ASYSTENT POSŁA Będzin oferta pracy Biuro Poselskie Posła Waldemara Andzel
Stanowisko: ASYSTENT POSŁA
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca biurowa
Data publikacji: 2019-07-01
Lokalizacja: Będzin (śląskie)
Pracodawca: Biuro Poselskie Posła Waldemara Andzel
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sączewskiego 13/24, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Praca biurowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
1 umowa na okres próbny 2 miesiące, 2 umowa na czas określony. Praca w godz. 9-17
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT POSŁA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Będzin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: będziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Będzin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent parlamentarny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo/politologia/socjologia/administracja
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie mile widziane
Nazwa pracodawcy: Biuro Poselskie Posła Waldemara Andzel
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Adres pracodawcy:
Sączewskiego 13/24, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 9-17
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: będziński
Gmina pracodawcy: Będzin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Będzin
Ulica pracodawcy: Sączewskiego
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent parlamentarny
Data dodania oferty pracy: 01.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?71aa5d18ec4e6ad660eac9af179242f7
Podobne oferty pracy
wykonywanie badań słuchu u dorosłych i dzieci pod nadzorem lekarza lub protetyka słuchu i niektórych badań samodzielnie
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowanie gabinetu i stanowiska, kompletowanie zestawów podstawowych narzedzi, przygotowanie pacjentów do zabiegu, przygotowanie materiałów stomatologicznych do wypełnień.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Brzesko (małopolskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy. Wykształcenie wyższe kierunkowe-instalacje sanitarne, co, wentylacja, klimatyzacja, wod-kan, gaz. Mile widziane doświadczenie w branży.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Rybnik (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem,godz. pracy 7.00-15.00
Przedszkole Niepubliczne WIKI Bożena Weis - 2016-11-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
pomoc w opiece nad dziećmi
Stowarzyszenie Przyjaciół Szkoły w Bilczy k/Sandomierza - 2017-09-04 - Bilcza (świętokrzyskie)
Udział w przygotowaniu programów konserwatorskichUdział w opracowywaniu dokumentacji konserwatorskiejUdział w opracowywaniu kosztorysówUdział w organizacji i prowadzeniu prac badawczychUdział w muzealnym programie wystawienniczymUdział w prowadzeniu i koordynowaniu prac inwestycyjnych
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Malbork (pomorskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Śrem (wielkopolskie)
kontakty z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa klientów i kasy fiskalnej, raportowanie, rozliczanie, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe w pracy muzealnej lub edukacyjnej. Znajomość języka angielskiego, obsługa programu MS WORD i EXCEL.Zakres obowiązków: prowadzenie stałej kwerendy archiwaliów, biografii, materiałów innych-dotyczących zakresu działania muzeum.
"MUZEUM ZIEMIAŃSTWA W DOBRZYCY -ZESPÓŁ PAŁACOWO-PARKOWY" - 2016-02-04 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Wg załącznika
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie pism procesowych, analiza przepisów prawnych
Mariusz Matan Kancelaria Prawnicza Radca Prawny Mariusz Matan - 2016-05-20 - Zawiercie (śląskie)
wykształcenie podstawowe, doświadczenie bez znaczenia.Zakres obowiązków: roznoszenie ulotek
EURO PROVIDUS SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-01 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- pomoc geodecie podczas pomiarów terenowych,- dbanie o sprzęt pomiarowy,- prace kameralne.Godziny pracy: od 7.00 do 15.00
GEOTRONIKA MARIUSZ WILAMOWSKI - 2018-04-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zadania:- pozyskiwanie decyzji formalno-prawnych - uzgadnianie lokalizacji inwestycji elektroenergetycznychWymagania:- wykształcenie wyższe - komunikatywność- zaangażowanie Zgłoszenia na e-mail: biuro (at) o3energis.pl
o3Energis Daniel Majchrowski - 2016-08-02 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie kontroli dokumentów pod względem formalnym, wprowadzanie i rozliczanie dokumentów księgowych, znajomość zagadnień księgowych, mile widziana znajomość programu SYMFONIA;
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Grójec (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Frydrychowo (kujawsko-pomorskie)
obsługa i administarcja biura budowy, zarządzenie obiegiem informacji i niezbędej dokumentacji, ewidencja i dystrybucja dokumentów przychodzacych i wychodzących, ewidencja narzędzi, weryfikacja poprawności dokumentacji wypełnianej przez pracowników, współpraca z działem kadr i księgowością, współpraca z kierownikiem budowy
EURO-INWEST PROJEKT Grzegorz Enbler, Tomasz Lach Spółka Jawna - 2016-02-12 - Poznań (wielkopolskie)
- Odbiory, wydawki towaru z magazynu. Utrzymywanie porządku w miejscu pracy.- Wynagrodzenie: 2200 do 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-04-06 - Katowice (śląskie)
projektowanie, konstruowanie konstrukcji żelbetowych, wykonywanie rysunków szalunkowych. Praca w Wałbrzychu na ul. Moniuszki.
BEW & PROJEKT ROMAN WOLAŃSKI - 2019-03-25 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Obsługa koparko-ładowarki, inne roboty ziemne
Kołek Janusz PHU Usługi Koparko-ładowarką - 2016-02-26 - Lubomia (śląskie)
- PRZYJMOWANIE ZLECEŃ DO PRODUKCJI I ICH KONTROLA- NADZOROWANIE PROCESU PRODUKCJI- NADZOROWANIE MAGAZYNU POD KĄTEM WYSYŁEK DO KLIENTÓW- BIEŻĄCE INFORMOWANIE PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH O TERMINACH REALIZACJI ZAMÓWIEŃ- WSPÓŁPRACA Z POZOSTAŁYMI DZIAŁAMI W FIRMIE- ARCHIWIZOWANIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH- ZAMAWIANIE SUROWCÓW U KRAJOWYCH DOSTAWCÓW
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O. O. - 2019-04-01 - Rogoźnica (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
demontaż części z silnikaocena stanu częścioznaczenie częścimagazynowanie części
kontakt przez OHP - 2017-06-20 - Raba Wyżna (małopolskie)
Rozliczanie podatku VAT; przygotowywanie deklaracji ZUS; wystawianie faktur sprzedaży; pomoc w rozliczaniu podatku dochodowego; pomoc w rozliczaniu inkasenta
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Zbiczno (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Łagów (świętokrzyskie)
wymiana pościeli oraz ich ewidencja,wymiana oraz uzupełnianie ręczników,uzupełnianie artykułów konsumpcyjnych oraz eksploatacyjnych według ustalonych standardów,uzupełnianie artykułów reklamowych,informowanie przełożonego o brakach i usterkach w pokojach,zgłaszanie i odnoszenie rzeczy zaginionych pozostawionych przez gości hotelowych,przekazywanie do pralni i odbiór z pralni rzeczy gości,pranie hotelowej pościeli, ręczników, firan, zasłon, kap itp. (w przypadku małych obiektów),przekazywanie do pralni i odbiór z pralni pościeli hotelowej, ręczników, firan, zasłon, kap itp.( w przypadku dużych obiektów ), realizowanie życzeń gości hotelowych będących w zakresie obowiązków pokojowej ( prasowanie koszul, dostarczanie dodatkowych artykułów konsumpcyjnych i eksploatacyjnych )
WEST KADRA TETIANA DENYSIUK - 2018-11-28 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Sławno (zachodniopomorskie)
PROPONUJEMY ZADANIA, W KTÓRYCH BĘDZIESZ MÓGŁ SPRAWDZIĆ SWOJE KOMPETENCJE W ZAKRESIE: PRZYGOTOWYWANIA PROTOKOŁÓW I MONITOROWANIA UZGODNIEŃ PROJEKTOWYCH Z KLIENTEM I ZESPOŁEM, OPRACOWYWANIA I PREZENTACJI PROCESÓW/ RAPORTÓW/ ANALIZ/ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ZARÓWNO CYKLICZNE JAK I AD-HOC PRZY WYKORZYSTANIU MS EXCEL, MS POWER POINT, MS VISIO, SYSTEMÓW BUSSINES INTELLIGENCE, BIEŻĄCEJ WSPÓŁPRACY I KOMUNIKACJI BEZPOŚREDNIEJ, TELEFONICZNEJ I MAILOWEJ Z KLIENTEM I ZESPOŁEM PROJEKTOWYM, REDAGOWANIA INSTRUKCJI PRZEBIEGU PROCESÓW ZASZYTYCH W APLIKACJACH, PROWADZENIA SZKOLEŃ DLA UŻYTKOWNIKÓW PRZY WYKORZYSTANIU SYSTEMÓW DZIEDZINOWYCH I NARZĘDZI BUSSINES INTELLIGENCE.
BMM SP. Z O.O. - 2019-01-29 - Rzeszów (podkarpackie)
- PRZYJMOWANIE ZLECEŃ DO PRODUKCJI I ICH KONTROLA- NADZOROWANIE PROCESU PRODUKCJI- NADZOROWANIE MAGAZYNU POD KĄTEM WYSYŁEK DO KLIENTÓW- BIEŻĄCE INFORMOWANIE PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH O TERMINACH REALIZACJI ZAMÓWIEŃ- WSPÓŁPRACA Z POZOSTAŁYMI DZIAŁAMI W FIRMIE- ARCHIWIZOWANIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH
Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2017-07-03 - Rogoźnica (podkarpackie)