ASYSTENT PROJEKTANTA Zabrze oferta pracy KOS-EL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Rysowanie rysunków technicznych, obliczenia techniczne, archiwizacja danych.
Data publikacji: 2017-11-27
Lokalizacja: Zabrze (śląskie)
Pracodawca: KOS-EL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Badestinusa 72, 41-814 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rysowanie rysunków technicznych, obliczenia techniczne, archiwizacja danych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabrze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zabrze
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zabrze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali projektanci i administratorzy baz danych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, kierunek: elektryczny
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), kierunek: elektryczny
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Projektowanie w AutoCad
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe (kierunek elektryczny), mile widziane prawo jazdy kat. B oraz znajomość AutoCad
Nazwa pracodawcy:
KOS-EL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Adres pracodawcy:
Badestinusa 72, 41-814 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, świadectwa pracykontakt osobisty 8:30-12:00; kontakt telefoniczny 8:30-14:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: kontakt osobisty 8:30-12:00; kontakt telefoniczny 8:30-14:00, Godziny : 8:30-14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Zabrze
Gmina pracodawcy: Zabrze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zabrze
Ulica pracodawcy: Badestinusa
Numer budynku pracodawcy: 72
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali projektanci i administratorzy baz danych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.11.2017
Data dodania oferty pracy: 27.11.2017
Oferta pracy ważna do: 30.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wspieranie pracy zarządu i kierownictwa w czynnościach administracyjnych, wsparcie realizowanych przez Dział Rozwoju projektów, przygotowywanie prezentacji biznesowych, koordynacja i nadzór obiegu dokumentów i korespondencji, prowadzenie kalendarza spotkań, podróży służbowych i konferencji, przygotowywanie materiałów marketingowych na potrzeby różnych wydarzeń, kontakt z urzędami i instytucjami, pośrednikami oraz współpraca z firmami zewnętrznymi w ramach codziennych obowiązków, dbałość o pozytywny wizerunek firmy.
INSTYTUT OZE Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa maszyny
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Niebrów (łódzkie)
-zadania administracyjne-zadania marketingowe-obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Zamość (kujawsko-pomorskie)
czytanie rysunku technicznego,wykonywanie dokumentacji płaskiej,modyfikacje istniejacej dokumentacji w zakresie ustalonych zmian technicznych w programie SolidWorks, wykształcenie min. techniczne
TRASKO AUTOMATYKA Sp. z o. o. - 2015-11-23 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
PRACA W TERENIE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE GEODEZYJNE, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA; MIEJSCE WYKONOWANIA PRACY: SZCZECIN+TEREN WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO;
GEOMAX ANDRZEJ RYBNIK - 2017-04-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie działalności handlowej, utrzymywanie bazy danych, tworzenie zestawień i analiz sprzedaży, współpraca z klientami i chińskojęzycznymi dostawcami towarów, obsługa kasy fiskalnej, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Wola Przypkowska (mazowieckie)
pomoc w wykonywaniu operatów szalunkowych, prezentowanie i sprzedaż nieruchomości
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Biała Podlaska (lubelskie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym. Udzielanie pomocy rodzinie w poprawie ich sytuacji życiowej. Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi. Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych i psychologicznych.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkiej - 2018-04-04 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Jarosław (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Złotów (wielkopolskie)
Ochrona mienia na terenie Elektrowni Jaworzno II i III
IMPEL Provider Security Partner Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-08-10 - Jaworzno (śląskie)
organizacja i prowadzenie rachunkowości Spółki zgodnie z ustawą o rachunkowościsporządzanie miesięcznych bilansów, rachunków wyników oraz rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami (ustawa o rachunkowości)sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT, PCC) oraz prowadzenie rejestrów VAT, dekretowanie i księgowanie dokumentówksięgowanie i wyliczenia rezerw, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównejprowadzenie sprawozdawczości GUS, NBPwspółpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowychpotwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentaminadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowychanaliza kont dostawców, uzgodnienie saldaktywny udział w audycie i kontrolach skarbowych
GP PEOPLE Sp. z o.o. - 2016-12-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Starachowice (świętokrzyskie)
asysta stomatologa,przygotowanie miejsca pracy stomatologa,rejestracja pacjentów
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Sprawowanie podstawowej opieki oraz wsparcie podopiecznego w codziennych czynnościach.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 - 2015-11-24 - Gdańsk (pomorskie)
- Praca u brokera ubezpieczeniowego w Biurze Prawnym i Odszkodowań w zakresie spraw prawno ubezpieczeniowych. Sporządzanie pism w szczególności odwołań do firm ubezpieczeniowych o wypłatę odszkodowania. Monitorowanie przebiegu postepowań likwidacyjnych. Nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania. Aktywna współpraca z zespołem. - Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe prawnicze. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana biegła znajomość pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point), znajomość obsługi programów LEX, Legalis. Wymagana umiejętność wysokiej sprawności w wykorzystywaniu nowoczesnych środków komunikacji. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu zaawansowanym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Wymagana umiejętność: systematycznego planowania i realizacji celów, budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii, prowadzenia negocjacji. Dokumenty aplikacyjne przesłać pocztą na adres siedziby firmy (ul. Poleska 27, 40-733 Katowice) lub e-mail: palian (at) akmabrokers.com.pl
AKMA-BROKERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Katowice (śląskie)
obsługa biura i sekretariatu, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa zamówień artykułów biurowych i gospodarczych oraz organizacja spotkań firmowych
Lars Laj Polska Spółka z o.o. - 2016-10-13 - Dobra (zachodniopomorskie)
organizacja pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, zamawianie towarów u odbiorców z Ukrainy, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kasjer - Sprzedawca
BAMET Nowak Barbara Nowak Robert s.j. - 2016-06-03 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
praca przy obróbce ryb, przy produkcji konserw; praca w godz. 7.15-15.15; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-15
Inletta Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Krzywań (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Radom (mazowieckie)
Szkolenie BHP, warsztaty zapoznawcze, tworzenie materiałów dziennikarskich (wywiad, felieton, dokument), sprawność komputerowej obróbki dźwięku, znajomość spraw dotyczących miasta, regionu, polityki, szacunek dla firmy i pracy, obsługa sprzętu dziennikarskiego, pomoc w działalności marketingowej, bieżące sprawy radia, obsługa konferencji, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Tarnów (małopolskie)
sprzedaż bezpośrednia kosmetyków
kontakt przez OHP - 2017-02-07 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
obsługa dokumentacji szkoleniowej, kontakt z klientami, organizacja operacyjna szkoleniapraca na umowę na czas nieokreślony poprzedzona okresem próbnym, praca jednozmianowa w godzinach 9:00-17:00 od poniedziałku do piątkuoferta dostępna w sali C i A
Iwona Kozłowska Iwona Błaszczyk s.c. - 2017-02-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Asystent prawnyOferta stażu - przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac biurowych, odbieranie - nadawanie korespodencji pocztowej, opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru faktur, wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę zobowiązań, obsługa działowej skrzynki e-mailowe, sporządzanie zestawień dotyczących rozliczeń podmiotów współpracujących.
EPAM Systems Poland - 2016-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
odpowiedzialność za współpracę pomiędzy prezesem a klientami i kontrahentami z Chin
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Mroków (mazowieckie)
praca z dziećmi w wieku 3-6 lat, pomoc w prowadzeniu zajęć, pomoc przy ubieraniu i rozbieraniu się dzieci, pomoc na wycieczkach, spacerach oraz na jadalni.
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Wola Chomejowa (lubelskie)
pomoc uczniowi niepełnosprawnemu z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wymagane osoby bezrobotne zarejestrowane w PUP w Rzeszowie z określonym II profilem pomocy .
KAROL WĘGROCKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA A&A - 2016-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)