYWANIE DOKUMENTÓW PRACOWNICZYCH, WSPARCIE BIEŻĄCYCH PROJEKTÓW REKRUTACYJNYCH, WSPÓŁPRACA Z URZĘDAMI ORAZ WSPARCIE W PRZYGOTOWYWANIU POZWOLEŃ O PRACĘ W POLSCE, PRZYGOTOWYWANIE ANALIZ I RAPORTÓW;
GP PEOPLE Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;- opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;- udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; - udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;- wspieranie aktywności społecznej rodzin;- motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;- udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;- motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;- udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;- podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; - prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; - prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; - dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku; -monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;- sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; - współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; - współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2016-07-01 - Paszowice (dolnośląskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, zamawianie towarów
kontakt przez PUP - 2020-04-22 - Jaworzno (śląskie)
zapoznanie się z tematyką budowy sieci telekomunikacyjnej, udział w procesie pozyskiwania inwestycji i projektowania sieci, pomoc przy wykonywaniu dokumentacji projektowej, pomoc w sporządzaniu dokumentacji powykonawczej, paszportyzacji i inwentaryzacji inwestycji.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Tarnów (małopolskie)