ASYSTENT PROJEKTANTA Rzeszów oferta pracy PROSCANDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Podstawowe prace biurowe, projektowanie różnych projektów branży instalacyjnej, prace projektowe nad nadzorem projektanta, praca w terenie przy inwentaryzacjach obiektów. Wykonywanie wszelkich działań związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, reprezentowanie firmy w urzędach i instytucjach państwowych. Kontakt z klientem w sprawie opracowanych ofert i projektów.
Data publikacji: 2019-08-19
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: PROSCANDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:TOROWA 2, 35-205 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Podstawowe prace biurowe, projektowanie różnych projektów branży instalacyjnej, prace projektowe nad nadzorem projektanta, praca w terenie przy inwentaryzacjach obiektów. Wykonywanie wszelkich działań związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, reprezentowanie firmy w urzędach i instytucjach państwowych. Kontakt z klientem w sprawie opracowanych ofert i projektów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), elektryczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Nazwa pracodawcy:
PROSCANDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
ADAMA MICKIEWICZA 75, 37-600 Lubaczów, powiat: lubaczowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: lubaczowski
Gmina pracodawcy: Lubaczów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubaczów
Ulica pracodawcy: ADAMA MICKIEWICZA
Numer budynku pracodawcy: 75
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 22.08.2019
Oferta pracy ważna do: 21.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b120da86be68e7b452ff286e2244757e
Podobne oferty pracy
Nauka i wykonywanie strzyżenia, koloryzacji. praca od wt do pt 12.00-20.00 wolny pn.
Studio Fryzur VENA Agnieszka Podlejska - 2016-08-24 - Częstochowa (śląskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Zawiercie (śląskie)
pomoc przy opiece dzieci w łazience, szatni, przy posiłkach na spacerach,pomoc przy porządkowaniu sali po zajęciach,prace porządkowe
Przedszkole Niepubliczne Sióstr Urszulanek SJK im Św. Urszuli Lechóchowskiej - 2019-08-26 - Milanówek (mazowieckie)
-Pomoc w utrzymaniu ruchu w zakładzie produkcyjnym,-Praca od pon. do pt. w godz. 8.00-16.00-Kontakt e-mail: biuro (at) buchholc.pl-Kontakt tel. 602-601-157.
"RD BUCHHOLC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-06 - Gniszewo (pomorskie)
przygotowanie dokumentacji związanej z kompletacją projektów budowalnych, kompletacja i nadzór nad uzupełnianiem dokumentacji budów
kontakt przez PUP - 2019-09-05 - Gruczno (kujawsko-pomorskie)
wspracie Eksport menagera w realizacji sprzedazy. koordynacja zamówień i wysyłek towarów, wspólpraca pomiedzy innymi działami spólki, przygotowanie raportów i analiz
Polmlek Sp. z o. o. - 2017-06-07 - Pułtusk (mazowieckie)
Projektowanie instalacji elektrycznych
PRO-TECH TECHNIKA GRZEWCZA Sp. z o.o. - 2019-06-13 - Zamość (lubelskie)
- organizowanie spotkań biznesowych- organizowanie podróży służbowych-redagowanie korespondencji i dokumentów
RECOM IT Piotr Skoczek - 2018-06-21 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
• Bezpośredni, telefoniczny oraz mailowy kontakt z Klientami• Zapewnienie sprawnego i efektywnego funkcjonowania biura• Prowadzenie ewidencji dokumentów i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów• Przygotowywanie niezbędnych dokumentów oraz raportów • Dbanie o wizerunek firmy
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWY "POLMET" MGR INŻ.HENRYK KINDER ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2017-11-13 - Starogard Gdański (pomorskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Kraków (małopolskie)
Przewidywany zakres zadań do pracy na stanowisku:Protokołowanie na sali rozpraw i wykonywanie wszelkiej związanej z tym pracy w sekretariacie wydziału.Wymagania niezbędne: pełna zdolność do czynności prawnych, wykształcenie minimum średnie oraz zdany egzamin maturalny, znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność biegłego pisania oraz posługiwania się sprzętem komputerowym w stopniu umożliwiającym samodzielne sporządzanie dokumentacji w formacie Word, nieposzlakowana opinia, że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe, niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.Wymagania pożądane: wysoka kultura osobista, komunikatywność, operatywność, dokładność i dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole,odporność na stres, znajomość programu ExcelSzczegóły oferty na stronie:https://szczecin.so.gov.pl/oferty-pracy,m,m2,168Wysokość proponowanego wynagrodzenia:2.450,-złotych brutto + ewentualny dodatek za wysługę lat do maksymalnie 20% wynagrodzenia zasadniczego miesięcznie.Termin składania ofert do dnia 22 lipca2019r.(wymagane dokumenty: podanie, cv, oświadczenia stanowiące załącznik nr 1 i nr 2 do niniejszego ogłoszenia,kserokopia ukończenia szkoły, ewentualnie kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia).Miejsce składania ofert: Sąd Okręgowy w Szczecinie ul. Kaszubska 42 -Biuro Obsługi Interesanta lub za pośrednictwem operatora pocztowego (w przypadku przesłania oferty za pośrednictwem operatora pocztowego za datę złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce pocztowej operatora).
SĄD OKRĘGOWY W SZCZECINIE - 2019-07-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sprzedaż na stoisku mięsnym.Praca 2 zmianowa.Giełda pracy 03.10.2018 godz. 10.00. sala 25
PSH NASZ SKLEP S.A. - 2018-09-19 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
sporządzanie dokumentacji do ZUS sporządzanie dokumentacji do księgowości
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Złotoryja (dolnośląskie)
wypełnianie deklaracji, pomoc agentowi celnemu, kontakt z urzędem celnym
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Pass (mazowieckie)
1. Prace porządkowe: odkurzanie akt, usuwanie części metalowych, zakładanie obwolut zastępczych, pakowanie akt w pudła, teczki bezkwasowe.2. Foliacja akt.3. Pomoc w realizacji kwerend.4. Pomoc w obsłudze pracownik naukowej.5. Reprografia materiałów archiwalnych.6. Indeksowanie.7. Pomoc w organizacji wystaw.
kontakt przez PUP - 2016-01-30 - Łęczyca (łódzkie)
- organizacja ramowego rozkładu dnia,- zapewnianie dzieciom bezpiecznych warunków w szkole,
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Police (zachodniopomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
projektowanie w branży konstrukcyjnej
JĘDRZEJCZYK WOJCIECH PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "VITARO" - 2016-07-05 - Dziepółć (łódzkie)
Czynności pomocnicze przy spawaniu, łączeniu elementów ze stali, żeliwa, metali, spawanie automatyczne, czynności pomocnicze przy spawaniu gazowym ręcznym.
HR QUALITY SP. Z O.O. - 2017-12-27 - Wieliczka (małopolskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Aktywne wsparcie sprzedaży, sporządzanie dokumentacji handlowej i księgowej, fakturowanie, zamówienia, wydawanie pojazdów, prowadzenie korespondencji z klientami, osobami prezentującymi leasingi, itp. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Praca jednozmianowa w godz.: 08:00-16:00. Wynagrodzenie 2 500 zł brutto/miesięcznie.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-05-09 - Andrychów (małopolskie)
Realizacja zadań handlowych, współpraca z sieciami handlowymi i firmami transportowymi, poszukiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z klientami, rozmowy negocjacyjne oraz przygotowywanie dokumentów handlowych i sprawdzanie dostępności towarów, podstawowe prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Kraków (małopolskie)
1. Samodzielne prowadzenie sekretariatu biura: - Opracowywanie korespondencji w zakresie administracyjno-gospodarczym; - Prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu; - Obsługa korespondencji mailowej; - Obsługa centrali telefonicznej; - Organizacja spotkań firmowych; - Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji; 2. Prowadzenie wybranych spraw kadrowych a w szczególności: - Prowadzenie ewidencji czasu pracy; - Prowadzenie listy obecności; - Sprawozdawczość; 3. Prowadzenie kasy i dokumentów kasowych na podstawie dowodów księgowych; 4. Obsługa administracyjno-gospodarcza posiedzeń organów Spółki; 5. Windykacja należności; 6. Pozyskiwanie nowych klientów w zakresie przejęcia obowiązków recyklingu i odzysku oraz Obsługa klientów: - sporządzanie, weryfikacja i kontrolowanie dokumentów związanych z umową klienta; - prowadzenie korespondencji z klientami; - doradztwo w zakresie ochrony środowiska; 7. Sporządzanie wymaganej dokumentacji, tj. sprawozdań okresowych, opracowań, raportów z zakresu ochrony środowiska; 8. Udział w działaniach promocyjnych i marketingowych spółki; 9. Współpraca ze Stowarzyszeniem GPP Ekologia; 10. Wystawianie faktur, monitorowanie terminowości płatności klientów; 11. Przygotowywanie kompletu dokumentacji do biura rachunkowego oraz eksport dokumentów z programu księgowego; 12. Przygotowywanie kompletu dokumentacji do kancelarii prawnej; 13. Śledzenie przepisów z zakresu BHP i informowanie pracodawcy o istotnych zmianach.
Reeko Organizacja Odzysku Opakowań Spółka Akcyjna - 2019-06-17 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie pism procesowych. Kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Lublin (lubelskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Łozienica (zachodniopomorskie)
Liczenie towaru w markecie.
kontakt przez OHP - 2019-02-06 - Płock (mazowieckie)
Obsługa klientadbanie o ekspozycje towaruutrzymanie czystości na sklepie i magazynieodbieranie dostawkontrola dat przydatności produktów
kontakt przez OHP - 2017-06-02 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kozienice (mazowieckie)
- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju
- sprawdzenie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
- sprawdzenie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z
dostawcami i odbiorcami
- wprowadzanie do programu Symfonia zadekretowanych dokumentów
- przygotowanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami
- archiwizowanie dowodów księgowych
- sporządzanie listy płac
- wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniem
- prowadzenie ewidencji kasowej
- prowad
Euroconsulting Group Sp.z o.o. - 2017-03-08 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, rozkładanie towarów.
Chwała Iwona Sklep Spożywczo-Przemysłowy - 2018-01-24 - Palcza (małopolskie)