ASYSTENT PROJEKTANTA Chrzanów oferta pracy BIURO PROJEKTOWE "KONSTRUKTOR" BIURO RZECZOZNAWCÓW I BIEGŁYCH Z ZAKRESU BUDOWNICTWA Dr inż. KRZYSZTOF MICHALIK
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Projektowanie, rysowanie w CAD
Data publikacji: 2019-01-10
Lokalizacja: Chrzanów (małopolskie)
Pracodawca: BIURO PROJEKTOWE "KONSTRUKTOR" BIURO RZECZOZNAWCÓW I BIEGŁYCH Z ZAKRESU BUDOWNICTWA Dr inż. KRZYSZTOF MICHALIK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolonia Stella 26, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Projektowanie, rysowanie w CAD
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: jedna zmiana: 7-15
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chrzanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chrzanów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali architekci
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Znajomość programów typu CAD
Nazwa pracodawcy:
BIURO PROJEKTOWE "KONSTRUKTOR" BIURO RZECZOZNAWCÓW I BIEGŁYCH Z ZAKRESU BUDOWNICTWA Dr inż. KRZYSZTOF MICHALIK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Adres pracodawcy:
Kolonia Stella 26, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: chrzanowski
Gmina pracodawcy: Chrzanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chrzanów
Adres strony pracodawcy: www.biurokonstruktor.com.pl
Ulica pracodawcy: Kolonia Stella
Numer budynku pracodawcy: 26
Profil działalności pracodawcy: Projektowanie budynków
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali architekci
Data dodania oferty pracy: 10.01.2019
Oferta pracy ważna do: 09.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Zawiercie (śląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie: średnie; prawo jazdy kat.B; przygotowywanie dokumentów administracyjnych i logistycznych; wprowadzanie FV kosztowych; tworzenie i wysyłanie dokumentów dla kierowców; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Gliwice (śląskie)
Praca w branży Automotive, obsługa wózka widłowego, załadunek i rozładunek materiałów, proste prace magazynowe, współpraca z innymi działami.Praca w WSSE Wałbrzych.
"Manpower Group" Sp. z o.o. ("Manpower Polska" Sp. z o.o.) - 2018-10-29 - Wałbrzych (dolnośląskie)
pomoc w przygotowywaniu dokumentacji, współpraca z inżynierem
ASTALDI S.P.A. SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-03-21 - Rutki-Kossaki (podlaskie)
Praca z rodziną
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Subkowach - 2018-12-21 - Subkowy (pomorskie)
Wykształcenie: średnie (mile widziane wykształcenie wyższe lub techniczne); mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; bardzo dobra obsługa komputera oraz zaawansowana znajomość pakietu MS Office; dokładność oraz sumienność; umiejętność pracy pod presją czasu oraz dobra organizacja pracy własnej; samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, zmysł techniczny, zaangażowanie; znajomość języków obcych będzie dodatkowym atutem; zakres obowiązków: przygotowywanie wycen oraz ofert na podstawie zamówień od klientów zagranicznych; analiza dokumentacji przesyłanej przez klienta zagranicznego, związanej z zamówieniem (opisy, rysunki, schematy); analiza potrzeb i oczekiwań klienta; ścisła współpraca z działem handlowym oraz innymi działami firmy; wykonywanie innych poleceńzleconych przez przełożonych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
DROMA S.C. Z.WŁOSEK, J.WŁOSEK - 2018-04-27 - Gliwice (śląskie)
Zgornie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia z 8 grudnia 2012r. w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U. 2012. 1270).
SĄD REJONOWY W LUBINIE - 2017-01-27 - Lubin (dolnośląskie)
opieka nad dziećmi, pomoc w spozywaniu posiłków i w czynnościach higienicznych, wspolne zabawy z dziećmi, nadzór w trakcie zabaw, spacerów, wycieczek, odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci, pomoc nauczycielowi w rozwijaniu zdolności i zainteresowań w trakcie zabaw i zajęć, realizacja założeń statowych przedszkola, organizowanie miejsca pracy zgodnie z przepisami bhp i przeciwpożarowymi.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Turek (wielkopolskie)
Bieżące wsparcie pracy działu zakupówZbieranie dokumentów od dostawcówPraca w systemie SAPPrzygotowywanie umów kontraktacyjnychBieżąca obsługa dokumentacji i fakturTworzenie zestawień i raportów
RAUCH Polska sp. z o.o. - 2018-03-21 - Kluczkowice-Osiedle (lubelskie)
Obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych firmy, przyjmowanie zamówień, przygotowywanie ofert handlowych i promocji, negocjacje z odbiorcami i dostawcami. Praca w godzinach od 8.30 do 16.30
TechMedia Anna Kurowska - 2017-01-20 - Siedlce (mazowieckie)
Praca przy sporządzaniu projektów budowlanych w branży energetycznej.
Dariusz Bąk Zakład Elektroinstalacyjny Bąk Dariusz - 2017-05-12 - Rzepiennik Suchy (małopolskie)
odpowiedzialność za współprace między Prezesem, a klientami i kontrahentami z Chin, redagowanie umów dla kontrahentów, wspomaganie pracy Prezesa, przyjmowanie delegacji z Chin
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
rejestracja pacjentów, asytowanie przy zabiegach stmatologicznych, obsługa programu m-Medica (rozliczanie z NFZ), utrzymanie porządku na terenie zakładu
GABINET STOMATOLOGICZNY GRAŻYNA MAŁOTA - 2018-12-10 - Piekary Śląskie (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Zawidz Kościelny (mazowieckie)
praca w zawodzie-prace administracyjne, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta, marketing biura, obsługa urządzeń biurowych, sporzadzanie kalkulacji i ofert.
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Poszukiwane osoby z doświadczeniem zawodowym.Fryzjerstwo damsko-męskie.Godziny pracy 9-18 również w soboty.Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny 2-3 m-ce następnie umowa na czas określony.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
księgowanie dokumentów, sprawdzanie poprawności rachunkowej, prowadzenie ewidencji księgowej, uzgadnianie rozrachunków, wystawianie faktur, potwierdzanie sald, rozliczanie wpłat od kontrahentów
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Mielec (podkarpackie)
Zakres zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,tj. m.in.: opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznychi wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku i przekazywanie tej oceny przełożonemu; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą bądź innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.Zakres obowiązków m.in.: sporządzenie diagnozy sytuacji rodzinnej; ustalenie potrzeb i zakresu pomocy rodzinie; prowadzenie działań pedagogicznych w rodzinie; prowadzenie Indywidualnego treningu kompetencji i umiejętności społecznych; realizacja usług zgodnie z ustalonym harmonogramem; prowadzenie odpowiedniej dokumentacji;
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Zalewo - 2017-09-14 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie kontaktów z klientami, pracownikami, biurem księgowym
procor sp. z o.o. - 2018-10-15 - Zielona Góra (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Głogów (dolnośląskie)
Koordynowanie przepływu informacji między działami, wsparcie pracowników biura, i weryfikacja faktur sprzedażowych, wystawianie faktur, windykacja, współpraca z prawnikiem, koordynacja rozliczeń z kontrahentami zagranicznymi, alokacja faktur kosztowych, opracowanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego, współpraca z ubezpieczycielami, organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Czechowicach-Dziedzicach.
3 CARGO Beata Jastrzębska - 2017-08-01 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
zarządzanie skrzynką mailową Zespołu Finansowego,bieżące wsparcie Zespołu Finansowego (fakturowanie, kontrola należności, windykacja, analiza cenowa),•sporządzanie zestawień, raportów, analiz na potrzeby Zespołu Finansowego,zapewnianie sprawnego przepływu informacji oraz poprawnej komunikacji wewnętrznej.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie przesyłek do wysyłki, przyjmowanie i rozładowywanie dostaw, prowadzenie ewidencji magazynu, inwentaryzacja.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Pruszków (mazowieckie)
praca biurowa, wsparcie przy świadczeniu usług ksigowości, wsparcie przy świadczeniu usług doractwa podatkowego
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Poznań (wielkopolskie)
wykonywanie kompleksowych zadań księgowych i kadrowo-płacowych pod bezpośrednim nadzorem samodzielnej księgowej, przygotowywanie zestawień księgowych
Dominus Grupa Doradcza Sp. z o.o. - 2017-02-01 - Oborniki (wielkopolskie)
UDZIAŁ W KONTROLACH DROGOWYCH I W PRZEDSIĘBIORSTWIE W ZAKRESIE PRZESTRZEGANIA PRZEPISÓW USTAWY O TRANSPORCIE DROGOWYM I INNYCH OBOWIĄZUJĄCYCH W TYM ZAKRESIE PRZEPISÓW. UDZIAŁ W PROWADZONYCH PRZEZ INSPEKTORÓW POSTĘPOWANIACH ADMINISTRACYJNYCH, ROZLICZANIE I EGZEKUCJA KAR. PROCEDURY ODWOŁAWCZE.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT TRANSPORTU DROGOWEGO W OPOLU - 2015-09-30 - Opole (opolskie)
Serwis maszyn i urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Okonek (wielkopolskie)
prowadzenie spraw związanych z obsługą sekretariatu, bieżąca współpraca z zarządem i kierownictwem, zarządzanie korespondencją przychodząca i wychodzącą, prowadzenie kalendarza terminów i spotkań, opracowywanie umów, sporządzanie sprawozdań i protokołów, prowadzenie i opracowywanie danych statystycznych dotyczących działalności instytucji
CENTRUM KULTURY - 2017-07-04 - Piaseczno (mazowieckie)