ASYSTENT PROJAKTANTA Chełm oferta pracy DROGOWA INŻYNIERIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: ASYSTENT PROJAKTANTA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: pomoc projektantowi przy projektowaniu
Data publikacji: 2019-05-13
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: DROGOWA INŻYNIERIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Połaniecka 19 (budynek BGŻ I piętro) 19, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: pomoc projektantowi przy projektowaniu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJAKTANTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), budowlane, kierunek: budownictwo
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość programu do projektowania AutoCAD
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY:- CV należy przesyłać drogą e-mailową na adres: i.dobek (at) lispus.pl
Nazwa pracodawcy:
DROGOWA INŻYNIERIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Połaniecka 19, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Połaniecka
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 13.05.2019
Oferta pracy ważna do: 12.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6a0e31964ce6feff90840a3ba1e4c998
Podobne oferty pracy
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Łąkie (kujawsko-pomorskie)
Praca dla operatorów maszyn ( zgrzewarek, ciągarek, zaginarek, powlekarek etc.).
BETAFENCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Kotlarnia (opolskie)
Sporządzanie pism procesowych, analizaa orzecznictwa i piśmiennictwa prawnego, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- prowadzenie sekretariatu firmy- koordynowanie korespondencji, maili- organizacja prawidłowego wprowadzania danych dotyczących dostaw, zamówień, zmian stanu zapasów magazynowych do systemu komputerowego na podstawie faktur, tworzenie comiesięcznych rozchodów w programie Optima Comarch, - reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami, oraz instytucjami ( bank , urzędy )- koordynacja procesów administracyjnych firmy ( archiwizacja dokumentów, ewidencja wysyłek i dokumentów przychodzących, współpraca z działami kadr, księgowością, ustalanie kalendarza spotkań właściciela firmy) - zamówieniami na artykuły biurowe i gospodarcze w firmie, - tworzenie dokumentów urzędowych, - prowadzenie procesu rekrutacji pracowniczych, - organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych, zewnętrznych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE " DRABEX " JANUSZ WILCZEK - 2018-08-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie terminarza i organizowanie czasu pracy Dyrektora, przygotowywanie raportów i prezentacji, organizacja podróży służbowych do Chin, zapewnienie i koordynacja przepływu informacji pomiędzy dyrektorem, a klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w.
POLCOTTON SP Z OO - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wyszukiwanie potencjalnych dostawców produktów i usług. Nauka negocjacji warunków zakupu i cen. Nauka realizacji zamówień do dostawców. Przygotowanie raportów oraz podsumowań.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Siedlce (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GUP. Pomoc w kompletowaniu dokumentów. Udział w rozliczeniach magazynowych. Archiwizacja dowodów księgowych. Przygotowanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
praca w sklepie odzieżowym
MOLTON Styl Sp. z o.o. - 2016-04-11 - Poznań (wielkopolskie)
Wprowadzanie danych z faktur do programów księgowych , obsługa klienta ,księgowanie
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Kartuzy (pomorskie)
Księgowa - kadrowa
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Stare Ślepce (zachodniopomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Zielona Góra (lubuskie)
- Określony na podstawie art. 175 § 1 ustawy z dnia 28 stycznia 2016 roku prawo o prokuraturze (Dz. U. z 2017, poz. 1767), tj.: Asystent prokuratora w zastępstwie i na podstawie pisemnego upoważnienia prokuratora jest uprawniony do:1) wykonywania bieżących czynności nadzoru nad dochodzeniem;2) przeprowadzania w toku postępowania przygotowawczego czynności procesowych:a) przesłuchania świadka,b) zatrzymania rzeczy i przeszukania,c) oględzin,d) eksperymentu.e) wykonuje samodzielnie czynności administracyjne związane z prowadzeniem i nadzorowaniem postępowań przygotowawczych oraz z przygotowaniem decyzji kończących te postępowania.f) wykonuje także inne czynności, zlecone przez przełożonego.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe magisterskie, ukończone studia wyższe w Polsce lub studia zagraniczne uznane w Polsce. Doświadczenie zawodowe nie wymagane.Wymagania konieczne: - posiadanie obywatelstwa polskiego i korzystanie z pełni praw cywilnych i obywatelskich, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, - posiadanie nieskazitelnego charakteru, - ukończenie 24 lat.
PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)
1. Realizuje procesy rekrutacyjnych na stanowiska szeregowe i specjalistyczne; zbiera zapotrzebowania rekrutacyjne, przeprowadza selekcję kandydatów, rekomenduje pracowników w zależności od potrzeb, komunikuje się z kandydatami; publikuje oferty pracy. 2. Uczestniczy w wyszukiwaniu i identyfikacji potencjalnych kandydatów zgodnie z profilem; współpracuje z Akademickimi Biurami Karier, Urzędami Pracy, tworzy i dostarcza wizualne i audiowizualne materiały promocyjne.3. Współpracuje z firmami zewnętrznymi wspierającymi rekrutacje: informuje o zapotrzebowaniu oraz przekazuje kluczowe kryteria, uczestniczy w spotkaniach podsumowujących oraz w bieżącej wymianie informacji nt. zarekomendowanych kandydatów.4. Przygotowuje dokumenty kadrowe związane z przyjęciem do pracy.wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych, prawo jazdy kat. b, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego na poziomie c2 oraz angielskiego na poziomie b2, znajomość zasad zatrudnienia cudzoziemców, znajomość obsługi Office 365, znajomość przepisów Kodeksu Pracy i ubezpieczeń społecznych, umiejętność obsługi komputera z wykorzystaniem pakietu OfficePraca w godzinach: 07:00-15:00
Animex Foods Sp. z o.o. Sp.k. Oddział w Szczecinie - 2018-09-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1) realizacja projektu, w tym koordynowanie działań związanych z prawidłową realizacją projektu, 2) udział w procesie rekrutacji beneficjentów, 3) świadczenie pomocy beneficjentom projektu, 4) analiza dokonanych wydatków pod względem merytorycznym, 5) bieżący monitoring i ewaluacja programu operacyjnego. 6) opracowywanie programów, analiz, ocen oraz sprawozdań z realizacji projektu, 7) archiwizacja dokumentów projektowych, 8) wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora PCPR
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie - 2018-03-27 - Głogów (dolnośląskie)
..
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
pomoc nauczyciela w przeszkolu
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż, telefoniczny kontakt z klientem, pozyskiwanie nowych klientów. Praca w godzinach 8:00 - 16:00
LOGISPAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-25 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Sprzedaż produktów bankowych, obsługa kasowa, obsługa klientów banku.Doświadczenie w pracy w banku - 6 miesięcy, prawo jazdy kat. "B".
mBank S.A. - 2017-09-19 - Racibórz (śląskie)
Obsługa magla oraz pralek automatycznych. Praca 80 godz. miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Kraków (małopolskie)
stylizacja paznokci oraz drobne zabiegi kosmetyczne
ZAKŁAD FRYZJERSKI DAMSKI RENATA CHMIELEWSKA - 2016-01-29 - Brzeg (opolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Świdnica (dolnośląskie)
prace towarzyszące przy wykonaniu robót ziemnych, budowa sieci, inst. gazowych, wodociagowych, ciepłowniczych
TARBAU SP. Z O. O. - 2017-06-30 - Tarnowskie Góry (śląskie)
udział przy projektowaniu linii kablowych i napowietrznych SN i WN (110 kV); tworzenie dokumentacji projektowej; przygotowywanie dokumentacji formalnoprawnej; współpraca z inwestorami, podwykonawcami i kierownikami budów;
Elektrobud Sp. z o.o. - 2019-04-16 - Przyczyna Dolna (lubuskie)
Inwentaryzacje budowlane - pomiary, rysunki, opracowanie projektów budowlanych, kosztorysowanie robót, kontakt z klientami i urzędnikami
FIRMA PROJEKTOWO-BUDOWLANA "OGNIK" MGR INŻ CEZARY SMYCZ - 2017-10-20 - Starogard Gdański (pomorskie)
wykonywanie podstawowych czynności księgowych wspomagających pracę działu księgowego, przyjmowanie, segregowanie dokumentów, weryfikacja ich poprawności, wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
kontakt z dostawcami chińskojęzycznymi, raportowanie, porządkowanie dokumentów, koordynacja pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Jabłonowo (mazowieckie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami z Chin, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- ZAPOZNANIE SIĘ Z PRZEPISAMI BHP I PP,- DBAŁOŚĆ O ESTETYKĘ I CZYSTOŚĆ POMIESZCZEŃ,- POMOC W OPIECE NAD DZIEĆMI,- ORGANIZACJA ZAJĘĆ,- WYDAWANIE POSIŁKÓW I SPRZĄTANIE PO POSIŁKACH,- POZNANIE FORM I METOD PRACY Z MAŁYMI DZIEĆMI W OKRESIE ADAPTACJI DO WARUNKÓW PRZEDSZKOLA.
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Skierniewice (łódzkie)