ASYSTENT PROJEKTANTA Białystok oferta pracy REKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: praca w zespole, projektowanie kubaturowe, składanie projektów budowlanych do pozwolenia na budowę.
Data publikacji: 2020-04-15
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: REKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:radzymińska 17/2, 15-863 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca w zespole, projektowanie kubaturowe, składanie projektów budowlanych do pozwolenia na budowę.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 20
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2061
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: architekt
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 2
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: AUTODESK w tym AUTOCAD, AUTOCAD 3 d, 3 ds MAX
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Archicad + Artlantis projekt budowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: AutoCAD - poziom 2D i 3D
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie mile widziane
Nazwa pracodawcy: REKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 5423394351
danePracodawcy_regon: 38551785100000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
radzymińska 17/2, 15-863 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 20
Powiat pracodawcy: m. Białystok
danePracodawcy_kodPowiatu: 2061
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Białystok
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0922410
Ulica pracodawcy: radzymińska
Numer budynku pracodawcy: 17
danePracodawcy_nrLokalu: 2
Profil działalności pracodawcy: budownictwo
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|216101
Zawód wykonywany przez pracownika: architekt
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.04.2020
Data dodania oferty pracy: 15.04.2020
Oferta pracy ważna do: 15.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bac17fd78755d688eb9403f788e845f0
Podobne oferty pracy
Obsługa pacjenta onkologicznego: rejestracja pacjentów, przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i osobistych od pacjentów, wykonywanie czynności administracyjnych.Jedna zmiana 8-15.35 pn-ptoferta stażu dla osoby do 29rż
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
naprawa maszyn rolniczych
PHU "ROLMASZ" ORATYŃSKI STANISŁAW - 2016-06-13 - Przysucha (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Świdnica (dolnośląskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
..
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Kalenice (łódzkie)
jw.
SYGENIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Sierpc (mazowieckie)
Pomoc nauczyciela przy dziecku niepełnosprawnym (klasa II).
Szkoła Podst. Nr 20 - 2017-04-12 - Gdynia (pomorskie)
Sprzątanie na terenie i wokół centrum handlowego, hole główne i pomieszczenia socjalne oraz toalety.Informacja o ofercie w sali B
Halwit Facilities Witold Szmidt - 2016-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Organizacja pracy i nadzór
" HETMAN " Produkcja S.C. W. Korzep, K. Korzep w Kolnie - 2018-07-25 - Kolno (podlaskie)
Wspieranie zarządu w realizacji codziennych zadań poprzez organizację spotkań biznesowych, podróży służbowych, prowadzenie kalendarza spotkań, dbałość o prawidłowy przepływ dokumentów, a także przygotowywanie pism, tłumaczeń, raportów oraz zestawień na potrzeby zarządu spółki. Analiza zawieranych przez spółkę z kontrahentami umów
Comfort S.A. - 2017-10-11 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
-dokonywanie rezerwacji hoteli i biletów, organizowanie usług kurierskich i pocztowych, ewidencja czasu pracy pracowników, umawianie wizyt badań okresowych pracowników, organizacja transportu wewnętrznego w firmie
TOP EXPERT Ewa Borys - 2020-10-20 - Łomnica (dolnośląskie)
praca z osobami niepełnosprawnymi i seniorami.
Izba Rzemieślnicza, oraz Małej i Średniej Przedsięiorczości w Tarnowie - 2019-07-10 - Tarnów (małopolskie)
- metkowanie,- pakowanie,- sortowanie,- realizacja zamówień,- obsługa działu zwrotów
WORK SERVICE S.A. - 2018-08-30 - Gądki (wielkopolskie)
- Prowadzenie dokumentacji księgowej w pełnej księgowości. Załatwianie spraw urzędowych. Prowadzenie kadr i płac.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie min. 1 rok w pracy na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność wykonywania zadań opisanych w zakresie obowiązków. Mile widziana umiejętność prowadzenia Amerykanki (wersja papierowa pełnej księgowości). Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Gen. Henryka Le Ronda 63 m. 1, 40-302 Katowice) e-mail: marcin.piotr.molka (at) gmail.com
WYKON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-30 - Katowice (śląskie)
Weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,samodzielne dekretowanie i księgowanie dokumentów, przygotowywanie zestawień i raportów,pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych, GUS,czynne uczestnictwo w pracy całego działu księgowości.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "MELIOREX" Sp. z o.o. - 2017-09-15 - Szkocja (podlaskie)
weryfikacja i księgowanie dokumentów ( faktury zakupowe PK, wyciągi bankowe)
KNYCHTECH Sp. z o.o. - 2020-07-02 - Opole (opolskie)
Zarządzanie sprawami administracyjnymi i organizacyjnymi biura Spółki, Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej, Współpraca z poszczególnymi działami w firmie, Organizacja spotkań firmowych, itp., Redagowanie pism, Przyjmowanie interesantów, Nadzór nad efektywnym przepływem informacji i dokumentów w firmie, Zaopatrzenie biura w artykuły biurowe, spożywcze, itp., Obsługa i koordynacja połączeń telefonicznych, Obsługa urządzeń biurowych, Współpraca z dostawcami usług dla firmy, Dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 8.00- 16.00; wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
APION SP. Z O.O. - 2019-03-26 - Słupsk (pomorskie)
Przyjmowanie dostaw art. spożywczych, sprzedaż towarów, eksponowanie i oznaczenie towarów (Delikatesy Centrum).
F.H. "RABAT" Tomasz Słowikowski, Tomasz Kosiór Sp.Jawna - 2019-11-20 - Olsztyn (śląskie)
Dekretacja, księgowanie dokumentów przygotowanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Radom (mazowieckie)
- wsparcie organizacyjne biura Zarządu- koordynacja zleconych projektów- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji- przygotowywanie raportów oraz zestawień na potrzeby Zarządu- współpraca z pozostałymi działami firmy- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Zakłady Chemiczne ANSER Sp.z o.o. - 2019-08-05 - Wiskitki (mazowieckie)
•Organizacja i prowadzenie sekretariatu spółek•Koordynowanie obiegu dokumentów oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji•Zarządzanie korespondencją•Prowadzenie kalendarza spotkań•Obsługa spotkań biznesowych•Organizowanie szkoleń•Dbanie o wizerunek biura i firmy•Redagowanie pism i treści o charakterze marketingowym, tworzenie prezentacji oraz raportów •Kontakt z klientami oraz partnerami biznesowymi spółek •Wsparcie administracyjne poszczególnych działów spółek•Nadzór nad zaopatrzeniem biura w materiały biurowe, artykuły spożywcze i gospodarcze
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-02-08 - Lublin (lubelskie)
Obsługa komory hiperbarycznej (tlenoterapia), rejestracja klientów, reklama w mediach społecznościowych.
PPH Smakołyk Bogdan Skrzypczuk - 2020-09-28 - Zamość (lubelskie)
Sporządzanie projektów pism procesowych i innych; analiza przepisów prawnych i orzecznictwa pod kątem prowadzonych spraw; uczestnictwo w rozprawach sądowych w zastępstwie Radcy Prawnego; reprezentowanie klientów przed sądami, komornikami i innymi instytucjami, czynności administracyjne, kontakt z klientami Kancelarii oraz sądami, urzędami i innymi instytucjami.
Kancelaria Prawno-finansowa PARTNERZY - 2019-08-30 - Gdańsk (pomorskie)
opieka nad dziećmi, pomoc w prowadzeniu zajęć, pomoc przy posiłkach, przygotowanie pomocy dydaktycznych
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Lublin (lubelskie)
Wymyślanie zabaw dla dzieci, wykonywanie czynności pielęgnacyjnych u dzieci, organizowanie zabaw ogólnorozwojowych, rozwijanie osobowości dzieci, dbanie o bezpieczeństwo i higienę dzieci oraz otoczenia w którym się znajdują,obserwacja stanu zdrowia dzieci, przeprowadzanie zajęć plastycznych.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Rumia (pomorskie)