ASYSTENT PRAWNY Gorzów Wielkopolski oferta pracy Kancelaria Radców Prawnych Leś-Hatys Domina spółka partnerska
Stanowisko: ASYSTENT PRAWNY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: pisanie projektów pism procesowych, kontakt z klientami kancelarii, prowadzenie sekretariatu kancelarii.
Data publikacji: 2016-05-11
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: Kancelaria Radców Prawnych Leś-Hatys Domina spółka partnerska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Matejki 26/1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pisanie projektów pism procesowych, kontakt z klientami kancelarii, prowadzenie sekretariatu kancelarii.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PRAWNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent prawny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : mile widziane doświadczenie pracy w kancelarii prawnej bądź w organach administracji przy stosowaniu prawa.
Nazwa pracodawcy:
Kancelaria Radców Prawnych Leś-Hatys Domina spółka partnerska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Matejki 26/1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 09:00-12:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Matejki
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prawny
Data dodania oferty pracy: 11.05.2016
Oferta pracy ważna do: 30.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Legnica (dolnośląskie)
Pomoc w realizacji zadań wychowawczo - opiekuńczych i edukacyjnych, prowadzenie zajęć edukacyjnych, sprzątanie, pomoc przy posiłkach i czynnościach samoobsługowych dzieci.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kożuchów (lubuskie)
- tworzenie i rozwijanie oprogramowania na potrzeby firmy,- wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów z zakresu IT,- współpraca z firmami zewnętrznymi oraz dostarczycielami usług,- przygotowanie i utrzymywanie dokumentacji projektowej,- nadzór nad prawidłową pracą urządzeń i oprogramowania.
INDORAMA VENTURES POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
pomoc w przygotowywaniu zajęć dydaktycznych, pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych, porządkowanie sali przedszkolnej, opieka nad dziećmi podczas spacerów i zabaw, pomoc w organizacji imprez okolicznościowych
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
- Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, sprzedaż usług i rozwiązań teleinformatycznych dla Klientów Biznesowych, tworzenie ofert handlowych, prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych, rzetelne i terminowe raportowanie wyników sprzedaży. Praca na terenie Katowic. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto podstawy + premia + prowizja od wykonanego zlecenia. Praca na początek na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia. - Zlecenie wykonywane w godz.: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w sprzedaży oraz na rynku telekomunikacyjnym, ale niekomicznie -> istnieje możliwość przyuczenia (pracodawca zapewnia branżowe szkolenia). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pawel_sudomir (at) netia.pl
"NETIA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-30 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie sprzadaży hurtowej owoców i warzyw, nawiązywanie nowych kontaktów handlowych i utrzymanie bieżącymi kontrahentami, prowadzenie negocjacji handlowych, uczestnictwo w targach i wyjazdach zagranicznych
HANDLOPAK Rafał Giza - 2016-04-25 - Konary (mazowieckie)
wsparcie biura od strony administracyjnej - prowadzenie dokumentacji biurowej, obsługa urządzeń biurowych, obsługa centrali telefonicznej, podejmowanie gości, kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z pracownikami, wystawianie i rejestrowanie faktur, dbanie o zaopatrzenie biura.
Capital Work - 2018-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
TAXENBACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
-Pomoc w utrzymaniu ruchu w zakładzie produkcyjnym,-Praca od pon. do pt. w godz. 8.00-16.00-Kontakt e-mail: biuro (at) buchholc.pl-Kontakt tel. 602-601-157.
"RD BUCHHOLC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-03 - Gniszewo (pomorskie)
analiza i sprawdzenie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i rachunkowym; księgowanie operacji gospodarczych na podstawie dokumentów księgowych w programie RAMZES; wykonywanie deklaracji ZUS DRA, RSA, RCA, ZUA, ZWUA oraz wysyłanie ich do ZUS za pomocą programu PŁATNIK; wykonywanie korekt deklaracji PIT, ZUS i składanie ich w odpowiedniej instytucji; sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT-7 z wykorzystaniem programu RAMZES; elektroniczne przesyłanie deklaracji VAT-7
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Lubań (dolnośląskie)
asystentka zarządu, praca w sekretariaciegodz. pracy 8.00-16.00wynagrodzenie do uzgodnienia
HANYANG ZAS sp. z o.o. - 2018-01-08 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
pomoc dzieciom w ubieraniu, spożywaniu posiłków, czynnościach higieniczno - sanitarnych
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Żagań (lubuskie)
kandydatem może być osoba:posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, dająca rękojmię prawidłowego wykonywania zadań, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe, albo wobec której nie został wydany prawomocy wyrok warunkowo umarzający postępowanie karne o takie przestępstwo, a także nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne o takie przestępstwo, posiadajaca odpowiednie do zajmowanego stanowiska wykształcenie (co najmniej średnie w zawodzie pielęgniarki) oraz prawo wykonywania zawodu, dająca rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych
Areszt Śledczy - 2017-09-25 - Bytom (śląskie)
obsługa administracyjna szkoły w zakresie: obsługi klienta, obsługi kadrowo - płacowej
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Wieluń (łódzkie)
prowadzenie rachunków oraz ewidencji sprzedaży, bieżąca analiza należności i zobowiązań, prowadzenie rachunkowości jednostki, prowadzenie sekretariatu biblioteki, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Libiąż (małopolskie)
Obsługa wózka widłowego, przyjmowanie, wydawanie, rozładunek, załadunek oraz kompletowanie towaru, dbanie o prawidłową obsługę dokumentacji magazynowej zgodnie z przyjętymi procedurami, obsługa programu magazynowego, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy i w magazynie, współpraca z innymi działami. Wymagane: prawo jazdy kat. B, uprawnienia do obsługi wózka widłowego, rzetelność, odpowiedzialność, skrupulatność, uczciwość, komunikatywność, obsługa komputera. Praca- Sulęcin, ul. Lipowa 38. Tel.: 505 122 552 Paweł Pędziwiatr. Adres e-mail: kadry (at) procam.pl, strona internetowa: www.procam.pl
"PROCAM POLSKA" SPÓŁKA Z O. O. - 2018-03-09 - Sulęcin (lubuskie)
kontakt z chińskimi dostawcami i odbiorcami, obsługa klientów i kasy fiskalnej, planowanie i rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dbałość o ekspozycję towarów
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
dba o bezpieczeństwo i zdrowie wychowanków, organizuje i prowadzi zajęcia opekuńcze, wychowawcze i dydaktyczne, tworzy warunki wspomagające rozwój dziecka, zdolności i zainteresowania,
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami; w tym wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Transport międzynarodowy (solówka, wolne weekendy).
P.H.U. Transport Międzynarodowy Jarosław Maćkowiak - 2015-12-01 - Paproć (wielkopolskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia:- Bezpośrednia obsługa klienta serwisu- Nadzorowanie zleceń blacharsko-lakierniczych- Planowanie napraw pojazdów- Nadzorowanie przebiegu napraw i terminów
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Łódź (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Łochów (mazowieckie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
staż - zapoznanie się ze statuteu i regulaminem obowiazujacym w Cemtrum, z przepisami BHP, ppoż, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, numerowanie dokumentów księgowych, przygotowanie tabel dla środków trwałtych podlegajacych umorzeniu w oparciu o tabele stawek umorzeniowych, przeprowadzanie inwentaryzacji, przygotowywanie dokumentacji do rozliczenia projektów realizowanych przez Centrum, prowadzenie rejestrów kontroli, przeglądów, prowadzenie ewidencji faktur w celu przygotowania danych do sprawozdania z zakresu zamówień publicznych, rzetelne i sumienne wykonywanie powierzonych obowiązków, wykonywanie innych czynności wynikających z potrzeb zakładu, zleconych prze Dyrektora Centrum. Praca przy komputerze - ok. 4h/dziennie.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Odolanów (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe, min. licencjat; co najmniej rok doświadczenia zawodowego; komunikatywność; umiejętność organizowania pracy; biegła znajomość j. angielskiego; prawo jazdy kat. B; pracodawca zapewnia samochód służbowy; Wspieranie Kierownika Biura w dziedzinie organizacji i administracji: wysyłanie i odbieranie poczty, zaopatrzenie biura itp.; aktywne szukanie nowych sponsorów; Współpraca z Koordynatorem Krajowym w celu planowania harmonogramu przyjazdu grup wolontariuszy krajowych i zagranicznych; Terminowe przygotowywanie raportów i przekazywanie raportów z akcji; Jedna zmiana; Miejsce pracy: Gliwice
FUNDACJA "HABITAT FOR HUMANITY POLAND" - 2016-01-22 - Gliwice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-04-23 - Warszawa (mazowieckie)
prace adm.-księgowe
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Siedlce (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Kraków (małopolskie)