ASYSTENT PROJEKTANTA Zamość oferta pracy Przedsiebiorstwo Urządzeń Ochrony Środowiska BIOTOP Spółka z o.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Prace przy pracach związanych z projektowaniem sieci i instalacji wodno-kanalizacyjnych. Przygotowywanie dokumentacji dot. opracowania koncepcji projektów budowlanych w branży sanitarnej, kompletowanie i składanie dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych.

Data publikacji: 2020-09-07

Lokalizacja: Zamość (lubelskie)

Pracodawca: Przedsiebiorstwo Urządzeń Ochrony Środowiska BIOTOP Spółka z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jasna 4/4, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prace przy pracach związanych z projektowaniem sieci i instalacji wodno-kanalizacyjnych. Przygotowywanie dokumentacji dot. opracowania koncepcji projektów budowlanych w branży sanitarnej, kompletowanie i składanie dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0664

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
inżynier inżynierii środowiska - instalacje sanitarne

warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 4

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.09.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: inżynieria środowiska

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi urządzeń biurowych

wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość i obsługa programów branżowych. Praca na podobnym stanowisku z podobnym zakresem obowiązków minimum 2 lata.

Nazwa pracodawcy:
Przedsiebiorstwo Urządzeń Ochrony Środowiska BIOTOP Spółka z o.o.

danePracodawcy_nip: 9220003353

danePracodawcy_regon: 008044563

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Adres pracodawcy:
Jasna 4/4, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Zamość

danePracodawcy_kodPowiatu: 0664

Gmina pracodawcy: Zamość

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Zamość

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0987510

Ulica pracodawcy: Jasna

Numer budynku pracodawcy: 4

danePracodawcy_nrLokalu: 4

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214303

Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier inżynierii środowiska - instalacje sanitarne

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 07.09.2020

Oferta pracy ważna do: 06.10.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1ede41749705fc0308cd5d53630e9c5e

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DS. LOGISTYKI - od 2 400 PLN

Pomoc przy organizacji łańcucha dostaw, Organizacja i kontrola transportu kurierskiego i spedycyjnego, Kontakt z klientami (dot. Wysyłek), Sprawdzanie faktur transportowych,
CDRL S.A. Pianowo - 2019-06-19 - Pianowo (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 057,6 PLN

- Pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków, w czynnościach higienicznych, ubieraniu i rozbieraniu się,- Wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć,- Opiekowanie się dziećmi podczas zabaw, spacerów i wycieczek.
kontakt przez PUP - 2020-07-10 - Dzietrzkowice (łódzkie)

ASYSTENT DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Obsługa programu do fakturowania, telefoniczna obsługa klienta, obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Pruszków (mazowieckie)

ASYSTENT DYREKTORA (576OP) - od 4 000 PLN

prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora;przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora;organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji;organizowanie podróży służbowych dyrektora;sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej;zapewnianie obiegu dokumentów zgodnego z procedurami i dekretacją;organizowanie pracy biura dyrektora w zakresie zaopatrzenia w artykuły spożywcze, materiały biurowe, reklamowe oraz sprawności urządzeń biurowych;znajomość rynku azjatyckiego (Handel biżuterią)
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Otwock (mazowieckie)

ASYSTENTKA OBSŁUGI KLIENTA (S) - 1 017,4 PLN

1. Znajomość oferty szkoły i kompetentne przekazywanie jej klientom.2. Współdziałanie z kadrą zarządzającą.3. Obsługa urządzeń biurowych.4. Obsługa bazy danych uczniów.5. Obsługa kasowa klienta.6. Obsługa telefoniczna klientów.7. Bieżąca obsługa korespondencji mailowej oraz przychodzącej i wychodzącej korespondencji konwencjonalnej.8. Przygotowywanie pism i zaświadczeń.9. Planowanie, organizowanie i wsparcie spotkań oraz egzaminów zgodnie z ustalonymi zasadami.10. Prowadzenie dokumentacji szkoły.11. Aktualizacja reklamy i informacji na terenie szkoły.12. Archiwizacja dokumentów.13. Zapewnienie administracyjnego i organizacyjnego wsparcia dla kadry kierowniczej w tym planowanie, logistyka, komunikacja i prowadzenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Tarnów (małopolskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ -294 - od 25 PLN

usługi asystenckie są wsparciem, mającym na celu kompensacje trudności w poruszaniu się, komunikowaniu oraz wymianie informacji, których doświadczają osoby z niepełnosprawnością. Praca asystenta może obejmowac pomoc w: przemieszczaniu się w wybrane miejsce, skutecznym komunikowaniu się z otoczeniem, załatwianiu spraw codziennych i urzędowych, korzystaniu z oferty edukacyjnej, kulturalnej, sportowej i turyystycznej, aktywizacji zawodowe,, koryzstaniu z różnych źródeł informacji, w czytaniu, prowadzeniu korespondencji, korzyystaniu z dostępnych na rynku form wsparcia z zakresu rehabilitacji społecznej.Mogą być też świadczone usługi o charakterze higieniczno-pielęgnacyjnym pod warunkiem, że mają charakter wyłącznie usług towarzyszących i wymaga tego udział w życiu społecznym, może też wykonywać czynności medyczne oraz zadań z zakresu rehabilitacyji zdrowotnej.
FUNDACJA "EUDAJMONIA" - 2017-02-17 - Świdnica (dolnośląskie)

ASYSTENT/-KA HANDLOWCA - od 2 350 PLN

Praca zdalna przez telefon, e-mail, czat lub media społecznościowe w szczególności na terenie województw mazowieckiego, wielkopolskiego, pomorskiego i warmińsko-mazowieckiego. Umawianie rozmów z potencjalnymi klientami lub klientami w języku ukraińskim, rosyjskim i polskim. Umawianie rozmów z potencjalnymi klientami na terenie Ukrainy, Rosji, Białorusi i innych krajów rosyjskojęzycznych. Udział w targach i wystawach. Wprowadzanie danych o klientach w systemie G Suite, Raportowanie, Obsługa pakietu office G Suite.
Buena Cloud Sp. z o.o. - 2019-03-11 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY - do 2 100 PLN

sprzedaż odzieży w ekskluzywnym salonie firmowym marki MOLTON, segment PREMIUM
MOLTON STYL - 2016-09-27 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT SĘDZIEGO (KONKURS: A-134-7-17) - od 2 000 PLN

Prezes Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskimogłasza konkurs na stanowisko asystenta sędziegow Sądzie Rejonowym w Ostrowie Wielkopolskim; Kandydat na stanowisko asystenta sędziego musi odpowiadać wymaganiom określonym w art. 155 §2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (j.t. Dz. U. 2016, poz. 2062 ze zm.).Zgodnie z art. 155 §2 powołanej ustawy, na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:- jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych obywatelskich;- jest nieskazitelnego charakteru;- ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce;- ukończył 24 lata.III. Kandydat na stanowisko asystenta sędziego składa zgłoszenie o przystąpieniu do konkursu wraz z dokumentami, o których mowa w punkcie IV, w nieprzekraczalnym terminie do 02 października 2017 r. - bezpośrednio w Oddziale Administracyjnym Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim w pokoju nr 29 (I piętro) lub przesyła drogą pocztową z podaniem oznaczenia konkursu (Konkurs na stanowisko asystenta sędziego A-134-7/2017) na adres:Sąd Rejonowy w Ostrowie WielkopolskimOddział Administracyjnyul. Sądowa 263- 400 Ostrów WielkopolskiW przypadku przesyłania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim - 2017-09-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Pomoc nauczycielom i współpraca z nimi, pomoc przy spożywaniu posiłków,sprzątanie po zajęciach.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Turka (lubelskie)

REFERENT DS. PERSONALNYCH - od 2 055 PLN

Sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy z pracownikami Składu.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-03-21 - Porażyn (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 250 PLN

praca zwiazana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Gębice (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT/KA KIEROWNIKA MAGAZYNU (PLANISTA/KA PRODUKCYJNY/A) - od 2 000 PLN

- asystowanie przy wprowadzaniu programu produkcyjnego,- wystawianie dokumentów systemowych PWZ, RWZ- drukowanie zamówień- kontrola wymiarów - współpraca z handlowcami- praca na programie Symfonia Handel
Akrostal Produkcja Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-08-23 - Garbatka (wielkopolskie)

ASYSTENT INWESTORA NA RYNKU NIERUCHOMOŚCI + ST PO WER - 997,4 PLN

- Opieka nad obiegiem dokumentów w firmie (katalogowanie, współpraca z księgowością, przekazywanie/wysyłanie),- Obsługa korespondencji,- Sporządzanie miesiecznych zestawień np. z kosztami poszczególnych nieruchomości,- Wykonywanie przelewów,- Wsparcie w administrowaniu nieruchomościami ( zamieszczanie ogłoszeń najmu, prowadzenie rozliczeń),- Administrowanie treścia strony internetowej,- Gromadzenie informacji/analiz w tematach związanych z rynkiem nieruchomości,- Wyszukiwanie ofert sprzedaży nieruchomości wg. określonych kryterió, wizyty w wybranych nieruchomościach, gromadzenie informacji o analizowanych ofertach.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT PROJEKTANTA (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Zabrze (śląskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - 997,4 PLN

Pozyskiwanie zleceń na przewóz towarów. Ustalanie jak najkorzystniejszych warunków transportu ładunków. Monitorowanie przebiegu procesu transportowego. Poszukiwanie nowych kontrahentów.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

ASYSTENT MENEDŻERA - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Zielona Góra (lubuskie)

ASYSTENT DS. HANDLOWYCH - od 1 100 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym indyjskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS.HANDLU - od 1 000 PLN

kompleksowa obsługa zapytań ofertowych klientów wietnamskich lub chińskich spółki, nawiązywanie i utrzymanie pozytywnych relacji z potencjalnymi klientami wietnamskimi lub chińskimi, sporządzanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT ZARZĄDU K/M (J.UKR.) - od 2 500 PLN

wykonywanie typowych prac urzędniczo-sekretarskich na potrzeby Zarządu firmy; planowanie czasu pracy członków Zarządu; pomoc merytoryczna w wykonywaniu obowiązków członków Zarządu (realizacja celów cząstkowych Zarządu); uczestnictwo w spotkaniach członków Zarządu.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

prowadzenie rejestrów VAT, przygotowywanie plików J.P.K., prowadzenie dokumentów sprzedaży, kontrola przepływu dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

KIEROWCA KAT C - od 3 150 PLN

Praca 5 dni w tygodniu. Wyjazdy jednodniowe. Rozpoczęcie i zakońćzenie pracy w Świlczy k. Rzeszowa. Dostawa towaru na paletach.
ART-DEKO, MIROSŁAW MACA - 2015-12-07 - Świlcza (podkarpackie)

ASYSTENT W DZIALE HANDLOWYM - od 3 000 PLN

praca w dziale handlowym,zamaianie towarów, współpraca z kontrahentami, pozyskiwanie nowych kontrahentów
Agro Grupa Bonako sp. z o.o. - 2018-08-29 - Posądza (małopolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA ST(FP) - 997,4 PLN

przygotowanie gabinetu do przyjmowania pacjentówprowadzenie dokumentacji medycznejasysta lekarza
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT/ASYSTENTKA WŁAŚCICIELA - od 2 000 PLN

Organizacja kalendarza, umawianie spotkań z klientami. Poszukiwanie potencjalnych klientów. Kontakt telefoniczny z klientam oraz potencjalnymi klientami. Obsługa dokumentów. Praca biurowa. Praca ne pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Oferta pracy w ramach refundacji do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU - od 2 500 PLN

Proadzenie biura, obieg dokumentów
SERY PODKARPACKIE Sp. z o.o. Sp. Komandytowa Siedliska - 2018-07-18 - Siedliska (podkarpackie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

obsługa programu finansowo-ksiegowego, wprowadzanie danych, dekretowanie i ksiegowanie dokumentów, obsługa przelewów bankowych, obsługa kontrahentów firmy, wystawianie fakur
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 100 PLN

naliczanie wynagrodzeń, wydawanie zaświadczeń, obsługa programu Płatnik, wystawianie rachunków do umów, umów zleceń
REDPOL RECYCLING SP. Z O.O. - 2018-10-02 - Ćmiłów (lubelskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA INSTALACJI SANITARNYCH - do 2 100 PLN

udział w przygotowaniu projektów branży sanitarnej - rysunki CAD, opisy, kosztorysy
Autorska Pracownia Projektowa Jerzy Burda - 2018-02-02 - Głogów (dolnośląskie)