ASYSTENT PROJEKTANTA Zamość oferta pracy Przedsiebiorstwo Urządzeń Ochrony Środowiska BIOTOP Spółka z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Prace przy pracach związanych z projektowaniem sieci i instalacji wodno-kanalizacyjnych. Przygotowywanie dokumentacji dot. opracowania koncepcji projektów budowlanych w branży sanitarnej, kompletowanie i składanie dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych.
Data publikacji: 2020-09-07
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: Przedsiebiorstwo Urządzeń Ochrony Środowiska BIOTOP Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jasna 4/4, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prace przy pracach związanych z projektowaniem sieci i instalacji wodno-kanalizacyjnych. Przygotowywanie dokumentacji dot. opracowania koncepcji projektów budowlanych w branży sanitarnej, kompletowanie i składanie dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0664
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
inżynier inżynierii środowiska - instalacje sanitarne
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 4
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: inżynieria środowiska
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość i obsługa programów branżowych. Praca na podobnym stanowisku z podobnym zakresem obowiązków minimum 2 lata.
Nazwa pracodawcy:
Przedsiebiorstwo Urządzeń Ochrony Środowiska BIOTOP Spółka z o.o.
danePracodawcy_nip: 9220003353
danePracodawcy_regon: 008044563
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Jasna 4/4, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Zamość
danePracodawcy_kodPowiatu: 0664
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zamość
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0987510
Ulica pracodawcy: Jasna
Numer budynku pracodawcy: 4
danePracodawcy_nrLokalu: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214303
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier inżynierii środowiska - instalacje sanitarne
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 07.09.2020
Oferta pracy ważna do: 06.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1ede41749705fc0308cd5d53630e9c5e
Podobne oferty pracy
Pomoc przy organizacji łańcucha dostaw, Organizacja i kontrola transportu kurierskiego i spedycyjnego, Kontakt z klientami (dot. Wysyłek), Sprawdzanie faktur transportowych,
CDRL S.A. Pianowo - 2019-06-19 - Pianowo (wielkopolskie)
- Pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków, w czynnościach higienicznych, ubieraniu i rozbieraniu się,- Wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć,- Opiekowanie się dziećmi podczas zabaw, spacerów i wycieczek.
kontakt przez PUP - 2020-07-10 - Dzietrzkowice (łódzkie)
Obsługa programu do fakturowania, telefoniczna obsługa klienta, obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Pruszków (mazowieckie)
prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora;przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora;organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji;organizowanie podróży służbowych dyrektora;sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej;zapewnianie obiegu dokumentów zgodnego z procedurami i dekretacją;organizowanie pracy biura dyrektora w zakresie zaopatrzenia w artykuły spożywcze, materiały biurowe, reklamowe oraz sprawności urządzeń biurowych;znajomość rynku azjatyckiego (Handel biżuterią)
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Otwock (mazowieckie)
1. Znajomość oferty szkoły i kompetentne przekazywanie jej klientom.2. Współdziałanie z kadrą zarządzającą.3. Obsługa urządzeń biurowych.4. Obsługa bazy danych uczniów.5. Obsługa kasowa klienta.6. Obsługa telefoniczna klientów.7. Bieżąca obsługa korespondencji mailowej oraz przychodzącej i wychodzącej korespondencji konwencjonalnej.8. Przygotowywanie pism i zaświadczeń.9. Planowanie, organizowanie i wsparcie spotkań oraz egzaminów zgodnie z ustalonymi zasadami.10. Prowadzenie dokumentacji szkoły.11. Aktualizacja reklamy i informacji na terenie szkoły.12. Archiwizacja dokumentów.13. Zapewnienie administracyjnego i organizacyjnego wsparcia dla kadry kierowniczej w tym planowanie, logistyka, komunikacja i prowadzenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Tarnów (małopolskie)
usługi asystenckie są wsparciem, mającym na celu kompensacje trudności w poruszaniu się, komunikowaniu oraz wymianie informacji, których doświadczają osoby z niepełnosprawnością. Praca asystenta może obejmowac pomoc w: przemieszczaniu się w wybrane miejsce, skutecznym komunikowaniu się z otoczeniem, załatwianiu spraw codziennych i urzędowych, korzystaniu z oferty edukacyjnej, kulturalnej, sportowej i turyystycznej, aktywizacji zawodowe,, koryzstaniu z różnych źródeł informacji, w czytaniu, prowadzeniu korespondencji, korzyystaniu z dostępnych na rynku form wsparcia z zakresu rehabilitacji społecznej.Mogą być też świadczone usługi o charakterze higieniczno-pielęgnacyjnym pod warunkiem, że mają charakter wyłącznie usług towarzyszących i wymaga tego udział w życiu społecznym, może też wykonywać czynności medyczne oraz zadań z zakresu rehabilitacyji zdrowotnej.
FUNDACJA "EUDAJMONIA" - 2017-02-17 - Świdnica (dolnośląskie)
Praca zdalna przez telefon, e-mail, czat lub media społecznościowe w szczególności na terenie województw mazowieckiego, wielkopolskiego, pomorskiego i warmińsko-mazowieckiego. Umawianie rozmów z potencjalnymi klientami lub klientami w języku ukraińskim, rosyjskim i polskim. Umawianie rozmów z potencjalnymi klientami na terenie Ukrainy, Rosji, Białorusi i innych krajów rosyjskojęzycznych. Udział w targach i wystawach. Wprowadzanie danych o klientach w systemie G Suite, Raportowanie, Obsługa pakietu office G Suite.
Buena Cloud Sp. z o.o. - 2019-03-11 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż odzieży w ekskluzywnym salonie firmowym marki MOLTON, segment PREMIUM
MOLTON STYL - 2016-09-27 - Gdańsk (pomorskie)
Prezes Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskimogłasza konkurs na stanowisko asystenta sędziegow Sądzie Rejonowym w Ostrowie Wielkopolskim; Kandydat na stanowisko asystenta sędziego musi odpowiadać wymaganiom określonym w art. 155 §2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (j.t. Dz. U. 2016, poz. 2062 ze zm.).Zgodnie z art. 155 §2 powołanej ustawy, na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:- jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych obywatelskich;- jest nieskazitelnego charakteru;- ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce;- ukończył 24 lata.III. Kandydat na stanowisko asystenta sędziego składa zgłoszenie o przystąpieniu do konkursu wraz z dokumentami, o których mowa w punkcie IV, w nieprzekraczalnym terminie do 02 października 2017 r. - bezpośrednio w Oddziale Administracyjnym Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim w pokoju nr 29 (I piętro) lub przesyła drogą pocztową z podaniem oznaczenia konkursu (Konkurs na stanowisko asystenta sędziego A-134-7/2017) na adres:Sąd Rejonowy w Ostrowie WielkopolskimOddział Administracyjnyul. Sądowa 263- 400 Ostrów WielkopolskiW przypadku przesyłania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim - 2017-09-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pomoc nauczycielom i współpraca z nimi, pomoc przy spożywaniu posiłków,sprzątanie po zajęciach.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Turka (lubelskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Pozezdrze (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy z pracownikami Składu.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-03-21 - Porażyn (wielkopolskie)
praca zwiazana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Gębice (kujawsko-pomorskie)
- asystowanie przy wprowadzaniu programu produkcyjnego,- wystawianie dokumentów systemowych PWZ, RWZ- drukowanie zamówień- kontrola wymiarów - współpraca z handlowcami- praca na programie Symfonia Handel
Akrostal Produkcja Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-08-23 - Garbatka (wielkopolskie)
- Opieka nad obiegiem dokumentów w firmie (katalogowanie, współpraca z księgowością, przekazywanie/wysyłanie),- Obsługa korespondencji,- Sporządzanie miesiecznych zestawień np. z kosztami poszczególnych nieruchomości,- Wykonywanie przelewów,- Wsparcie w administrowaniu nieruchomościami ( zamieszczanie ogłoszeń najmu, prowadzenie rozliczeń),- Administrowanie treścia strony internetowej,- Gromadzenie informacji/analiz w tematach związanych z rynkiem nieruchomości,- Wyszukiwanie ofert sprzedaży nieruchomości wg. określonych kryterió, wizyty w wybranych nieruchomościach, gromadzenie informacji o analizowanych ofertach.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Łódź (łódzkie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Zabrze (śląskie)
Pozyskiwanie zleceń na przewóz towarów. Ustalanie jak najkorzystniejszych warunków transportu ładunków. Monitorowanie przebiegu procesu transportowego. Poszukiwanie nowych kontrahentów.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Zielona Góra (lubuskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym indyjskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kompleksowa obsługa zapytań ofertowych klientów wietnamskich lub chińskich spółki, nawiązywanie i utrzymanie pozytywnych relacji z potencjalnymi klientami wietnamskimi lub chińskimi, sporządzanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykonywanie typowych prac urzędniczo-sekretarskich na potrzeby Zarządu firmy; planowanie czasu pracy członków Zarządu; pomoc merytoryczna w wykonywaniu obowiązków członków Zarządu (realizacja celów cząstkowych Zarządu); uczestnictwo w spotkaniach członków Zarządu.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie rejestrów VAT, przygotowywanie plików J.P.K., prowadzenie dokumentów sprzedaży, kontrola przepływu dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Praca 5 dni w tygodniu. Wyjazdy jednodniowe. Rozpoczęcie i zakońćzenie pracy w Świlczy k. Rzeszowa. Dostawa towaru na paletach.
ART-DEKO, MIROSŁAW MACA - 2015-12-07 - Świlcza (podkarpackie)
praca w dziale handlowym,zamaianie towarów, współpraca z kontrahentami, pozyskiwanie nowych kontrahentów
Agro Grupa Bonako sp. z o.o. - 2018-08-29 - Posądza (małopolskie)
przygotowanie gabinetu do przyjmowania pacjentówprowadzenie dokumentacji medycznejasysta lekarza
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Łódź (łódzkie)
Organizacja kalendarza, umawianie spotkań z klientami. Poszukiwanie potencjalnych klientów. Kontakt telefoniczny z klientam oraz potencjalnymi klientami. Obsługa dokumentów. Praca biurowa. Praca ne pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Oferta pracy w ramach refundacji do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Warszawa (mazowieckie)
Proadzenie biura, obieg dokumentów
SERY PODKARPACKIE Sp. z o.o. Sp. Komandytowa Siedliska - 2018-07-18 - Siedliska (podkarpackie)
obsługa programu finansowo-ksiegowego, wprowadzanie danych, dekretowanie i ksiegowanie dokumentów, obsługa przelewów bankowych, obsługa kontrahentów firmy, wystawianie fakur
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Nowy Sącz (małopolskie)
naliczanie wynagrodzeń, wydawanie zaświadczeń, obsługa programu Płatnik, wystawianie rachunków do umów, umów zleceń
REDPOL RECYCLING SP. Z O.O. - 2018-10-02 - Ćmiłów (lubelskie)
udział w przygotowaniu projektów branży sanitarnej - rysunki CAD, opisy, kosztorysy
Autorska Pracownia Projektowa Jerzy Burda - 2018-02-02 - Głogów (dolnośląskie)