ASYSTENT PROJEKTANTA Giżycko oferta pracy Józef Błudnicki "ELEKTRO-SERVICE”"
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Praca w charakterze asystenta projektanta instalacji i sieci elektroenergetycznych nN, SN, obsługa biura.
Data publikacji: 2020-06-02
Lokalizacja: Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Józef Błudnicki "ELEKTRO-SERVICE”"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Suwalska 21, 11-500 Giżycko, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w charakterze asystenta projektanta instalacji i sieci elektroenergetycznych nN, SN, obsługa biura.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca w godzinach od 07:00 do 15:00Pracodawca zapewnia dowóz do miejsca pracyForma kontaktu z pracodawcą: telefonicznie 501518147 lub e-mail: elserv1 (at) wp.pl
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Giżycko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: giżycki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2806
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Giżycko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kurs-obsługa programu AutoCAD
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziana znajomość jęz. obcego
Nazwa pracodawcy: Józef Błudnicki "ELEKTRO-SERVICE”"
danePracodawcy_nip: 8451006061
danePracodawcy_regon: 790002808
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Adres pracodawcy:
Suwalska 21, 11-500 Giżycko, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Prosimy nie wysyłać dokumentów aplikacyjnych do PUP.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: giżycki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2806
Gmina pracodawcy: Giżycko
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Giżycko
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977692
Ulica pracodawcy: Suwalska
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 02.06.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7d3524a616b3bcc63e9adca340cbdd0e
Podobne oferty pracy
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
nawiązywanie dobrego kontaktu z dziećmi, rozpoznawanie ich potrzeb,dbanie o higienę małych dzieci
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Kwiatonowice (małopolskie)
pomoc w obsłudze likwidacji szkód blacharsko-lakierniczych
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-23 - Świlcza (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Wsparcie w rozwoju działalności Przedstawicielstwa na Ukrainie i Rosji. Udział w spotkaniach i koordynowanie procesu podpisywania i realizacji umów handlowych z kontrahentami z Rosji i Ukrainy. Cykliczna weryfikacja dokumentacji. Udział w wydarzeniach promujących Przedstawicielstwo. Wsparcie pozyskiwanie Pacjentów z Ukrainy i Rosji. Pełnienie roli Concierge dla Pacjentów z Ukrainy i Rosji.- Godziny pracy uzależnione od potrzeb. Wymagane wykształcenie min. średnie (student studiów zaocznych - kierunki społeczne). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 miesiące w branży medycznej. Wymagana umiejętność obsługi komputera (Excel, Power Point). Wymagana bilingwalność. Dodatkowym atutem będzie znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym.- Wynagrodzenie: 2450 pln/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 lata.- Godziny pracy uzależnione od potrzeb. Wymagane wykształcenie min. średnie (student studiów zaocznych - kierunki społeczne). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 miesiące w branży medycznej. Wymagana umiejętność obsługi komputera (Excel, Power Point). Wymagana bilingwalność. Dodatkowym atutem będzie znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Katowice (śląskie)
sprawdzanie i egregowanie dokumentow , wprowadanie faktur
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Lublin (lubelskie)
logiczne i administracyjne wsparcie dyrektora w codziennych obowiązkach, przygotowanie zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów, analiza raportów, organizacja i obsługa spotkań, utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi z krajów arabskich m.in. z Pakistanu i Indii, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Piastów (mazowieckie)
Udział w projektowaniu; inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2018-06-07 - Zgierz (łódzkie)
Zarządzanie kalendarzem dyrektora (ustalanie terminów narad i spotkań, organizacja i obsługa administracyjno-logistyczna spotkań, organizacja wyjazdów służbowych), sporządzanie notatek ze spotkań, obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych (również w językach rosyjskim i ukraińskim), obsługa dokumentów (faktury, rachunki itp.), inne zadania zlecone.
NF Company Sp. z o. o. - 2019-07-03 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
opiekowanie się dziećmi podczas lekcji,przerw, w trakcie zabaw, spacerów i wycieczek, wykonywanie czynności przygotowawanych do zabaw i zajęć oraz pomaganie dzieciom , pod kierunkiem nauczyciela, podczas ich przeprowadzania,porządkowanie zabawek i pomocy dydaktycznych, doraźna opieka nad dziećmi podczas chwilowej nieobecności nauczycieli w sali, opieka nad dziećmi w świetlicy.
kontakt przez PUP - 2019-08-19 - Medyka (podkarpackie)
OPRACOWYWANIE POD NADZOREM PROJEKTANTA OPRAC. PROJEKTOWYCH DLA BRANŻY DROGOWEJ LUB MOSTOWEJ, OPRACOWYWANIE COMIESIECZNYCH PISEMNYCH RAPORTÓW O POSTĘPIE PRAC PROJEKTOWYCH, WSPÓŁPRACA PRZY REDAGOWANIU PISM, PRZYGOTOWYWANIE HARMONOGRAMU PRAC PROJEKTOWYCH.
PROMOST CONSULTING SP. Z O.O. SP.K. - 2019-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Opracowanie i realizacja planu pracyz rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, o którym mowa w art. 11 ust. 1 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;2. Opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną. który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;3. Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;4. Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;5. Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;6. Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;7. Wspieranie aktywności społecznej rodzin;8. Motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;9. Udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;10. Motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;11. Udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;12. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;13. Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci:- realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem" (Dz. U. z 2019r. poz. 473);14. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;15. Dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku i przekazywanie tej oceny odpowiedniemu podmiotowi;16. Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;17. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;18. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;19. Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (tj. Dz.U. z 2015r. poz. 1390 ze zm. lub z innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OŚWIĘCIMIU - 2019-08-30 - Oświęcim (małopolskie)
ksiięgowanie dokumentów, dekretowanie, kontrola merytoryczna
kontakt przez PUP - 2015-03-26 - Augustów (podlaskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Goworowo (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
SPOTKANIA Z KLIENTAMI NA BUDOWIE, SKŁADANIE WNIOSKÓW W URZEDACH, OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ
TOMIZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-30 - Konin (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Krosno (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa biura, prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Tychy (śląskie)
pomoc wpisywanie kontrahentów do systemuudzielanie kredytów kupieckich i weryfiakcja klientawpisywanie przewoźników do bazywyszukiwanie przewoźników na konkretne przejazdypomoc spedytorom w wycenie transportupomoc przy uzgadnianiu szczegółów transportu oraz nadzór nad transportempraktyczna nauka zawoduStaż odbywać się będzie Brdyujscie
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
odczytywanie projektu architektonicznego, ustawianie rusztowań, wykonywanie czynności budowlanych tj spawanie, pokrywanie dachu, prace na wysokosciach
Lipińska Mariola Joltex - 2017-09-13 - Sierpc (mazowieckie)
pomoc nauczyciela w sprawowaniu opieki nad dziećmi w przedszkolu,pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych,
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Kobylanka (małopolskie)
obsługa klienta,przyjmowanie wpłat na rachunki bankowe,przyjmowanie paczek pocztyowych,
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Leszno (wielkopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie wizualizacji w programie Auto Cad.Czynne uczestnictwo w procesie budowlanym (wykonywanie).Uczestnictwo w procesie przygotowania inwestycji.Ścisła współpraca z innymi pracownikami w zakresie projektu/budowy.Inicjacja,rozwijanie i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami.Uczestnictwo w procesie projektowym.
"PRO - BUD"Zakład Projektowo - Budowlany Bogdan Sierant - 2017-10-30 - Człuchów (pomorskie)
obsługa zleceń w transporcie międzynarodowym
"Green Way Transport" - 2016-03-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Projektowanie infrastruktury drogowej.
TRAFFIC SYSTEM Daniel Chabrowski - 2016-02-24 - Ruda Śląska (śląskie)
Praca w charakterze nauczyciela wspomagającego wymiarze 20 godzin tygodniowo dla dziecka z niepełnosprawnością sprzężoną. Praca w godz. 07.50-15.15 według grafiku, w Czańcu.
Szkoła Podstawowa nr 1 im. H. Sienkiewicza w Czańcu - 2018-10-04 - Czaniec (śląskie)
Prowadzenie ewidencji czasu służby/pracy, karty ewidencji obecności, zestawienia nieobecności, rozliczanie wypracowanych przez funkcjonariuszy nadgodzin Przygotowywanie planów doskonalenia lokalnego dla funkcjonariuszy oraz pracowników placówki Prowadzenie ewidencji szkoleń przeprowadzonych w ramach szkolenia lokalnego oraz sporządzanie sprawozdań i analiz w zakresie spraw szkoleniowych Zapoznawanie funkcjonariuszy placówki z rozkazami personalnymi, sporządzanie dokumentacji służbowej w zakresie kadrowo-szkoleniowym
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-04-27 - Dołhobyczów (lubelskie)
- Obsługa pacjenta. Rejestracja osobista i telefoniczna pacjenta. Obsługa poczty elektronicznej i tradycyjnej.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny jednego miesiąca. Kolejna umowa o pracę na czas określony sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w systemie 12 - godzinnym w godzinach: 8:00-20:00 + 1 lub 2 soboty w miesiącu: 8:00-16:00 (dzień pracy/dzień wolnego). Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: info (at) centrumincorpore.pl
Centrum Diagnostyki i Terapii In Corpore Iwona Sosnowska-Wieczorek - 2017-01-13 - Katowice (śląskie)