ASYSTENT PROJEKTANTA Lubin oferta pracy ZAKŁAD USŁUGOWO-PROJEKTOWY WIR
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: kosztorysowanie, projektowanie w branży budowlanej
Data publikacji: 2020-07-23
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: ZAKŁAD USŁUGOWO-PROJEKTOWY WIR
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wiśniowa 55, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kosztorysowanie, projektowanie w branży budowlanej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0211
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wymagana znajomość programu AutoCad
Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD USŁUGOWO-PROJEKTOWY WIR
danePracodawcy_nip: 6921033196
danePracodawcy_regon: 390194795
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Wiśniowa 55, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: ---
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: lubiński
danePracodawcy_kodPowiatu: 0211
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lubin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954142
Ulica pracodawcy: Wiśniowa
Numer budynku pracodawcy: 55
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214202
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 23.07.2020
Oferta pracy ważna do: 06.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?59ff4de8417996d9ea73b8042bec3198
Podobne oferty pracy
praca w przychodni
Wiesław Tryniszewski, Małgorzata Rawa-Tryniszewska s. c. - 2020-05-22 - Białystok (podlaskie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną,Współpraca z pracownikami socjalnymi,Prowadzenie dokumentacji dot. pracy z rodziną,Udzielanie pomocy rodzinom.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W WIELOPOLU SKRZ. - 2018-01-18 - Wielopole Skrzyńskie (podkarpackie)
wykonywanie zleconych czynności administracyjnych, bieżące wsparcie Zespołu Konsultantów, zarządzanie kalendarzem, prowadzenie grafiku konferencji i spotkań, prowadzenie listy kontaktów, aranżowanie spotkań, szkoleń oraz konferencji, obsługa przesyłek kurierskich, sporządzanie zestawień, raportów, analiz i prezentacji na potrzeby zespołu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz poprawnej komunikacji wewnętrznej
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Poznań (wielkopolskie)
praca jako mechanik maszyn szwalniczych
Strima Sp. z o .o. - 2018-08-29 - Swadzim (wielkopolskie)
Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych i wychowawczych z dziećmi. Motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin.
Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pełczycach - 2018-01-05 - Pełczyce (zachodniopomorskie)
Sporządzanie pism w tym procesowych, analiza dokumentacji, praca biurowa, przyjmowanie klientów
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Bochnia (małopolskie)
Wymagane wykształcenie wyższe - budownictwa, min. 2 lata doświadczenia, znajomość j. angielskiego, doświadczenie na podobnym stanowisku. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: sekretariat (at) techmeko.pl.
TECHMEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-07 - Rybnik (śląskie)
Realizacja zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Górznie - 2019-11-19 - Górzno (mazowieckie)
•projektowanie i rysowanie zestawów konstrukcyjnych w 2D, węzłów, narzędzi i przyrządów, •modelowanie prostych narzędzi w 3D •tworzenie zestawów technologii CAD•obliczenia i czynności kontrolne związane z pracami projektowymi•projektowanie konstrukcyjne, projektowanie małych maszyn, przyrządów i narzędzi•projektowanie, obliczanie i rysowanie narzędzi do maszyn produkcyjnych.•wykonywanie obliczeń i określanie warunków technicznych.•określenie standardów wymiarowych, standardów jakości materiałów•rozwiązywanie problemów technicznych.•wprowadzanie zmian konstrukcyjnych po awariach, konserwacjach i naprawach maszyn, wprowadzanie rozwiązań w porozumieniu z działem utrzymania•prowadzenie dokumentacji
Řetězárna a.s. - 2019-09-12 - Czechy (Czechy)
Przygotowywanie pism procesowych, kontakt z sądami i organami administarcji publicznej, analiza orzecznictwa
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kraków (małopolskie)
Staż dla os. do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
obsługa urządzeń biurowych, obsługa telefoniczna sekretariatu, prowadzenie i nadzorowanie terminarza, rezerwacja biletów lotniczych i hoteli, przygotownie sprawozdań z posiedzeń zarządu, zgłaszanie zmian do krajowego rejestru ksiąg wieczystych, pozyskiwanie zleceń i zapytań ofertowych, przygotowanie ofert, przygotowanie dokumnetów i wysyłka do klientów, redagownaie pism reklamowych i innych dokumentów handlowych kierowanych do firm i innych instytucji polskich i zagranicznych, archiwizowanie dokumnetów spółki, zarządzanie korespondencją spółk, tłumaczenie pism spotakań z kontrahentami zagranicznymi
STAMA STAL I BUDOWA MASZYN SP. Z.O.O - 2016-10-13 - Ruda Śląska (śląskie)
wsparcie prawidłowego funkcjonowania firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami indyjskimi lub nepalskimi, pomoc w opiece nad klientami firmy, kontakty z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Udział w projektowaniu, inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2018-03-12 - Zgierz (łódzkie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Rudnik Wielki (śląskie)
Obsługa klienta w serwisie mechanicznym zgodnie ze standardami markiProwadzenie bazy klientów w CRM, planowanie i terminowa realizacja kontaktówReprezentowanie marki w kontaktach z KlientamiWsparcie pracy działu serwisu mechanicznego i części zamiennychBudowanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z klientemProwadzenie niezbędnej dokumentacji;praca w godz.8.00-16.00
AUTO DIUG - 2020-06-19 - Słupsk (pomorskie)
segregowanie dokumentacji, sprawdzaniepoprawności wyst. dokumentów, wprowadzenie dokumentów do systemu księgowego, wprowadzenie przelewóe do systemów bankowego, przygotowanie korespondencji, nadzorowanie obiegu dokumentów, archiwizowanie dokumentów, załatwianie spraw w urzedach
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)
Pomoc wewnętrzna w pracach biurowych w Dz. Zaopatrzenia, praca w systemie operacyjnym.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2016-05-09 - Karczew (mazowieckie)
- Kontakt z kontrahentami w Korei Płd., budowanie relacji z kadrą kierowniczą potencjalnych klientów, zapewnienie pełnego wsparcia dla menadżera, prowadzenie i koordynacja spraw administracyjno - organizacyjnych, pozyskiwanie telefonicznie nowych klientów, pomoc we wdrażaniu polityki firmy tworzonej przez spółkę-matkę z siedzibą w Holandii.- Wynagrodzenie: 14200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Katowice (śląskie)
Obsługa obiegu dokumentów firmy oraz korespondencji, wsparcie w przygotowaniu produkcji, przygotowywanie raportów, zestawień i statystyk, inne czynności administracyjno biurowe. Pierwsza umowa na okres próbny.
Bowe Elektrik Polska Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-16, 12-20; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-15
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Słupsk (pomorskie)
częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Radzymin (mazowieckie)
Rewalidacja (praca i zabiegi)
kontakt przez PUP - 2019-07-15 - Miastko (pomorskie)
- odpowiedzialność za terminowe załadunki
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KONSPO" MARIUSZ LATOS I ZBIGNIEW GLINIECKI - SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Kłodzko (dolnośląskie)
Obowiązki:• rzetelna i profesjonalna obsługa klienta zgodnie zprzyjętymi standardami firmy• profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanychproduktów i usług• dbałość o estetyczny wygląd i ekspozycję towarów• współpraca ze specjalistami• obsługa kasy fiskalnej i urządzeń biurowych• prowadzenie dokumentacji sprzedażowej firmy.Wynagrodzenie ustalane indywidualnie.
CENTRUM OPTYCZNO - OKULISTYCZNE GOLLUS SPÓŁKA JAWNA - 2018-11-19 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Kraków (małopolskie)
prace fizyczne
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Lębork (pomorskie)
Wystawianie faktur i sprawdzanie ich poprawności, przygotowanie raportów i koresopondencji do wysyłki
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Rzezawa (małopolskie)