ASYSTENT PROJEKTANTA DRÓG I MOSTÓW Nowy Sącz oferta pracy F.U.H. "RENOWA" Krzysztof Waniczek
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA DRÓG I MOSTÓW
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie projektów dróg i mostów, projekty budowli hydrotechnicznych.
Data publikacji: 2019-03-13
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: F.U.H. "RENOWA" Krzysztof Waniczek
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Węgierska 146 A, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie projektów dróg i mostów, projekty budowli hydrotechnicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA DRÓG I MOSTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budowy dróg
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Aplikować mogą również studenci kierunku budownictwa.
Nazwa pracodawcy: F.U.H. "RENOWA" Krzysztof Waniczek
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Adres pracodawcy:
Węgierska 146 A, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: dni robocze, Godziny : 8-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Węgierska
Numer budynku pracodawcy: 146 A
Profil działalności pracodawcy:
wykonywanie projektów w zakresie budownictwa drogowego
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budowy dróg
Data dodania oferty pracy: 13.03.2019
Oferta pracy ważna do: 12.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klientów, prowadzenie działalności handlowej, pozyskiwanie nowych klientów, prezentacja ofert, kontakty z klientami o chińskojęzycznymi producentami towarów
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pomoc w ustalaniu kryteriów naboru na poszczególne stanowiska. Wsparcie w prowadzonych rekrutacjach.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Asystowanie przy pracy lekarzy stomatologów.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie geodezyjnych prac i pomiarów terenowych zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, opracowania wyników pomiarów, sporządzanie szkiców polowych i raportów
Usługi Geodezyjne Oraz Informatyczne Piotr Wdowiak - 2018-10-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)
spedycja
MAKO TSL Błażej Makurat - 2016-10-12 - Lębork (pomorskie)
Księgowanie dokumentów, rozliczanie klientów, obsługa administracyjna biura, sporządzanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Luzino (pomorskie)
Obsługa biura, prowadzenie spraw dyrektora firmy
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Lublin (lubelskie)
Czym będziesz się zajmować?telefonicznym umawianiem spotkań handlowychwprowadzaniem danych do systemuwsparciem administracyjnym i telemarketingowym kampanii marketingowychtworzeniem i aktualizacją baz danych klientówidentyfikowaniem potrzeb klienta współpracą z działem sprzedaży oraz marketingu
GRUPA MAROX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-27 - Oświęcim (małopolskie)
- Obsługa Klienta w sklepie spożywczo-przemysłowym- Godziny pracy do uzgodnienia - Miejsce pracy: 1 etat Dzierżążno k/Morzeszczyna 1 etat Gogolewo k/Gniewu- Kontakt telefoniczny 667-753-951
WOSIK MARIA -SKLEPY SPOŻYWCZO -PRZEMYSŁOWE - 2019-02-07 - Gogolewo (pomorskie)
Ścinka oraz wyrzynka drzew, czyszczenie
Dar- Las Daria Stasiak - 2016-03-10 - Wyszewo (zachodniopomorskie)
asystent BHP
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Warszowice (śląskie)
brak
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Straduny (warmińsko-mazurskie)
preferowane wyk. wyższe, lub średnie mechaniczne, mile widziana znajomość obsługi maszyn> meijsce pracy Raczyce gmina Odolanów.
Dinopol Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Raczyce (wielkopolskie)
weryfikacja i przygotowanie dokumentów, obsługa programu skanującego
SZYDŁOWSKA DOROTA BIURO RACHUNKOWE "DKS" - 2017-01-04 - Stargard (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Krościenko Wyżne (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Kraków (małopolskie)
Wsparcie nauczyciela klasy w prowadzonych przez niego zajęciach dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, a szczególnie obowiązek realizacji zadań wskazanych przez nauczyciela.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 86 IM. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH W KRAKOWIE - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWE MAZUR TRANSPORT MIROSŁAW MAZUR - 2017-08-14 - Sampława (warmińsko-mazurskie)
- Wstępne segregowanie asortymentu. Położenie asortymentu na podajnik. Spakowanie poskładanego asortymentu. Wybór programu składania. Położenie asortymentu na pas podawczy.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe, podstawowa obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia
STOMATOLOGIA RODZINNA S.C. EWA KŁUSEK, KRYSTYNA PAJDA - 2016-01-19 - Mrowla (podkarpackie)
Udzielanie pomocy uczniom pod kierunkiem nauczyciela, podczas prowadzenia zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych oraz przygotowywanie pomocy dydaktycznych, zabawek i innych akcesoriów do zajęć.
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Budziska (świętokrzyskie)
prowadzenie kalendarza spotkań prezesa, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych: elektroenergetyka lub pokrewne; znajomość programu AUTOCAD oraz pakietu MS Office; prawo jazdy kat. B; mile widziana znajomość prawa budowlanego oraz doświadczenie w projektowaniu sieci lub instalacji elektrycznych; b. dobra organizacja pracy, samodzielność, dyspozycyjność; Udział w przygotowywaniu dokumentacji projektowej; inwentaryzacja istniejących sieci NN i SN; pomoc przy sporządzaniu projektów;praca w terenie w zakresie uzgodnień z właścicielami gruntów i nieruchomości; kontakt z pracownikami starostw powiatowych oraz urzędów miast; wynagrodzenie do uzgodnienia; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ELTRAKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-03 - Gliwice (śląskie)
ASYSTENTKA MEDYCZNA
Ośrodek Medycyny Pracy dr n. med Piotr Kłos - 2016-05-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta Ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Katowice (śląskie)
– Kontrola jakości surowców i opakowań, półproduktu oraz wyrobu gotowego.– Zapewnienie prawidłowego pobierania prób i oznakowania materiałów próbkowanych.– Prowadzenie archiwum prób surowców oraz dokumentacji.– Gromadzenie prób przechowalniczych. Prowadzenie archiwum wyrobu gotowego, oraz dokumentacji związanej z tym procesem.– Nadzór i kontrola okresowa stanu higieny, pomieszczeń, urządzeń, personelu.
Efferta Sp. z o.o. Spółka Komadytowa - 2017-03-24 - Czosnów (mazowieckie)
praca w gabinecie stomatologicznym
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Mysłowice (śląskie)
obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu, prowadzenie kalendarza wizyt
"ACS SŁUCHMED" Sp. z o.o. - 2015-12-18 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno- księgowej związanej z realizacją budowy, m. in.: wprowadzanie do systemu ERP i analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa kontraktu, prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, współpraca z komórkami administracyjnymi w firmie ( dział prawny, finansowy, księgowość, personalny) PRACA W ŁASKU
UNIBEP SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-26 - Łask (łódzkie)