ASYSTENT PROJEKTANTA Jasło oferta pracy Biuro Projektów "NAFTA-GAZ" SP. ZO.O JASŁO
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Opracowanie dokumentacji projektowej
Data publikacji: 2016-06-14
Lokalizacja: Jasło (podkarpackie)
Pracodawca: Biuro Projektów "NAFTA-GAZ" SP. ZO.O JASŁO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefa Ducala 11, 38-200 Jasło, powiat: jasielski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Opracowanie dokumentacji projektowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jasło
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jasielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jasło
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier inżynierii chemicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Nazwa pracodawcy: Biuro Projektów "NAFTA-GAZ" SP. ZO.O JASŁO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
Adres pracodawcy:
Józefa Ducala 11, 38-200 Jasło, powiat: jasielski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: jasielski
Gmina pracodawcy: Jasło
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jasło
Ulica pracodawcy: Józefa Ducala
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy:
Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier inżynierii chemicznej
Data dodania oferty pracy: 14.06.2016
Oferta pracy ważna do: 30.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- zapewnienie wsparcia w wykonywaniu pracy wychowawców- opieka nad dziećmi- pomoc w prowadzeniu domu- pomoc dzieciom w nauce- organizowanie podopiecznym czasu wolnego
Program SOS Wiosek Dziecięcych Biłgoraj - 2016-09-06 - Biłgoraj (lubelskie)
Pomoc nauczycielowi w pracy, organizowanie porządku w salonach zajęć i zabaw
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa urządzeń biurowych, obsługa petentów
Opolskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. - 2016-11-18 - Opole (opolskie)
utrzymanie poprawnej relacji z dostawcami i z klientamiwspółudział w tworzeniu polityki sprzedażowej sklepubezpośrednia obsługa klienta na najwyższym poziomie tzn. nawiązywanie miłych relacji z klientem, udzielanie dokładnych informacji o ofertach produktowychprzygotowanie ekologicznych soków na życzenie klientówewidencjonowanie sprzedaży na kasie fiskalnejStaż odbywać się będzie na Osiedlu Leśnym
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Asystent nauczyciela sprawuje opiekę nad dzieckiem niepełnosprawnym podczas zajęć lekcyjnych i przerw.. Pomaga nauczycielowi przedmiotu w organizacji przestrzeni edukacyjnej.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Staż dla osoby bezrobotnej zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy w ramach programu z art. 49 pkt 2-6praca w godzinach od 8.30.- 16.30- pomoc nauczycielce w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej,- spełnienie w stosunku do dzieci czynności obsługowych,- uczestniczenie w wycieczkach i spacerach dzieci,- organizowanie wypoczynku dzieci,
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Rzeszów (podkarpackie)
wystawianie faktur, prowadzenie terminarza płatności, obsługa korespondencji handlowej, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach, kompletowanie dokumentów do księgowości, spotkania z kontrahentami w kraju, wykonywanie innych poleceń przełożonych
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Jabłonowo (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
ELIT SJ B GANCARZ K BŁASZKOWSKI - 2016-08-02 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełozonych
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa biura, prowadzenie korespondencji mailowej, przygotowywanie zestawień szkoleń i zaświadczeń uczestników, przygotowywanie materiałów szkoleniowych itp. Oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych, które ukończyły 50 rok życia z ustalonym II profilem pomocy. Miejsce stażu Edukacja&Biznes Katarzyna Juraszek.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta,udzielanie informacji,sprzedaż usług pocztowych,sporządzanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-10-22 - Bychawa (lubelskie)
pomoc administracyjno-biurowa; organizacja dokumentacji; prowadzenie akt osobowych pracowników. Poszukiwanie pracowników do pomocy biurowej z Uzbekistanu.
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Skawina (małopolskie)
obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Ciechanów (mazowieckie)
pomoc w kuchni
Przedszkole Niepubliczne "MAGDALENKA" - 2016-01-04 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
obsługa komputera-(office , exel)
kontakt przez OHP - 2018-07-11 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asystent Zarządu (Centrala Banku). Osoba zatrudniona na stanowisku Asystent Zarządu będzie odpowiedzialna za organizację pracy biura oraz dokumentację (w tym czynności sekretarskie), kontakty z klientami, kancelarią prawną oraz korespondencję i dokumentację związaną z funkcjonowaniem banku oraz Zarządu. Będzie uczestniczyła także w tworzeniu i redagowaniu dokumentacji Banku (opracowywania raportów, sprawozdań, prezentacji, analiz dla Zarządu). Wyzwania: powadzenie sekretariatu Banku, prowadzenie dokumentacji rejestrowej Banku, organizacja archiwum bankowego, obsługa organów statutowych oraz prowadzenie rejestru i dokumentacji członkowskiej, prowadzenie zbioru umów zawartych z kontrahentami, administrowanie flotą samochodową, administrowanie pełnomocnictwami, prowadzenie ogólno bankowego rejestru regulacji wewnętrznych, prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz monitorowanie terminów ich rozstrzygnięć, prowadzenie rejestru dokumentów poufnych oraz dziennika korespondencji tych pism, organizacja spotkań i obsługa naradWymagania: wykształcenie wyższe, znajomość prawa bankowego (dodatkowy atut), dobra znajomość programów pakietu MS Office, znajomość języka angielskiego (dodatkowy atut), samodzielność w działaniu i silne poczucie odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań, umiejętność organizacji pracy własnej i priorytetyzacji zadań, znajomości zasad obsługi sekretariatu, komunikatywność, otwartość i wysoka kultura osobista, dyskrecja, dyspozycyjność i asertywność, posiadania prawa jazdy kat. B.Oferujemy: dobre warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, ambitne i odpowiedzialne zadania gwarantujące rozwój osobisty i zawodowy, atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą, pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją, wsparcie w rozwoju. CV i List Motywacyjny. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail: kkilanowska (at) bank-kaszubski.pl
Kaszubski Bank Spółdzielczy - 2016-02-02 - Wejherowo (pomorskie)
prowadzenie badań na wysokim poziomie naukowym, realizowanie badań w ramach projektów NCN, publikowanie wyników w renomowanych czasopismach naukowych, udział w projektach badawczych lub badawczo-wdrożeniowych finansowanych ze źródeł krajowych lub zagranicznych, we współpracy z pracownikami IGR PAN oraz pracownikami naukowymi z innych ośrodków
Instytut Genetyki Roślin Polskiej Akademii Nauk - 2017-05-18 - Poznań (wielkopolskie)
- Zarządzanie lokalem gastronomicznym- Zarzadzanie personelem cudzoziemcy z Ukainy- Prowadzenie rozliczeń- Organizowanie imprez dla klientów również ze wschodu
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Sopot (pomorskie)
Asystowanie przy pracach w gabinecie stomatologicznym.
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Malbork (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Śliwice (opolskie)
Lekarz Psychiatra:- prowadzenie konsultacji;- wypisywanie recept;- ścisła współpraca z psychoterapeutą.
FUNDACJA PSYCHOTERAPII RODZINNEJ - 2017-01-25 - Kraków (małopolskie)
-
SKROBIDAR-NET SP. Z O.O. - 2016-10-05 - Łódź (łódzkie)
- POMOC W PLANOWANIU I ORGANIZACJI ZLECEŃ TRANSPORTOWYCH- PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW TRANSPORTOWYCH I ZLECEŃ- DBANIE O PRAWIDŁOWY OBIEG DOKUMENTÓW
ALTA-TRANS TRANSPORT-SPEDYCJA-LOGISTYKA WÓJCIK SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-05 - Żyraków (podkarpackie)
prace geodezyjne
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Referent w Wydziale Gospodarki Lekami. Główne obowiązki:- monitorowanie wydatków z tytułu całkowitego budżetu na refundację-przygotowanie odpowiedzi na zapytania organów ścigania dotyczących refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych-przekazywanie aptekom/punktom aptecznym informacji na temat zakwestionowanych recept oraz rozpatrywania wyjaśnień w tm zakresie,-prowadzenie bieżącej korespondencji.Kandydaci z chwilą zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Art. 112.1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:a. świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;b. właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;c. członkami organów lub pracownikami podmiotów, które utworzyły zakłady opieki zdrowotnej;d. członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;e. członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej;f. właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty o których mowa w pkt 2;g. właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6.h. posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;i. członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:a. podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy,b. wykonywać działalności gospodarczej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie lub dostarczenie w zaklejonej kopercie dokumentów wraz z numerem telefonu kontaktowego w terminie do dnia 28` września 2017 r. (obowiązuje data dostarczenia dokumentów do Kancelarii Łódzkiego OW NFZ), na adres:Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia,90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58,z dopiskiem"oferta pracy Referent w Wydziale Gospodarki Lekami(umowa na czas określony w celu zastępstwa) Informacje telefoniczne pod numerem (42) 275-49-90 Inne informacje:- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do ŁOW NFZ),- oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji zostaną zniszczone,- kandydaci wybrani po etapie analizy dokumentów ofertowych zostaną powiadomieni o terminie spotkania kwalifikacyjnego.
ŁÓDZKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ - 2017-09-18 - Łódź (łódzkie)
asystent do spraw księgowościstaż w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Nowa Dęba (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
Główne zadania:Wsparcie Zarządu w realizacji zadań w obszarze ekonomicznymZapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a innymi jednostkamiorganizacyjnymi w firmieProwadzenie kalendarza spotkańOrganizacja spotkań na terenie biura i spotkań zewnętrznychWymagania:Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub pokrewnymDoświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z realizacją zadań z zakresu ekonomiiUmiejętność obsługi komputera- pakiet MS Office,Analityczne podejście do problemówWysoka kultura osobistawysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
Fabryka Nowoczesnych Funkcji Meblowych TAGMET sp. z o.o. - 2016-01-08 - Lubicz Dolny (kujawsko-pomorskie)