ASYSTENT PRAWNY Chojnice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT PRAWNY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie projektów, pism procesowych, interpretowanie prawa, udzielanie porad prawnych
Data publikacji: 2018-10-19
Lokalizacja: Chojnice (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie projektów, pism procesowych, interpretowanie prawa, udzielanie porad prawnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 08:00-16:00,
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PRAWNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chojnice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chojnicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent prawny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.10.2018
Data zakończenia pracy: 31.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Doświadczenie na stanowisku
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe - kancelaria prawna, obsługa programu DEX, rozpoczęta aplikacja radcowska, uprawnienia - aplikant radcowski. 23.2018.BŁ
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Adres pracodawcy:
Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: chojnicki
Gmina pracodawcy: Chojnice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chojnice
Ulica pracodawcy: Lichnowska
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prawny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.10.2018
Data dodania oferty pracy: 19.10.2018
Oferta pracy ważna do: 16.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 31.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
projektowanie,
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
Kontakt telefoniczny (telemarketing). Porządkowanie bazy danych. Archiwizowanie kontaktów w systemie. Pomoc w przygotowywaniu ofert.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Aktywne poszukiwanie nowych kontaktów, rozsyłanie zapytań ofertowych na rynek niemiecki, nawiązywanie kontaktów z kandydatami, przedstawianie oferty zatrudnienia, odpowiadanie na pytania i wątpliwości, w sytuacjach awaryjnych wsparcie rekrutacji, zatrudnianie nowych pracowników na rynek niemiecki (przygotowanie umów oraz pozostałych dokumnetów kadrowych), kontakt z pracownikiem przed rozpoczęciem pracy (weryfikacja poprawności dokumnetacji) oraz po podjęciu pracy (potwierdzenie rozpoczęcia pracy), zamawianie kuriera oraz przygotowanie wykazu przekazanej dokumnetacji. Poszukiwanie placówek do wykonywania badań medycyny pracy i szkolen BHP i wystawianie skierowań, poszukiwanie mieszkań, pilnowanie okresu najmu mieszkań oraz bieżących płatności, planowanie trasy podróży służbowej i umawianie spotkań, realizowanie podróży służbowych do Niemiec.
MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej SP. Z O.O. - 2018-01-24 - Legnica (dolnośląskie)
Prace biurowe, zarządzanie kalendarzem, organizacja spotkań, przygotowywanie rozliczeń, formularzy, umów, zestawień, edycja dokumentów, sprawy administracyjne
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Puławy (lubelskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Częstochowa (śląskie)
pomoc inżynierowi budowy, zamawianie materiałów
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
księgowanie fakur podwykonawców, kontrola dokumentó przewozowych, kserowanie dokumentów transportowych, faktur, sporządzanie raportu incasii.
Bertani Poland Sp. z o.o. - 2018-07-30 - Bieruń (śląskie)
Zakres obowiązków: - Udział w planowaniu i realizacji strategii marketingowej firmy oraz przygotowywaniu akcji promocyjnych, - Aktywna promocja firmy w Internecie, działania promocyjne zarówno w odniesieniu do stron internetowych jak i platform „Social Media” (np. Facebook), - Zarządzanie oraz administrowanie stronami internetowymi: koordynacja działań związanych z zawartością (treściami) serwisów internetowych firmy, - Codzienna komunikacja i nadzór nad procesami planowania i
Lars Laj - 2018-06-27 - Dobra (zachodniopomorskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Tomiczki (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa klientów, awizowanie listów, robienie zwrotów listów, układanie dokumentów, wprowadzanie listów poleconych do systemu, porządkowanie towarów pocztowych, przygotowywanie druków.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Oleśnica (dolnośląskie)
##zakres##
ARCHIconcept - 2017-03-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
- projektowanie budynków mieszkalnych, hal, silosów- robienie zestawień materiałów na budowę
DAKAD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-25 - Wilków (opolskie)
Wykształcenie, doświadczenie zawodowe: brak wymagań; prawo jazdy kat. C+E; kurs na przewóz rzeczy; karta kierowcy; praca w dystrybucji - magazyn - sklep; miejsce pracy: Gliwice
Trans-Robson ROBERT ZUREK - 2018-02-14 - Gliwice (śląskie)
asystent ds.szkoleń okresowych i wstępnych BHP, tłumaczenie prezentacji multimedialnych z j.polskiego na j.ukraiński, współprowadzenie szkoleń, przygotowanie dokuemtacji szkoleniowej w języku ukraińskim, tłumaczenie testów, przygotoanie testów i ankiet, praca na terenie całego kraju; doświadczenie jako asystent szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Ujazd (opolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Zielona Góra (lubuskie)
opieka nad stanem higienicznym poradni i gabinetów stomatologicznych oraz ich wyposażeniem;przygotowywanie gabinetu stomatologicznego i stanowiska do pracy wraz ze skompletowaniem odpowiedniego zestawu narzędzi podstawowych;czynne asystowanie podczas zabiegu, przygotowywanie oraz podawanie narzędzi i leków, nie wchodzących w skład podstawowych zestawów lub wyposażenia stolika lekarskiego;przygotowywanie potrzebnych do zabiegu materiałów (w zależności od typu zabiegu stomatologicznego) i mas wyciskowych w przypadku zamierzonych zabiegów protetycznych;obsługiwanie sprzętu diagnostycznego.Praca w godz. 9-21, 1/2 etatu Umowa o pracę tymczasową na 18 miesięcy
PRACA EU NATALIYA SCHUSTER - 2018-10-19 - Wrocław (dolnośląskie)
opracowywanie projektów budowlanych architektonicznych
Biuro Projektowe ARCH-DOM Sp. Jawna H. Dołęgowski,R. Suchora - 2017-09-29 - Biała Podlaska (lubelskie)
obsługa biura, nadzorowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w spółce oraz monitorowanie obiegu dokumentów; przygotowywanie analiz, zestawień, raportów, prezentacji; zarządzanie obiegiem informacji w spółce przygotowywanie i redagowanie dokumentów na potrzeby spółki; koordynowanie wyjazdów służbowych, przydziału samochodów służbowych oraz rozliczanie delegacji; współpraca z dostawcami i negocjowanie warunków w obszarze usług hotelowych, telefonicznych itp.; archiwizacja dokumentów; wystawianie faktur; dbanie o wizerunek i wygląd biura, tworzenie pozytywnego wizerunku spółki; obsługa recepcyjna wizyt gości krajowych i zagranicznych, współpraca z pozostałymi działami firmy
MS POS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-21 - Sieradz (łódzkie)
Nauka zawodu na stanowisku operator maszyn i urządzeń.
Przedsiębiorstwo Obrotu Hurtowego "OŁER" - 2016-10-06 - Kunice (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż produktów : pojemniki z tworzyw sztucznych, donice
ZAKŁADY WYTWÓRCZE CHEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Zielona Góra (lubuskie)
wg programu stażu - pomoc w prowadzeniu zajęć dla dzieci z oddziału przedszkolnego
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Zasadne (małopolskie)
Pomoc lekarzowi w gabinecie stomatologicznym i poradni stomatologicznej
Multimed Zamość sp. z o.o. - 2017-04-04 - Zamość (lubelskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Puławy (lubelskie)
- WYPRACOWANIE SPOSOBU KOMUNIKACJI MIĘDZY DZIECKIEM I NAUCZYCIELEM, DZIECKIEM, KOLEGAMI - ROZWIJANIE WEWNĘTRZNEJ MOTYWACJI DZIECKA DO NAUKI I INICJOWANIA KONTAKTÓW SPOŁECZNYCH - POMAGANIE W REALIZOWANIU PROGRAMU EDUKACYJNEGO - ELIMINOWANIE ZACHOWAŃ PRZESZKADZAJĄCYCH W NAUCZANIU - ROZWIJANIE PEŁNEGO UDZIAŁU W ŻYCIU KLASY ZGODNIE Z ZAŁOŻENIAMI INTEGRACJI - MONITOROWANIE POSTĘPÓW DZIECKA - NIWELOWANIE ZABURZEŃ POROZUMIEWANIA SIĘ MIĘDZY DZIECKIEM A ŚRODOWISKIEM - ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI NIEODZOWNYCH DO PODJĘCIA PRACY W KLASIE . W TEMACIE PROSZĘ WPISAĆ "ASYSTENT_NAUCZYCIELA"
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 25 IM. PRYMASA TYSIĄCLECIA W RZESZOWIE - 2017-11-24 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowanie raportów nowych modeli; pomoc w codzinnych obowiązkach kontroli jakości
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-13 - Mława (mazowieckie)
-Księgowanie dokumentów w systemie Insert (Rachmistrz, Rewizor), obliczanie zaliczek, sporządzanie deklaracji, prowadzenie dokumentacji kadrowej,- Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie cv na adres e-mail: biuro (at) brasset.pl
Biuro Rachunkowe ASSET sp. z o. o. - 2016-06-28 - Tczew (pomorskie)
Pomoc w prezentowaniu i wykonywaniu działań, które wspierają fizyczny, połeczny, emocjonalny i intelektualny rozwój dziecka w przedszkolu. Przygotowywanie miejsc wewnątrz i na zewnątrz budynków do przeprowadzania zajęć oraz pomoc w organizacji zabaw edukacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług oferowanych przez grupę Polkomtel i Cyfrowy Polsat budowanie dobrych i długotrwałych relacji z klientem utrzymanie standardów handlowych oraz budowanie wizerunku firmy realizację założonych celów sprzedaży
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "STABIL PLUS" JAN RAFALSKI - 2017-05-22 - Iława (warmińsko-mazurskie)