ASYSTENT PROJEKTANTA Rzeszów oferta pracy "STUDIO PROJEKTÓW BUDOWLI INŻYNIERSKICH "ANASTAT" ADAM KATA-SPÓŁKA JAWNA"
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA
Wynagrodzenie: do 2 100 PLN
Zakres obowiązków: biegła znajomość tworzenia rysunków w programie CAD
Data publikacji: 2018-10-22
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: "STUDIO PROJEKTÓW BUDOWLI INŻYNIERSKICH "ANASTAT" ADAM KATA-SPÓŁKA JAWNA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:TADEUSZA BOYA -ŻELEŃSKIEGO 18, 35-105 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
biegła znajomość tworzenia rysunków w programie CAD
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali projektanci i administratorzy baz danych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: budownictwo
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
biegła znajomość tworzenia rysunków z zakresu budownictwa w programie CAD
Nazwa pracodawcy:
"STUDIO PROJEKTÓW BUDOWLI INŻYNIERSKICH "ANASTAT" ADAM KATA-SPÓŁKA JAWNA"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
TADEUSZA BOYA -ŻELEŃSKIEGO 18, 35-105 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: TADEUSZA BOYA -ŻELEŃSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali projektanci i administratorzy baz danych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.10.2018
Data dodania oferty pracy: 22.10.2018
Oferta pracy ważna do: 21.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
administracyjno-techniczne wsparcie działu w zakresie:- obsługi zapytań, zamówień klientów polskich i zagranicznych;- pomocy w przygotowywaniu ofert, zapytań, kalkulacji technicznych;- nadzoru nad poprawnym obiegiem dokumentacji.
TERMIK Sp. z o.o. - 2018-01-10 - Marcinkowo (warmińsko-mazurskie)
skierowanie
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Borzechów-Kolonia (lubelskie)
kontakt telefoniczny i mailowy z klientami, przygotowanie ofert i nadzór nad ich realizacją, podtrzymywanie instniejących kontaktów handlowych
Helukabel Polska Sp. z o.o. - 2018-10-01 - Krze Duże (mazowieckie)
Wymagane osoby bezrobotne zarejestrowane w PUP w Rzeszowie z określonym II profilem pomocy .
KAROL WĘGROCKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA A&A - 2016-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Prace księgowe
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Kliczków Wielki (łódzkie)
SPRZEDAŻ ART. OPTYCZNYCH W SALONIE, PRZYJMOWANIE TOWARU, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW, DORADZTWO, WYMAGANIA WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMUTERA, SYSTEMÓW SPRZEDAŻOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klientów zlecających usługi telekomunikacyjne, udzielanie informacji o ofertach, usługach oraz przyjmowanie-załatwianie reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
asystent fryzjera
H R Hanna Roszkowska - 2017-06-09 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
przygotowywanie projektów pozwów
Kancelaria Adwokacka Adwokat Maciej Sawicki - 2018-08-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prace biurowe, obsługa klienta
"EKOPLASTIX" Sp. z o.o. - 2016-03-07 - Łobez (zachodniopomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem asystentka stomatologiczna, m.in. przygotowywanie stanowiska pracy, asystowanie przy zabiegach, obsługa pacjenta, dbanie o czystość i porządek w gabinecie.
Rupniewska-Pawelec Grażyna Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "PARODONT" Kompleksowe Leczenie Stomatologiczne - 2017-03-13 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Obsługa sekretariatu wraz z wprowadzaniem danych do programów komputerowych
Laminopol Konstrukcje sp. z o.o. - 2018-08-16 - Postomino (zachodniopomorskie)
redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Zabrze (śląskie)
Cel:Celem stanowiska jest wsparcie w zakresie zapewnienia surowców i materiałów niezbędnych w procesie produkcyjnym, negocjacji cenowych i zapewnienia płynności zakupionych towarów.Opis stanowiskaDo najważniejszych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należeć będzie:- Przyjmowanie zleceń zakupu oraz przeprowadzanie akcji ofertowych;- Przygotowanie dokumentów zakupowych;- Ewidencjonowanie Umów/Kontraktów Zamówień;- Prowadzenie uporządkowanych zbiorów komputerowych;- Wprowadzanie zamówień do systemu komputerowego i ich rozliczanie;- Przygotowywanie spotkań handlowych z kontrahentami;- Prowadzenie rozmów oraz korespondencji z dostawcami;- Zlecanie transportu na dostawę zamówionych materiałów;- Kontrola realizacji dostaw pod względem terminowym, ilościowym oraz cenowym zgodnym z zamówieniem;- Rozliczanie faktur zakupowych;- Archiwizacja dokumentacji.Wymagana wiedza, umiejętności, doświadczenieOczekiwania wobec Kandydatów:- Wykształcenie min. średnie- BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE- Biegła znajomość pakietu MS Office- Wiedza z zakresu importu i eksportu produktów // lub z zakresu zakupów - mile widziana - Doświadczenie w pracy - mile widzianeOferujemyW zamian oferujemy:-stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełny etat),-atrakcyjne wynagrodzenie,-bogaty pakiet socjalny,-liczne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
VVF Sp. z o. o. - 2016-08-26 - Racibórz (śląskie)
- badanie jakości surowego materiału do produkcji, - kontrola jakości wyprodukowanej folii przezroczystej i metalizowanej, - badanie fizyko-chemicznych właściwości folii, - testowanie chemikaliów używanych do produkcji folii, - dbanie o aparaturę kontrolno-pomiarową, - tworzenie raportów, prowadzenie dokumentacji kontroli oraz audytów, - terminowa komunikacja ze wszystkimi działami.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Września (wielkopolskie)
sporządzanie dokumentacji protokołowych
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
pomoc przy wykonaniu projektów, wizje lokalne obszaru projektowego, zbieranie zgód, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Zgierz (łódzkie)
- Przedstawiciel sieci NATURHAUSE poszukuje osoby na stanowisko: Asystentka / Asyystent dietetyka ds. sprzedaży.- Sprzedaż suplementów diety. Utrzymywanie dobrych relacji z klientami. Pozyskiwanie nowych klientów.- Wynagrodzenie: 1900 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca na jedną zmianę po 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-19:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie w kontakcie z kilentem. Umiejętność obsługi kasy fiskalnej. Umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-19:00) (Tel. 730-602-740) lub e-mail: art-kwiat (at) wp.pl
FHU ARTUR KWIATKOWSKI - 2016-09-13 - Katowice (śląskie)
Zakres obowiązków:•montaż i naprawa układów elektrycznych w pojazdach•przegląd i naprawa samochodów osobowych, samochodów dostawczych•diagnozowanie i usuwanie usterek •praca przy urządzeniach odpowiedzialnych za sterowanie, zabezpieczanie i sygnalizację•dokonywanie okresowych przeglądów i dopuszczanie pojazdów do użytku
CARSED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2018-09-03 - Siedlce (mazowieckie)
wg pr. stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kobyłka (mazowieckie)
do uzgodnienia
Marzena Beata Gibuła-Knapik - 2016-03-02 - Rzeszów (podkarpackie)
- Wsparcie administracyjne pracy i działań biura Dyrekcji oraz Zarządu. Planowanie czasu pracy, prowadzenie kalendarza spotkań. Przygotowywanie dokumentacji, materiałów na spotkania, pism, prezentacji zestawień, raportów, analiz oraz archiwizacja dokumentacji. Rozliczanie budżetów wewnętrznych i delegacji. Obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych dot. biura Zarządu. Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji. Utrzymywanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi oraz partnerami biznesowymi w tym zagranicznymi (j. angielski w mowie i piśmie). Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych oraz biznesowych, wizyt gości, podróży służbowych krajowych i zagranicznych. Redagowanie pism, tłumaczenia dokumentów, korespondencji. Zarządzanie hierarchią informacji przychodzących i wychodzących, sortowanie i syntetyzowanie najbardziej istotnych danych. Przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji niezbędnych przed spotkaniami, zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu. Koordynowanie współpracy pomiędzy Zarządem, a Dyrektorami.Sporządzanie agendy oraz protokołów ze spotkań Zarządu.- Wynagrodzenie: od 2000-2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, Power Point) oraz obsługi urządzeń biurowych. Szeroko rozwinięte zdolności organizacyjne oraz analityczne. Komunikatywność oraz zdolności interpersonalne. Umiejętności planowania i organizacji pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (6:00-16:00) (Tel. 32-730-38-36) lub e-mail: kadry (at) sutco.pl
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Katowice (śląskie)
Udzielanie pomocy rodzinom
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-04-12 - Jasło (podkarpackie)
Zgodnie z zakresem czynności
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Mędrzechów (małopolskie)
Obsługa maszyn do pakowania wyrobów mięsnych; wykonywanie prac na wskazanej linii produkcyjnej; prace porządkowe na hali; wykonywanie pozostałych prac magazynowych
Agro Rydzyna Spółka z o.o. - 2017-11-20 - Kłoda (wielkopolskie)
Sporządzanie umów, organizowanie spotkań z kontrahentami, przygotowywanie ofert sponsoringu, prowadzenie korespondencji, prowadzenie biura
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH DOSTAWCÓW, UTRZYMANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z OBECNYMI, PROWADZENIE NEGOCJACJI, KOORDYNOWANIE I REALIZOWANIE PROCESÓW DYSTRYBUCJI, NADZOROWANIE I MONITOROWANIE PROCESÓW LOGISTYCZNYCH, ROZBUDOWA NOWYCH RYNKÓW ZBYTU, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚC ZARZĄDZANIA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, PRACA W ZESPOLE, STAZ PRACY W ZAWODZIE MIN. 2 LATA, BIEGŁA ZNAJOMOŚC JĘZYKA ANGIELSKIEGO , FRANCUSKIEGO, ORAZ ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ARABSKIEGO W STOPNIU DOBRYM
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Cecylówka-Brzózka (mazowieckie)
pomoc dzieciom w czynnościach higienicznych, porządkowanie zabawek
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wąsosz Górny (śląskie)