ASYSTENT PROJEKTANTA Sucha Beskidzka oferta pracy Chmiel Tadeusz PROJEKTOWANIE I NADZÓR INWESTYCJI
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Projektowanie architektoniczne, projektowanie instalacji sanitarnych
Data publikacji: 2018-11-28
Lokalizacja: Sucha Beskidzka (małopolskie)
Pracodawca: Chmiel Tadeusz PROJEKTOWANIE I NADZÓR INWESTYCJI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Na Stawach 1/16, 34-200 Sucha Beskidzka, powiat: suski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Projektowanie architektoniczne, projektowanie instalacji sanitarnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sucha Beskidzka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: suski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sucha Beskidzka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali architekci
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia budowlane
Nazwa pracodawcy: Chmiel Tadeusz PROJEKTOWANIE I NADZÓR INWESTYCJI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Adres pracodawcy:
Na Stawach 1/16, 34-200 Sucha Beskidzka, powiat: suski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: suski
Gmina pracodawcy: Sucha Beskidzka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sucha Beskidzka
Ulica pracodawcy: Na Stawach
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: biuro architektoniczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali architekci
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.11.2018
Data dodania oferty pracy: 27.11.2018
Oferta pracy ważna do: 31.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Częstochowa (śląskie)
współpraca z wychowawcą klasy, wspieranie nauczyciela w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych
TERAPEUTYCZNY PUNKT PRZEDSZKOLNY ASQ - 2017-05-30 - Wołomin (mazowieckie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Jabłonowo (mazowieckie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
•pozyskiwanie i budowanie bazy klientów•wspomaganie Przedstawiciela Handlowego w codziennych obowiązkach•kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Agencja SOLID SECURITY Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Gdańsk (pomorskie)
Opieka nad dzieckiem autystycznym
Zespół Szkół w Prudniku - 2017-04-04 - Prudnik (opolskie)
obsługa klientów biura rachunkowego
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Łopuszno (świętokrzyskie)
Asystent ds. spedycji krajowej (staż)
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Tychy (śląskie)
- ustawianie maszyn,- kontrola realizacji produkcji,- programowanie maszyn dla nowych zleceń,- planowanie i kontrola dzialań z zakresu usuwania awarii.
MYRRA POWER Sp. z o.o. - 2018-01-25 - Kałuszyn (mazowieckie)
Staż dla osoby bezrobotnej do 30 roku życia zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy realizowany w ramach projektu "Aktywizacja osób młodych pozostającycj bez pracy w powiecie kolbuszowskim (III)" PO WER.Praca w godz od 7:30 -15:30.Nauka sporządzania dokumentów księgowych. tj. faktur sprzedaży, zakupu, dowodów wewnętrznych, poznanie obsługi programów księgowych: mała księgowość, Płatnik, zaznajomienie się z prowadzeniem podatkowej księgi przychodów i rozchodów, karty podatkowej, ryczałtu ewidencjonowanego, rejestrowanie dokumentów księgowych, zapoznanie się ze sposobem kontroli rejestrów VAT, przygotowywaniem deklaracji VAT-7.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Prezes Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskimogłasza konkurs na stanowisko asystenta sędziegow Sądzie Rejonowym w Ostrowie Wielkopolskim;KONKURS PRZEPROWADZONY ZOSTANIE 13 GRUDNIA 2018, GODZ 09:00, w budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie WIelkopolskim, ul. Sądowa 2, sala nr. 27. Kandydat na stanowisko asystenta sędziego musi odpowiadać wymaganiom określonym w art. 155 §2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (j.t. Dz. U. 2018, poz. 23 ze zm.).Zgodnie z art. 155 §2 powołanej ustawy, na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:- jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych obywatelskich;- jest nieskazitelnego charakteru;- ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce;- ukończył 24 lata.III. Kandydat na stanowisko asystenta sędziego składa zgłoszenie o przystąpieniu do konkursu wraz z dokumentami, o których mowa w punkcie IV, w nieprzekraczalnym terminie do 26 listopada 2018 r. - bezpośrednio w Oddziale Administracyjnym Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim w pokoju nr 29 (I piętro) lub przesyła drogą pocztową z podaniem oznaczenia konkursu (Konkurs na stanowisko asystenta sędziego A-134-10/18) na adres:Prezes Sądu Rejonowego w Ostrowie WielkopolskimOddział Administracyjnyul. Sądowa 263- 400 Ostrów WielkopolskiW przypadku przesyłania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim - 2018-11-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wprowadzanie danych do komputera, pisanie pism urzedowych, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Augustów (podlaskie)
j/w
Centrum Stomatologii „Stomatologia Dr Pańczyk” - 2017-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
pomoc w przygotowaniu posiłków
Dom Opieki Sp. z o.o. - 2018-08-16 - Jenin (lubuskie)
przyjmowanie, gromadzenie i segregowanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu księgowego, sprawdzanie rozrachunków pod względem zgodnści faktury z zapłatą, obsługa klentów, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Słupsk (pomorskie)
obsługa programu AutoCad, projektowanie
ZAKŁAD USŁUGOWO-PROJEKTOWY WIR - 2015-12-30 - Lubin (dolnośląskie)
- Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało wsparcie administracyjne firmy w zakresie: obsługa korespondencji wychodzącej przychodzącej, przygotowywanie przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów, archiwizowanie dokumentów , wsparcie organizacji szkoleń, dbanie o salę konferencyjna i szkoleniową, przyjmowanie gości.- Wynagrodzenie: 2000 do 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo: 10.04.2017 do 30.09.2017. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów. Mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kariera (at) mediarecovery.pl
MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
obsługa osób niedosłyszących, sprzedaż apartów słuchowych w oddziale Mława, zapisywanie wizyt w kalendarzu spotkań
"ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2017-09-27 - Mława (mazowieckie)
przygotowywanie projektów pism procesowych, wzorów umów
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Zakopane (małopolskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Sejny (podlaskie)
praca przy uruchamianiu nowych wyrobów,przygotowywanie właściwego procesu produkcyjnego,przygotowywanie dokumentacji produkcyjnej,nadzór nad procesami produkcyjnymi,optymalizacja procesów
OPAKMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z umową.
STOMATOLOGIA Dominika Chrzanowska-Zynek - 2016-10-07 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
koordynowanie prac, raportowanie, kompletowanie dokumentów, kontakty z dostawcami chińskojęzycznymi, obsługa klientów i kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asystent projektanta, sporządzanie rysunków konstrukcyjnych, projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie konstrukcji i architektury
FILAR Biuro Projektów i Usług Inwstycyjnych - 2017-05-11 - Łódź (łódzkie)
- sprzedaż gotowych projektów domów,- przyjmowanie i realizacja zamówień,- pakowanie i wysyłanie projektów,- obsługa posprzedażowa,- analiza konkurencji,- aktualizowanie strony internetowej.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Rynkowo.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
wg. załacznika nr 1 do umowy
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Młynkowo (wielkopolskie)
PRZYGOTOWANIE RAPORTÓW I ZESTAWIEŃ NA ZLECENIE PRZEŁOŻONYCH; BIEŻĄCE RAPORTOWANIE DO ZARZĄDU SPÓŁKI; TŁUMACZENIE DOKUMENTÓW Z JĘZYKA KOREAŃSKIEGO; DBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY I JEJ WŁAŚCIWE REPREZENTOWANIE WOBEC KONTRAHENTÓW; ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM LOGISTYKI.
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Mława (mazowieckie)
pomoc nauczyciela
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kamienna Góra (dolnośląskie)