ASYSTENT PROJEKTANTA Szczecin oferta pracy PK BAYER PROJEKT
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA
Wynagrodzenie: do 2 750
Zakres obowiązków: Kreślenie dokumentacji projektowej, zestawienia materiałowe, obliczenia statyczne, wydruk i oprawa dokumentacji
Data publikacji: 2019-10-23
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: PK BAYER PROJEKT
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:5 Lipca 9/2, 70-375 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kreślenie dokumentacji projektowej, zestawienia materiałowe, obliczenia statyczne, wydruk i oprawa dokumentacji
Forma zatrudnienia: Praktyka absolwencka
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 750
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 750
warunkiPracyIPlacy_odplatny: 1
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019
Data zakończenia pracy: 03.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsłga komputera, programy: Autocad, Excel, Word
Nazwa pracodawcy: PK BAYER PROJEKT
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: MPiPS - PGP
Adres pracodawcy:
5 Lipca 9/2, 70-375 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta stażu lub praktyki.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • kontakt osobisty
Typ podmiotu pracodawcy: PGP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: 5 Lipca
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Pracodawca
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Typ oferowanej pracy: (praktyka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
Przystosowanie do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, uzyskanie uprawnień budowlanych.
pozostaleDane_potwierdzenieWiedzy:
Czynny udział w opracowaniu dokumentacji projektowej i nadzorach obiektów budowlanych.
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.10.2019
Data dodania oferty pracy: 22.10.2019
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.10.2019
Typ oferowanej pracy: Praktyka
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?94453e9a078e9cee7682edf56c2ec8c7
Podobne oferty pracy
-stanowisko prawnika wspierającego Radcę Prawnego,-absolwent prawa, student IV bądź V roku studiów niestacjonarnych- doświadczenie zawodowe (aplikacja radcowska I lub II roku aplikacji radcowskiej będzie dodatkowym atutem) będzie dodatkowym atutem,-przygotowywanie umów, prowadzenie dokumentacji prawno-administracyjnej,-bardzo dobra znajomość prawa cywilnego, prawa pracy, prawa gospodarczego i handlowego,-dobra znajomość języka angielskiego, niemieckiego będzie dodatkowym atutem-dokładność, doskonała organizacja pracy, samodzielność w podejmowaniu decyzji,-odpowiedzialność, zaangażowanie.- prawo jazdy kat. B-podstawowe umiejętności obsługi pakietu Office- łatwość przyswajania wiedzy
LITEX PROMO Sp. z o.o. - 2016-03-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prace gospodarcze, obsługa klienta (mycie szyb, wymiana żarówek, pomoc przy rozładunku). System pracy: 6.00-18.00, przerwa 24h, 18.00-6.00 (przerwa 48h). Okres próbny trwa 2 miesiące
JACEK KNAPIŃSKI - 2017-12-18 - Kórnik (wielkopolskie)
Sprawdzanie i księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Słupca (wielkopolskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Mysłowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Wielki Klincz (pomorskie)
- przyjmowanie, gromadzenie i segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju;- weryfikacja poprawności wystawionych dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;- przygotowywanie dowodów księgowych;- wprowadzanie dowodów księgowych do systemu finansowo-księgowego;- nanoszenie na dokumenty źródłowe numeruksięgowego potwierdzającego kolejność ujęciaw księgach rachunkowych;- sporządzanie przy użyciu programów finansowo-księgowychi arkuszy kalkulacyjnych - raportów, zestawień itp. dokumentów;- archiwizowanie dowodów księgowych;- przygotowywanie dokumentacji niezb ednej do prowadzenia korespondencji z kontrahentami, utrzędami i bankami w zakresie uzgadniania rozrachunków i innych czynności księgowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Kartuzy (pomorskie)
Obsługa Klienta, obsługa komputera Excell, MS Office.praca w godz. 8-16. Dodatkowo do wynagrodzenia premia.
BTG SP.Z O.O - 2017-05-25 - Opole (opolskie)
wprowadzanie dokumentów handlowych do systemu księgowego, wystawianie dokumentów zakupowych i sprzedażowych, rozliczanie kontrahentów, sporządzanie sald, skladanie zamówień na towary z krajów wschodnich
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Opracowywanie norm technologicznych i kalkulacji cenowych, opracowywanie instrukcji technologicznych dla maszyn i urządzeń, przeprowadzanie prób technologicznych nowych surowców i opakowań, nadzór nad procesami technologicznymi, ustalanie parametrów technologicznych wyrobów oraz kontrolowanie ich przestrzegania w produkcji.
Spółdzielnia Pracy Cukry Nyskie - 2016-09-28 - Nysa (opolskie)
wprowadzanie dokumentów, dekretacja dokumentów, prowadzenie uproszczonej księgowości, prowadzenie Kadr i Płac, naliczanie podatków, naliczanie składek ZUS, wsparcie współpracowników, kontakt z Urzędem Skarbowym i ZUS, kontakt z Klientami.
CLEVER INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na komputerze, obsługa kserokopiarki, wypełnianie wniosków związanych z projektowaniem sieci energetycznych, dokonywanie uzgodnień z urzędami i osobami prywatnymi, wystawianie faktur, nauka w programie CAD- kreślenie szkiców.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Płock (mazowieckie)
wykonywanie tynków cementowo-wapiennych, praca w delegacji- Kozienice, Puławy, pracodawca zapewnia zakwaterowanie
IMPULS BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Kozienice (mazowieckie)
realizacja indywidualnych planów sprzedażowychobsługa klientów zgodnie ze standardami firmydoradztwo w zakresie produktów
ABRA Spółka akcyjna - 2017-05-12 - Cieszyn (śląskie)
opracowanie i realizacja planu pracy z rodzinąudzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu ich problemówudzielanie wsparcia dzieciom
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Potworowie - 2019-02-21 - Potworów (mazowieckie)
Przyjmowanie towarusprawdzanie towaru pod względem ilościwym i jakościwoym, pakowanie paczekwydawanie towaru
Austenit Stal Handel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa, kontakt z klientem,przygotowanie zestawień,nadzór nad wpływem dokumentacji w tym faktur
kontakt przez PUP - 2019-07-08 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Nowice (dolnośląskie)
WPROWADZANIE DOKUMENTÓW, DO PROGRAMU KONTAKT Z URZEDAMI, SPORZĄDZANIE REJSTRÓW SPRZEDAŻY I ZAKUPÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, WYŻSZE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
uczestnictwo w procesie pozyskiwania nieruchomości, jej prezentacji i opracowania dokumentacji prawnej, przygotowanie umów związanych ze zbyciem nieruchomości
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Sosnowiec (śląskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Kraków (małopolskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Goniądz (podlaskie)
- SAVOIR Group Sp. z o.o. Jesteśmy firmą o zasięgu ogólnopolskim świadczącą usługi merchandisingu, outsourcingu i promocji. Pracujemy na terenie dużych sieci handlowych oraz punktów sprzedaży detalicznej. Naszym sukcesem jest wieloletnia, nieprzerwana współpraca z największymi koncernami produkcyjno-handlowymi.- Asystent ds. Projektów. Miejsce pracy: biuro Katowice.- Główne zadania: prowadzenie baz danych (praca na arkuszach kalkulacyjnych oraz wewnętrznym systemie on-line), wsparcie w tworzeniu raportów, weryfikacja poprawności danych raportowych, dbałość o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń (komunikacja mailowa/telefoniczna z realizatorami terenowymi), ustalanie szczegółów realizacyjnych z przedstawicielami klienta (komunikacja mailowa/telefoniczna), czynności administracyjne związane z organizacją pracy.- Oferujemy: pracę w zespole, w dynamicznie rozwijającej się Firmie, możliwość rozwoju, umowę o pracę.- Wynagrodzenie: od 2050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie co najmniej średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagana dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint). Dobra znajomość obsługi komputera. Szybkość w przyswajaniu wiedzy,rzetelność i odpowiedzialność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność wyznaczania priorytetów, chęć zdobywania nowych umiejętności, umiejętność pracy pod presją czasu. Dodatkowym atutem będzie: wiedza/ doświadczenie z zakresu promocji i merchandisingu, wiedza/ doświadczenie z zakresu rekrutacji pracowników, prawo jazdy kat. B.
SAVOIR GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-13 - Katowice (śląskie)
- wsparcie użytkowników (Helpdesk) w zakresie rozwiązań sprzętowych: komputery, urządzenia mobilne, drukarki, - serwisowanie i zapewnienie poprawnego działania sprzętu komputerowego oraz aplikacji, - monitorowanie zgłoszonych spraw technicznych oraz dbałość o ich rozwiązanie, - pomoc przy instalacji i konfiguracji urządzeń sieciowych oraz testach sieci, - prowadzenie dokumentacji technicznej przeprowadzonych prac, - uczestnictwo w pracach projektowych i wdrożeniowych
PANI TERESA MEDICA S. A. - 2017-02-13 - Gutowo Małe (wielkopolskie)
Asystowanie przy zabiegach, przygotowywanie stanowiska pracy , praca w rejestracji
Przychodnia Stomatologiczna "AS-DENTAL" Agnieszka Szymańska - 2019-10-04 - Myszyniec (mazowieckie)
asystent nauczyciela klasy i asystent wychowawcy świetlicy szkolnej
Szkoła Podstawowa Nr 13 - 2017-03-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Analiza merytoryczna i finansowa wniosków pożyczkowych (sektor MSP), przygotowywanie dokumentacji do decyzji, podpisywanie i zawieranie umów pożyczkowych oraz zabezpieczeń prawnych. Przeprowadzanie wizytacji sprawdzających sytuację finansową pożyczkobiorcy. Rozliczanie udzielonych pożyczek. Zwalnianie zabezpieczeń prawnych. Sporządzanie okresowej sprawozdawczości. - Wynagrodzenie: 2800 - 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony min.1 rok/opcja przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne. Czynne prawo jazdy kat. B. Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office. Znajomość podstaw rachunkowości. Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientem. Znajomość: podmiotów z sektora MSP, zasad prowadzenia monitoringu i windykacji; dobra organizacja pracy. Znajomość zagadnień w zakresie: analizy ekonoczno-finansowej, szacowania ryzyka związanego z udzielaniem pożyczek. Komuniktywność, odpowiedzialność. Znajomość j. angielskiego w mowie i pismie stopniu podstawowym. Kontakt wstępnie telefoniczny (32-72-85-975) w godzinach: 8:00-12:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: oddzial (at) oddzial.fgsa.pl
FUNDUSZ GÓRNOŚLĄSKI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-29 - Katowice (śląskie)
praca biurowa polegająca na pracy przy komputerze przy sporządzaniu projektów budowlanych, wykształcenie wyższe budowlana lub średnie budowlane w trakcie studiów, mile widziane doświadczenie, obsługa programów typu cad i pokrewnych
"Jakset" Biuro Budowlane Jolanta Wróblewska - 2019-05-31 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie dokumentów, weryfikacja dokumentów księgowych, układanie dokumentów, księgowanie dokumentow.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Lublin (lubelskie)
WYWÓZ ODPADÓW CHEMICZNYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PRAWO JAZDY KAT. CPRACA W GODZINACH: 08:00-16:00miejsce pracy: ul. KUŹNICKA 1, 72-010 POLICE, tel.: 531641084, ADRES E -MAIL: REKRUTACJA (at) KADRYSERWIS.PL
Kadry Serwis Sp. z o.o. - 2018-06-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wykonywanie dokumentacji projektowej w branży drogowej, prowadzenie dokumentacji celem uzyskiwania pozwolenia na budowę
Usługi Projektowe "Mimar" Michał Adamczak - 2017-09-06 - Ruszowice (dolnośląskie)