ASYSTENT PROJEKTANTA Oświęcim oferta pracy "BIURO INŻYNIERSKIE MK" SPÓŁKA JAWNA M.KRAWCZYK, K.STRZEŻYK
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: pomiary w terenie, proste projekty drogowe
Data publikacji: 2019-04-11
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: "BIURO INŻYNIERSKIE MK" SPÓŁKA JAWNA M.KRAWCZYK, K.STRZEŻYK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Unii Europejskiej 10/88.1, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: pomiary w terenie, proste projekty drogowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Data zakończenia pracy: 31.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie techniczne, mile widziane doświadczenie zawodowe w biurze projektowym, znajomość programów typu CAD, prawo jazdy kat. B.Początkowo pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny - 3 miesięcy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony, praca w systemie jednozmianowym od 7:00 do 15:00.
Nazwa pracodawcy:
"BIURO INŻYNIERSKIE MK" SPÓŁKA JAWNA M.KRAWCZYK, K.STRZEŻYK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Unii Europejskiej 10/88.1, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt z pracodawcą mailowy - biuromk (at) onet.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Oświęcim
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oświęcim
Ulica pracodawcy: Unii Europejskiej
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: Działalność w zakresie architektury
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 11.04.2019
Oferta pracy ważna do: 31.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
montowanie konstrukcji za pomocą nitowania, skręcania, spawania, zabezpieczanie antykorozyjne, analizowanie rysunków roboczych
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Szkuciska (lubelskie)
- pomoc nauczycielom w prowadzonych zajęciach i zabawach,- przygotowywanie pomocy do zajęć,- współudział w wykonywaniu dekoracji sal,- zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom podczas spacerów i wycieczek,- otoczenie indywidualną opieką dzieci wymagających pomocy,- wdrażanie do samodzielnych prób organizowania zabaw dziecięcych lub ich inspirowanie,- umiejętne wykorzystanie bazy placówki w opiece nad dziećmi.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Hażlach (śląskie)
Odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów, kontakt z kontrahentami i klientami. Praca na 2/5 etatu, od poniedziałku do piątku w godzinach 14-17.
AURORA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-16 - Mroków (mazowieckie)
dystrybucja środków ochrony indywidualnej
PW Krystian Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Przysucha (mazowieckie)
- Generowanie zamówień do dostawców w systemie w oparciu o bieżące zapotrzebowanie- Koordynowanie terminów realizacji dostaw zgodnie z planem produkcyjnym- Aktualizacja obecnych oraz tworzenie nowych struktur asortymentowych- Tworzenie zestawień zapotrzebowania składników pod aktualne zamówienie- Rozwiązywanie bieżących problemów dotyczących produkcji i zamówień- Kontakt z klientami oraz dostawcami
MOPEX HIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-15 - Pokój (opolskie)
praca w kancelarii
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Praca ręczna- obsługa tytularki i komputera
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Podróże służbowe- Wsparcie działań eksportowych- Dokonywanie uzgodnień z klientami w celu przygotowania ofert- Realizacja zamówień - przygotowanie dokumentów eksportowych - Analiza tynku zagranicznego
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Zabierzów (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Złotoryja (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów. Praca na terenie Kalisza i okolic (do 15km).
GRUPA SOLID SECURITY Sp. z o.o. - 2018-03-22 - Kalisz (wielkopolskie)
prace pomocnicze w gabinecie stomatologicznym
EWA MAŁAŃCZUK-CHROSTEK PRAKTYKA DENTYSTYCZNA - 2016-10-20 - Tychy (śląskie)
Do głównego obowiązku asystenta rodziny należeć będzie wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny.Asystent rodziny odpowiedzialny będzie za systematyczną indywidualną pracę z rodzinami wskazanymi przez Ośrodek, udzielanie im kompleksowej pomocy i wsparcia w wypełnianiu swoich zadań. W tym celu asystent rodziny m.in. będzie:-współpracował z instytucjami takimi jak szkoła, przedszkole, sąd, urząd pracy, urząd miasta, itp.;- pomagał w wypełnianiu zadań opiekuńczo wychowawczych;- pomagał i uczył oszczędnego zarządzania budżetem domowym;- merytorycznie pomagał w prowadzeniu gospodarstwa domowego;- pomagał w rozwiązywaniu podstawowych problemów socjalnych rodziny, wspierał jej aktywność społeczną;- motywował do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny.Asystent rodziny świadczyć będzie usługi w miejscu zamieszkania rodziny, ale może również towarzyszyć rodzinie poza miejscem zamieszkania - zgodnie z harmonogramem usług ustalonym wspólnie z pracownikiem socjalnym w porozumieniu z rodziną. Asystent rodziny będzie wykonywać usługę w wymiarze 40 godzin tygodniowo, również w dni ustawowo wolne od pracy.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Hańsk - 2016-04-07 - Hańsk Pierwszy (lubelskie)
obsługa sekretaryjna biura
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie analiz kosztów produktu. Tworzenie modeli kalkulacji kosztów. Kontrola zmian w temacie kontroli kosztów. Przygotowywanie szczegółowych obliczeń kosztów dla produktów.
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Zabrze (śląskie)
obsługa urządzeń biurowych, ewidencjonowanie i archiwizacja akt, zarządzanie korespondencją, obsługa programu kadrowo-płacowego
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Segregowanie dokumentów, sprawdzanie ich pod względem formalno-rachunkowym, przygotowywanie dokumentów do płatności, sprawdzanie zapisów na kontach rachunkowych, wprowadzanie do programu księgowego zadekretowanych dokumentów, wypełnianie formularzy podatkowych, sporządzanie zestawień finansowych, archiwizacja dochodów księgowych.
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Lasowice Wielkie (opolskie)
odpowiedzialność za współpracę z dostawcami towaru z Chin, składanie zamówień na towary u chińskich dostawców, koordynacja terminowości dostaw, wspomaganie pracy chińskich handlowców
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Jabłonowo (mazowieckie)
Wystawianie faktur (symfonia), korespondencja z klientami, obsługa programów MS Office, obsługa urządzeń biurowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej.
AMT PRODUCT Marek Polewka - 2016-05-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
asystowanie spedytorowi
PIO-MAR-TRANS Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-08-24 - Bogdanowo (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie, wysoki poziom empatii, umiejętność szybkiego uczenia się, dyspozycyjność. Charakterystyka pracy: przygotowywanie stanowiska pracy lekarzy przed i po zabiegach, asystowaniu przy zabiegach stomatologicznych i chirurgicznych oraz z mikroskopem, podtrzymanie "na duchu" pacjentów obawiających się zabiegów, efektywnej współpracy pomiędzy pacjentem a lekarzem. Firma oferuje pełne wdrożenie do pracy na stanowisku oraz cykliczne szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe, współpracę z pacjentami i zespołem, świetne warunki pracy, pakiet socjalny, możliwość zdobywania wiedzy pod okiem mentorów. Wysokość wynagrodzenia uzależniona od doświadczenia i posiadanych umiejętności. kontakt z pracodawcą e mailowy: kontakt (at) royal-dental.pl.
CENTRUM IMPLANTOLOGII I ORTODONCJI ROYAL DENTAL WALERY TARNAWSKI - 2017-04-25 - Rybnik (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-12-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie danych do systemu ERP, pomoc przy przygotowywaniu kalkulacji wyrobów, pomoc w przygotowywaniu i prowadzeniu dokumentacji technicznej. Wymagania: wykształcenie techniczne - technolog, mile widziana znajomość j. angielskiego, znajomość rysunku technicznego oraz zasad wymiarowania, umiejętność projektowania w programach typu CAD, znajomość MS Office.
ARMET BIS sp. z o.o. - 2016-08-16 - Jeleńska Huta (pomorskie)
Kierowca kat.CE, ważne kwalifikacje zawodowe, prawo jazdy CE
TOM FAST TRANS Tomasz Wiśniewski - 2016-12-06 - Duża Cerkwica (kujawsko-pomorskie)
1.Prowadzenie prac związanych z gromadzeniem i opracowaniem zbiorów dotyczących Jarosławia i powiatu jarosławskiego.2.Inwentaryzowanie i opracowywanie naukowe zbiorów.3.Opracowywanie historii poszczególnych obiektów użyteczności publicznej, budynków i budowli z terenu miasta Jarosławia i powiatu jarosławskiego, mających istotne znaczenie dla przeszłości miasta i regionu.4.Popularyzowanie zbiorów poprzez organizację wystaw i opracowywanie katalogów.5.Prowadzenie archiwum akt dawnych oraz opracowywanie zbiorów archiwalnych i udzielanie informacji archiwalnych.6.Współpraca z instytucjami, organizacjami i innymi podmiotami związanymi z miastem Jarosław i powiatem jarosławskim w zakresie działalności statutowej Muzeum.7.Prowadzenie działalności popularyzatorskiej, w szczególności poprzez organizację wystaw, odczytów, lekcji muzealnych, imprez plenerowych, prelekcji i konkursów oraz działań interdyscyplinarnych.8.Współpraca z instytucjami kultury, organizacjami pozarządowymi i placówkami oświatowymi z terenu powiatu jarosławskiego.9.Organizacja wystaw stałych i czasowych.10.Opracowywanie scenariuszy, katalogów i informatorów do wystaw oraz przygotowywanie i opracowywanie materiałów do katalogów, przewodników i publikacji, w tym elektronicznych.11.Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem, wypożyczaniem oraz przemieszczeniem muzealiów, w tym spraw związanych z udostępnianiem zbiorów ikonograficznych.12.Prowadzenie spraw związanych z przechowywaniem muzealiów.13.Prowadzenie działań związanych z digitalizacją zbiorów.14.Przygotowywanie informacji dla mediów, w tym dla prasy i telewizji.15.Prowadzenie działalności promocyjnej.16.Wykonywanie dokumentacji fotograficznej zbiorów, wystaw i wydarzeń muzealnych.17.Wykonywanie projekty plakatów, zaproszeń i innych materiałów promocyjnych.18.Opracowywanie planów pracy i sprawozdań.19.Prowadzenie spraw związanych z realizacją działań współfinansowanych w ramach programów dotacyjnych i pomocowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Jarosław (podkarpackie)
Przygotowanie dokumentacji, prowadzenie bazy danych klientów, obsługa poczty biura, pomoc klientom w otwieraniu kont bankowych, złożenia dokumentów do ZUS/ Urzędów skarbowych
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Kraków (małopolskie)
Asystentka stomatologiczna
Gabinet Stomatologiczny SUPERDENT Agata Oskwarek - 2016-11-25 - Tarnów (małopolskie)
profesjonalna obsługa klienta, wykładanie towaru, dbanie o porządek na dziale i magazynie, praca dwuzmianowa w godz. 06.00-14.00 i 14.00-22.00, pracodawca zapewnia dojazd do miejsca pracy z Piastowa przez Pruszków na zmianę poranną - godz. 06.00
Auchan Polska Sp. z o.o. - 2016-10-20 - Janki (mazowieckie)
Podawanie gościom posiłków, obsluga kasy fiskalnej, przygotowywanie drinków.
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Dębe Wielkie (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Układanie gresów, płytek ściennych na małych i dużych powierzchniach, znajomość BHP
Wald-Bud Sp. z o. o. - 2017-06-22 - Michałowice (małopolskie)