ASYSTENT PROJEKTANTA Elbląg oferta pracy UNIBEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Opracowanie rysunków i opisów do projektuJedna zmiana - godziny do ustaleniaMiejsce pracy Elbląg
Data publikacji: 2020-02-04
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: UNIBEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowanie rysunków i opisów do projektuJedna zmiana - godziny do ustaleniaMiejsce pracy Elbląg
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier elektryk
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat.B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie, posługiwanie się programami AUTOCAD, znajomość branży elektrycznej i budowlanej, prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
UNIBEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Rybna 18, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty lub telefoniczny 552368584 w godz. 7.30-14.30mailowo biuro (at) unibel.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 07.30-14.30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
Adres strony pracodawcy: www.unibel.pl
Ulica pracodawcy: Rybna
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier elektryk
Data dodania oferty pracy: 04.02.2020
Oferta pracy ważna do: 04.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7c088c894912416b175b144d98f137ae
Podobne oferty pracy
Przeprowadzania w toku postępowań przygotowawczych następujących czynności procesowych:przesłuchania świadka,zatrzymania rzeczy i przeszukania,oględzin,eksperymentu.Wykonywanie bieżących czynności nadzoru nad dochodzeniem:systematycznego zapoznawania się z aktami sprawy.Samodzielne wykonywanie czynności administracyjnych.
Prokuratura Okręgowa w Koszalinie - 2018-04-18 - Białogard (zachodniopomorskie)
Pomaganie dzieciom w codziennych czynnościach
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Dęblin (lubelskie)
Asystpowanie przy leczeniu stomatologicznym, praca przy recepcji i umawianie pacjentów. Praca w godz. 8-16, 11-19.
PRAKTYKA IMPLANTOLOGICZNA FILIP KOPRYK - 2017-09-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
OBSŁUGA PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH (MS OFFICE), OBSŁUGA WCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ KORESPONDENCJI, PROWADZENIE DOKUMENTACJI, KOORDYNACJA OBIEGU DOKUMENTÓW FIRMOWYCH. POROZUMIEWANIE SIĘ Z KONTRAHENTAMI z ROSJI, UKRAINY I MOŁDAWII MAILOWO I TELEFONICZNIE. ZAŁATWIANIE SPRAW URZĘDOWYCH NA TERENIE TRÓJMIASTA.
TTiTC SP. Z O.O. - 2019-10-24 - Gdańsk (pomorskie)
Realizacja zleceń transportowych, poszukiwanie nowych klientów i przewoźników. Sprawdzanie wiarygodności kontrahentów, przygotowanie dokumentów transportowych. Praca z programami IXOLUTION, TMS GREENCOM, TRANS EU, TICOM, EXACT. Archiwizacja dokumentacji transportowej. Praca w godz. 8-16.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
prace organiacyjne
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
dbanie o telefoniczne relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTA ZAGRANICZNEGOPOMOC HANDLOWCAM
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Celestynów (mazowieckie)
prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy;przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz; organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji; organizowanie podróży służbowych; sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej; przyjmowanie, segregowanie, rozdzielanie, powielanie i archiwizowanie korespondencji przychodzącej; przyjmowaniei przekierowywanie rozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych;organizowanie pracy biura w zakresie zaopatrzenia w artykuły spożywcze, materiały biurowe, reklamowe oraz sprawności urządzeń biurowych; praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
MBE ENGINEERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-12 - Pruszków (mazowieckie)
rejestracja pacjentów, obsługa komputera, utrzymywanie czystości w gabinecie, dezynfekcja narzędzi, asysta lekarzowi
Centrum Przyjaznej Stomatologii NEW-DENT SC L.Adamiec, A.Gałecka-Kowalczewska, A.Kolasińska-Prokop - 2020-06-24 - Chorzów (śląskie)
wsparcie Kierownika Projektu w realizacji budowy(pomoc w pracach projektowych , sporządzanie dokumentacji oraz sprawdzanie z dokumentacją opraw oświetleniowych w magazynie)
kontakt przez OHP - 2018-07-02 - Sosnowiec (śląskie)
przygotowywanie analiz dotyczących sprzedaży i aktywności sił sprzedażowych, kontrolowanie i planowanie zakupów, współpraca z partnerami z Turcji, zarządzanie kalendarzem, dbanie o prawidłowy obieg informacji w firmie, obsługa korespondencji elektronicznej i tradycyjnej, przygotowywanie materiałów i informacji dla prezesa zarządu, koordynowanie współpracy prezesa zarządu z poszczególnymi działami firmy i ich pracownikami; praca w zespole tureckojęzycznym
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Wola Mrokowska (mazowieckie)
wystawianie faktur dla klientów, przygotowanie dokumentów kadrowo-płacowych, księgowanie dokumentów, obsługa klienta, odbieranie telefonów, prowadzenie ewidencji paliw
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
-PEŁNIENIE FUNKCI ASYSTENTA KOORDYNATORA W PROJEKCIE EFS-PRZEPROWADZANIE KAMPANII INFORMACYJNO-PROMOCYJNEJ I REKRUTACJA UCZESTNIKÓW DO PROJEKTU-PROWADZENIE BIURA PROJEKTU-NADZÓR NAD PROWADZONYMI FORMAMI WSPARCIA-STAŁY KONTAKT Z UCZESTNIKAMI-OBSŁUGA ADMINISTARCYJNA I LOGISTYCZNA-SPORZĄDZANIE UMÓW, FORMULARZY, ZESTAWIEŃ, DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ-ORGANIZACJA FORM WSPARCIA W PROJEKCIE: DORADZTWO, SZKOLENIA, STAŻE, POŚREDNICTWO PRACY, PRZYZNAWANIE DOTACJI
WIELKOPOLSKI INSTYTUT ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI ŁUKASZ DYMEK - 2016-10-18 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną,udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia domu,wspieranie aktywności społecznej rodzin,motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych, prowadzenie dokumentacji pracy z rodziną/praca na terenie Gminy Dąbrowa Biskupia
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DĄBROWA BISKUPIA - 2018-08-20 - Dąbrowa Biskupia (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie szkoleń na stanowiskach pracowniczych zgodnie z procedurami obowiązującymi w McDonald's;prowadzenie dokumentacji przeprowadzonych szkoleń zgodnie z procedurami obowiązującymi w McDonald's;praca na wszystkich stanowiskach na obszarze produkcji (kuchni), na obszarze sprzedaży (obsługa gości). na sali restauracyjnej, na zapleczu i na terenie zewnętrznym (prace porządkowe i utrzymywanie czystości);kierowanie obszarem produkcji na terenie kuchni; prace magazynowe,prace przygotowawcze przed otwarciem i po zamknięciu restauracji oraz dostawy na obszar kuchni i serwisu; wypełnianie wszystkich zleconych przez pracodawcę zadań w zakresie objętym rodzajem powierzonej pracy.
kontakt przez PUP - 2020-04-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
asysta stomatologiczny
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Chojnice (pomorskie)
Wspieranie działu księgowego w realizacji jego bieżących działań; codzienna współpraca z pracownikami poszczególnych działów firmy; obsługa księgowa klientów. praca w godz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnienie obsady pracowniczej bieżących i przyszłych budów, przeprowadzanie rekrutacji na potrzeby firmy, tworzenie zestawień w EXCEL na potrzeby firmy, wsparcie w bieżących pracach administracyjnych firmy, bieżący monitoring stanów osobowych na budowach
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE " VOSS " KRYSTIAN VON OSSOWSKI - 2017-07-03 - Rokocin (pomorskie)
wykształcenie wyższemile widziane doświadczeniedobry kontakt z klientem
MARTAFIT.PL, Marta Libudzic - 2017-02-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- kompletowanie i rejestrowanie danych księgowych i wyciągów bankowych,- monitorowanie sald kont rozrachunkowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO DRZEWNE "JAWOR" - ANTONI JAN GAWIŃSKI - 2020-05-29 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
zakup towarów od dostawców z Wietnamu i Chin, negocjowanie cen towarów, rozliczanie operacji handlowych, prowadzenie dokumentacji dotyczącej przyjmowanych i wydawanych towarów z magazynu
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1. Prowadzenie korespondencji z Inwestorem, Podwykonawcami, Dostawcami,2. Tworzenie rejestru dokumentacji,3. Prowadzenie dokumentacji budowy,4. Bieżące dokumentowanie robót budowlanych i istotnych zdarzeń w dzienniku budowy,5. Udział w terminowym i pełnym rozliczeniu budowy i obiektów pod względem finansowym, 6. Prowadzenie rejestru obiegu dokumentacji projektowej oraz rejestru zmian wprowadzanych do dokumentacji projektowej,7. Prowadzenie rejestru zleceń i zamówień dotyczących podwykonawców,8. Przedmiarowanie i ofertacja robót budowlanych.
AWBUD S.A. - 2016-07-15 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów, wprowadzanie listów do systemu pocztowego, awizowanie i robienie zwrotów, przygotowanie druków, układanie dokumentów porządkowanie towarów pocztowych, prace porządkowe.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Oleśnica (dolnośląskie)
Prowadzenie życia codziennego: zakupy, przygotowywanie posiłków, pranie, sprzątanie, zarządzanie pieniędzmi, znajomośc finansowych i socjalnych kwestii prawnych. Indywidualna opieka podstawowa, w tym odżywianie, pielęgnacja ciała, higiena osobista, itp. Kształtowanie stosunków społecznych w bezpośrednim sąsiedztwie, wobec członków rodziny, przyjaciół.Uczestnictwo w życiu kulturowym i społecznym m.in. planowanie wolnego czasu , spotykanie w grupach towarzyskich, udział w imprezach kulturowych, otwieranie się na zewnętrzne grupy społeczne, rozwój perspektyw na przyszłośc, planowanie zycia. Komunikowanie się i oriacja poprzez kompensację niektórych zmysłów, oriętację czasową przestrzenną. Rozwój emocjonalny i psychiczny w tym opanowanie strachu, niepokóju, zaburzeń popędu, apatii, braku zainteresowań, utrzymywanie relacji z innymi ludźmi oraz ograniczenie zachowań niebezpiecznych dla danej osoby jak i dla innych. Utrzymywanie i wspieranie stanu zdrowia poprzez realizowanie zaleceń lekarskich, umawianie się i wizyty u lekarza, specjalne wymagania pielęgnacyjne, obserwowanie i pilnowanie stanu zdrowia, podejmowanie działań w celu zdrowia. WYMAGANIA wykształcenie: min. średnie kierunkowe tj. opiekun środowiskowy , asystent osoby niepełnosprawnej , pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej, opiekun w ośrodku pomocy społecznej , szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej , 80 godzinne szkolenie z zakresu realizowanej usługi opiekuńczej. Doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariackie, lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego.
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu - 2018-09-12 - Jarosław (podkarpackie)
wsparcie operacyjne dyrektora sprzedaży, prowadzenie terminarza spotkań, wsparcie realizacji sprzedaży.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-02-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa klienta: sprzedaż produktów zoologicznych, prszyjmowanie, układanie towarów, pomoc dla groomera - przyjmowanie klienta, kąpiel, czesanie.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Borkowo Lęborskie (pomorskie)
sporządzanie odpowiednich dokumentów sprzedażowych,transportowych, magazynowych, przyjmowanie i kontrola ilościowatowaru oraz prawidłowość dokumentów, obsługa klienta, udział winwentaryzacji magazynu.
OPIŁKA ROBERT FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA "ANMAR" - 2017-02-21 - Żory (śląskie)
tłumaczenie zadań produkcyjnych, instruktaży obsługi maszyn i urządzeń, spraw bieżących z języka polskiego na ukraiński i odwrotnie, kontrola pracy pracowników
SERWIS PERSONEL SP. Z O.O. - 2017-07-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)