ASYSTENT POSŁA Będzin oferta pracy Biuro Poselskie Posła Waldemara Andzel
Stanowisko: ASYSTENT POSŁA
Wynagrodzenie: 2 600 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca biurowa ( I umowa na okres próbny 2 miesiące, z możliwością zatrudnienia na stałe, praca w godz. 9-17)
Data publikacji: 2019-09-06
Lokalizacja: Będzin (śląskie)
Pracodawca: Biuro Poselskie Posła Waldemara Andzel
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sączewskiego 13/24, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca biurowa ( I umowa na okres próbny 2 miesiące, z możliwością zatrudnienia na stałe, praca w godz. 9-17)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT POSŁA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Będzin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: będziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Będzin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent parlamentarny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo/politologia/socjologia/administracja
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie mile widziane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Nazwa pracodawcy: Biuro Poselskie Posła Waldemara Andzel
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Adres pracodawcy:
Sączewskiego 13/24, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 9-17
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: będziński
Gmina pracodawcy: Będzin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Będzin
Ulica pracodawcy: Sączewskiego
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent parlamentarny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.09.2019
Data dodania oferty pracy: 06.09.2019
Oferta pracy ważna do: 07.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?992e3e2a787c2c2731608733a7e2eb38
Podobne oferty pracy
j.w.
CASE-CENTRUM ANALIZ SPOŁECZNO-EKONOMICZNYCH- FUNDACJA NAUKOW - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie nowo wybudowanych obiektów
MAX CLEAN Firma Usługowo Handlowa Małgorzata Marszałkiewicz - 2019-02-11 - Poznań (wielkopolskie)
- Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, sporządzanie deklaracji rozliczeń podatkowych,. praca na księgach handlowych oraz KPiR- Wynagrodzenie od 2500 do 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz. 09:00-17:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie kierunkowe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia w księgowości, chęć do pracy. Wymagana znajomość programu Symfonia. Wymagana umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku oraz pracy w zespole. Wymagana znajomość zasad rachunkowości, umiejętność obsługi programów MS Office, biegła obsługa komputera. Mile widziana znajomość kadr i płac. Wymagana umiejętność pracy pod presją. Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 668-788-648) w godzinach 10:00-15:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Wojewódzka 34 m. 2, 40-026 Katowice) lub e-mail: krpprestige (at) gmail.com
KANCELARIA KSIĘGOWO PODATKOWA EWA SIEWIERSKA - 2019-05-20 - Katowice (śląskie)
jw.
Zakład Remontowo Budowlany Leszek Bryc - 2017-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w opracowywaniu materiałów marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Kwidzyn (pomorskie)
montaż instalacji elektrycznych
ZAKŁAD INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH - HENRYK NOWAKOWSKI - 2019-03-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
1. Zapoznanie ze specyfikacją pracy w przedszkolu oraz uwarunkowaniami prawnymi, regulaminami i dokumentacją oraz obowiązującymi procedurami, harmonogramem dnia i tygodnia, rocznym rozkładem pracy.2. Obserwacja i współuczestnictwo w zabawach, czynnościach opiekuńczo- wychowawczych, zajęciach dydaktycznych, aktywności na świeżym powietrzu oraz zajęciach dodatkowych w poszczególnych grupach w przedszkolu.3. Uczestnictwo w formie obserwacji w module letnim zajęć przedszkolnych; współ przeprowadzenie zabaw i gier edukacyjnych; organizacja wycieczek i wyjść przedszkolnych; współuczestnictwo w zajęciach dowolnych w tym organizacyjnych, porządkowych i higienicznych zgodnie z programem pracy w danej grupie wiekowej, współuczestnictwo i organizacja aktywności na świeży powietrzu.4. Współprowadzenie zajęć dydaktycznych oraz zajęć dowolnych ( w tym także zajęć dodatkowych plastycznych, muzycznych, tanecznych, gimnastycznych) w wybranej grupie wiekowej; zapoznanie z charakterystyką pracy w każdej grupie wiekowej; czynna organizacja zajęć dowolnych i aktywności na świeżym powietrzu.5. Samodzielne wykonywanie czynności asystenta nauczyciela w najmłodszej grupie wiekowej doskonalenie umiejętności i uzupełnianie wiedzy.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Banino (pomorskie)
Obsługa korespondencji. Realizacja zamówień i zaopatrzeie biura. Telefoniczna obsługa klientów. Wsparcie w organizacji spotkań, rezerwacji sal. Koordynowanie obiegu dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
SZCZEGÓŁOWE ZADANIA ASYSTENTA RODZINY OKREŚLA ART. 15 USTAWY Z DNIA Z DNIA 9 CZERWCA 2011 R.O WSPIERANIU RODZINY I SYSTEMIE PIECZY ZASTĘPCZEJ.
MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BŁAŻOWEJ - 2016-12-30 - Błażowa (podkarpackie)
Praca z dziećmi w wieku od 3 do 6 lat.
Przedszkole Niepubliczne "Calineczka" Marzena Król-Holmer - 2019-07-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Współpraca z projektantem,prowadzenie korespondencji z dostawcami dot.tkanin i dodatków,zarządzanie wzorami,katalogowanie próbników,przygotowywanie wzorów na zdjęcia i targi.
P and V spółka z o.o. - 2016-03-01 - Józefów (mazowieckie)
-monitorowanie i obsługa procesu technologicznego-obsługa stanowiska operatora-bieżąca kontrola stanu technicznego urządzeń oraz przyrządów pomiarowych-usuwanie wszelkich awarii przy współdziałaniu ze służbami utrzymania ruchu-dokonywanie wszystkich zapisów wymaganych przez obowiązujące dokumenty
ADM Szamotuły Sp. z o.o. - 2015-11-28 - Szamotuły (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie potraw dla szefa kuchni.Zmywanie naczyń.Wykonywanie wszelkich czynności związanych z gastronomią.
kontakt przez OHP - 2016-06-27 - Niemcy (Niemcy)
Asysta przy zabiegach stomatologicznych, praca na 4 ręce, sterylizacja narzędzi.
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Kraków (małopolskie)
Samodzielne projektowanie, inwentaryzacje
FUSIOPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-16 - Oświęcim (małopolskie)
Dokonywanie rozliczeń finansowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Staszów (świętokrzyskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z pełnomocnictwami
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Prace biurowe przy komputerze asystent projektanta
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Gdynia (pomorskie)
obsługa biura nieruchomości, wizja z klientem w terenie, dystrybucja materiałów reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Sosnowiec (śląskie)
prace ciesielskie,, blacharskie, dekarskie
USŁUGI TRANSPORTOWE Robert Banaś Tomasz Banaś Konrad Banaś S.J. - 2017-05-26 - Wołomin (mazowieckie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Wołomin (mazowieckie)
praca przy dociepleniach, elewacjach, pradukcji i montażu budynków drewnianych
LEWAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-15 - Białystok (podlaskie)
- Opis stanowiska: Samodzielne księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz wymaganych prawem deklaracji podatkowych. Weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i merytorycznym. Księgowanie wyciągów bankowych. Wystawianie faktur sprzedaży. Księgowanie oraz uzgadnianie magazynów. Kontrola i uzgadnianie kont księgi głównej. Uzgadnianie rozrachunków i kontrola płatności.- Warunki zatrudnienia: pełny etat, płaca zasadnicza, dodatek za wysługę lat, pakiet socjalny, nagrody roczne.- Wynagrodzenie: 2200-2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa o pracę na czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:45-15:45. Wymagania: Wymagania: Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia). Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku Księgowego/Księgowej. Znajomość zasad gospodarki finansowej jednostek sektora finansów publicznych. Umiejętności obsługi programów księgowych. Obsługa programów MS Office (Excel, Word). Odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, terminowość i sumienność. Wiedza z zakresu rachunkowości budżetowej i finansów publicznych oraz przepisów podatkowych. Wymagania dodatkowe: Obsługa systemu bankowości NBE. Obsługa zleceń płatniczych BGK. Znajomość programu Finansowo-Księgowego QNT. Obsługa Informatycznego Systemu Budżetu Państwa Trezor. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: e.oskierko (at) ohp.pl
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2017-02-07 - Katowice (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Lubicz Dolny (kujawsko-pomorskie)
staż ze środków unijnych POWER dla osób do 30-go roku życia
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Łowicz (łódzkie)
obsługa systemu komputerowego STORELINE, praca w sklepie ze stanerem
TESCO Polska Sp. z o.o - 2016-09-16 - Międzyrzecz (lubuskie)