ASYSTENT PROJEKTANTA Rzeszów oferta pracy PROSCANDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: praca biurowa, projekty instalacji

Data publikacji: 2019-07-12

Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)

Pracodawca: PROSCANDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
TOROWA 2, 35-205 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: praca biurowa, projekty instalacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inżynier elektryk

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwo, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PODSTAWY PROGRAMU AUTOCAD

Nazwa pracodawcy:
PROSCANDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Adres pracodawcy:
ADAMA MICKIEWICZA 75, 37-600 Lubaczów, powiat: lubaczowski, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: lubaczowski

Gmina pracodawcy: Lubaczów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lubaczów

Ulica pracodawcy: ADAMA MICKIEWICZA

Numer budynku pracodawcy: 75

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier elektryk

Data dodania oferty pracy: 12.07.2019

Oferta pracy ważna do: 11.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?596ba63513df4bc09b6c5ba6d4595c9c

Podobne oferty pracy

ASYSTENT/KA DZIAŁU TECHNICZNEGO - od 1 750 PLN

Prace administracyjno-biurowe związane z organizacją pracy serwisu, np. wprowadzanie protokołów serwisowych do systemu, przygotowywanie wszelkiej dokumentacji serwisowej, telemarketing.
AMAGO Sp. z o.o. - 2015-11-17 - Liszki (małopolskie)

ASYSTENT KLIENTA - od 2 800 PLN

pozyskiwanie nowych produktów, zapewnianie dostepności produktów
KADRY - SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Łozienica (zachodniopomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE (OFERTA PRACY PO STAŻU) - od 1 050 PLN

- wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć- przygotowywanie pomocy dydaktycznych, zabawek i innych akcesoriów do zajęć- udzielanie pomocy dziecku autystycznemu, pod kierunkiem nauczyciela, podczas prowadzenia zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych: obsługiwanie sprzętu audiowizualnego i urządzeń technicznych- zapoznanie się z dokumentami regulującymi funkcjonowanie ucznia autystycznego w szkole- zapewnienie poczucia bezpieczeństwa dziecku autystycznemu na zajęciach dydaktycznych i wychowawczych- opiekowanie się dzieckiem autystycznym podczas lekcji, przerw, w trakcie zabaw, spacerów i wycieczek- ułatwianie dziecku autystycznemu funkcjonowanie w grupie rówieśniczej-organizowanie miejsca pracy zgodnie z przepisami BHP i chrony ppoż- opieka nad dziećmi podczas zajęć świetlicowych
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Klęczany (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Nowy Targ (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Częstochowa (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

wyprodukowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Pionki (mazowieckie)

ASYSTENT SPECJALISTY D.S. CZĘŚCI ZAMIENNYCH - od 2 250 PLN

-Przyjmowanie towaru do magazynu,-Odbiór jakościowy i ilościowy przyjmowanego towaru,-Przechowywanie i składowanie towaru, -Kompletowanie towaru oraz jego wysyłka-Posługiwanie się obowiązkową dokumentacją magazynową, instrukcjami i normami,-Konserwacja urządzeń i przyrządów magazynowych,-Planowanie i sterownie zapasami magazynowymi,-Wprowadzanie ulepszeń w systemie magazynowania,-Współpraca z klientami i dostawcami,-Ciągłe monitorowanie zapasów magazynowych,-Inwentaryzacja stanów magazynowych.
Forestagri Sp. z o.o. Sp.k. - 2019-03-22 - Ludwikowo (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. EXPORTU-IMPORTU - NADARZYN - od 900 PLN

Odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów, kontakt z kontrahentami i klientami. Praca na 2/5 etatu, od poniedziałku do piątku w godzinach 14-17.
AURORA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-16 - Mroków (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - 997,4 PLN

1. Prowadzenie dokumentacji.2. Wyjazdy służbowe - wraz z opiekunem.3. Sporządzanie kosztorysów.4. Rozmowy telefoniczne z doradcami.5. Prowadzenie terminarza.6. Kontakt telefoniczny z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MECHANIK KOSIAREK - od 3 000 PLN

Naprawa, przeglądy, konserwacja kosiarek, pilarek, kos i traktorków.
Mechanika Maszyn i Urządzeń Rolniczych Andrzej Zaczkowski - 2019-05-17 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT SPECJALISTY - do 2 100 PLN

obsługa administracyjna realizowanych projektów, wprowadzanie, edytowanie i przetwarzanie danych przy pomocy programu SoundPlane, prowadzenie korespondencji, redagowanie pism, sporządzanie sprawozdań, organizacja przepływu informacji pomiędzy projektami i klientami firmy, przygotowanie wydruków i składanie projektów
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Chełm (lubelskie)

ASYSTENT - od 2 000 PLN

Wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - do 1 324 PLN

Asystent nauczyciela w klasie integracyjnej.
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 11 - 2016-10-12 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Obsłyga klienta zgodnie z przyjętymi standardami firmy, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o estetyczny wygląd i ekspozycję towarów.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Krasnystaw (lubelskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

dekretacja dokumentów księgowych, prowadzenie rozrachunków z odbiorcami, prowadzenie spraw kancelaryjnych
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 2 100 PLN

wspomaganie pracy spedytora - prowadzenie i obsługa spedycyjna aut
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Kościelec (wielkopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 000 PLN

Architektura, projektowanie, budownictwo
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Zgierz (łódzkie)

ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU - 3 000 - 3 500 PLN

Obsługa Spółki : - bezpośredni, telefoniczny i e-mailowykontakt z klientem (również w języku angielskim); - obsługacentrali telefonicznej Spółki (łączenie rozmów wewnątrzfirmy); - prowadzenie korespondencji przychodzącej iwychodzącej; - odpowiedzialność za prawidłowy i terminowyobieg dokumentacji w firmie; - przyjmowanie przybyłych gościoraz zapewnienie wsparcia w zakresie serwowania kawy iherbaty; - kontrola nad dostępnością artykułów spożywczych wSpółce; - organizowanie noclegów dla gości i pracownikówfirmy wyjeżdżających w delegacje; - organizowanie przelotówdla pracowników firmy; - współpraca z operatoremtelefonicznym, pocztowym (kontrola realizacji umów); -organizowanie usług cateringowych zgodnie zzapotrzebowaniem Spółki; - publikacja ogłoszeń o pracy orazprowadzenie rekrutacji dla poszczególnych działów Spółki; -ustalanie zapotrzebowania na szkolenia dla pracowników,poszukiwanie źródeł ich finansowania; - organizacja imprezfirmowych (integracyjne, wigilijne, itp.); Obsługa Zarządu: -prowadzenie terminarza spotkań przełożonego; -protokołowanie spotkań, redagowanie i rozsyłanieprzygotowanych dokumentów do uczestników spotkań; -przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji dlaPrezesa Zarządu, w tym: redagowanie podań, pism i innejkorespondencji (formularze, wnioski związane zuczestnictwem przełożonego w konferencjach, spotkaniachbiznesowych i innych wydarzeniach), raporty, zestawienia iprezentacje; - kompleksowe organizowanie podróży krajowychi zagranicznych (dokonywanie rezerwacji lotniczych,kolejowych, hotelowych zgodnie z zapotrzebowaniem); -tłumaczenia dokumentów na potrzeby przełożonego z i najęzyk angielski; - koordynowanie współpracy Prezesa Zarząduz poszczególnymi działami Spółki i ich pracownikami, -wykonywanie innych zadań zlecanych przez przełożonego; -udział w projektach;
ECKERT Automatyka Spawalnicza Sp. z o.o. - 2017-09-04 - Legnica (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Szkolenie bhp i ppoż., archiwizacja dokumentów księgowych, skanowanie, kserowanie dokumentów.Kontrola, segregowanie faktur zakupu, rejestrowanie dokumentacji księgowej.Obsługa programu do rejestracji wpływu i wychodzenia dokumentacji, rejestrowanie dokumentacji windykacyjnej.Współpraca z pracownikami księgowości, działu obsługi wspólnot mieszkaniowych, działu administrowania zasobami mieszkaniowymi.Kontrola dokumentów, przygotowanie dokumentów do wprowadzenia do systemu informatycznego, wykonywanie czynności biurowych związanych ze skanowaniem i serowaniem dokumentów.Pomoc w przygotowaniu danych do sporządzania sprawozdań finansowych, statystycznych, archiwizowanie dokumentów.Gromadzenie, segregowanie i rejestracja dokumentacji windykacyjnej.Archiwizacja dokumentacji firmy.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Barlinek (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 997,4 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- prowadzenie analizy stanu istniejącego, inwentaryzacja obiektów i działek, określanie ich stanu prawnego,- opracowywanie programu funkcjonalno-jakościowego i funkcjonalno-przestrzennego projektowanych obiektów,- opracowywanie projektów od strony plastyczno-przestrzennej.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Zgierz (łódzkie)

ASYSTENT - od 1 100 PLN

lekarz
ZAKŁAD KARNY - 2018-06-01 - Czarne (pomorskie)

ASYSTENTKA BIURA - do 3 000 PLN

Analiza umów oraz innych dokumentów w języku polskim, rosyjskim i angielskim, współpraca z innymi działami w firmie. Praca w godz.: 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. KONTAKTU Z KLIENTEM - od 2 300 PLN

odbiór dokumentów od klientów, obywateli Chin, ich kompletowanie, prowadzenie rejestru dokumentów, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w Chinach, wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)


Wybierz powiat