ASYSTENT PROJEKTANTA Oświęcim oferta pracy FUSIOPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Projektowanie instalacji przemysłowych orurowania pod okiem doświadczonego projektanta.Wykonywanie inwentaryzacji instalacji, modelowanie 3D, wykonywanie rysunków płaskich, opisów, wykazów
Data publikacji: 2019-05-21
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: FUSIOPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chemików 1B/506, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Projektowanie instalacji przemysłowych orurowania pod okiem doświadczonego projektanta.Wykonywanie inwentaryzacji instalacji, modelowanie 3D, wykonywanie rysunków płaskich, opisów, wykazów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inżynier automatyki i robotyki
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.05.2019
Data zakończenia pracy: 21.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu Microsoft
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: AUTO-CAD
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, preferowane doświadczenie zawodowe na powyższym lub podobnym stanowisku, znajomość programu Auto-Cad oraz pakietu Microsoft.Początkowo pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny - 3 miesięcy z możliwością przedłużenia, praca w systemie jednozmianowym od 7:00 do 15:00.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
FUSIOPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Chemików 1B/506, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt z pracodawcą mailowy - a.bartel (at) fusioprojekt.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Oświęcim
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oświęcim
Ulica pracodawcy: Chemików
Numer budynku pracodawcy: 1B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier automatyki i robotyki
Data dodania oferty pracy: 21.05.2019
Oferta pracy ważna do: 21.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?be8ec26c0feee622cdfd880c75b458b8
Podobne oferty pracy
Zakup produktów wg zamówień ,planowanie jadłospisów, rozliczanie produktów, prowadzenie ewidencji magazynowej.
Przedszkole Samorządowe w Miliczu - 2018-09-14 - Milicz (dolnośląskie)
- Przechowywanie dokumentów jawnych i niejawnych oraz prowadzenie ich ewidencji- Bieżące wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem korespondencji wchodzącej i wychodzącej- Sprawowanie nadzoru merytorycznego oraz prowadzenie kontroli w zakresie prawidłowego wykonywania i przechowywania dokumentów przez poszczególnych wykonawców- Udział w pracach komisji zajmującej się brakowaniem dokumentacji służbowej,- Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji- Prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz szkoleniowej- Przeprowadzanie szkoleń w ramach doskonalenia lokalnego w zakresie ochrony informacji jawnych i niejawnych oraz ochrony danych osobowych
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-03-17 - Chełm (lubelskie)
dbanie o telefoniczne relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w biurze, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Organizowanie pracy w kancelarii, organizację współpracy z klientami, prowadzenie korespondencji, nadzór nad terminowością przy realizacji zleceń, fakturowanie zleceń, przydzielanie zadań
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów, koordynowanie realizacji zamówień, wprowadzanie danych do systemu, archiwizacja dokumentów.
ATLAS Sp. zo.o. - 2017-08-17 - Leszcze (świętokrzyskie)
- całodzienna opieka nad dziećmi- pomoc nauczycielowi wychowawcy w zajęciach- pomoc dzieciom w czasie posiłków- dbanie o czystość- pomoc w przygotowywaniu uroczystości przedszkolnych
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Żywiec (śląskie)
praca biurowa, rejestr dokumentów itp.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa klienta
P.H.U. "Integra" Spółka Jawna J. Ryłko, T. Roszko - 2017-06-01 - Żywiec (śląskie)
prowadzenie dokumentacji księgowej,
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Biecz (małopolskie)
Przygotowywanie raportów sprzedażowychFormułowanie wniosków Wsparcie sprzedazy
INVENA S.A. - 2018-11-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Marketing zwiazany z internetem, aktualizowanie strony www, organizacja targów, reklama produktów firmy, poszukiwanie nowych grup klientów, tworzenie ofert handlowych oraz bazy danych klientów, kontakty z handlowcami.
Bcc Polska Sp. z o.o. - 2016-05-16 - Nowa Sól (lubuskie)
Księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, sporządzanie listy płac oraz dokumentów rozliczeniowych ZUS
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Rawicz (wielkopolskie)
doświadczenie na ww stanowisku;miejsce pracy: Ostrów Wlkp. i okolice
BUDOMAX Mirosława Górecka - 2016-10-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z gospodarką odpadami, sporządzanie sprawozdań i raportów, wprowadzanie danych do rejestrów i baz danych, współpraca z kontrahentami, prowadzenie rejestru korespondencji, nadzorowanie obiegu oraz dystrybucja dokumentów, śledzenie zmian w przepisach związanych z gosp. odpadami, planowanie i organizacja pracy własnej
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Czeladź (śląskie)
Załadunek i rozładunek szkła. Noszenie szkła na miejsce montażu. Montaż szkła: wiercenie, silikonowanie, itp. godz. pracy 8-16.
"ASGLAS" Aleksander Siemaszko - 2017-08-01 - Swochowo (pomorskie)
budowanie bazy; publikacja ofert w języku ukraińskim; kontakt z kandydatami do pracy; sporządzanie raportów dotyczących kandydatów;
HAYAT Sp. z o.o. - 2016-11-04 - Opole (opolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie; obsługa komputera; zakres obowiązków: wykonywanie prac księgowych wspomagających, sporządzanie listy płac, deklaracji ZUS; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Pyskowice
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Pyskowice (śląskie)
x
Lodziarz.pl Spółka z o. o. Spółka komandytowa - 2019-05-21 - Białystok (podlaskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Kłodzko (dolnośląskie)
Redagowanie tekstów, tworzenie własnych publikacji I zmiana
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Rejestrowanie pacjentów, przygotowywanie stanowiska pracy, pomoc lekarza stomatologa, praca z lekarzem stomatologiem. Wymagania: wykształcenie średnie, kierunek asystentka stomatologa, doświadczneia jako asystentkla stomatologa.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Wejherowo (pomorskie)
Przygotowywanie gabinetów do pracy, pacjentów do zabiegu; utrzymywanie porządku w miejscu pracy, sterylizacja narzędzi i materiałów. Praca w godzinach od 08:00 do 20:00.
Dominik Chodyra Chodyra Clinic - 2018-09-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wsparcie przy rekrutacji wolontariuszy, planowanie działań dla wolontariuszy w Michałowie, wsparcie w organizowaniu cyklicznych wydarzeń, rozwój wspołpracy z partnerami tureckimi, zadania administracyjne
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Michałowo (podlaskie)
PRACA Z DZIEĆMI, WYKONYWANIE POMOCY PLASTYCZNYCH, OPIEKA I ZABAWA
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Lębork (pomorskie)
Wykonywanie prac remontowo-budowlanych m.in.wszelkie roboty ciesielskie, montażowe, rozbiórkowe, murarskie, tynkarskie. Praca na terenie kraju w godz. 7-15.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Gąbin (mazowieckie)
kontrola jakości, dokumentacja produkcji
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Lubin (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
PHU STAL-K Krzysztof Pikulski - 2018-01-18 - Pogórze (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Gniezno (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Kościerzyna (pomorskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami z Bangladeszu, opieka nad klientami
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)