ASYSTENT PROJEKTANTA-KREŚLARZ Ostrów Wielkopolski oferta pracy UNIPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA-KREŚLARZ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: wyksz. średnie techniczne,znajomość programów CAD, dokumentacji technicznej;wynagrodzenie do uzgodnieniawykonywanie rysunków technicznych konstrukcji stalowych
Data publikacji: 2019-08-28
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: UNIPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krotoszyńska 35, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wyksz. średnie techniczne,znajomość programów CAD, dokumentacji technicznej;wynagrodzenie do uzgodnieniawykonywanie rysunków technicznych konstrukcji stalowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA-KREŚLARZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik budownictwa*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu komputerowego AUTO CAD
Nazwa pracodawcy:
UNIPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Krotoszyńska 35, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt osobisty- CVkontakt telefoniczny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Krotoszyńska
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 28.08.2019
Oferta pracy ważna do: 27.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?73d5d49d821fdde4f84ba1d9801d885d
Podobne oferty pracy
Zakres obowiązków: przygotowanie gabinetu do pracy, asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, przygotowanie narzędzi i sterylizacja, dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy, rejestracja pacjentów.
Gabinety Lekarskie Medyk - 2018-12-12 - Kościan (wielkopolskie)
Asysta przy zabiegach
"RESORT-MED" JOANNA ŚMIAŁKO, WOJCIECH ŚMIAŁKO SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-11 - Zamość (lubelskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Lubicz Dolny (kujawsko-pomorskie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami indyjskimi, przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wspieranie pracy agenta w sprawach organizacji i funkcjonowanie działu zakupów, zamawianie towarów / usług od dostawców, dbanie o bieżące zaopatrzenie organizacji w niezbędne towary / usługi, utrzymywanie i nawiązywanie relacji biznesowych z dostawcami towarów / usług, raportowanie w języku chińskim zobowiązań finansowych wobec dostawców , ich księgowanie i inwentaryzacja, współpraca z kontrahentami i dostawcami chińskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Zabrze (śląskie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami indyjskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń indyjskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Makowiec (mazowieckie)
podczepianie elementów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU BETONÓW PREFABET KURZĘTNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-15 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
-opieka nad dziećmi- pomoc nauczycielowi w organizowaniu pracy opiekunczo- wychowaczej,-uczestniczenie w wycieczkach i spacerach,-pomoc w tworzeniu materiałów dydaktycznych, ksero, laminowanie,-dbanie o utrzymanie ładu i estetyki w sali dydaktycznej,-organizacja wypoczynku dzieci
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Wieliczka (małopolskie)
Prowadzenie procesu przygotowania ofert oraz zarządzania portfelem klientów, administracyjne wspomaganie pracy działu, współpraca przy realizacji projektów rozwojowych w tym projektów unijnych, kontakt z klientem, promowanie marki i budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
INSTYTUT OZE Sp. z o.o. - 2017-03-31 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środkowiska (opłaty za korzystanie ze środowiska); sporządzanie dokumentów na potrzeby wydawania decyzji i pozwoleń związanych z ochroną środowiska; kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska
DONG YANG Electronics Sp. z o.o. Oddział w Mławie - 2019-05-30 - Mława (mazowieckie)
Firma HOCH Systemy Kominowe z Nowego Barkoczyna, szuka kandydatów do pracy na stanowisku Asystent/ka Działu Sprzedaży. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za przygotowanie dokumentów sprzedażowych i transportowych oraz za organizowanie i nadzorowanie dostaw towarów do Klientów. Od Kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego (może być w trakcie), znajomości języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym. Mile widziane jest także doświadczenie w obsłudze Klienta. Oferujemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz możliwość rozwijania kompetencji zawodowych. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy: rekrutacja (at) hoch.com.pl
HOCH Systemy Kominowe Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-08-28 - Nowy Barkoczyn (pomorskie)
j.w
Express Relocations Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie dokumentacji budowlanej
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Efektywna sprzedaż produktów, negocjacje z klientem, obsługa sprzedaży, wsparcie klienta.
SAMDEX sp z o.o. - 2019-02-15 - Mielec (podkarpackie)
porządkowanie dokumentacji, organizowanie korespondencji, umawianie klientów/petentów
ROYAL FASHION VIPOL SP. Z O.O. - 2019-05-16 - Łazy (mazowieckie)
Pomoc pracownikom którzy przybyli z Ukrainy we wdrożeniu na stanowisko pracy, zalokowaniu w mieszkaniu, organizacji badań lekarskich. Tworzenie dokumentacji w języku polskim oraz ukraińskim. Obsługa komputera (tworzenie raportów zestawień wykorzystaniem pakietów biurowych), obsługa skanera, kserokopiarki oraz innych urządzeń biurowych. Praca na jedną zmianę w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku.
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
kompleksowe prowadzenie spraw administracyjno-biurowych w tym sekretariatuStaż odbywać się będzie na Bocianowie
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Warszawa (mazowieckie)
Rejestracja pacjentów, pomoc protetykowi słuchu w obsłudze niedosłyszących, oferowanie produktów firmy.
ACS SŁUCHMED Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Parczew (lubelskie)
praca administracyjna recepcji, prowadzenie dokumentacji medycznej, umawianie pacjentów, przygotowywanie narzędzi do sterylizacji; przewidywany okres wykonywania umowy: 1 rok; wynagrodzenie 18 zł /h brutto
GABINET STOMATOLOGICZNY Agnieszka Koczerga - 2017-10-06 - Słupsk (pomorskie)
a) Przetwarzanie danych w systemie komputerowym. b) Zarządzanie wprowadzonymi danymi. c) Wprowadzanie danych za pomocą urządzeń zewnętrznych do laptopa, arkusza kalkulacyjnego. d) Kontrolowanie procesów zarządzania danymi. e) Obsługa programu komputerowego do masowej wysyłki poczty elektronicznej. f) Uzupełnianie treści gotowych dokumentów zgodnie z istniejącymi szablonami.
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Brzeziny (łódzkie)
wyksz. wyższe techniczne,osoba zarejestrowana w PUP przed 17.07.2017, poniżej 30 r/ż, profil II
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
tworzenie strategii sprzedaży, realizacja powierzonych planów sprzedaży, analiza raportów i prognoz rynku oraz weryfikacja planów sprzedaży
HALEX INTERNATIONAL TRADING SP. Z O.O. - 2017-05-08 - Wielkie Rychnowo (kujawsko-pomorskie)
- analiza i kontrola dokumentów księgowych,- dokonywanie rozliczeń podatkowych w zakresie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,- prowadzenie rozliczeń ryczałtu ewidencjonowanego,- przygotowywanie dokumentacji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych.
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Oferujemy:- stabilne warunki zatrudnienia- umowę o pracę- przyjazną atmosferę w pracy- pracę pełną wyzwań w firmie o ugruntowanej pozycjiOczekiwania:- dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne komunikowanie - umiejętność obsługi MS Office- doskonała organizacja pracy- elastyczność- umiejętność pracy pod presją czasu- komunikatywność- asertywność- wysoka kultura osobista- samodzielność- inicjatywa i zaradność w wykonywanych zadaniach- wykształcenie min. średnieZadania:- kompleksowe nadzorowanie działu zakupów- opracowywanie dokumentacji: zamówienia, wyceny, oferty- przygotowywanie analiz ofert- organizowanie spotkań dla dostawców- koordynowanie zadań i obiegu dokumentów w dziale zakupów - budowanie dobrych relacji z dostawcami- dbanie o dobry wizerunek firmy
HERMON CZECH & MUZIA SP.J. - 2018-07-10 - Racibórz (śląskie)
Praca na wskazanym stanowisku
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Dosłońce (małopolskie)
Prace biurowe związane z prowadzeniem sekretariatu oraz obsługa Klientów kancelarii.
Katarzyna Chlebańska Notariusz - 2018-06-12 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)